Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2002, 20:49
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
oke ik ga gelijk van start.

ik heb een hele lieve vriend, ik vind hem er erg lekker uitzien, hij zoent lekker, tijdens sex beweegt hij lekker maar er is 1 maar........ik word niet geil? ik kan geil worden voor 1 lullige seconden. dat is echt een golfje van een fractie van een seconden. te vergelijken met een moment dat je heel even en snel schrikt. zo vlug als ik geil word is het weer weg. Mijn vriend is tijdens de sex echt bloed geil en helemaal wild. ik vind het wel fijn, maar echt geil ben ik niet. Dan lig ik daar zo met hem e ndan ga ik mijn gevoelens na en dan merk ik dat ik helemaal niet opgewonden ben. ik zou bij wijze van zo gewoon kunne computeren, of gaan dansen of zingen zonder dan aan sex te denken. bij hem ligt dat totaal anders.

Hij is echt supergeil en helemaal gek gewoon, ik lig daar dan wel lekker wild en geil te doen in zijn ogen terwijl ik eigenlijk niet geil ben. Hou ik mezelf voor de gek of hem? of niemand? ik vind het fijn en heel intiem, maar waar blijft die geilheid nou? is dit normaal? zijn er meer mensen met dit probleem? en wie kan mij vertellen wat ik eraan kan doen, hoe ik dit mijn vriend moet vertellen die dagelijks denkt dat ook ik supergeil ben, en hoe word ik wél geil..........

misschien een beetje vreemd dit.........maar voor mij een big problem want ik wil ook weleens voelen hoe het is om heel erg geil, of misschien maar zelfs een beetje geil te zijn. 1 lullige seconden dan is het weg? goddamn.......wat is dit voor stoms!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:54
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Eeeuh.....ja........eeeuh, da's zeker zeer vervelend. Als jullie dagelijks sex hebben zou je kunnen proberen een tijd helemaal geen sex te hebben. Misschien dat dat werkt. Of elkaar eerst een hele tijd lopen opgeilen op een manier die voor jullie het beste werkt zonder eigenlijk ook maar elkaar aan te raken. Wil ook wel eens werken.... En ja, gewoon aan niks anders denken dan aan het fijne gevoel tijdens de sex. En verder weet ik het ook niet meer....
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ken het gevoel een beetje. Mijn erectie wilde eerst ook niet echt geweldig worden 2 jaar trug, maar dat verandert als je elkaar wat beter kent en een lang voorspel houdt.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
het is wel zo dat mijn vriend niet echt aan een heel lang voorspel doet. het is meer eerst even zoenen, beetje knuffelen en dan begint hij meteen. ook al zeg ik van 'doe er nou even wat langer over' hij is altijd zó geil dat hij niet kan wachten en duikte dan bovenop me. Ik moet volgens mij inderdaad veel meer knuffelen en gewoon zoenen wil ik geil worden. het is heel vervelend, tijdens de seks dwalen mijn gedachte ook gewoon af. Ik ben dan echt jaloers op mijn vriend. Die is zo binnen no time ontzettend geil. Wat me wel opvalt is dat als we int begin heel zachtjes elkaar aanraken en zoenen ik wil eventjes geil wordt. maar zodra het over gaat naar het 'wilde' dan verdwijnt dat meteen. Me vriend houd nogal van wilde sex. het is niet zo dat ik het niks vind maar echt geil word ik er niet van......

jeetje ik weet het niet hoor. moet ik dit aan mijn vriend vertellen? je hebt kans dat hij boos wordt en iets zegt als ''Je hebt me dus voor de gek gehouden, al die tijd dacht ik dat jij ook zo geil was' wat moet ik nou? in het begin had ik zoiest van 'komtwel goed' maar nu begint het steeds meer aan me te vreten. welke redenen zouden er kunnen zijn dat ik niet opgewonden raak.

me vriend is lekker, knap, heel lief, het is niet gespannendheid, we zijn altijd alleen thuis als we sex hebben, ik voel me onwijs op me gemak.....

wat kan het dan zijn? iets bij mezelf? ben ik nog niet klaar voor sex? kan het misschien zo zijn dat ik zelfs een of andere ontwikkelingsachterstand heb of wat dan ook? ik ben bijna 18 en word gewoon niet geil tijdens sex met me eigen vriend. DAT IS TOCH NIET NORMAAL!!!!!!!!! wie kan me helpen, raad geven of wie heeft hetzelfde probleem nu ook of gehad? ik weet het echt niet meer. ik wil hem niet kwetsen en het zeggen, ben bang dat ik hem ene soort gevoel geef dat ik hem voor de gek hou, maar eigenlijk hou ik mezelf voor de gek.

