Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2002, 23:36
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Wat denken jullie??

wie gaat waar schitteren en wie gaat komend seizoen falen??

Ik denk dat Armstrong voor de 5x maal de Tour wint, dat Bettini, Dekker en nog een aantal anderen voor de wb winst gaan strijden en dat er enkele coureurs die je niet 1,2,3 verwacht progressie maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2002, 08:33
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Dekker gaat hevig teleurstellen, net als de nieuwe man bij RABO Oscar Freire. DE tour wordt natuurlijk weer een proot voor onze Lance (het is dan wel zijn laatste winst omdat hij gaat stoppen) en ik hoop dat de Nederlanders het in de breedte wat beter doen dan afelopen seizoen ...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 10:53
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
smartie85 schreef:
Dekker gaat hevig teleurstellen, net als de nieuwe man bij RABO Oscar Freire. DE tour wordt natuurlijk weer een proot voor onze Lance (het is dan wel zijn laatste winst omdat hij gaat stoppen) en ik hoop dat de Nederlanders het in de breedte wat beter doen dan afelopen seizoen ...
In grote lijnen mee eens maar denk niet dat Greire teleur gaat stellen maar kan me vergissen.
Dekker zou kunnen want weet niet hoe die dan conditioneel staat.
Lace wint de tour maar heb gehoord dat hijvoor 6 tourwinsten ging en dan stopte met koersen want dan heeft hij het record verbroken.
En hoop ook dat de nederlanders het goed doen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 11:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Voor de spanning in de tour hoop ik dat Armstrong voor die tijd gebleseerd raakt.
Klinkt wel hard maar het is wel een stuk saaier net als de tijd van Indurain.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 12:20
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Voor de spanning in de tour hoop ik dat Armstrong voor die tijd gebleseerd raakt.
Klinkt wel hard maar het is wel een stuk saaier net als de tijd van Indurain.
Ja dat het voor de eindoverwinning in de tour minder interessant word ok dat klopt maar om nu te zeggen dat hij geblesseerd moet zijn dat nu ook weer niet.
De concurrentie moet beter zijn en de handen in elkaar slaan om " the boss " the verslaan.
Die spanjaarden moeten voor elkaar rijden dan en niet tegen elkaar zoals ze nu doen.

Blok aan been blijft dan Roberto Heras.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:28
scara
scara is offline
Als Pantani en Ullrich in eenzelfde ploeg zouden gaan rijden (zoals er geruchten zijn) kan het wel nog mooi worden, maar zoals Lance de laatste jaren rijdt, vrees ik dat het weer voor hem gaat zijn (tenzij er pech opduikt natuurlijk)
Ik verwacht Bettini en Dekker vooral in de klassiekers, hopelijk ook een Tom Boonen, en Museeuw zal nog es voor de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix gaan, wint hij 1 van deze dan stopt hij !
Aan Freire twijfel ik. Cipo zal een minder jaar als dit jaar hebben (kan ook moeilijk beter), maar zal wel zijn ritjes in de giro winnen. Hopelijk keert steels weer terug als de oude, en dan kan het nog een mooie Tour de France worden (sprintduels tussen Zabel, McEwen, steels, Cipo, Freire

...
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 17:34
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
scara schreef:
Als Pantani en Ullrich in eenzelfde ploeg zouden gaan rijden (zoals er geruchten zijn) kan het wel nog mooi worden, maar zoals Lance de laatste jaren rijdt, vrees ik dat het weer voor hem gaat zijn (tenzij er pech opduikt natuurlijk)
Ik verwacht Bettini en Dekker vooral in de klassiekers, hopelijk ook een Tom Boonen, en Museeuw zal nog es voor de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix gaan, wint hij 1 van deze dan stopt hij !
Aan Freire twijfel ik. Cipo zal een minder jaar als dit jaar hebben (kan ook moeilijk beter), maar zal wel zijn ritjes in de giro winnen. Hopelijk keert steels weer terug als de oude, en dan kan het nog een mooie Tour de France worden (sprintduels tussen Zabel, McEwen, steels, Cipo, Freire

...
Ja zou heel leuk zijn maar denk niet als Pantani, Ullrich in dezelfde ploeg komen dat ze met zijn 2'en Lance kunnen verslaan. Ullrich zal wel terugkeren op het niveau van weleer denk ik maar aan Pantani twijfel ik maar je weet nooit.
En hoop dat Steels wel terugkeert als de oude maar omdat hij nu voor landbouwkrediet gaat rijden denk ik niet dat hij aan de Tour zal deelnemen. En Cipollini zal zijn overwinningen wel halen maar ik vrees wederom dat leblanc cipo en zijn ploeg laat links liggen voor de tour.
Zodat je in de tour sprintduels McEwen, Zabel, Freire krijgt.
Kweet niet wat Kirsipuu en Svorada nog kunnen in de tour. Maar vlak die Baden Cooke ook niet uit.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:39
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
beetje te vroeg
erg veel verassingen zullen er niet zijn lijkt me
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:41
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
beetje te vroeg
erg veel verassingen zullen er niet zijn lijkt me
Hoezo te vroeg?? verwachtingen kun je altijd hebben voor jezelf.

Voor de realiteit is het te vroeg ja voordat moeten we wachten tot Februari/Maart.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 13:54
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef:
Hoezo te vroeg??
in die paar maanden kan er nog zoveel gebeuren
een paar renners hebben nog niet eens een team:
ullrich, aitor gonzalez (dacht ik?)
stel dat die volgend jaar bij telekom rijden
dan is telekom ineens zoveel sterker dan toen jij dit topic opende

maar als u wil voorspellen wie ben ik dan om daar iets van te zeggen?
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 14:01
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
in die paar maanden kan er nog zoveel gebeuren
een paar renners hebben nog niet eens een team:
ullrich, aitor gonzalez (dacht ik?)
stel dat die volgend jaar bij telekom rijden
dan is telekom ineens zoveel sterker dan toen jij dit topic opende

maar als u wil voorspellen wie ben ik dan om daar iets van te zeggen?
Ullrich gaat hoogstwaarschijnlijk naar CSC en Aitor Gonzalez heeft al getekend voor Fassa Bortolo.

relevante sites:

www.cyclingnews.com
www.cycling4all.com


en er zijn er nog meer.
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.