Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 14:26
Verwijderd
Ikzelf hou niet zo van die stoere types en ik merk in mijn omgeving dat de meeste meisjes dat ook niet meer willen, maar hoe zit dat nou hier? willen jullie diep in jullie hart toch het liefst een stoere bink of liever een lieve jongen??? en waarom denken veel jongens toch dat stoer zijn belangrijk is??

kussie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 14:30
Verwijderd


Nou ja, kijk, lieve jongens zijn líef. Maar stoere jongens, tja, die zijn ook verdomd aantrekkelijk. Het liefste willen we natuurlijk een jongen die stoer is én lief, daaronder. Dwing me niet om te kiezen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:33
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik wil het liefste een lieve jongen. Daar voel ik me het meeste bij op mijn gemak.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:33
Verwijderd
Stoer en lief zijn toch geen tegenovergestelden van elkaar? Ik ken best wat stoere jongens die ook heel lief zijn. Dan kun je beter stoer en schattig nemen .

Uiterlijk maakt het me niets uit, of iemand er stoer uitziet of schattig. Nouja, misschien iets liever stoer.

Ik vind iemand met een schattig karakter wel leuker dan iemand met een stoer karakter

En jongens die altijd stoer doen, maar bij hun vriendinnetje of bij een meisje dat ze leuk vinden opeens de grote lieve schat gaan uithangen, daar moet ik niets van hebben. Dat vind ik zo nep
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:33
Verwijderd
nou kijk ik wil ook niet zo'n super softie die nix kan hebben, maar lief staat bij mij toch wel voorop. er zijn ook van die jongens (beetje player types) die vooral stoer doen, niet durven te laten zien wie ze echt zijn, bv met enorme kou met hun jas open lopen (omdat het er zo gek uit ziet als ze met hun jas dicht lopen,enz)
mijn schatje is ook niet zoooo'n enorme softie, hij is ook wel een beetje stoer, maar niet zo overdreven, gemaakt weet je wel, hij is gewoon hoe hij echt is
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:40
Verwijderd
Vraagje: Wat versta je onder stoer?
Iemand die gewoon af en toe iemand voor lul zet en dus "stoer" is. Of stoer dat ze best wel op iemand afstappen, wat praten en dus ook snel initiatief toont?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm geef mij maar een lieve jongen, die als het in sommige situaties nodig is best een beetje macho mag zijn, maar niet 1 die het absoluut uitstraalt.. Gewoon zoals mijn vriend is, super lief, en kan ook reuze bezorgd zijn.. Maar soms kan hij in eens veranderen in een waar brombeertje, laatst werd ik lastig gevallen door paar jongens, werden handtastelijk enzo.. (was een exvriend van mij, die me vorig jaar heeft aangerand ook bij, was ook weer de leidinggevende zeg maar) Vertelde m'n vriend dat s'avonds, stoere praat haha.. heeft dan wel wat met z'n: aaaah de volgende keer heeft hij echt een probleem ik: met? hij: mij ,. mijn vriend is verreweg van aggressief, maar het klonk wel leuk hahah