Ik wil hem geen pijn doen, mezelf niet voor de gek houden, ik wil nu ook gewoon eens weten wat het is om superopgewonden te zijn!!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 06:27
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
langer voorspel houden... ik en mn vriend doen het ook altijd ff rustig aan, anders komt ie echt niet naar binnen! Dan zoent ie me gewoon heel lief en kijkt me heel schattig aan en ja, dan doet ie precies alles waar ik geil van wordt. (zachtjes strelen over mn hele lichaam....)
Als hij dat een keer niet doet, duurt t veel langer voor hij bij mij naar binnenkan. Dus jah...

Wel vervelend voor je, maar ik zou t er wel met m over hebben. Zo is t toch ook niet echt leuk voor jou lijkt mij? Want als jij al helemaal niet geil word, kom je zeker ook niet? En dan doet hij dan ook helemaal niks omdat wel te laten gebeuren? Of fake je die?

Succes meis
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 07:39
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Wat ik niet goed begrijp aan dit verhaal: als je niet opgewonden bent, heb je toch ook geen vochtverlies, en KAN die penis toch gewoon niet zonder hardstikke veel pijn naar binnen??
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Volgens mij moet je je er niet zo druk over maken. Geniet van het moment, en houd idd een langer voorspel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:17
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Wat ik niet goed begrijp aan dit verhaal: als je niet opgewonden bent, heb je toch ook geen vochtverlies, en KAN die penis toch gewoon niet zonder hardstikke veel pijn naar binnen??
ik heb nergens neer gezet dat wij het al doen. wij doen wel aan sex maar niet aan 'het'.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:18
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Want als jij al helemaal niet geil word, kom je zeker ook niet? En dan doet hij dan ook helemaal niks omdat wel te laten gebeuren? Of fake je die?

Succes meis
nee ik word niet geil nee en kom dus absoluut niet, faken doe ik niet aan vind ik belachelijk. ik zeg gewoon eerlijk van 'het lukt niet' of iets dergelijks. en wat bedoel je met hij doet er dan ook helemaal niks aan? hij doet wel ze best, maar hijs ook nog niet zó ervaren zeg maar................tja wat moet ik toch!!!!!!!! ik word gek!
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:19
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
rosi schreef:
Volgens mij moet je je er niet zo druk over maken. Geniet van het moment, en houd idd een langer voorspel
niet druk maken? en wat valt er in godsnaam te genieten......hijs bloedgeil, ik lig daar maar niet geil te wezen, nou dan kan ik er niet van genieten het spijt me wel.

niet raar bedoelt naar jou toe by the way ik word gewoon gek hier
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:32
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Nou eerst en vooral: hoe lang zijn jullie samen? (of heb ik erover gelezen? )

Kdenk da je idd gewoon rustiger aan moet doen... Je vriend MOET gewoon tijd nemen voor je, je knuffelen, kussen, strelen... Als hij te snel geil word, laat hem dan eerst ff klaarkomen door hem af te trekken ofzo? Dan gaat het derna minder snel bij hem...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:33
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Nou eerst en vooral: hoe lang zijn jullie samen? (of heb ik erover gelezen? )

Kdenk da je idd gewoon rustiger aan moet doen... Je vriend MOET gewoon tijd nemen voor je, je knuffelen, kussen, strelen... Als hij te snel geil word, laat hem dan eerst ff klaarkomen door hem af te trekken ofzo? Dan gaat het derna minder snel bij hem...

niet zo lang hoor, pas kort maar het lijkt heel lang. nou goed we zijn iets van 2 maanden en 2 weken bij elkaar. erg kort nog dus. maar buiten dat. hij wordt te snel geil en ik heb hem weleens klaar laten komen zodat het minder werd. maar ja als hij klaar gekomen is dan is het daarna gewoon knuffelen, strelen, kussen, en daarna weer verder maar bij mij doet hij dan vaak niks. ja heel soms, dat lukt dan niet omdat ik dus niet geil ben en dan gaan we weer verder sexen met als doel hém weer klaar te laten komen......

