Oud 21-01-2017, 12:23
Verwijderd
En Hans Breukhoven ook!
Advertentie
Oud 21-01-2017, 14:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En Jan Kruis is ook nog eens dood. (Sorry, niet van Trump proporties, maar ik vind het wel jammer )
Ik ook, al tekende hij al even niet meer J,J&dK en vond ik het jammerder toen dat werd overgenomen door Studio Jan Kruis
Oud 21-01-2017, 16:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ook, al tekende hij al even niet meer J,J&dK en vond ik het jammerder toen dat werd overgenomen door Studio Jan Kruis
Dat vond hij zelf ook. Hij had er spijt van dat 'ie de boel had verkocht.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2017, 16:55
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat vond hij zelf ook. Hij had er spijt van dat 'ie de boel had verkocht.
Snap ik helemaal.
Oud 22-01-2017, 07:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Trump is één dag president en ze hebben nu al de pagina over LGBTQ-rechten van de website van 't Witte Huis gehaald.
Citaat:
Climate change, healthcare en civil rights zijn ook verwijderd. Lekker bezig.

Citaat:
Ja...

Ondertussen wel pagina's toegevoegd over law enforcement (basically pro-politiegeweld) en second amendment (dat je vuurwapens mag).
Fucking hell
Oud 22-01-2017, 12:55
df
Avatar van df
df is offline
Volgens mij gebeurt dat standaard. Het vorige team haalt dat eraf zodat het nieuwe team de site weer vol kan schrijven.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 22-01-2017, 13:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik vond het ook niet zo verbazingwekkend eigenlijk.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-01-2017, 16:12
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik vond het ook niet zo verbazingwekkend eigenlijk.
Als klopt wat ik zeg is het zelfs zo dat OBAMA HET VERWIJDERD HEEFT!!!!

Wereldbeeld destroyed
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 22-01-2017, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Als klopt wat ik zeg is het zelfs zo dat OBAMA HET VERWIJDERD HEEFT!!!!

Wereldbeeld destroyed
Citaat:
What is highly unusual and really represents the worst kind of online archiving efforts is the failure of the White House to add a permanent redirect file to the WhiteHouse.gov website. As such, tens of thousands of links all went dead at one minute past midday Washington, DC, time.
Het is dus het nieuwe team, midday.

Citaat:
Now that day has come, and, well, there's very little left on the website after the transfer of power. Policies have been allowed to disappear. This is as "expected," said Donald's spokeswoman Hope Hicks.
http://www.theregister.co.uk/2017/01...whitehousegov/
Oud 22-01-2017, 19:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Volgens mij gebeurt dat standaard. Het vorige team haalt dat eraf zodat het nieuwe team de site weer vol kan schrijven.
Ik vond ergens een post met de websites van Obama, Bush en Clinton vlak na hun inauguratie en de hoofdissues bleven steeds hetzelfde. Dit is de eerste keer dat de hele zooi verwijderd is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2017, 23:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb mijn onbekraste reservebril weer eens opgezet omdat mn eigen zo fucking gaar, uitgelubberd en bekrast is. Hallo wereld
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-01-2017, 02:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Goed voornemen:

Op meer fatsoenlijke tijden gaan slapen

Oud 23-01-2017, 15:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Volgens mij gebeurt dat standaard. Het vorige team haalt dat eraf zodat het nieuwe team de site weer vol kan schrijven.
De pagina's werden eerst vervangen met een transition page. Deze:



Daarna werd de hele directory 'lgbt' verwijderd, en inmiddels komt het zelfs niet meer als zoekterm voor op de hele website. Ondertussen zijn er wel pagina's toegevoegd over wapenbezit en o.a. een overzicht van de tijdschriften waar Melania in heeft gestaan.