maar ik hou het gewoon op lieve jongens, dat stoere boeit me weinig
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm mijn vriend heeft overigens meer richting stoer uiterlijk, ook vrij gespierd (vooral armen etc.) en dan een schattig/lief karakter... perfecte combo
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:42
Verwijderd
ja zo is mijn vriendje ook, hij is super lief en bezorgd, maar hij is ook zo van: nou dan krijgen ze met mij te maken hoor. maar dat vind ik niet echt stoer doen, wel een beetje maar niet zo. wat ik bedoel met stoere jongens, zijn van die jongens die meteen overal hun woordje klaar voor hebben, de hele tijd maar de sterke en geweldige willen uithangen, als ze met hun vriendin of een ander meisje zijn en ze komen andere jongens tegen ze meteen te erg gaan pronken met haar, ze vanalles niet doen, omdat dat niet stoer is (achterop zittenbij een andere jongen, je jas dicht doen met - 10 enz.)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:45
Verwijderd
Een jonge die zich zelfverzekerd gedraagd is een . Een jongen die verwaand is e/of zich macho gedraagd is . Thin line dus.... ikzelf val niet op de "opvallers", meer op de lieve, onduidelijke jongens. De vrienden zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:31
Verwijderd
Pfoe, ik heb altijd de meest vage types uitgezocht, dus wat mezelf betreft denk ik dat ik daar niet bepaald op val (tenzij we het ff puur over het uiterlijk gaan hebben en piercings en tatoos als stoer worden gezien ). Iig... ik merk wel dat wij meiden altijd wel heel hard roepen dat we naar het innerlijk kijken en of een jongen lief is, maar ik zie een aantal (heel veel) van die meiden weer keihard voor de overduidelijk foute jongen gaan. En dat terwijl ik genoeg ontzettend lieve, zeker niet lelijke, schattige, aardige jongens ken, die iedereen negeert en als ze dan een meisje leuk vinden, gaat ze toch weer voor de een of andere populaire gozer.
Let wel, ik wil niemand veroordelen, maar het valt me wel op.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik hou wel van stoere jongens maar niet van macho's. En het is niet zo dat een jongen stoer móet zijn om hem leuk te vinden.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:13
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik val op op grappige jongens. mijn vriend is echt kei grappig en sommige zitten echt sow van; hoe houd je het met hem uit! maar dat is juist leuk aan hem, ik kan helemaal om hem in een deuk liggen

Stoer vind ik zelfverzekerd zijn, en lieve mensjes zijn ook stoer

maar 'dom-stoer' is dat je je uit loopt te sloven, die gasten mogen van mij naar verweggistan verbannen worden
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-05-2004 @ 17:31 :
Pfoe, ik heb altijd de meest vage types uitgezocht, dus wat mezelf betreft denk ik dat ik daar niet bepaald op val (tenzij we het ff puur over het uiterlijk gaan hebben en piercings en tatoos als stoer worden gezien ). Iig... ik merk wel dat wij meiden altijd wel heel hard roepen dat we naar het innerlijk kijken en of een jongen lief is, maar ik zie een aantal (heel veel) van die meiden weer keihard voor de overduidelijk foute jongen gaan. En dat terwijl ik genoeg ontzettend lieve, zeker niet lelijke, schattige, aardige jongens ken, die iedereen negeert en als ze dan een meisje leuk vinden, gaat ze toch weer voor de een of andere populaire gozer.
Let wel, ik wil niemand veroordelen, maar het valt me wel op.
Dat komt o.a. omdat de stoere jongens je opvallen (da's namelijk wat ze doen, pogen op te vallen (Ik typte 'om te vallen' *grijnst* Dat vind ik dan weer grappig genoeg om met jullie te delen )), je verliefd op ze wordt en vervolgens a) jezelf aanpraat dat ze eigenlijk wel lief zijn of b) het je op dat moment niet zo veel kan schelen dat ze niet zo lief zijn. De schattige jongens zie je in de eerste instantie toch echt over het hoofd.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:52
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-05-2004 @ 15:48 :
Hmm mijn vriend heeft overigens meer richting stoer uiterlijk, ook vrij gespierd (vooral armen etc.) en dan een schattig/lief karakter... perfecte combo
je bedoelt eerder
gestyled
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:55
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik!

Maar hij moet tegelijkertijd stiekem ook heel lief en schattig zijn
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:59
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik wil geen mietjes of watjes.

een stoere jongen die met heel veel passie over iets kan praten en zich er ook echt druk over kan maken (flink schreeuwen enzo)

das wel leuk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:03
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Stoer, maar lief.

Geen macho, maar dat vind ik ook eerder zielig dan stoer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2004, 18:07
Verwijderd
niet te stoer, ik heb een andere visie van stoer dan andere, wat andere stoer vinden vind ik eerder, kinderachtig,arrogant en zielig
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:34
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik heb het niet zo op van die opgeblazen macho-types, maar ook niet op van die mietjes..

