Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2007, 14:01
Verwijderd
Ik mag hem ook een keertje openen! Ik had het niet eens door!
Hier het vorige topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1565370
Advertentie
Oud 13-04-2007, 14:07
Verwijderd
Voor de zon hoef je niet naar Limburg, hier schijnt de zon ook en wolken kennen we vandaag niet.
Oud 13-04-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 13-04-2007 @ 15:07 :
Voor de zon hoef je niet naar Limburg, hier schijnt de zon ook en wolken kennen we vandaag niet.
Nou vooruit dan, maar ik hoorde andere klagen dat ze wel graag naar Limburg wilden komen. Iedereen is welkom! (maar ik moet wel werken haha)
Oud 13-04-2007, 14:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 13-04-2007 @ 15:14 :
Nou vooruit dan, maar ik hoorde andere klagen dat ze wel graag naar Limburg wilden komen. Iedereen is welkom! (maar ik moet wel werken haha)
ja, ik dus! maar dan heb ik toch helemaal niets aan je
Dan maar naar Rotterdam ;-)
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-04-2007, 14:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nu weet ik weer waarom ik groepswerk zo enorm haat. Volgend semester probeer ik gewoon weer met z'n tweeen een groepsopdracht te doen, net als vorig semester. En dan weer met E., want wij zitten helemaal op 1 lijn. Zegt een groepsgenootje dat ik moet leren delegeren. Heeft-ie helemaal gelijk in, maar de momenten waarop ik dat probeerde, bleef het werk liggen, en mocht ik dat uiteindelijk als haastkarweitje toch nog zelf doen...
Ik ben zenuwachtig voor vanavond. Ik ga proeftrainen bij een zwemvereniging hier in de stad, voor de eerste keer. Ik heb eindelijk de stap gezet om contact op te nemen, want ik wil echt weer gaan trainen. Nu maar hopen dat ik die zwemvereniging kan vinden en dat er een beetje aardige zwemmers zijn. En dat ik niet al helemaal kapot ben van het heuvelop fietsen en dan een flater sla bij die training.
En ik ben niet lief tegen Vriendje en niet tegen mezelf, allemaal omdat ik in de stress zit door die stomme groepsopdrachten en doordat hij ook gestresst is door het overwerk op zijn werk. Great.
Oud 13-04-2007, 14:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vanmorgen was super. Ging helemaal zoals ik gehoopt had.
Maar nu ben ik moe en laat ik alles uit mijn poten vallen. Een goede reden om een filmpje op te zetten voor ik boodschappen ga doen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-04-2007, 14:44
Verwijderd
Oud 13-04-2007, 15:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 13-04-2007 @ 15:01 :
Ik mag hem ook een keertje openen! Ik had het niet eens door!
ik heb niet gespamt


ik ben zooo moe en heb zoo een last van mijn rug..
net ff op bed liggen lezen, vielen mn ogen steeds dicht werd ik net wakker gemaakt door mn moeder
gebeurt me nooit!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-04-2007, 15:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Eindelijk weer op mijn kamer, ivm. baantje en dinsdag weer school. Bijna heimwee, of nouja wel heimwee, maar maar eventjes en mijn vriendje komt zo . Misschien ga ik zondag nog even naar mijn ouders, volgend weekend moet ik ook hier zijn en zij gaan op vakantie dus dan zie ik mijn moeder heel lang niet.... . O god ik geef toe ik ben echt een vreselijk moederskindje, maar mijn moeder is ook een dochtersmoeder want we vinden het echt leuk om vanálles samen te doen enzo.
Oud 13-04-2007, 16:55
Verwijderd
Ik ben boos.

Maarrrr, wel al 1.1 kg aangekomen en dus op de helft. Nu heb ik nog tot dinsdag om nog 1.1 kg aan te komen. Het gaat me lukken, ik ga die time-out voorkomen.
Oud 13-04-2007, 17:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 13-04-2007 @ 17:55 :
Ik ben boos.

Maarrrr, wel al 1.1 kg aangekomen en dus op de helft. Nu heb ik nog tot dinsdag om nog 1.1 kg aan te komen. Het gaat me lukken, ik ga die time-out voorkomen.
goed zo!! je gaat er zeker komen

*knuffelt toch stiekem even*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-04-2007, 17:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

kut kut kut... ben fucking de hele dag op msn geweest en die paar min dat ik even ben gaan eten bij m'n moeder loop ik hem mis ...

Maar goed nieuws is dat ie online is geweest en mij heeft aangesproken...

