Oud 16-09-2019, 19:09
Dimentio
Dimentio is offline
Hallo, ik heb vorig schooljaar mijn vmbo-tl diploma gehaalt en ben verdergegaan met havo, ik zit nu dus in havo 4 en het lijkt mij niet persee super moeilijk. Ik heb echter wel 2 vakken veranderd: Geschiedenis voor Scheikunde, Economie voor Biologie. Ik heb dit gedaan om in het Natuur Techniek Gezondheid & Technasium profiel te passen (ik heb dit jaar dus ook O&O nieuw). Ik verwacht alleen moeite te hebben met Biologie en Scheikunde aangezien er veel stof heb die ik nu moet gaan stampen, maar ik ben bereid dit te doen! Wiskunde B (wat ik ook nieuw heb) is echt een makkie en er zullen er geen problemen voorkomen. Nu voor de vraag: is het handig om na havo vwo op vavo in 1 jaar te doen? Ik ben bereid om al mijn vrije tijd te besteden aan mijn studie, en vroeg me af of iemand ervaring had, of of iemand vond dat het uberhaupt slim zal zijn. Dankjewel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2019, 20:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
denk je niet dat het slim zou zijn om eerst te kijken naar 4/5 havo? Mocht je daar al niet in slagen, dan is het al helemaal mission impossible om vwo te doen. Ik denk dat je rond/na je examentijd in 5 havo een keer kan gaan kijken of je door wilt gaan naar vwo. Misschien is je zicht dan anders
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2019, 21:52
Dimentio
Dimentio is offline
Citaat:
denk je niet dat het slim zou zijn om eerst te kijken naar 4/5 havo? Mocht je daar al niet in slagen, dan is het al helemaal mission impossible om vwo te doen. Ik denk dat je rond/na je examentijd in 5 havo een keer kan gaan kijken of je door wilt gaan naar vwo. Misschien is je zicht dan anders
Dat dacht ik zelf ookal maar ik wil altijd graag een duidelijk uitzicht hebben. Ik ben nu vergeleken met 2 jaar geleden veel meer gericht op school, elke leraar vertelt mij dat me de juiste motivatie het zou moeten lukken. En mijn studie is op dit moment dus ook mijn 1e prioriteit. P.S. ik had vanaf de basisschool vwo niveau maar heb door mijn gedrag vmbo-tl advies gekregen. Ik kon namelijk nauwlijks zonder te rumoeren naast anderen zitten, verloor mijn concentratie haast meteen (heb hierdoor dus vaak alleen gezeten waardoor mijn prestaties aanzienlijk waren gestegen) en dus in de jaren daarop is dat gedrag langzaam doen verdwijnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren MBO opleiding, naar havo terug?
MateBrah
6 26-06-2014 16:18
Studeren Jullie advies voor VWO op de VAVO
LizVis
1 22-11-2012 09:33
Studeren Vavo
roomsoesje
13 05-06-2012 07:38
Studeren Dierenarts
Roosss11
3 09-05-2011 13:52
Studeren Engelse taal en cultuur
gertjetop
5 07-11-2010 23:05
Studeren Terug naar school, ben wel "wat" ouder
LaEscargot
38 17-10-2008 19:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.