Op z'n allerminst vertelt het ons iets over de prioriteiten: Melania's modellencarrière is belangrijk, wapens zijn belangrijk, mensen die niet hetero of cis zijn houden we ons niet mee bezig. Who cares dat ze in hogere mate vermoord worden, of dat er institutionele discriminatie is, right? Who gives a fuck om kwetsbare burgers, of klimaatverandering, of burgerrechten. Trumps vrouw stond in de Vogue! Dát moet z.s.m. online!

Maar doe gerust 'joh oh joh valt wel mee joh'. Jij bent toch niet degene die in elkaar geslagen wordt om zijn genderidentiteit of geaardheid.
Oud 23-01-2017, 19:50
df
Avatar van df
df is offline
Waarom zo aanvallend tegen iemand die alleen zegt dat dit volgens hem standaard gebeurt? Keur ik daarmee impliciet geweld tegen minderheden goed volgens jou?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-01-2017, 23:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgensmij grijpt Dekaloog meer de kans aan haar politieke agenda op tafel te schuiven, dan dat ze iemand aan het aanvallen is. Nu ja, behalve kabinet Trump dan.
Oud 24-01-2017, 07:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Beetje jammer dat ze dat dan zó doet; nu moest ik er vooral om grinniken.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-01-2017, 09:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Beetje jammer dat ze dat dan zó doet; nu moest ik er vooral om grinniken.
Echt? Bizar.
Oud 24-01-2017, 11:52
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Waarom bizar? Het is niet alsof ik het met haar agenda oneens ben. Voor mij maakt de volstrekte overkill-reactie het juist wat absurd. Je werkt aan inflatie van jezelf als uithangbord voor je eigen agenda, zeker in mijn beleving.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-01-2017, 12:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Volgensmij grijpt Dekaloog meer de kans aan haar politieke agenda op tafel te schuiven, dan dat ze iemand aan het aanvallen is. Nu ja, behalve kabinet Trump dan.
Dit zie ik wel degelijk als een aanval:
Citaat:
Maar doe gerust 'joh oh joh valt wel mee joh'. Jij bent toch niet degene die in elkaar geslagen wordt om zijn genderidentiteit of geaardheid.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-01-2017, 12:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, inderdaad. Een beetje wel.
Ik ben gekleurd omdat ik het met haar eens ben.
Oud 24-01-2017, 13:31
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tsja, ik begin inderdaad een beetje geduld te verliezen voor alle relativisten. Ik heb Amerikaanse vrienden die flessen naar hun hoofd geslingerd krijgen wegens hun geaardheid, ken pijnpatiënten die zich klaarmaken voor zelfmoord omdat ze na 't afschaffen van de ACA hun pijnstillers niet meer kunnen betalen, riskeer zelf mijn veiligheid door me als immigrant activistisch op te stellen. Het gaat nou eenmaal om fysiek gevaar. Geen gekwetste gevoelens; fysiek gevaar. Ik vind het nogal gemakkelijk om dat vanuit een gepriviligeerde positie aan de kant te schuiven. En fysiek gevaar moeten downplayen omdat mensen anders moeten giechelen vind ik, eh, nogal raar.

Verder: een regering die Melania's modellencarriere boven mensenrechten prioritiseert vind ik kenmerkend voor een politieke beweging waar ik het diep mee oneens ben, 'wereldbeeld destroyed' vind ik net zo goed aanvallend, en de laatste tijd denk ik veel aan Martin Luther King. Die maakte er een punt van om minder genuanceerde activisten te steunen en vond 'the white moderate' een groter obstakel dan de keiharde racist.