Dus voor mij een échte jongen, die soms wel stoer kan zijn (en mijn afwasmachine kan maken), maar ook heel lief kan zijn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 21:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Dat "stoer" moet niet te overdone zijn en verwijfde jongens vind ik ook wel gaaf. Maar vaak val ik voor mensen die gewoon ontzettend veel bier drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 22:11
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-05-2004 @ 17:31 :

Let wel, ik wil niemand veroordelen, maar het valt me wel op.
valt mij ook op
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 08:01
Verwijderd
wat versta je onder een stoere jongen? een gast met een scooter en *blingbling* kettingen
ik val iig niet op zulke types nee

ik dacht eerst dat mijn vriend heel erg ruig was, muziekkeuze, uiterlijk etc, maar toen ik hem leerde kennen, het is eerder een lief klein poesje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:47
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Van die gozertjes die denken dat ze alles zijn en mans lopen te doen? Alsjeblieft niet zelf! Dat vind ik zo sneu. Geef mij maar een zorgzame lieve jongen met humor, niet zo'n uitslover
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 10:51
xsweet_bitchx
Avatar van xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
hmmmm...stoere jongens zijn meestal knapper dan lieve jongens mara k ga denk ik als k moet kiezen toch voor de lieve (als ie maar wel een kanp en stoer is)
__________________
*-* look sweet*-* but i'm a bitch ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 28-05-2004 @ 23:11 :
valt mij ook op
Ik denk dat het er aan ligt dat die meiden geen uitdaging zien in de lieve jongens. Ze zijn er toch wel voor je, ze zullen niet boos op je worden dus laten ze die voor wat het is.
Stoere jongens daarintegen, als die je leuk vinden, nou dan ben je wat hoor . Ik zeg niet dat het altijd zo is maar zo heb ik het gezien. Als ik nou eens niet die lieve jongen uithang en laat merken dat ik ook niet altijd blij ben om te horen hoe geweldig haar vriend qua zoenen en alles wel niet is dan kan de dame in kwestie nog wel eens kwaad worden, maar zoals mij al vaker al is gezegd "don't let them take you for granted".

Ik weet trouwens nog steeds niet wat onder "stoer" wordt verstaan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 13:31
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ze mogen best een beetje stoer zijn...maar absoluut geen patsers!!!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 15:34
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-05-2004 @ 13:54 :
Ik denk dat het er aan ligt dat die meiden geen uitdaging zien in de lieve jongens. Ze zijn er toch wel voor je, ze zullen niet boos op je worden dus laten ze die voor wat het is.
Stoere jongens daarintegen, als die je leuk vinden, nou dan ben je wat hoor . Ik zeg niet dat het altijd zo is maar zo heb ik het gezien. Als ik nou eens niet die lieve jongen uithang en laat merken dat ik ook niet altijd blij ben om te horen hoe geweldig haar vriend qua zoenen en alles wel niet is dan kan de dame in kwestie nog wel eens kwaad worden, maar zoals mij al vaker al is gezegd "don't let them take you for granted".

Ik weet trouwens nog steeds niet wat onder "stoer" wordt verstaan.
tja... ik snap het ook niet echt... de ene heeft het hier over stoer (blij) doen als er vrienden bij zijn... en de andere heeft het over patsen en arrogantie...

ik krijg het idee dat ik mezelf enorm moet oppompen op de sportschool en zo primitief mogelijk gedrag vertonen in het bijzijn van zoveel mogelijk mensen... primatengedrag schijnt tegenwoordig in te zijn bij de vrouwen

maar ja, dat meisjes of zowieso mensen niet boos kunnen worden op mij heb ik ook last van het is zo saai... ik kan heeel veel dingen zeggen en doen, en bij iedereen anders gaan ze er over zeiken... t begint me te vervelen... zo een slap gedrag...

dus niet de lieve gozer uithangen helpt ook niet voor mij... dan willen ze weer vrienden zoals "vroegah" zijn... pfft... ik ben dus helemaal niet aardig eigenlijk maar ja, willen ze toch ook weer niet
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 15:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2004 @ 15:30 :