Maar OMFG wat baal ik zeg AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-04-2007, 18:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag het gesprek gehad met mijn moeder en mijn afdelingsleider en nog een leider
me moeder was niet kwaad toen ze het hoorde van mijn eetstoornissen en van het snijden maar ze moest wel huilen toen ik er nog niet bij was zeiden ze en ik moest proberen niet te braken en te laxeeren en volgende week bellen ze het ggz zodat er binnekort iemand naar mijn werk komt zodat ik daar telkens kan praten met degene en ze wist het blijkbaar allemaal al mijn moeder daarom vroeg ze niet waarom ik elke week naar de dokter ging en ik loop sinds maanden thuis in een t-shirt met korte mouwen en dat niet braken en laxeeren zal lastig worden
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-04-2007, 18:11
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hier stond een heel verhaal, maar daar had ik blijkbaar te lang
over gedaan want toen was ik weer uitgelogd
Allereerst had ik een knuf en een voor Sonho en een Ikmaakmezorgen en een take care voor Nijn. En de rest wam er op neer dat de laxeermiddelen nu "blijvend in prijs verlaagd zijn". En dat ik de verleiding (nunogwel) heb weten te weerstaan, ook al kosten ze nog geen twee euro nu... Ergens baal ik, natuurlijk. Maar ik zal het wel weer allemaal fout zien. Ik heb mezelf nu natuurlijk "gered" van nog meer afgrond
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-04-2007, 18:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Yana schreef op 13-04-2007 @ 19:11 :
Ik heb mezelf nu natuurlijk "gered" van nog meer afgrond
Daar horen geen roloogjes bij. Ten eerste omdat laxeermiddelen je gewicht niet naar beneden brengen, ten tweede omdat ze ongezond zijn en ten derde omdat dit een heel belangrijke stap is in de goede richting. Wees tevreden met kleine stapjes, je mag nu echt even trots zijn op jezelf!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-04-2007, 18:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-04-2007 @ 19:16 :
Daar horen geen roloogjes bij. Ten eerste omdat laxeermiddelen je gewicht niet naar beneden brengen, ten tweede omdat ze ongezond zijn en ten derde omdat dit een heel belangrijke stap is in de goede richting. Wees tevreden met kleine stapjes, je mag nu echt even trots zijn op jezelf!
Waarom? In feite stond ik al in de rij voor de kassa voordat ik ze weer teruglegde. Ik heb zelfs niet eens meer gekocht waarvoor ik wél naar de drogist ging, zo snel ik die winkel uit "moest" om niet toe te geven. Is het góed dat ik steeds meer gedreven word om het wel te kopen? Goed dat ze goedkoper zijn waardoor ik de drang van "jamaar het is best duur" nu totaal niet meer voel, waardoor er weer 1 reden is weggevallen om ze niet te kopen?

Misschien was het goed geweest als ik ze al jaren kocht en dat altijd op vrijdag deed, en het nu een keer niet deed. Maar nee, verder kan ik dit niet heel positief zien.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-04-2007, 18:33
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, het is goed. Want nu weet je dat je geen externe drijfveer (een hoge prijs) nodig hebt om je ervan te weerhouden. Die weerstand zit in jou, niet in factoren uit je omgeving.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-04-2007, 18:39
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
..Zo kan je het inderdaad ook zien. Als het inderdaad alléén die hoge prijs was geweest, had ik het spul gekocht. Maar het is ook vooral mn vriend enzo.

Ik weet alleen wel dat de drang om het wel te kopen nu nog groter is.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Ads door Google
Oud 13-04-2007, 18:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
lieve lieve yana..
alsjeblieft begin niet met laxeren.. het klinkt geweldig maar het is zoooo veel zooi
je gebruikt middelen die er voor bedoeld zijn als je problemen hebt met de stoelgang (obstipatie) als jij die troep gebruikt om af te vallen doet het vaak alleen maar pijn, veel pijn (dat geeft t al bij obstipatie) en LIJKT het of je afvalt maar dat is alleen maar vocht..
please don't do it..