Maar grinnik lekker verder. Ieder zijn eigen manier om links te zijn; dit is de mijne.
Oud 24-01-2017, 14:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben het natuurlijk op zich gewoon met Dekaloog eens, en het is verschrikkelijk dat mensen bang moeten zijn door wie ze zijn.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat a) dingen over Trump roepen op een Nederlands scholieren forum vlak nadat hij gekozen is niet bijzonder veel toevoegt en b) dit is helaas ook de democratie. Ze hebben hem gekozen, en het is niet alsof hij gekozen is door te zeggen dat hij heel lief voor iedereen gaat zijn. Ze hebben hem juist gekozen om zijn uitspraken, tsja, wat verwacht je dan nog als hij president wordt? Daarbij is het niet Trump die de straat op gaat om mensen in elkaar te slaan en flesjes naar mensen hun hoofd te gooien, dat gebeurt door de 'normale burgers'. Degenen die hem ook gekozen hebben. Dat Trump gekozen is als president is denk ik niet zozeer het probleem, maar meer een symptoom voor wat het echte probleem is: ongelijkheid, angst en haat voor andere groepen. Daar zal naar gekeken moeten worden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-01-2017, 14:32
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Waarom bizar? Het is niet alsof ik het met haar agenda oneens ben. Voor mij maakt de volstrekte overkill-reactie het juist wat absurd.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 24-01-2017, 17:04
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik vind het nogal gemakkelijk om dat vanuit een gepriviligeerde positie aan de kant te schuiven. En fysiek gevaar moeten downplayen omdat mensen anders moeten giechelen vind ik, eh, nogal raar.
Het gaat om de aanleiding tot je relaas. Er was geen reden zo tekeer te gaan tegen DF. Dat je nu stelt dat jij gedwongen wordt te downplayen is een beetje raar; ik stel alleen dat je reactie op DF volstrekt overkill is. Het één volgt niet uit het ander.

Citaat:
Maar grinnik lekker verder. Ieder zijn eigen manier om links te zijn; dit is de mijne.
Wat je zegt heeft m.i. ook niets met 'links' of 'rechts' te maken; slechts met common sense. In dat kader kan je ook prima inschatten dat jouw reactie op DF de plank tamelijk misslaat.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-01-2017, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Het gaat om de aanleiding tot je relaas. Er was geen reden zo tekeer te gaan tegen DF. Dat je nu stelt dat jij gedwongen wordt te downplayen is een beetje raar; ik stel alleen dat je reactie op DF volstrekt overkill is. Het één volgt niet uit het ander.



Wat je zegt heeft m.i. ook niets met 'links' of 'rechts' te maken; slechts met common sense. In dat kader kan je ook prima inschatten dat jouw reactie op DF de plank tamelijk misslaat.
Juh. Dit.
Oud 24-01-2017, 18:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik ben het natuurlijk op zich gewoon met Dekaloog eens, en het is verschrikkelijk dat mensen bang moeten zijn door wie ze zijn.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat a) dingen over Trump roepen op een Nederlands scholieren forum vlak nadat hij gekozen is niet bijzonder veel toevoegt en b) dit is helaas ook de democratie. Ze hebben hem gekozen, en het is niet alsof hij gekozen is door te zeggen dat hij heel lief voor iedereen gaat zijn. Ze hebben hem juist gekozen om zijn uitspraken, tsja, wat verwacht je dan nog als hij president wordt? Daarbij is het niet Trump die de straat op gaat om mensen in elkaar te slaan en flesjes naar mensen hun hoofd te gooien, dat gebeurt door de 'normale burgers'. Degenen die hem ook gekozen hebben. Dat Trump gekozen is als president is denk ik niet zozeer het probleem, maar meer een symptoom voor wat het echte probleem is: ongelijkheid, angst en haat voor andere groepen. Daar zal naar gekeken moeten worden.
Mwa... Trump heeft gezegd dat je vrouwen gewoon mag aanranden en dat 'ie een moslim zou kunnen neerschieten op Wall Street en toch geen stemmen zou verliezen. Een dag na de verkiezingen is geweld toegenomen. Ook binnen Nederland was extreem-rechts op Twitter aan het jubelen.

