Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 01:31
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
dit hoeven jullie niet te lezen, maar ik moet het effe kwijt, want ik loop hier te janken...


ik probeer echt weer een nieuwe start te maken en te genieten van het leven, maar van binnen is het compleet verrot. na 5 jaar zeiken en zeuren krijgen we nu eindelijk een hondje. dat is gewoon geweldig en geloof me.. ik ben echt superblij
over 13 daagjes komt ie en dan zal ik veel met het beestje opschieten!

en ik heb een leuke jongen ontmoet en ik vind hem ook best wel leuk ensow en ik ga hem zaterdag ontmoeten en allemaal heel spannend en ja ik heb er reuze zin in natuurlijk!
en ik over een paar weekjes ga ik naar een nieuwe school. een dierenverzorging school. iets wat ik dus altijd al wou enzo en daar ga ik dus heen waar ik vast ook weer nieuwe vrienden ontmoet!

nog ben ik schijtongelukkig en verrot. het verleden doet me zoveel pijn, hoeveel ik erook over praat en hoeveel ik het ook wil vergeten. het bijt in me, alles bijt in me en ik ben ook zo bang om nog meer mensen te verliezen en ik ben ook zo bang dat ik irritant ben voor mensen, dat mensen weer afscheid van me nemen en dat ik dan weer alleen ben

ik ben bang voor alles, ik durf niet eens meer over straat te lopen, wat eerst enigzins nog wel ging. als ik me druk maak, krijg ik een rode kop, ga ik janken en heel zwaar ademen..
dankzij die kutstress krijg ik overal stressbultjes en moet ik zelfs weer aan de medicijnen voor mijn inspanningsastma.

ik word gek van mezelf, gek van anderen en gek van iedereen. ik moet blij zijn dat ik gezond ben godverdomme en dat ik weer een nieuwe start KAN maken, maar het gaat zo moeilijk, zo sloom en zo traag.
het is zo moeilijk om weer opnieuw te beginnen en ik kan niemand meer vertrouwen. mensen worden boos op me als ik zeg dat ik ze niet kan vertrouwen, maar ik kan er niks aan doen.

ik kan er niks aan doen, ik ben de weg kwijt en ik vind dat iemand anders een psiegiejater harder nodig heeft dan mij. ik ben gewoon de weg kwijt, jank veel, krijg het vaak benauwd en denk vaak aan het verleden...

ik ben zo slecht en ik kan niks en ik heb geen diploma en ik zit zo vaak te denken: wat hebben mensen nou eigenlijk aan mij? mensen zeiken me af, proberen me jaloers te maken en spugen op me.
ik dien nergens voor, ben nergens goed in en zie er lelijk uit...

ik weet niet meer wat ik moet doen..


irene..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 02:53
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Er zijn wel degelijk mensen die dit lezen... en die zoals jou denken en doen.
Ik ben het met je eens ivm je gedachten over maatschappij, ik vertrouw ook bijna niemand, en velen bekijken me ook vies als ik m'n maskertje van "normale doorsnee jongen" laat vallen, maar dat masker heb i kgewoon nodig om op deze moment aan een job te geraken.

En ik ben ook hopeloos op zoek naar mensen die mij steunen, nooit laten vallen, die naar mij luisteren, hoe lang de uitleg ook is, en niet alleen ja-knikken en zeggen 'das waar' maar die ook 'ns nee kunnen zeggen, verder doordenken en hun mening geven.

Krijg idee dat m'n omgeving achterlijk is, niemand geďnteresseerd in de serieuzere zaken, alleen feesten, discotheken, auto's, andere sexe, ... Maar hoe kan je daar nu over denken zonder te weten wie je bent, waar je staat, ...

Over politiek kan ik met niemand praten, over maatschappij knikken ze maar van 'ja' en zeggen ze dat alles aan de vreemdelingen ligt...

'k heb ook geen diploma, maar ik wil er na 7 jaar middenschool wel ff tussenuit, beetje "echte leven" opsnuiven, praktijkervaring opdoen enzo, en nu bekijkt iedereen me vies of als "loser" omdat ik geen diploma heb, alhoewel ik nu meer verdien dan 3/4 van de gediplomeerden bij hun eerste job.

En na een tijd kwam de haat tegen deze maatschappij, tegen hun gebrek aan interesse voor alles, hun gebrek aan veelzeidigheid en dromen, aan agressie, aan niet verder te kunnen zien dan uiterlijke façades... en toch bestaan die paar andere mensen. Schaars, maar ze zijn er.

Vrienden van vroeger ben ik kwijt geraakt of heb ik bewust gedag gezegd, omda t het geen echte vrienden waren, eerder mensen die gebruik van mij maakten. Nu besef ik pas echt dat wij tussen honderden en honderden mensen elven en toch zo alleen zijn.

'k hoop dat het voor jou goed uitdraait deze zaterdag en dat er iets van komt, als is het een vriendschap, dat je iemand vind die je steunt en waarbij je voelt dat je jezelf kan zijn, no matter what.

Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 02:59.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 10:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Niet dat je iets aan mijn post hebt, of dat je het van mij aan zult nemen, maar ik post het toch maar even...

Je bent niet lelijk, je bent een ontzettend mooi en knap meisje, en ik denk dat een hoop mensen eruit zouden willen zien als jij, en dat meen ik
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:23
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
*verhaal*
goeie post

Citaat:
Gothic schreef:

Je bent niet lelijk, je bent een ontzettend mooi en knap meisje, en ik denk dat een hoop mensen eruit zouden willen zien als jij, en dat meen ik
ook mee eens
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:01
Sjonnies
Avatar van Sjonnies
Sjonnies is offline
Ik heb je een paar dagen geleden ontmoet tijdens een potje CS spelen.
Ik vond je meteen al aardig en spontaan en weet dat je ook met problemen zit.
Ik wil je graag helpen heb ook een heel moeilijk jaar achter de rug misschien dat we samen wat steun aan elkaar kunnen hebben.

Groetjes John!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:54
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
keb er ff nix op te zeggen, mja toch post ik ( wat heb je weer veel aan me )

ik herken je verhaal en veel sterkte meid

Liefs Gwenny
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:32
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Niet dat je iets aan mijn post hebt, of dat je het van mij aan zult nemen, maar ik post het toch maar even...

Je bent niet lelijk, je bent een ontzettend mooi en knap meisje, en ik denk dat een hoop mensen eruit zouden willen zien als jij, en dat meen ik
Ook wel waar, maar ssht niet teveel zeggen als ze doorkrijgt dat ze d'r echt wel goed uitziet stijgt het naar d'r hoofd...


Sshht...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 20:49
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Boer_kameeL heeft idd al een mooie post gedaan...

In je post lees ik dat je echt heel erg zit met het verleden, en dat je je nog steeds k*t voelt. Maar ik lees óók hele positieve dingen. Zo heb je bijvoobeeld die leuke jongen [Kevin...?] ontmoet. Ik neem aan (als dat 'm is, en de manier waarop je over 'm spreekt) dat je je bij hem op je gemak voelt, en dat hij jou ook aardig vind. Dat lijkt mij al een flínke verbetering!
Daarnaast mag je nu ook eindelijk een hondje van je ouders. Goed, niet iets waardoor jijzelf ontzéttend verander, maar het is toch zéker niet verkeerd. Het geeft een beetje afleiding...
Verder lees ik dat je niet meer de straat op durft... En dan surf ik naar Onzin, en vervolgens zie ik 10 topics waarin [DFU]DutchGirllie in de meest waanzinnige houdingen zich achter een wepkem plaatst, en die vervolgens gewoon online dondert. Dat is iets wat ik ONTZÉTTEND knap vind, aangezien ik dat namelijk zelf niet durf (mijn wepkem staat hier redelijk werkloos ). Maar jij doet dat gewoon, terwijl 28.113 mensen toekijken...
Citaat:
ik dien nergens voor, ben nergens goed in en zie er lelijk uit...

Je bent nergens goed in. Right.
Citaat:
en ik over een paar weekjes ga ik naar een nieuwe school. een dierenverzorging school. iets wat ik dus altijd al wou enzo en daar ga ik dus heen waar ik vast ook weer nieuwe vrienden ontmoet!
ík ben zo'n typisch stadskind, die het al eng vind een hamster aan te raken. Ik heb niets met dieren, en voel me ook altijd wat stompzinnig als ik iemand bezig zie met een hond/kat/walvis/geit/dolfijn/weetikhet. Dingen waar jíj (zoals ik begrijp) ontzéttende aanleg voor hebt.
En dan het lelijk gedeeltje... tsja... Ik zeg dit niet om te slijmen (of om te liegen, anders zou ik dat stukje wel niet gequote hebben), maar jij bent zéker, écht, 100% waar, NIET lelijk. 'Mooi' is een beter woord...

Ik ga niet zeggen dat je het verleden 'ff' moet vergeten en moet verder leven. Dat kan niet. En echt een wijze conclusie heb ik ook niet. Maar ik ben het wel eens met wat al eerder is gezegd; misschien wonen er wel aardige mensen buiten je wijk... Mijn vriend (mijn enige, die over een maand naar Spanje vertrekt voor een jaar) woont létterlijk aan het andere eind van Zwolle. Het is een halfuur fietsen voor ik er ben, maar ik heb het ervoor over.
Laat je niet klein maken, (F).
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:38
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
NielZ schreef:
Verhaal

Lief
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is er allemaal kapot in jouw huis en wat vind je daarvan?
Verwijderd
86 28-10-2009 10:46
Werk, Geld & Recht Onschuldig en toch veroordeeld
Lord Dolphin
63 13-02-2007 14:45
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Psychologie het grote lucht-je hart-topic #55
rare kwast
490 08-04-2006 21:00
Verhalen & Gedichten gang
metallica
103 27-12-2003 07:24
Psychologie ik haat t thuis.
Dark Psycho
34 22-09-2003 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.