*knuffelt*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-04-2007, 18:54
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh het is hier echt retegezellig . En stiekem ben ik jaloers op mijn beste vriendinnetje maar dat vindt ze vast niet erg .
Oud 13-04-2007, 18:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hoe later het word hoe moeilijker het is om niet te gaan braken pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-04-2007, 18:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, een 7,5 voor m'n cover van muziek. Valt niet tegen.. maar stiekem had ik hoger verwacht. Mja, hier moet ik maar blij mee zijn.
Oud 13-04-2007, 19:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen ging het net toch weer mis
belofte verbroken
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-04-2007, 19:51
Verwijderd
Ah man, ik heb hoofdpijn en ben moe, terwijl ik niet eens enorm hard gewerkt heb vandaag En ik heb het gevoel dat ik de zomer mis en daar spijt van ga krijgen; vorig jaar was 't ineens voorbij met het mooie weer. Dit jaar mag me dat niet weer gebeuren; vanaf de eerste zonnestralen moet ik genieten. Maar vandaag zat ik de hele dag binnen (wel met de ramen open) omdat ik een enorme bult op m'n hoofd heb (echt zo'n glimding ) en niet naar buiten wilde met dat ding... *zucht* Morgen moet ik!!
Oud 13-04-2007, 20:04
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
mn leven is weer vol tegenstrijdigheden.

Met de vereniging gaat alles super. Veel leuke leden, veel dingen te doen, het bestuur loopt als een trein: eigenlijk niks te klagen en alles perfect.

Met M. daarentegen weer niet; het lijkt me nu toch onderhand wel te belemmeren in wie ik ben en wil zijn. Plus, en daar durf ik nu wel voor uit te komen, zolang geen intimiteit maakt mij er niet zekerder op. Sowieso, alles met haar, maakt me de laatste tijd niet zekerder. Het is 5 keer gezeik en dan 1 keer leuk. En dat vreet energie. Nog nooit zoveel behoefte aan slaap gehad als de laatste weken. En das níet normaal.

Maar hoe nu verder? Haar zomaar aan de kant zetten wil en kan ik niet, dus dat doe ik ook niet. Maar op deze voet verder is ook echt geen optie meer; zeker niet met alle dagen die eraan komen in mei. Ervoor moét het beter, al ben ik zo zachtjes aan bang dat het binnenkort einde oefening is. Ik kan niet meer, maar wil ergens toch nog wel, tegen beter weten in?
Advertentie
Oud 13-04-2007, 20:21
Verwijderd
@Yana: Hoe ver wil je het laten komen voordat je echt gaat geloven dat je een eetstoornis hebt, dat je echt hulp nodig hebt, enzovoorts? Hoe ver wil je het laten komen om voor je zelf te bewijzen dat het echt zo is?

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 20:47.
Oud 13-04-2007, 21:07
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Yana schreef op 13-04-2007 @ 19:11 :
Hier stond een heel verhaal, maar daar had ik blijkbaar te lang
over gedaan want toen was ik weer uitgelogd
Allereerst had ik een knuf en een voor Sonho en een Ikmaakmezorgen en een take care voor Nijn. En de rest wam er op neer dat de laxeermiddelen nu "blijvend in prijs verlaagd zijn". En dat ik de verleiding (nunogwel) heb weten te weerstaan, ook al kosten ze nog geen twee euro nu... Ergens baal ik, natuurlijk. Maar ik zal het wel weer allemaal fout zien. Ik heb mezelf nu natuurlijk "gered" van nog meer afgrond
Die laxeermiddelen lijken me alleen maar ontzettend veel pijn doen en als ik dat zo lees is er bij jou al niets wat er uit gelaxeerd kán worden.
Oud 13-04-2007, 21:09
Verwijderd
jemig, zo goed als ik me vanmiddag voelde, zo slecht voel ik me nu. Op het werk ging alles rampzalig. We stonden met z'n tweeen op de afdeling terwijl ik echt nog geen ervaring heb dus het lukte totaal niet om de vakken bijgevuld te houden. Daarnaast was het drukker dan normaal en ja, degene waarmee ik werkte moest natuurlijk een even pauze hebben en toen stond ik er alleen voor en kwamen er net allemaal mensen met lastige vragen. Paniek! En tot overmaat van ramp moet ik morgen om 7 uuur alweer beginnen. Echt, zo stressbestendig ben ik nou ook weer niet. Morgen staan we hopelijk, ik weet het wel zeker, met wat meer mensen gelukkig dus ik hoop dat ik me dan iets relaxter kan voelen en anders zeg ik het baantje gewoon weer op. Als het elke keer zo moet, trek ik het niet.
Oud 13-04-2007, 21:18
Verwijderd
yes ik ben aangenomen, en heb meteen voor zondag werk!
Ik ben bij randstad geweest (dat ik daar niet eerder op ben gekomen.)
Het is voornamelijk voor Parnassia maar ik kan ook in ziekenhuizen komen te werken.
a.s zondag moet ik in een ziekenhuis werken, op de longafdeling. misschien schrikt me dat zo af dat ik spontaan stop met roken
Daarna ook nog bij mijn 'eigen' werk werken.
maar ben dus aangenomen, en heb nu 2 banen, op oproepbasis.

