Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 22:23
Verwijderd
Oke een beetje een rare vraag, maar heeft iemand misschien toevallig een foto van een hele lelijke, grote, rode string?

Heb een soort weddenschap verloren.. lang verhaal, maar ik heb het echt dus nu ff nodig Help me -_-
Advertentie
Oud 16-05-2006, 22:25
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Niet zonder het lange verhaal, natuurlijk. Voor wat hoort wat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 16-05-2006, 22:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ja dus begin maar
__________________
Pardon my French
Oud 16-05-2006, 22:27
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Uw zoekbewerking - een hele lelijke, grote, rode string - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.

Sorry, bestaat niet.
__________________
the plastics
Oud 16-05-2006, 22:38
Verwijderd
Noujaa ik dacht, misschien kent iemand toevallig een scene à la Shallow Hal, maar die heeft paarse string..

Maar goed, het verhaal is wel onboeiend hoor.

Ik speel altijd patience met een jongen. Hij is niet echt mn vriend, maar er speelt zeker een half jaar al iets tussen ons. We draaien hele tijd om elkaar heen, maar ik weet niet hoe het van zijn kant is, maar ik vind het wel goed zo. Weet ik veel, je zou het bindingsangst kunnen noemen, whatever. Maar ik voel me gewoon altijd heel erg bang als het opeens serieus word.
Daarom play ik t loose, zeg maar. Ow, beetje teveel afgedwaald. Maar goed, die jongen zit tussen lover en friend in. We zijn elkaar niks verplicht, maar we hebben al heel vaak al gezoend enzo.

Oke, patience. Ik ben er normaal vet goed in. We deden wie eerste 5 potjes als eerst won. Ik ging echt goed. Won 4 achter elkaar. En toen won hij 5 achter elkaar. Ik werd echt gek. We speelden om iets. En hij bedacht dus dat die een string van me wou. Een rode. Ik dacht dat hij blufte, dus ik ging erin door. Maar ben er een beetje te ver in doorgegaan, want hij meent het serieus. Hij gaf me trouwens ook nog een matchpoint, maar die verpeepte ik al helemaal. Maar goed, ik vind mezelf zo dom want terugkrabbelen is echt stom nu. Misschien denken jullie wel dat ik heel erg kinderachtig aan het doen ben en zelf nee moet durven zeggen, maar ik had echt niet ja moeten zeggen en nu opeens weer nee.

Ik kan echt een heel lang verhaal over lucht typen. Maarja jullie vroegen er zelf om . Ik had nog gewaarschuwd..

En wat ik nu met dat plaatje nodig heb? Aan hem laten zien van.. kijk deze krijg je. Hij zal waarschijnlijk meteen gaan janken en zeggen dat ik een 'echte' moet geven, maar dan zeg ik wel terug dat hij zijn eigen regels opeens maakte, nadat hij patience won werd bijv opeens besloten dat t om mn string ging, en dat ik dus ook mijn eigen regels maak.

Oke, foto is niet van levensbelang. Ik kan ook wel gewoon vertellen dat ik hem een grote wibra string wil geven. Maar vertellen is ook weer zo lomp.

PS: dit lijkt echt op een bericht voor Liefde & Relatie haha. Nou ja sorry dan. Maar als ik eenmaal begonnen ben.. En ik voel dat ik me nu een beetje aanstel nu ik alles netjes op een rijtje zet, maar ik vind hem gewoon echt leuk en het zou wel stoer zijn om gewoon te geven. Maar is dat dan niet cheap?
Oud 16-05-2006, 22:39
Verwijderd
whahaha zo lang die post.. sorry
Oud 16-05-2006, 22:42
Verwijderd
Oud 16-05-2006, 22:45
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
THEOBSESSIVE, je hebt het verhaal nog echt getypt ook. (L)

Edit: waarom zou het 'cheap' zijn? Geef het gewoon.
__________________
the plastics

Laatst gewijzigd op 16-05-2006 om 22:55.
Oud 16-05-2006, 22:50
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
wat een leuk topic
Oud 17-05-2006, 11:24
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Ja je hebt echt vet grote en kei mooie (ghummm) strings bij de wibra ofzo! Die krijg ik altijd voor m'n verjaardag :')
__________________
hitsig
Oud 17-05-2006, 12:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline

Dit is een zwarte oma string.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 17-05-2006, 13:07
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
geef m gewoon een string maar wel onder voorwaarde dat ie m moet aantrekken ook
als ie dat gewoon doet zijn alle barrieres weg en hoef je t niet meer loose te playen
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 17-05-2006, 13:58
__
Avatar van __
__ is offline
wat boeit het? al geef je hem een rode string van jezelf, big fucking deal. nou SUCCES HE meid.
Oud 17-05-2006, 20:16
Verwijderd
Ik twijfelde gewoon, omdat ik niet zo'n meisje wil zijn die bekend staat als makkelijk of slet e.d. Een string aan een jongen geven die niet eens je vriend is, lijkt me dan nogal cheap.
En dat gaat tegen mn principes in.
Oud 17-05-2006, 23:06
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Kom op zeg, als die kerel een beetje om je geeft, en dat doet 'ie blijkbaar, dan kun je hem gewoon zeggen dat je dat liever niet doet en dan accepteert 'ie dat gewoon.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 18-05-2006, 09:26
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
gewoon die string geven en als je nou echt te zeikerig bent dat je dat niet wilt, dan zeg je gewoon dat hij zijn bek moet houden. echt serieus man, wat is je probleem. hoe oud ben je?
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 18-05-2006, 12:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
.
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.