Oud 05-12-2014, 20:57
CrazyPinguin
CrazyPinguin is offline
Hey ik ben een jongen van 12 jaar en wil graag beginnen met dj'en ik heb het nog nooit gedaan maar wil het heeeeeeel graag leren en goed ook ik ga ook op les maar pas over een maand mischien kunnen jullie me alvast wat uitleggen en leren en hoe je het best begint en of ik de goeie leeftijd heb om te beginnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2014, 00:57
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Allereerst: lessen zijn weggegooid geld.
Ik draai zelf nu ongeveer drie jaar en dit is echt iets wat je jezelf aan moet leren. Lessen kan wel, maar imo leer je veel meer door gewoon te proberen dan door iemand anders die zijn techniek op jou probeert over te brengen. Iedereen draait anders namelijk en je moet er achter zien te komen wat voor jou de manier is, en dat kun je alleen zelf.
Natuurlijk heb je de basis waaruit iedereen draait wel sneller onder de knie maar dat heb je zelf ook in no time door.

Ik raad je aan om eerst een midicontroller aan te schaffen voor je met cd-spelers en mixers gaat werken. Een fatsoenlijke midicontroller voor een beginner heb je namelijk al voor 100-150 euro, voor een beetje redelijke cd-spelers en een mixer ben je al snel enkele honderden euro's kwijt en het is zonde van je geld als het achteraf toch niet je ding blijkt te zijn.

Een goede leeftijd om te draaien is er overigens niet, dit kan op elke leeftijd.
__________________
Vanity is definitely my favorite sin
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 17:32
Verwijderd
Youtube.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2014, 20:26
CrazyPinguin
CrazyPinguin is offline
Tnx ik ga denk ik een Pioneer ddj sb bestellen is dat een goeie keuze??😋
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.