Oud 07-04-2014, 22:24
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Hallo ik vind de muziek van vroeger veel mooier dan de muziek van nu vroeger speelde een zingden ze nu hoeven ze alleen maar hardstyle op PC bewerken wie is er met mij eens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2014, 08:27
Verwijderd
Tegenwoordig kunnen ze nog steeds meer dan hardstyle op de pc bewerken. En dat is ook niet zo makkelijk als je zou denken, daarover kun je meer lezen in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1887302

We hebben meer genres en variaties dan ooit, dat jij denkt dat er nog maar één soort bestaat, ligt meer aan jezelf. De mogelijkheden om nieuwe soorten muziek te leren kennen zijn ook groter dan ooit. Heb je last.fm al eens gebruikt?

Overigens, tip: het is handig als je aandacht besteedt aan je spelling en grammatica (zingden... kom kom), dan nemen mensen je sneller serieus en doen ze moeite om een fatsoenlijk antwoord te formuleren.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 09:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zoals Mutant al zegt zijn er heel veel verschillende genre's muziek, er zal ook van "moderne" artiesten vast wel muziek te vinden zijn die jij gaaf vindt. En zo niet staat het je vrij om muziek van vroeger te luisteren
Ik luister zelf net zo graag Supertramp en Fleetwood Mac (om maar even wat voorbeelden te noemen) als artiesten van nu. Luister gewoon wat je leuk vindt en wind je niet op over de "kwaliteit" van de muziek van nu.

Onderschat elektronische muziek daarnaast niet, deze artiesten gebruiken hun computer als instrument, maar dat betekent zeker niet dat ze geen talent hebben. Een paar akkoordjes op een gitaar zijn eenvoudiger aan te leren dan een fatsoenlijk nummer produceren met zulke software!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 13:43
Verwijderd
Je klinkt vooral alsof je geen idee hebt waar je over praat, maar ik denk dat die realisatie automatisch komt als je wat ouder bent.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 20:24
Barbaard
Avatar van Barbaard
Barbaard is offline
Citaat:
Een paar akkoordjes op een gitaar zijn eenvoudiger aan te leren dan een fatsoenlijk nummer produceren met zulke software!
Klopt, een paar akkoorden heb je zo geleerd.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je dan ook gitaar kan spelen.
Laat staan een nummer/gitaar melodie/riff schrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 09:19
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
Oké
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 12:09
onizuka-
onizuka- is offline
sommige muziek van vroeger is idd veel beter
Kijk maar naar Michael Jackson die nu dood is (ok zijn muziek wordt nog afgespeeld maarja), of freddy mercury van queen, September van Earth wind and fire.

Maar langs de andere kant vind ik sommige nieuwe muziekstijlen wel leuk zoals bv drum&bass. Er wordt ok veel gezegd dat de rap erop achteruit gaat, dat alle liedjes vroeger beter waren, toen 2pac nog leefde enzo, maar eigenlijk vind ik dat ook wel bullshit want dat slaat echt gwn nergens op, er is ook heel veel jong talent nu.

Dus eigenlijk vind ik het best hoe het nu is, er wordt te veel naar hardcore en shizzle geluisterd vind ik, maar op een fuif is dat dan weer cool...
En eigenlijk kanje bijna lle muziek van 'vroeger' ook wel nog ergens terugvinden
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 13:12
breezahboy
breezahboy is offline
Noh G, vroeger had je nog geen HYDROBOYZ!

Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 22:51
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
:')
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 09:48
Metallies
Avatar van Metallies
Metallies is offline
Als ik heel eerlijk moet zijn? Ik kan de muziek van tegenwoordig niet eens uitstaan, mits er ruige en rockende gitaren in zitten. Verder geef mij maar 70's en 80's
__________________
Als men weet wat lijden is, is men in staat meer van het leven te genieten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 13:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Er is altijd al goede en knudde muziek gemaakt, hoor. We horen nu eigenlijk alleen het goede van vroeger, niet of amper de populaire ééndagsvliegjes. Ook ligt het eraan waar je kijkt voor de muziek. Op populaire en algemeen-geaccepteerde radiozenders zul je andere dingen horen dan als je een kanaal van piraten hebt, om maar wat te noemen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 16:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Er is altijd al goede en knudde muziek gemaakt, hoor. We horen nu eigenlijk alleen het goede van vroeger, niet of amper de populaire ééndagsvliegjes. Ook ligt het eraan waar je kijkt voor de muziek. Op populaire en algemeen-geaccepteerde radiozenders zul je andere dingen horen dan als je een kanaal van piraten hebt, om maar wat te noemen.
Dat is inderdaad iets wat mensen snel vergeten. Ook vroeger werd er veel troep gemaakt, alleen zijn we die nummers weer vergeten.

Verder zullen er vast wel huidige bands/artiesten zijn die qua muziek jou wel zullen aaspreken. Door de komst van internet is het veel makkelijker geworden om de wat onbekende artiesten te vinden en voor artiesten zelf is het makkelijk om hun muziek te promoten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2014, 00:00
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Er is altijd al goede en knudde muziek gemaakt, hoor. We horen nu eigenlijk alleen het goede van vroeger, niet of amper de populaire ééndagsvliegjes.
Dit ja. Heb onlangs een hele doos met jaren 70/80 LPs en singles van m'n ouders gevonden op zolder. Genoeg artiesten en bands die ik nog nooit heb gehoord op Radio Veronica.

Terug te komen op het topic; over het algemeen zie je wel gewoon bepaalde muziekstromen in tijd die op dat moment populair zijn. Zelfde met kunst, mode, design enzovoort.

Ik sluit me daarbij dus aan bij de jaren 70 en jaren 80; de eerste metal bands en de destijds New Wave of British Heavy Metal, maar ook nog die vroeger synthesizer bands.

Vergis je inderdaad ook absoluut niet in elektronische muziek; formaties als Kraftwerk hebben ontzettend indrukwekkende grote stukken gemaakt in de jaren '70.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad
2 22-03-2001 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.