Oud 06-05-2003, 12:20
Tinkelfeetje
Tinkelfeetje is offline
Het wordt een lang verhaal, ik zal proberen het zo goed mogelijk te schrijven dat je het kan uithouden tot het einde...

*heb dit al zolang zitten opkroppen*

Het begon allemaal vorig jaar
Leerde een jongen kennen via-via en vanaf de eerste kennismaking klikte het perfect. We voelde elkaar goed aan, konden goed met elkaars karakter overweg en waren lichamelijk ook aangetrokken tot elkaar.
We konden echter geen relatie beginnen met elkaar omdat de afstand tussen ons te ver was, en hij nog maar een maandje een breuk achter de rug had.
Nuja, goed en wel, ik legde me erbij neer, begreep hem, en steunde zijn keuze.
Maar na verloop van tijd veranderde de zaak. We werden meer en meer naar elkaar toe getrokken, en ja, je kan al raden...
We hadden dus op het einde van augustus wél een relatie...

Toen begon het...
Ik weet dat je me raar gaat bekijken, maar ik had hem toen nog nooit in het echt gezien... Ik had een relatie over het internet
-ik was naïef...- Maar desondanks dat ik hem nooit gezien had, was onze band écht wel sterk. Het is moeilijk om daarin in te komen dat je zoiets kan beleven over msn ofzo maarja.
We belden elkaar wel elke dag, sms'jes, chatten tot late uren en noem maar op. We deelden echt alles met elkaar. Van de kleinste details tot de grootste geheimen. Kortom, we kenden elkaar té goed.

Maar om het wat in te korte... Het ging mis
We hadden in onze "relatie"-tijd nog nooit ruzie met elkaar gemaakt. Hoogstens een discussie gevoerd... Of jah, een meningsverschil...
Maar toen die ene dag, werd het teveel. De afstand werd niet meer draagbaar en het ging niet meer... Ik bleef maar zeuren dat ik hem wou zien, en ik kon geen dag meer zonder hem dan voor die eerste keer gezien te hebben.
In die tijd was dat nog niet mogelijk, zijn ouders lieten dat niet toe... Dus, we gingen uit elkaar (heb weken geweend...)

Nu een paar maanden later...
Na mij, heeft hij nog 2 vriendinnen gehad, maar tijdens die periode, bleef hij zeggen dat hij van mij hield. Bleef mij vertellen dat er een dag kwam, dat wij samen zouden zijn, en dat de wereld van ons zou zijn (denk nu niet dat hij een goedprater is...)
Maar, het begon op mijn zenuwen te werken...
Ik probeerde namelijk over meneer te geraken, terwijl hij elke keer weer al onze momenten en heel de reutemeteut ophaalde, en dat TERWIJL hij met een ander meisje in omgang was.
Ik kreeg er genoeg van, en had op een dag de beslissing voor mezelf genomen van afstand van hem te doen. Om een soort muur rond me heen te bouwen (hij kwam er altijd wel weer door, maar bon)

En dan in deze tijd van het jaar...
Ik heb een relatie van 2 weken achter de rug met zijn beste vriend. En, echt sorry dat ik dit moet zeggen, maar ik vergeleek die jongen constant met mijn ex (jongen waar ik dus al de hele tijd over praat) En ja, het ging mis tussen hem en mij (er waren meerdere redes maar daar gaat het nu niet om)

En dan nu hét belangrijkste (sorry dat ik eerst even voorgeschiedenis meegaf)
Ik mis hem! Echt ik kan niet zonder hem! (om even duidelijk te zijn, het gaat om de eerste jongen... Niet om de tweede...) (om degene die mij het beste kent dus)
Hij heeft mij van de zelfmoord gestopt, hij heeft zoveel tijd alles voor mij betekent, en nu staan mijn ogen open, dat ik echt niemand anders als hem wil... Echt, och, ik voel me zo hopeloos en naar het niets geschoven zonder hem... En door met zijn beste vriend iets te beginnen, ik geef het toe, het was een grote fout... Maar ik dacht dat het alles zou veranderen, niet dus...

Je zou zeggen, ach meid, geraak toch over die jongen, maar dat lukt me echt niet.
En nu, nu op deze dag, heeft hij al 2 maanden een prachtrelatie. En ze beginnen over sex te denken (ja, hij praat openlijk over alles tegen mij, daarom dat ik dit weet) EN DAT PUNT maakt mij kapot... het feit dat ze sex gaan hebben. We hebben in al die maanden dat we bij elkaar waren, DAT GENE aan elkaar toe beloofd... Onze maagdelijkheid... En het maakt me kapot dat dat meisje het gaat krijgen (doet ook inmens pijn dat zij alles met hem kan delen) Ik gun het haar... Maar ik kan het niet meer aan... IK KAN HET NIET AAN HEM VERTELLEN HOEVEEL IK ERONDER LIJD! ik zou maar een egoïst zijn... Zo voel ik mij nu ook...

