Oud 02-02-2009, 16:38
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb nu ongeveer anderhalf jaar een relatie met mijn vriend van 29.
Onze seks is nog altijd goed en veel, en zeker ook nog spannend.

Er is alleen een probleempje; hij komt erg snel klaar. Ik heb het nooit echt een groot probleem gevonden, aangezien er voldoende voorspel is en hij mij genoeg bevredigd waardoor ik ook klaar kan komen. Soms frustreert het wel een beetje als hij naar een paar stoten al klaar komt en ik eigenlijk langer zou willen, een 2e keer is dan opzich geen probleem voor hem, maar de zin is er dan niet altijd van zijn kant en bij een grotere pauze komt hij wederom snel klaar.

Omdat ik er nooit echt zo'n probleem van heb gemaakt hebben we het er eigenlijk nooit echt over gehad, alleen dat het enige wat beter zou kunnen de duur van het neuken zelf is en misschien vaker initiatief van hem uit.

Gisteren ben ik er echter achter gekomen dat hij het als een wat groter probleem ziet.
We hebben het erover gehad en hier kwam bijvoorbeeld uit dat hij het leuk vindt om mij te bevredigen, maar soms ook wel eens gewoon het voorspel over zou willen slaan en eigenlijk alleen wil klaar komen. Maar omdat hij weet dat hij snel klaarkomt, en ik bij neuken veel meer tijd nodig heb om klaar te komen, weerhoudt hem dit ervan om het initiatief te nemen als hij dit wil. Hij wil namelijk dat ik ook klaar kom en weet dat ik er dan misschien meer plezier aan beleef. Ik heb hem verteld dat ik niet perse klaar hoef te komen, maar strelen, zoenen, masseren e.d. (het voorspel dus) dan wel belangrijker vind. Alleen een 'paar keer stoten' en dan klaar is voor mij dan inderdaad minder leuk.
Hoewel ik hem ook gezegd heb dat het soms zeker geil kan zijn om gewoon vanuit zijn initiatief 'genomen te worden' zonder dat ik klaar kom en dat hij het daarom niet hoeft te laten. Wat langer zou dan echter wel wat fijner zijn, dan heb ik ook geen voorspel nodig.

Bij 2 voorgaande lange relaties heeft hij dit probleem ook gehad. Altijd eigenlijk. Speciaal glijmiddel of condooms is al geprobeerd maar hebben geen effect. Hij zegt ook dat denken aan iets anders nog nooit heeft geholpen. Net als even stoppen. (soms kan hij zelfs zonder te stoten al klaar komen, gelukkig is dit nog maar 2x gebeurd )

Als ik hem oraal bevredig duurt het wel langer voor hij klaar komt. Zelf zegt hij dat dit komt door zijn onzekerheid (sperma in mijn mond, de smaak e.d.). Ik ben de eerste die 'slikt', omdat hij hier in vorige relaties te onzeker voor was. Ook als we direct na de 1e keer een 2e keer neuken, duurt het al een beetje langer. Hierdoor is het probleem dus ook niet altijd heel groot.

Het gaat er samenvattend dus vooral om dat hij onzeker is om initiatief te nemen als hij zin heeft in alleen neuken en verder niks eromheen. Hij kan mij hierin niet bevredigen omdat hij te snel klaarkomt, en voelt dit dan als falen. Als hij minder snel zou klaar komen, zou hij waarschijnlijk vaker en spontaner seks willen omdat ik er dan ook plezier aan beleef. Hij voelt zich kut als dit niet het geval zou zijn.

Dus; ideeën, tips, jullie mening?

p.s. sorry voor het lange verhaal, ben nooit goed geweest in kort en bondig (liever iets langer )

Laatst gewijzigd op 02-02-2009 om 17:21.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 18:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Nou ja, hij kan het dus wel, want het zit kennelijk tussen zijn oren. Aangezien hij het bij pijpen wel langer uithoudt omdat hij zich druk maakt. Denk gewoon dat hij er echt z'n best voor moet gaan doen om een manier te vinden om uit te stellen. Een andere oplossing zie ik gewoon niet eigenlijk...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 21:27
Confus1oN
Confus1oN is offline
Zou hij misschien ook onzeker zijn over zijn "snelle klaarkomen"? Ik heb zelf een tijdje gehad tijdens mijn huidige relatie dat we veel vluggertjes deden, maar daarna tijdens een langdurige vrijpartij ik ook heel snel klaarkwam, gewoon omdat we elkaar van te voren zo veel aan het opgeilen waren. De vrijpartijen daarna zat ik constant met mijn hoofd bij "kom aub niet te snel klaar" en boem, 3 stoten later was het toen al zover. Daarna heb ik het er met mijn vriendin over gehad, en op een of andere manier was mijn "angst" voor te snel klaarkomen daarna over en dacht ik daar ook niet meer over tijdens de sex. Dus misschien dat je vriend er te veel over nadenkt tijdens de sex dat ie niet te snel klaar wil komen en juist daardoor extra snel klaarkomt?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 21:49
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
toch de bekende Kegel oefeningen. het kost veel tijd en aardig wat discipline maar het werkt wel echt.

komt er op neer dat je de spier die je gebruikt om een urinestraal te onderbreken zeker 30 sec lang stevig moet kunnen aanspannen. en daarnaast ook je point of no return goed aan te voelen en dan te stoppen (mede door de extra spierkracht)

edit:
ik bedoel dus niet die spier 30 sec aanspannen als je aan het pissen bent, dat is niet zo goed en hou je toch niet vol. gewoon aanspannen loslaten aanspannen etc als je op een stoel zit ofzo, het kan eigenlijk altijd.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2009, 21:40
luciano90
luciano90 is offline
mocht dit allemaal niet lukken zou ik het misschien toch met je huisarts bespreken. Te snel klaarkomen is niet iets waar je je voor hoeft te schamen, veel meer mensen hebben er last van. Je huisarts kan je via de medische en mogelijk ook psychische weg helpen.Je kunt met hem/haar dan iets vinden wat misschien wel helpt. Een arts maakt natuurlijk gebruik van producten die getest zijn en waar de werking ervan ook vaststaat. Natuurlijk moet het wel bij je aanslaan, maar dan alsnog is het anders dan de onconventionele manieren. En mocht dit allemaal niet lukken dan kun je altijd nog de niet bewezen 'kegel' oefeningen doen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit snel klaarkomen
InsaneBoner
16 06-12-2013 22:06
Seksualiteit Te snel klaarkomen
Verwijderd
3 07-04-2011 11:49
Seksualiteit Te snel klaarkomen
*laf_ya*
8 07-10-2009 15:00
Seksualiteit Klaar komen bij vrijen
Nikneem
6 28-10-2008 15:15
Seksualiteit ik kom veel te snel klaar, maar is het een beetje raar
pietjansen50
6 28-09-2004 19:53
Seksualiteit Te snel klaarkomen! Meiden jullie kunnen helpen.
kamasutraboy
10 09-04-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.