Nou ja, kijk, lieve jongens zijn líef. Maar stoere jongens, tja, die zijn ook verdomd aantrekkelijk. Het liefste willen we natuurlijk een jongen die stoer is én lief, daaronder. Dwing me niet om te kiezen
Jouw antwoord had weer eens het mijne kunnen zijn.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 15:54
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik vind een mix oke. hij mag heel stoer doen/ overkomen en dan tegen mij zacht en teder zijn
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:29
Verwijderd
Nou, ik moet wel een beetje een vent hebben hoor en geen verwijfd watje..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 29-05-2004 @ 16:34 :
tja... ik snap het ook niet echt... de ene heeft het hier over stoer (blij) doen als er vrienden bij zijn... en de andere heeft het over patsen en arrogantie...

ik krijg het idee dat ik mezelf enorm moet oppompen op de sportschool en zo primitief mogelijk gedrag vertonen in het bijzijn van zoveel mogelijk mensen... primatengedrag schijnt tegenwoordig in te zijn bij de vrouwen

maar ja, dat meisjes of zowieso mensen niet boos kunnen worden op mij heb ik ook last van het is zo saai... ik kan heeel veel dingen zeggen en doen, en bij iedereen anders gaan ze er over zeiken... t begint me te vervelen... zo een slap gedrag...

dus niet de lieve gozer uithangen helpt ook niet voor mij... dan willen ze weer vrienden zoals "vroegah" zijn... pfft... ik ben dus helemaal niet aardig eigenlijk maar ja, willen ze toch ook weer niet
Ik ben er nu gelukkig ook achter dat de meiden niet enkel op jongens vallen die onmogelijk lomp zijn, lief tegen de meiden doen en ze wat leugens toefluisteren en dan vervolgens komen zeiken wat voor lul het eigenlijk was (dat had ik haar al 5 keer verteld).

En ik weet nog stééds niet wat ze precies met stoer bedoelen ^^
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 29-05-2004 @ 16:36 :
Jouw antwoord had weer eens het mijne kunnen zijn.
Great minds think alike
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:20
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik hou van funny en smooth guys.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 17:52
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2004 @ 15:30 :


Nou ja, kijk, lieve jongens zijn líef. Maar stoere jongens, tja, die zijn ook verdomd aantrekkelijk. Het liefste willen we natuurlijk een jongen die stoer is én lief, daaronder. Dwing me niet om te kiezen
juist!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:11
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
stoer en lief moet hij zijn. Hij kan ook tegelijk zijn Bijvoorbeeld me beschermen als mensen me lastigvallen. Alleen stoer is niets. Alleen lief ook niet. Het is de gulden middenweg die telt
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 15:13
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-05-2004 @ 17:49 :


En ik weet nog stééds niet wat ze precies met stoer bedoelen ^^
ja... ze negeren onze vraag gewoon niet leuk hoor meisjes
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 21:01
Verwijderd
Ik weet niet precies wat je onder 'stoer' verstaat. Ik val in elk geval op zelfverzekerde types die de aandacht naar zich toe trekken... mensen die alleen maar stoer dóen om érbij te horen' maar eigenlijk geen eigen mening hebben enz. vind ik niks.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 30-05-2004 @ 16:13 :
ja... ze negeren onze vraag gewoon niet leuk hoor meisjes
Zo zijn ze niet aan een definitie gebonden en kunnen ze als smoes gebruiken bij een jongen dat ze te stoer of juist niet stoer genoeg zijn
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 22:12
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ja, met andere woorden deze thread is alleen voor vrouwen dus praten ze vrouwentaal... hun weten allemaal wat ze precies bedoelen maar wij lieve stoere jongetjes die dat zo graag willen weten negeren ze voor het gemak maar...

ik ruik een complot
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 01-06-2004 @ 23:06 :
Zo zijn ze niet aan een definitie gebonden en kunnen ze als smoes gebruiken bij een jongen dat ze te stoer of juist niet stoer genoeg zijn
Inderdaad.

*doet toch een poging* Tja. Ehm. Wat is stoer (leuk stoer dan)... Misplaatste arrogantie vindt iedereen verschrikkelijk, maar als een jongen mooi is en hij weet dat, tja, dat heeft toch wel wat. Daar wordt hij namelijk zelfverzekerd van en niets overtuigd je zo goed dat hij sexy is als hijzelf.
Hij moet geen watje zijn. Hij moet niet gaan snikken als hij valt en zijn knie stoot of als hij tegen een paaltje knalt met z'n nieuwe auto, of iets dergelijks. Aan de andere kant moet hij wel zo stoer zijn dat hij durft te huilen als hij zich echt kut voelt. Hij moet zich zo zeker voelen van zichzelf dat hij niet anderen de grond in hoeft te trappen om meer zelfvertrouwen te krijgen.
Hij moet zichzelf kunnen zijn en durven zijn.