ligt het aan mij of is dit niet helemaal goed? oh hoe dan ook, het ligt gewoon aan mij. iedereen hier word gewoon geil van ze partner en ikke niet? nou geweldig, het lijkt mij heel normaal dat als je bijna 18 bent echt wel geil hoort te worden tijdens sex met je vriend.

oke het is nu wel zo dat ik lees mijn topic (gedichtje over mijn oom: PEDO!) vroeger sexueel misbruikt ben toen ik 7 was, kan het daaraan liggen? het is wel zo dat ik ná sex soms vies of schuldig voel, dat komt denk daardoor. maar dat ik niet geil word dat zou volgens mij niks met vroeger te maken hebben, of denken sommige hier daar anders over?
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:41
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:



niet zo lang hoor, pas kort maar het lijkt heel lang. nou goed we zijn iets van 2 maanden en 2 weken bij elkaar. erg kort nog dus. maar buiten dat. hij wordt te snel geil en ik heb hem weleens klaar laten komen zodat het minder werd. maar ja als hij klaar gekomen is dan is het daarna gewoon knuffelen, strelen, kussen, en daarna weer verder maar bij mij doet hij dan vaak niks. ja heel soms, dat lukt dan niet omdat ik dus niet geil ben en dan gaan we weer verder sexen met als doel hém weer klaar te laten komen......

ligt het aan mij of is dit niet helemaal goed? oh hoe dan ook, het ligt gewoon aan mij. iedereen hier word gewoon geil van ze partner en ikke niet? nou geweldig, het lijkt mij heel normaal dat als je bijna 18 bent echt wel geil hoort te worden tijdens sex met je vriend.

oke het is nu wel zo dat ik lees mijn topic (gedichtje over mijn oom: PEDO!) vroeger sexueel misbruikt ben toen ik 7 was, kan het daaraan liggen? het is wel zo dat ik ná sex soms vies of schuldig voel, dat komt denk daardoor. maar dat ik niet geil word dat zou volgens mij niks met vroeger te maken hebben, of denken sommige hier daar anders over?
Natuurlijk zal dat misbruik er wel mee te maken hebben, maar zelfs dat hoeft niet. Ik ken genoeg meisjes die enkel seks hebben om hun vriend een plezier te doen, want zelf hebben ze er helemaal niets aan,kunnen ook niet geil worden enzo, hoe lief hun vriendje wel niet doet...Misschien is het niet voldoende kunnen ontspannen of gewoon niet 'seksueel aangelegd' zijn, ik denk wel dat het bestaat...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 18:34
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Tjeezis, klees hier net het topic over je gedicht! (echt mooi gedicht trouwens en kvind het enorm moedig dat je het durft plaatsten!)

Volgens mij kan het misbruik er wel veel mee te maken hebben hoor... Kdenk dat je zelf al 'blij' mag zijn, dat je aanrakingen van je vriend kan verdragen, want moest ik zoiets meegemaakt hebben...
Sterkte ermee...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:18
sparkling star
Avatar van sparkling star
sparkling star is offline
ik zou er gewoon met je vriend over praten, want het is echt niet normaal dacht ik.
Zeg hem gewoon dat je liever een beetje langer voorspel houdt, omdat je dan opgewondener bent. dan ben je vanzelf ook wel geiler. ik had het ook in het begin, omdat ik tijdens de sex me niet echt kon concentreren op de sex alleen, en ik ging dan op elk geluidje te letten... maar nu we al lang samen zijn heb ik daar totaal geen problemen meer mee!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:23
Verwijderd
Hey, geen reden tot paniek..!!
Er is echt nix mis met jou ofzow.
Ik zou er eens serieus met je vriend over gaan praten...
Want als m'n ex ineens heel wild/grof ging doen had ik soms ook zoiets van: je mag nu wel ophouden.
Opgebouwde spanning werkt veel beter, dat hij je echt laat verlangen om aangeraakt te worden etc. Dan heeft zo'n aanraking ook véél meer effect!