maar ik wil nu echt een beetje veel gaan werken voor een nieuw bed voor Sam, en ik wil de gang opknappen, en eigenlijk ook op vakantie!!!
dus nu even afzien voor het goede doel.
ik moet ook echt wat achterstanden gaan inlopen inmiddels
en ik kreeg nog geld van mijn moeder
Oud 13-04-2007, 21:38
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Vandaag was geweldig. Weer nieuwe vrienden gemaakt en zeker lekker opene over de problemen gepraat. We zijn wezen zonnen in het park, hebben iets gedronken en daarna iedereen weer op de trein/bus/auto gezet. Fijn


En kutjumbo, jezus, nee ik hoefde niet te werken en ik zat in nijmegen dus ik kon niet eens werken.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 13-04-2007, 21:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Naojan schreef op 13-04-2007 @ 22:18 :
= aagenomen
gefeliciteerd wat leuk!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-04-2007, 22:27
kroot
kroot is offline
Citaat:
sonho schreef op 13-04-2007 @ 17:55 :
Ik ben boos.
Maarrrr, wel al 1.1 kg aangekomen en dus op de helft. Nu heb ik nog tot dinsdag om nog 1.1 kg aan te komen. Het gaat me lukken, ik ga die time-out voorkomen.
Ben trots op je!

Nog op de valreep voor Sidhe: gefeliciteerd!

Ik ben echt te moe en moet morgen weer werken, slapen dus.
Oud 13-04-2007, 23:35
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Soms denk ik, dat als ik heel hard ga schreeuwen en gillen en huilen, 'zal het dan opvallen'?

Vast wel, maar zo ben ik niet.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 13-04-2007, 23:43
Verwijderd
Ik ben bijna jarig, ik ben bijna jarig, ik ben bijna jarig.

En morgen komen er al mensen, en zondag oohook.

*irritant kinderdeuntje neuriet*

En ik krijg een poehoes, en hij heet Japie.

en ik ben zo vrolijk.

Let me tell you bout the birds and the bees and the flowers and the trees and the moon up above. And the thing called lohohove.....
Oud 14-04-2007, 00:09
Verwijderd
zúcht
veeeeel pijn
fijne avond gehad met 2 vriendinnen
was er maar iemand

Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 00:13.
Oud 14-04-2007, 07:56
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Soms hoop ik op een antwoord, gewoon één klein antwoord. Desnoods: ja, en verder niets...

Vandaag ga ik hard werken om mijn schoolwerk voor maandag af te krijgen. Voel me al een stuk beter dan gister.
Ads door Google
Oud 14-04-2007, 08:24
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ja hoor, wat was ik weer subtiel. Eikel.
Oud 14-04-2007, 09:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
owjee.. een kaartje van een goeie vriendin..
waarom is dit owjee?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-04-2007, 09:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ kunst.. congrads!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-04-2007, 09:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-04-2007 @ 10:02 :
owjee.. een kaartje van een goeie vriendin..
waarom is dit owjee?
-----
viel mee.. ik ben gewoon geen kaartjes van haar gewend..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-04-2007, 09:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho: goed zo meisje, je bent op de goede weg!! Heel knap van je! *knuff*

OT:

Werken gisteren ging goed. E. kwam eten en dat was echt leuk! Het terras was open en dat is echt het leukste om te lopen! We hebben aan het einde nog met 8 man in de spoel gestaan, omdat er een afwas stond voor 3 jaar. Het was heel gezellig en het ging allemaal goed, zeker voor vrijdag de 13e

De herdenking is nu aan de gang en ik ben dus niet aanwezig. Heb het er nog met collega's over gehad en die zeiden allemaal ga maar gewoon, maar mijn ouders hadden hun besluit echt helemaal vastgesteld, dus het ging niet meer. Misschien wel goed, want ik zou er idd helemaal van ondersteboven van zijn, maar ik vind het wel vervelend.

