Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2017, 15:50
Liezeke123
Liezeke123 is offline
Hoi, zoals je hebt gezien heb ik mijn eerste kus gehad het ging bij ons net zoals in de film!! we zaten samen in het park en de zon ging onder en we kusten zoooo romantisch maar er kussen die minder goed verliepen ik zou graag willen weten hoe het bij jullie ging of je het al gedaan hebt of niet? hoe oud was je? Met een jongen of meisje? ging het vanzelf of tijdens waarheid durven of doen? en hoe ging het? zouden jullie op die vragen willen antwoorden???
thxx
ps wrm ik dit wil weten? omdat ik in de wolken ben van onze kus en wil weten of dat bij jullie ook zo was.
kus X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2017, 01:18
Boyyy073
Boyyy073 is offline
Nja, bij mij ging het zo: ik was op haar verliefd en zij ook op mij (dat wist ik toen nog niet) we waren samen aan het voetballen en toen vielen we, zij viel op mij en toen kusten we... sindsdien hebben we 2 jaar verkering gehad ( het is nu 1 jaar uit), maar we zijn nog goede vrienden en ik zie haar nog iedere dag
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 00:26
Klok
Klok is offline
Bij mij ging het zo: ik zat in groep drie en ging bij een meisje spelen en eerder die dag vroeg ze verkering aan mij maar ik wist eigenlijk niet helemaal wat het inhield dus ik was zovan Ehh Ok, maar toen zaten we op haar kamer en ze kwam zo op mij af en ik dacht al zovan Ehh wat doe je? En ja.... Maar aangezien het groep drie was tel ik het niet echt mee en ik heb tot nu toe nog geen eerste kus gehad ik ken wel een meisje dat mij leuk vind alleen ik haar niet (maar dat bewaar ik wel voor een ander topic &#128521
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 20:23
Anoniempje3364
Anoniempje3364 is offline
Ik heb mijn eerste kus nog niet gehad en twijfel of ik die wil meemaken met een jongen of meisje. Want ik wil mijn eerste kus niet verpesten. Ik heb hierover een topic geplaatst, als jullie daar willen kijken zal ik dat erg lief vinden��
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 00:53
Solith
Solith is offline
Ik was 20 bij mijn eerste kus, rond middernacht in de auto op de parking van de McDo 😂 het ging niet vanzelf maar ik was wel enorm in de wolken xd
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 23:43
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
in groep 4/5 met een rollenspel ik was mario zij was peach en toen ik bowser had verslagen kuste zij me uit t niets idc waarom
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 19:56
Anoniem5
Anoniem5 is offline
Ik was 13 jaar ben nu 14 jaar.
Het was December de kerstboom stond al op.
En ik begon te praten naar een gesprek van 1 uur over kussen.
Zij kusten mij uiteindelijk onder de kerstboom en ik terug en op dat moment kwamen mijn ouders terug van een 3 uur duurende boodschappen doen.

*Toen was de sfeer verbroken* (De relatie duurde 1 week jammer genoeg maar in die 1e week heb ik meer gedaan dan in een realatie van 10 jaar )

Ik heb er veel van geleerd en probeer nu een meisje te versieren kijk mijn laatste post. (Ik vraag om hulp)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.