Dat het helemaal in Amerika is maakt dus IMHO niet zoveel uit. Wilders heeft nauwe banden met de conservatieve republikeinen en met Breitbart. Zie bijvoorbeeld artikel in het NRC

Qua democratie - Amerika heeft geen directe democratie. Trump heeft 62,9 miljoen stemmen gekregen, Hillary 65,8 miljoen. Met andere woorden, het volk koos Hillary, maar doordat Amerika met kiesmannen werkt is 't alsnog Trump geworden. Daarnaast gaven veel Hillary- én Trumpstemmers aan dat ze liever op Bernie Sanders hadden gestemd, maar vanwege het two party-systeem gaat dat niet zomaar.

Tot slot - waarom voegt het 'niet veel toe' om dit op een Nederlands scholierenforum te bespreken? Wie bepaalt dat en hoe meet je dat? Want ik vind eigenlijk dat deze dingen overál besproken moeten worden, want het voegt toe aan het algemene politieke bewustzijn van het volk. En daarnaast voegde 't wel iets toe aan mijn leven, en misschien ook wel aan de levens van bijv. ecneel, Fizzle en Oatie. Deze discussie vind ik ook waardevol. Ik ben het er niet mee eens dat het niets toevoegt.
Oud 24-01-2017, 18:46
Verwijderd
Het voegt niets toe omdat mensen moe worden van mensen die op een zeepkist gaan staan en beginnen te oreren als ze het idee hebben dat een witte cis man, want anderen doen het nooit, iets zegt wat ook maar in de verste verte als zou kunnen worden opgevat als 'tegen'. En dat is precies dat reden dat Trump president is. En als je dat niet ziet dan ben je onderdeel van het probleem.
Oud 24-01-2017, 18:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben met Deka.

En 'er is geen reden zo tekeer te gaan tegen df'...srsly? :')
Ze geeft een mening over een politiek iets, niet over hem zelf. Als ze had geroepen dat df een lelijke kankermongool is oid had ik dat ook wel iets too much gevonden, maar hierom moet je niet janken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2017, 19:15
Verwijderd
Wat is dat nou weer voor onzin. Als je het niet eens bent met een reactie moet je je bek maar houden?
Oud 24-01-2017, 19:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het gaat om de aanleiding tot je relaas. Er was geen reden zo tekeer te gaan tegen DF. Dat je nu stelt dat jij gedwongen wordt te downplayen is een beetje raar; ik stel alleen dat je reactie op DF volstrekt overkill is. Het één volgt niet uit het ander.
'Relaas', 'tekeer gaan', 'overkill'. Je noemt nog net niet 'hysterisch'

Zowel df als ik deden twee mild-aanvallende zinnetjes, waarbij ik een poging deed om geduldig te blijven en feiten te noemen. Waarom is mijn toon een probleem en zijn toon niet?

Daarna werd ik feller. Dat erken ik en ik licht toe: het komt o.a. doordat ik me zorgen maak om Amerikaanse vrienden. Waarom zijn de gevoelens van forumuser df belangrijker dan de fysieke veiligheid van mensen die ik persoonlijk ken?
Oud 24-01-2017, 19:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, maar er wordt gedaan of Deka echt supergemeen tegen df doet, en dat zie ik niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2017, 19:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Allemaal leuk en aardig, dat de wereld vergaat en dat we daar ruzie over maken op een forum.

Dus ik kom even wat liefde strooien. Trouwen en kindjes, ik wil het, bel de krant
Oud 24-01-2017, 19:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
+



Oud 24-01-2017, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar er wordt gedaan of Deka echt supergemeen tegen df doet, en dat zie ik niet.
Ze liggen elkaar niet. Snap ik, maar ik vind dat Megatron een punt heeft. Ik vatte het van df ook niet zo op.
Oud 24-01-2017, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Allemaal leuk en aardig, dat de wereld vergaat en dat we daar ruzie over maken op een forum.