Over een uurtje moet ik op theater zijn, de hele dag repeteren, en dan vanmiddag en vanavond de voorstelling. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat, heel benieuwd hoe iedereen het vind en of J. en T. aanwezig zullen zijn.. Anders schop ik hun hoofd eraf.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-04-2007, 10:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, training viel mee gisteren. Niet qua hoeveelheid en zwaarte, want ik was kapot en heb er nu spierpijn van (wat wil je na een half jaar niet trainen), maar de trainer sprak me van te voren al aan en ik kon met een meisje meelopen. Ik zwom in een baan waar ik qua snelheid wel redelijk in paste en heb zelfs al even kunnen kletsen (wel met een kletskous van 11, maar toch). Volgende week ga ik nog 2x kijken en wat dingen vragen en dan besluit ik of ik bij deze vereniging ga.
Nu nog een berg huiswerk maken, ook al is het zo'n mooi weer. 't Moet af dit weekend...

Maar ik ben wel lekker vrolijk nu
Oud 14-04-2007, 10:25
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
huilen, huilen, huilen, mijn ogen zijn kapot, ik kan amper meer kijken, zo branden ze. En maandag beginnen mijn tentamens. Jippie. Ook nog de vakken waar ik het slechts in ben.

En ze is zo lief. Hoe kan ik ooit zonder haar?
Waarom waarom waarom?
Oud 14-04-2007, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 14-04-2007 @ 10:22 :
@ sonho: goed zo meisje, je bent op de goede weg!! Heel knap van je! *knuff*
Bedankt iedereen.

OT:
Ik ben zó misselijk. En ik moet ook nog al die M&M's opeten dit weekend. Bahbahbah.
Oud 14-04-2007, 11:32
Verwijderd
Ngh, waarom denk ik ook dat mensen mij in zekere zin interessant zouden kunnen vinden? *grom* Noujaaa.

Verderrrr. Ja, wel goed denk ik? Gisteren dus jarig en een paar mensen uitgenodigd, was érg leuk, en daarna door naar feestje van iemand anders, hehe logica. Maar dat was ook wel gaaf, ook al kenden we bijna niemand. Ik lag pas om 4 uur in bed

OOH! En morgen ga ik naar Schotland (Edinburgh) dus kan ik een week geen ljh lezen,
Oud 14-04-2007, 13:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben scheef bruin geworden net. Straks maar recht in de zon zitten. Alleen vier uur lang in de tuin zitten is wel warm zeg, pfoe.
Oud 14-04-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-04-2007 @ 14:07 :
Ik ben scheef bruin geworden net.


ik ben een keer in slaap gevallen op het strand.
de voorkant van mijn lichaam was enorm bruin en mijn achterkant spierwit, dat zag er echt niet uit
met dit weer heb je ook zo een 'tshirt' aan (bruin tot de mouwen van je shirt)
Oud 14-04-2007, 13:44
Verwijderd
Omg ik zit in de tuin, in de zon met m'n laptopje aan m'n verslag te werken.
Oud 14-04-2007, 14:26
Verwijderd
baalt als een stekker, want iedereen is nu lekker bruin aan het worden, en ik word niet bruin

en wiskunde lukt maar niet .... 50 sommen in 3 dagen uit m'n hoofdleren, onmogelijk

waarschuwing gekregen van school dat er grote kans is dat ik blijf doubleren, duh, alsof ik dat niet wist, met nog 27 anderen ... slechte school hoor *maar ga wel alles eraan doen om dit niet waar te maken*

*moet even al mijn frustraties kwijt*

kan niet lekker buiten in de zon zitten, nee, moet wiskunde leren en die ***hooikoorts, AAAAHHH. bloesem bomen bij de buren, het helpt niet mee

voor de rest ben ik vandaag niet zo somber, morgen dansen!!! en gitaar ging supergoed. Mag een voorstelling doen. Eerst wilden ze per se dat ik een nummer in m'n eentje deed, maar dat ging lekker mooi niet door. Ik mag nu met iemand anders spelen, is beter voor mijn zelfvertrouwen *horen de mensen mijn fouten niet*
Oud 14-04-2007, 14:36
Verwijderd
Ik wil een tuin... Nog een jaar wachten

Maar eerst die 6 weken en 5 dagen, tot de komst van mijn nichtje. Ik merk dat ik het weer moeilijk ga krijgen met het wachten, ook al duurt het helemaal niet lang meer. (En misschien komt ze zelfs iets eerder, volgens mijn zus is het heel normaal bij een eerste zwangerschap... of ze komt natuurlijk iets later... als ze maar komt ) Zodra het kindje er is vier ik vakantie in Enschede, en daar is wél een tuin Ik ga gewoon braaf boodschappen doen en koken bij mijn ouders, aangezien zij allebei moeten werken. En dan natuurlijk mijn nichtje bewonderen... Jeej

Maar goed, tot die tijd goed werken

*is weer vrolijk*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.