Echt práát met hem...!
Want als hij de enige is die geniet, kan je het toch beter NIET doen...?
Dit werkt alleen maar averechts...

Citaat:
HelpMePlease schreef: hij wordt te snel geil en ik heb hem weleens klaar laten komen zodat het minder werd. maar ja als hij klaar gekomen is dan is het daarna gewoon knuffelen, strelen, kussen, en daarna weer verder maar bij mij doet hij dan vaak niks. ja heel soms, dat lukt dan niet omdat ik dus niet geil ben en dan gaan we weer verder sexen met als doel hém weer klaar te laten komen......
Als ik dit lees heb ik eerder het idee dat het aan hém ligt dan aan jou, echt waar.
Ik heb ook weleens gehad dat m'n ex op me lag en dan alleen maar voor zichzelf heen en weer liep te bewegen zeg maar, naja dat gaat inderdaad na een tijdje vervelen, ik voelde me net een opblaaspop ofzow
Vooral als het dan op een wilde manier gebeurt en hij schenkt geen aandacht aan jou, dan voel je je net zo'n gebruiksvoorwerp...
Dus als dat nog een keertje gebeurt, dan vertel je gewoon dat jij daar nou niet bepaald opgewonden van wordt.
Hij moet leren hoe hij jou moet behandelen en dat kan jij hem leren. Ik weet niet of je vriend ervaren is of niet, maar misschien zegt dat ook niet zoveel, mijn ex was ervaren en deed ook bestwel vaag.
De enige manier om dit te verbeteren is práten, want anders heeft hij echt nix door en blijven jullie in dit zelfde cirkeltje hangen
suc6
kuzzies,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 20:10
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Alvast mijn verontschuldigingen als mijn gedachte niet juist is, maar volgens mij klopt je verhaal niet helemaal. Ik krijg het idee dat je of een kerel bent, of het verhaal een beetje aandikt voor de leuke reacties.

Nogmaals sorry als ik het verkeerd heb
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:02
Verwijderd
hey trouwens, je hebt 3 topics gehad met:

"kenmerken alleen voor de sex"
"sexueel gefrustreerd"
"denkt hij alleen aan zichzelf zeur ik"

Dat geeft toch wel aan dat het meer aan hém ligt dan aan jou...
Waarom kap je niet eens ff met sex met hem hebben...?
Als hij echt sexueel gezien zo raar is, tsja....
Heb je er echt nog nooit met hem over gepraat...???
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
heb ik ook weleens last van, en van knuffelen wordt ik dus niet geil maar alleen maar heel soft, ik kan t niet echt uitleggen. Je moet maar eens vragen of hij aan je tepels zit, damn dan weet ik soms echt niet waar ik het zoeken moet.
Zoek eens uit waar je geil van wordt dat hoeft dus niet perse knuffelen en leif zijn te zijn
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:26
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Tjeezis, klees hier net het topic over je gedicht! (echt mooi gedicht trouwens en kvind het enorm moedig dat je het durft plaatsten!)

Volgens mij kan het misbruik er wel veel mee te maken hebben hoor... Kdenk dat je zelf al 'blij' mag zijn, dat je aanrakingen van je vriend kan verdragen, want moest ik zoiets meegemaakt hebben...
Sterkte ermee...
dank je dat je het mooi vind. en ja ik mag zeker 'blij' zijn dat ik zijn aanrakingen kan verdragen, ik denk ook wel dat het verleden er misschien een deel mee te maken heeft.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:32
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Ik zou er eens serieus met je vriend over gaan praten...
Opgebouwde spanning werkt veel beter, dat hij je echt laat verlangen om aangeraakt te worden etc. Dan heeft zo'n aanraking ook véél meer effect!

Echt práát met hem...!
Want als hij de enige is die geniet, kan je het toch beter NIET doen...?
Dit werkt alleen maar averechts...



