Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Bekijk resultaten poll: iOS of Android
Ik heb Android en wil liever iOS 3 25.00%
Ik heb iOS en wil liever Android 1 8.33%
Ik heb iOS en die is de beste 8 66.67%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2017, 22:37
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Welk bestuursysteem zou jij het liefst willen of vind jij het fijnst van detwee bekendste beste voor de smartphone.
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2017, 22:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom is er geen "Ik heb x en ben daar tevreden mee?" optie?

Ik heb trouwens een Windowsphone, weinig aanbod aan apps, maar verder werkt het wel prima. Vooral de synchronisatie met alles op mijn laptop vind ik heel fijn. Foto's staan direct in mijn OneDrive en dus ook op mijn pc.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 22:51
Verwijderd
Ik heb een tablet met Android en een telefoon met iOS. Bevalt me beiden prima. M'n iPhone is nu wel de eerste telefoon éver die ik na een dik jaar nog steeds niet zat ben.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 07:55
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Waarom is er geen "Ik heb x en ben daar tevreden mee?" optie?

Ik heb trouwens een Windowsphone, weinig aanbod aan apps, maar verder werkt het wel prima. Vooral de synchronisatie met alles op mijn laptop vind ik heel fijn. Foto's staan direct in mijn OneDrive en dus ook op mijn pc.
sorry ineens kon ik geen opties meer toevoegen heel vreemd waarschijnlijk omdat ik toen op mijn samsung zat
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 07:56
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Ik heb een tablet met Android en een telefoon met iOS. Bevalt me beiden prima. M'n iPhone is nu wel de eerste telefoon éver die ik na een dik jaar nog steeds niet zat ben.
oke

__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2017, 01:30
E2001
E2001 is offline
Het komt eigenlijk neer op persoonlijke voorkeur. Bijna alle nieuwe telefoons zijn goed, maar welke vindt jij het best en welke zou jij elke dag willen gebruiken. Niet welke is het beste.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2017, 08:03
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Het komt eigenlijk neer op persoonlijke voorkeur. Bijna alle nieuwe telefoons zijn goed, maar welke vindt jij het best en welke zou jij elke dag willen gebruiken. Niet welke is het beste.
Goed gezegd dit soort mensen hebben een goeie voorkeur in telefoons
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 18:42
hondenfreak
Avatar van hondenfreak
hondenfreak is offline
Je mist een antwoord denk ik, er zijn ook mensen die meer voorkeur voor Android hebben. Ik vind meer keuze bij Android dan bij ios naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 19:23
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Je mist een antwoord denk ik, er zijn ook mensen die meer voorkeur voor Android hebben. Ik vind meer keuze bij Android dan bij ios naar mijn mening.
oke dat is jouw meningo
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 20:33
Verwijderd
Citaat:
oke dat is jouw meningo
Ja dat klopt. Als jij echter aan mensen gaat vragen wat ze vinden van poep en je laat ze alleen kiezen uit "Lekker" en "Fucking lekker" is dat natuurlijk geen keuze. Ze bedoelt dus dat, ook al heb jij een mening, dat anderen die niet hoeven te delen. Door nu zo te antwoorden geef je eigenlijk zelf al toe dat je graag wil laten zien dat je houdt van iOS en niet zo van Android. Dat mag hoor, maar dan hoort je topic op Onzin en niet op S&H.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2017, 22:00
1234Boy1234
1234Boy1234 is offline
Jongens, help me gf. Hoe open je een forum?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Jongens, help me gf. Hoe open je een forum?
naar een bepaalde onderwerp gaan dus bijv. Technologie en dan boven staat 'Nieuw Bericht"Tadaaaa je hebt een nieuw bericht/ forum
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 21:49
Verwijderd
Topic. Nieuw topic.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 22:03
Pluisbal
Pluisbal is offline
Heb gewoon android. Apple werkt ook fijn maar maakt me niet zoveel uit
__________________
Neverending story
Met citaat reageren
Oud 28-02-2017, 22:58
ikbeneenframbli
ikbeneenframbli is offline
Ik vind dat de specs van apple apparaten goed, maar het besturingssysteem android vind ik beter als IOS
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 00:58
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik vind dat de specs van apple apparaten goed, maar het besturingssysteem android vind ik beter als IOS
Hahahahahahahahahahaha, dat kun je niet serieus menen.

Ik vind iOS een prettig werkend OS, maar de specs van de iPhones lopen altijd achter op de android-topmodellen die gelijktijdig op de markt zijn. Een scherm met een hogere resolutie zou bijvoorbeeld heel erg welkom zijn.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Advries gevraagd: nieuwe smartphone (Max. € 300)
Haubenmeise
41 29-10-2016 00:18
Software & Hardware Whatsappgeschiedenis van iOS naar Android
Barca1
5 22-08-2016 22:20
De Kantine Dit of Dat??
xVeerle
455 12-10-2012 22:45
De Kantine Dilemma Spel
floffy3
500 15-02-2012 22:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.