Dus ik kom even wat liefde strooien. Trouwen en kindjes, ik wil het, bel de krant
Wil je ook gezellige familiekerst en een huispak?
Oud 24-01-2017, 19:40
df
Avatar van df
df is offline
De gevoelens van forumuser df

Over iets opblazen gesproken
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 24-01-2017, 19:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wat is dat nou weer voor onzin. Als je het niet eens bent met een reactie moet je je bek maar houden?
Niemand hoeft z'n bek te houden.

Citaat:
Het voegt niets toe omdat mensen moe worden van mensen die op een zeepkist gaan staan en beginnen te oreren als ze het idee hebben dat een witte cis man, want anderen doen het nooit, iets zegt wat ook maar in de verste verte als zou kunnen worden opgevat als 'tegen'. En dat is precies dat reden dat Trump president is. En als je dat niet ziet dan ben je onderdeel van het probleem.
O, ik dacht dat Trump president was omdat mensen om diverse en complexe redenen op hem hebben gestemd.
Oud 24-01-2017, 19:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Vredespoes voor ecnelis!

Oud 24-01-2017, 19:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Allemaal leuk en aardig, dat de wereld vergaat en dat we daar ruzie over maken op een forum.

Dus ik kom even wat liefde strooien. Trouwen en kindjes, ik wil het, bel de krant
Omg 'cneel, wat fucking burgerlijk. Ga je ook je eigen 'live laugh love' bord ontwerpen voor aan de muur?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-01-2017, 19:50
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Omg 'cneel, wat fucking burgerlijk. Ga je ook je eigen 'live laugh love' bord ontwerpen voor aan de muur?
Er is straks geen plek meer op de muren denk ik. Iedere keer als hij een tekeningetje in zijn handen heeft zeg ik: 'vind je mooi? Mag je hebben! '
Oud 24-01-2017, 19:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou een 'live laugh love'-bord van de tekentafel van ecneel ZO HARD KOPEN.

Meen je dat, van 't trouwen en de kindjes?
Oud 24-01-2017, 19:53
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
en dan steevast uitspreken als 'lif laf lof' bord.
Oud 24-01-2017, 19:56
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ja joh, als het nu eh per ongeluk zou gebeuren, zou ik niet meer huilend over de grond rollen denk ik.
Oud 24-01-2017, 19:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vredespoes voor ecnelis!

[afbeelding]
Mag ik 'm hebben?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 24-01-2017, 20:02
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja joh, als het nu eh per ongeluk zou gebeuren, zou ik niet meer huilend over de grond rollen denk ik.
Oke oke, toch wel een beetje, want ik zou niet zo'n geschikte ouder zijn Maar ik vind het hypothetisch plezierig.
Oud 24-01-2017, 20:02
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Mag ik 'm hebben?
Ik schuif de poes door!
Oud 24-01-2017, 20:03
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ohja Dekaloog, je penseel is echt briljant, werkt zeer plezierig
Oud 24-01-2017, 21:13
Verwijderd
Citaat:
O, ik dacht dat Trump president was omdat mensen om diverse en complexe redenen op hem hebben gestemd.
Neuh, niet echt. De wereld is niet zo moeilijk soms.
Oud 24-01-2017, 21:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het voegt niets toe omdat mensen moe worden van mensen die op een zeepkist gaan staan en beginnen te oreren als ze het idee hebben dat een witte cis man, want anderen doen het nooit, iets zegt wat ook maar in de verste verte als zou kunnen worden opgevat als 'tegen'. En dat is precies dat reden dat Trump president is.
Kom op zeg. Trump is president omdat mensen op hem gestemd hebben. De mensen die op hem gestemd hebben, hebben ervoor gezorgd dat hij president is. De mensen die niet op hem gestemd hebben niet. De wereld is niet zo moeilijk soms.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-01-2017, 21:35
df
Avatar van df
df is offline
Ik snap de problemen wel van de mensen die op Trump hebben gestemd, alleen jammer dat ze in Trump de oplossing zien. Dat is 'ie uiteraard niet.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.