Tja. En dan is er nog die haarfijne lijn tussen schattig, jongensachtig stoer en protserig haantjesgedrag, maar daar waag ik me niet aan
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 08:19
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Bedoel je niet inplaats van stoer, patser?
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:15
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-06-2004 @ 00:38 :
Inderdaad.

*uitleg*

Tja. En dan is er nog die haarfijne lijn tussen schattig, jongensachtig stoer en protserig haantjesgedrag, maar daar waag ik me niet aan
nou, je hebt in ieder geval een beetje wat verduidelijkt... maar ja dat laatste stukje weer niet waar het ons natuurlijk net om ging

wie waagt zich er wel aan?
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 02-06-2004 @ 11:15 :
nou, je hebt in ieder geval een beetje wat verduidelijkt... maar ja dat laatste stukje weer niet waar het ons natuurlijk net om ging

wie waagt zich er wel aan?
Die ene opmerking die morgan qoutte meende ik niet
Ik denk dat er weinig jongens zullen wezen dus zullen huilen als ze even pijn hebben. Met stoer wordt dus bedoeld dat ze tevreden met zichzelf zijn, dat ze weten hoe ze over het algemeen door de meiden worden gezien en zich daar dan ook naar gedragen.

Geen wonder, ik ben 2 jaar gepest, heb met een minderwaardigheidcomplex rondgelopen en krijg nu opeens af en toe te horen dat ik er leuk uitzie
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:54
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-06-2004 @ 11:49 :

Geen wonder, ik ben 2 jaar gepest, heb met een minderwaardigheidcomplex rondgelopen en krijg nu opeens af en toe te horen dat ik er leuk uitzie
eng is dat hé... als ze dat zeggen

maar ja, ik denk dat zelfvertrouwen inderdaad hoort bij stoer zijn zoals de meisjes het hier vertellen... maar zo dat het geen arrogantie is... mmmz, oké die onthoud ik

ow en huilen als je alleen met dr bent is ook stoer die onthoud ik ook
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 02-06-2004 @ 11:54 :
eng is dat hé... als ze dat zeggen

maar ja, ik denk dat zelfvertrouwen inderdaad hoort bij stoer zijn zoals de meisjes het hier vertellen... maar zo dat het geen arrogantie is... mmmz, oké die onthoud ik

ow en huilen als je alleen met dr bent is ook stoer die onthoud ik ook
Maar als ze je niet moeten is het natuurlijk verwijfd en niet goed
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:54
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind niet dat een jongen stoer moet zijn om leuk over te komen ofzo, maar als het erop aankomt mag het absoluut geen watje zijn
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 13:15
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 02-06-2004 @ 12:51 :
Maar als ze je niet moeten is het natuurlijk verwijfd en niet goed
hehehe... ja, van die dubbelzinnige... hij moet wel huilen maar mag niet verwijfd zijn... snappen ze dan niet dat stoere mannen huilen altijd verwijfd vinden en dat bijna niet samen kan?

dan vinden ze het gek dat wij het nooit snappen

Citaat:
Stefanie schreef:
Ik vind niet dat een jongen stoer moet zijn om leuk over te komen ofzo, maar als het erop aankomt mag het absoluut geen watje zijn
oké...dat is een interessant antwoord, maar wanneer komt het er op aan?
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:24
Verwijderd
onder stoer verstaan we zo ongeveer dit:
- niet je gevoelens willen tonen
- altijd maar de coole jongen willen uithangen met de vetste kleren,enz
- niet ertegen kunnen als je 'trots' gekrenkt wordt
- patserig en arrogant doen
enz. enz.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 17:36
horny_devil
horny_devil is offline
stoer kan best leuk zijn hoor maar uiteindelijk blijken deze stoere gasten toch echt domme inhoudsloze gasten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.