Oud 30-04-2006, 23:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Alsnog veel succes! Fijn om te lezen dat je probeert om je leven weer op te pakken!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
Oud 30-04-2006, 23:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik wil eerst zeggen dat ik t heel sterk moedig en knap vind dat de t.s. t verhaal zo openlijk verteld aan ons. en ook dat ze na 1.5 en na 3 jaar nog eens wat van zich laat horen. ik weet hoe rot t met je kan gaan opeens, na een schokkende gebeurtenis. de manier waarop je opgevangen wordt door je omgeving, familie, vrienden, kennisen, etc etc, is cruciaal. dit zeg ik uit eigen ervaring.

ik wens de topicstarter veel kracht toe, veel sterkte. opdat het licht weer gaat schijnen, en de duisternis verdreven kan worden.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 30-04-2006, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 30-04-2006 @ 22:47 :
Daar ben ik weer..
Ik weet dat ik een oud topic naar boven haal, maar er is me welleen sgezegd dat je alles in 1 topic moet houden, dus vandaar.

Ik heb in de tijd dat ik hier kwam en me verhaal heb geplaatst, enorm veel gehad aan dit forum en de mensen met wie ik buiten dit forum via msn e.d. heb gesproken.
Ik kan nog steeds niet praten face to face met mensen, maar via dit wel.

Ik mag wel eerlijk toegeven dat ik zo'n beetje mijn hele leven heb verknald in de tijd dat ik hier niet kwam.
Ik ben uit huis gevlucht door problemen met me vader, gaan samenwonen met een 'verkeerde' jongen, van school gestuurd, en enorme schulden gemaakt.
Om een lang verhaal kort te maken, ik zat echt in de shit.

Ik werk nu fulltime bij mcdonalds.. om maar aan te geven hoe diep ik ben gezonken, mijn schuld is 2500 euro, aan mijn vader bij wie ik intussen weer woon.
Ik ben weer bezig op het rechte pad komen, ik ga in september weer naar school en ik woon weer thuis.

Ik vertel dit, omdat ik het verlies toch enorm heb onderschat. en ik wil de mensen in die hetzelfde hebben meegemaakt waarschuwen om niet te verdrinken in het verdriet.. ga alsjeblieft met een profesioneel iemand praten ook al denk je net als ik dat je dat niet nodig hebt ( ik ga het binnekort doen, maar ik ben nog te bang voor alles wat naar boven zal komen)
Leer praten, leer rouwen

Nu nog hopen dat ik dat ook nog mag leren.
Heb dit verhaal al eens eerder gelezen en het was me ook bijgebleven, vandaar dat dit me bekend voor kwam.

Maar iig, succes en sterkte met het verwerken, zelfs al is het al 3 jaar geleden.
Oud 01-05-2006, 00:10
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 30-04-2006 @ 23:30 :
de manier waarop je opgevangen wordt door je omgeving, familie, vrienden, kennisen, etc etc, is cruciaal. dit zeg ik uit eigen ervaring.

.
Dit ben ik helemaal met je eens..
__________________
Kleine Denise
Oud 01-05-2006, 01:21
Verwijderd
Goed om te horen dat je je leven weer op de rails probeert te krijgen. Toch gaat dit topic op slot 2003 is wel een beetje boel ver weg Mocht je nog steeds een probleem ofzo hebben kun je daar een nieuw topic over openen.
Succes en sterkte nog verder.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie mijn familie en ik...
ilse
8 23-02-2004 13:34
Algemene schoolzaken mijn familie en ik...
ilse
7 21-02-2004 23:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Julia
wisdom
3 30-09-2002 15:48
ARTistiek [oud onzin verhaal] Het Verhaal
DarkCat
3 16-08-2002 18:58
ARTistiek Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden
Poziomka
2 16-07-2002 18:31
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.