Oud 20-05-2018, 12:19
BasBasLol
BasBasLol is offline
ik heb vorig jaar mijn eerste sigaret gerookt (toen was ik 13) en iedereen zegt da het vies is en je gaat hoesten bij je eerste maar ik heb daar niet echt last van gehad. waarschijnlijk mede omdat ik eerder al rond m'n 10de a4tjes met kaneel/koffie enzo rookte (dat was toen stoer ) verder merkte ik gewoon geen ene hol van mijn eerste joint.

ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de eerste joint/sigaret en of er hier meer mensen zijn die de eerste al lekker vonden?
__________________
een broodje met beleg is als een biertje met zeep
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2018, 12:34
Coen00
Coen00 is offline
Sigaret: was vies, maar ik was dronken. Ik rook verder niet.
Joint: was ook vies, merkte er niets van. Heb daarna ook geen joint meer gerookt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2018, 16:54
Verwijderd
Citaat:
al rond m'n 10de a4tjes met kaneel/koffie enzo rookte (dat was toen stoer
WTF BRO

Verder vind ik beide maar kankersmerig.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 13:28
ProstaatPiraat
ProstaatPiraat is offline
Het is wetenschappelijk bewezen dat ieder mens de bijwerkingen (werkingen) van een joint voelt.

PS. let even op je taal jongedame! Mijn oma is 2 weken geleden overleden aan een keel tumor.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 13:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is wetenschappelijk bewezen dat ieder mens de bijwerkingen (werkingen) van een joint voelt.

PS. let even op je taal jongedame! Mijn oma is 2 weken geleden overleden aan een keel tumor.
Jij maakte vandaag om 12.17u zelf nog een stomme grap over kanker.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 13:44
ProstaatPiraat
ProstaatPiraat is offline
Citaat:
ik heb vorig jaar mijn eerste sigaret gerookt (toen was ik 13) en iedereen zegt da het vies is en je gaat hoesten bij je eerste maar ik heb daar niet echt last van gehad. waarschijnlijk mede omdat ik eerder al rond m'n 10de a4tjes met kaneel/koffie enzo rookte (dat was toen stoer ) verder merkte ik gewoon geen ene hol van mijn eerste joint.

ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met de eerste joint/sigaret en of er hier meer mensen zijn die de eerste al lekker vonden?
Ik vond het lekker! ik was ook 13 destijds. Mijn eerste joint rookte ik op mijn 16e. hier werd ik goed skaff van. gewoon genieten!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 14:26
BanjoMovies
BanjoMovies is offline
Citaat:
Ik vond het lekker! ik was ook 13 destijds. Mijn eerste joint rookte ik op mijn 16e. hier werd ik goed skaff van. gewoon genieten!
Lees het bericht van Eline maar even. Je bent ziekhard gedist.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2018, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Het is wetenschappelijk bewezen dat ieder mens de bijwerkingen (werkingen) van een joint voelt.

PS. let even op je taal jongedame! Mijn oma is 2 weken geleden overleden aan een keel tumor.
Was ook absoluut no pun intended.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 18:56
Willem.Bakker
Willem.Bakker is offline
Boj mij op het platteland is het heel lastig om aan drugs te komen daarom worden hier vooral mediceinen gebruikt die bedoeld zijn voor vee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer joint roken
Benjamin030
24 16-11-2011 01:32
Drugs & Alcohol "Joint veel schadelijker dan een sigaret"
coopergirl
32 22-02-2008 13:24
Drugs & Alcohol Het "Ik rook want..." topic
trophus
101 12-10-2007 22:24
Lichaam & Gezondheid Roken
Verwijderd
53 27-07-2005 18:01
Drugs & Alcohol Eerste keer joint??
Maija
51 05-05-2004 12:36
Drugs & Alcohol simpele uitleg hoe een joint te rollen
LyP
9 23-03-2003 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.