En hoe dom het ook klinkt, en hoe dat jullie mij ook van gedachten gaan veranderen en gaan zeggen dat het leven nog lang is en nog meer waard is, ik wil en moet niks anders hebben als hem... *zucht* ik mis hem...

Nou wou ik vragen: wat moet ik ermee?
En aub geen idiote reacties, ik zit al diep genoeg...
Thx op voorbaat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 12:27
Verwijderd
tsja, als ik dit zo lees is het wel een klotesituatie.


Een grote afstandsliefde is sowieso erg moeilijk te onderhouden, misschien had je daar eerder aan moeten denken voordat je het begon.

Je kan dus niet over hem heenkomen? dat is irritant want ik durf te zeggen dat 9 van de 10 forummers hier zeggen dat je verder moet gaan met je leven, en niet stil moet blijven staan bij een 'chat contact'. Ik weet dat het moeilijk zal zijn, maar probeer je gewoon minder op hem te concentreren, ga andere leuke dingen doen. Ga eens een beetje uit, je loopt een goede kans dat je daar een leuke jongen tegenkomt.

Mijn tip dus, hoe moeilijk het ook is:

Probeer hem te vergeten, ookal 'houden' jullie zoveel van elkaar, hij heeft ondertussen wel mooi een paar vriendinnetjes (gehad). terwijl jij bij hem bleef hangen.

Zoek hem als je er nog behoefte aan hebt, later nog eens op, maar probeer hem tot die tijd gewoon te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:36
Tinkelfeetje
Tinkelfeetje is offline
dat is nu net het vervelende... er is nu meer als enkel chatcontact... ik zie hem nu ook...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:37
hopefully
hopefully is offline
ik zou juist zeggen, van vertel die jongen wat je voor hem voelt, en misschien doet hij ook wel hetzelfde voor jou, ondanks dat hij ook andere meisjes heeft, en probeert hij jou te vergeten...
Je kunt er in ieder geval niet slechter van worden door het hem te vertellen.. hij kan je hoogstens zeggen dat hij zeker niet meer verder met je wil, en dan kun jij verder met je leven, omdat je dan weet dat het niets met hem wordt...
dit is mijn advies.. maar goed, er zijn meer wegen die naar Rome leiden..
ik hoop dat je hier iets mee kunt, en anders sorry but it's the best i can do!
groetjes,
hopefully
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Tinkelfeetje schreef op 06-05-2003 @ 12:36:
dat is nu net het vervelende... er is nu meer als enkel chatcontact... ik zie hem nu ook...
Nu moet je ons denk ik toch iets uitleggen? je ziet hem nu in het echt? Wonen jullie niet meer ver van elkaar vandaan?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:21
Tinkelfeetje
Tinkelfeetje is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 06-05-2003 @ 13:24:
Nu moet je ons denk ik toch iets uitleggen? je ziet hem nu in het echt? Wonen jullie niet meer ver van elkaar vandaan?
Nee hoor, hij woont nog even ver, maar sinds Pasen hebben we elkaar gezien en nu ga ik hem nog zien. Nu ff niet met school en examens, maar in de grote vakantie wel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:11
Verwijderd
tsja, rot situatie, ik kan natuurlijk wel tegen je zeggen dat je hem moet vergeten, maar ik weet uit eigen ervaring dat dat niet zo makkelijk is. Probeer alles wat hij zegt over hem en zijn vriendin je niet teveel aan te trekken, ik denk dat het dan wel goed komt.
veel succes!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:41
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
schrijf em een lange brief, lief kaartje oid.. waarop staat dat je nog wat voor hem voelt

(jammer dan voor zijn huidige vriendin..)

dat moet hij weten... misschien voelt hij nog wat voor jou, je kan et altijd proberen!! Je hebt nu toch niks meer te verliezen... En als je perse niet wil dat die vriendin zijn maagdelijkheid weghaalt dan moet je nu handelen, anders is het te laat!


(en nu geen reacties van forumers die zeggen: "dat mag je niet doen, dan zit je te stoke" enz.... Dit is de enige manier om je vriend terug te krijgen... je zal dus toch eerlijk moeten wezen en je vriend vertellen... (dat kan natuurlijk ten koste van anderen gaan.......) Als je dit niet wil moet je hem uit je hoofd zetten... Er is geen tussenweg)
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:46
poesiefox
poesiefox is offline
Precies, jij was eerst. Dus mag je hem best zeggen dat je van hem houdt. Wat hij daar vervolgens mee doet, dat is natuurlijk aan hem. Maar als je nu niets zegt, blijf je je het maar afvragen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:31
Tinkelfeetje
Tinkelfeetje is offline
Ik heb gewoon zo angst dat hij me voor gek gaat bezien en me gaat 'afwijzen' of aan de kant gaat schuiven.
Maar je hebt gelijk, een nee heb ik, een ja kan ik krijgen

*wish me luck, ik heb hem een hele lange brief geschreven, heb hem die doorgemaild (post is te traag) en wacht tot hij deze avond op msn komt, of me belt*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:03
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Veel succes met je mail dan !
Hoop voor je dat het positief is als je hem weer spreekt..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:04
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Tinkelfeetje schreef op 06-05-2003 @ 17:31:
Ik heb gewoon zo angst dat hij me voor gek gaat bezien en me gaat 'afwijzen' of aan de kant gaat schuiven.
Maar je hebt gelijk, een nee heb ik, een ja kan ik krijgen

*wish me luck, ik heb hem een hele lange brief geschreven, heb hem die doorgemaild (post is te traag) en wacht tot hij deze avond op msn komt, of me belt*
Heey wat een rotsituatie zeg!

Ik wens je heel veel sterkte en laat ons ff weten hoe het afloopt.

Dan kunnen wij je steunen of hopelijk Feliciteren!

xxx
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:16
Ninawaves
Avatar van Ninawaves
Ninawaves is offline
Tjah nu je hem ook echt gezien hebt is het natuurlijk alleen maar erger geworden met je verlangens. Heb je zijn vriendin ook gezien? Want ik heb wel eens gehad dat een jongen met nog steeds leuk vodn en ik hem en dat hij om jaloezie gevoelens bij me opteroepen zei dat hij een vriendin had. Stel dat dit niet zo is hoop ik dat je echt succes hebt gehad met die email en hoop ik dat je hem snel nog een keer spreekt!

succes!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:25
Tinkelfeetje
Tinkelfeetje is offline
dank je allemaal voor jullie lieve reacties! Echt waar, doet me deugd...

Normaal heb ik vanavond wat meer informatie...

Kzal je zeker op de hoogte houden

Nogmaals bedankt!

Liefs
Tinkelfeetje
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 01:03
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Tinkelfeetje schreef op 06-05-2003 @ 18:25:
dank je allemaal voor jullie lieve reacties! Echt waar, doet me deugd...

Normaal heb ik vanavond wat meer informatie...

Kzal je zeker op de hoogte houden

Nogmaals bedankt!

Liefs
Tinkelfeetje
ennnnn...... ik hoop goed nieuws voor je
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 01:07
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
ik heb het helemaal gelezen, hoe is het nu verder gegaan??
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:11
Tinkelfeetje
Tinkelfeetje is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 07-05-2003 @ 01:07:
ik heb het helemaal gelezen, hoe is het nu verder gegaan??
er is gisteren iets tussen gekomen waardoor hij niet online is geraakt en dus mijn mail nog niet gelezen heeft

zucht, ik heb zo angst dat ik hier allemaal te laat mee kom aangelopen...

nuja, deze middag weet ik meer *bibber*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:22
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Als ik het zo lees heb je grotere problemen dan liefdesperikelen.

Zou je niet eerst eens iets aan jezelf doen? Pas als jij je op-en-top voelt, kun je de ander pas echt iets waardevols geven.
Zoals je je nu voelt, zoals je nu in het leven staat, is het niet verstandig om een relatie aan te gaan.

Het kan heel moeilijk zijn, maar je zult door de zure appel heen moeten bijten. Pas dan krijg je er iets prachtigs voor terug!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2003, 17:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Je moet afstand van hem nemen. Je kan duidelijk niet normaal met deze jongen omgaan omdat je gewoon superverliefd bent. Het doet je alleen maar pijn met hem te praten, omdat je weet dat hij gelukkig is met een ander meisje...
Wat ik wel raar vindt: je schrijft dat jullie je lichamelijk tot elkaar voelden aangetrokken, terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hadden??!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 05-11-2013 00:14
Software & Hardware Centraal spyware, adware & virussen topic [5]
M@rco
499 26-03-2008 14:10
Liefde & Relatie mijn oom en ik......Iemand lees dit aub
HelpMePlease
52 31-08-2004 17:44
Liefde & Relatie Wat moet ik er mee?
Pitousje
3 02-06-2003 18:12
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 21:43
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.