Als ik dit lees heb ik eerder het idee dat het aan hém ligt dan aan jou, echt waar.
Ik heb ook weleens gehad dat m'n ex op me lag en dan alleen maar voor zichzelf heen en weer liep te bewegen zeg maar, naja dat gaat inderdaad na een tijdje vervelen, ik voelde me net een opblaaspop ofzow
Vooral als het dan op een wilde manier gebeurt en hij schenkt geen aandacht aan jou, dan voel je je net zo'n gebruiksvoorwerp...
Dus als dat nog een keertje gebeurt, dan vertel je gewoon dat jij daar nou niet bepaald opgewonden van wordt.
Hij moet leren hoe hij jou moet behandelen en dat kan jij hem leren. Ik weet niet of je vriend ervaren is of niet, maar misschien zegt dat ook niet zoveel, mijn ex was ervaren en deed ook bestwel vaag.
De enige manier om dit te verbeteren is práten, want anders heeft hij echt nix door en blijven jullie in dit zelfde cirkeltje hangen
suc6
kuzzies,

Alicia
je hebt gelijk. het gaat met vervelen. ik lig daar als een of ander sexspeeltje en hij ligt bovenop mij heen en weer te rijden. nou denk ik dan 'oke en nu?'. maar hij schenkt wel aandacht aan me, hij streelt me, kust me en hij zegt heel veel lieve dingetjes ertussen door. hij is absoluut niet ervaren, hij mag dan wel 27 zijn maar hij heeft pas 1 echte vriendin gehad en het pas 2 keer gedan in ze leven. ja daar schrok ik dus best van. maar het valt te merken in bed. hij weet niet goed wat hij wel en niet moet doen, en ik heb zovaak het gevoel dat hij zich op mij 'afrijd' of iets dergelijks.....maar buiten dat man ik word gewoon gek van mezelf.............of van hem? wat is het nou? hij doet wel ze best in bepaalde opzichten mij te plezieren, maar ik word gewoonweg niet geil!!!!!!!!!!! en ik heb al eens eerder met hem gepraat, ik vroeg van 'waneer kun je zeggen dat je goede sex hebt in je relatie' toen zei hij 'als je er beide plezier aan beleeft' nou juist dus, vanaf dat moment vingerde hij mij ook en alles maar hiero ik kwam niet klaar, ik was niet geil, DUH....logisch dat ik dan niet klaar kom.........ja en nu? wat moet ik doen....Oh god help me
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:38
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Alvast mijn verontschuldigingen als mijn gedachte niet juist is, maar volgens mij klopt je verhaal niet helemaal. Ik krijg het idee dat je of een kerel bent, of het verhaal een beetje aandikt voor de leuke reacties.

Nogmaals sorry als ik het verkeerd heb
hihi heb je het nou over mij? nou als dat zo is kan ik je alvast het volgende vertellen: Im no kerel....thank you very much.....
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:40
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Aangezien hij 27 is, zou ik verwachten dat hij redelijk volwassen is... Dus moet je er in principe best met hem over kunnen praten... En het feit dat hij niet ervaren is, maakt het voor jou alleen maar makkelijker. Kunnen jullie samen op 'verkenningstocht'
Volgens mij moet je er niet te zwaar aan tillen hoor
Heb je dit al met andere vriendjes gehad?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:40
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
heb ik ook weleens last van, en van knuffelen wordt ik dus niet geil maar alleen maar heel soft, ik kan t niet echt uitleggen. Je moet maar eens vragen of hij aan je tepels zit, damn dan weet ik soms echt niet waar ik het zoeken moet.
Zoek eens uit waar je geil van wordt dat hoeft dus niet perse knuffelen en leif zijn te zijn
zucht...........damn het is toch echt drama met mij he. zelfs dán als hij aan me tepels zit gebeurt er niks, noppes, nada....kan net zo goed naart 6uur nieuws zitten kijken, z'on gevoel dus....boring...... (
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?

Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:42
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Aangezien hij 27 is, zou ik verwachten dat hij redelijk volwassen is... Dus moet je er in principe best met hem over kunnen praten... En het feit dat hij niet ervaren is, maakt het voor jou alleen maar makkelijker. Kunnen jullie samen op 'verkenningstocht'
Volgens mij moet je er niet te zwaar aan tillen hoor
Heb je dit al met andere vriendjes gehad?
andere vriendjes? dit vriendje is mijn tweede echte vriendje, met mijn ex wou ik nooit sex vanwege mijn verleden, ik was te krampachtig, verstijfde bij zowat iedere aanraking, was bang, zag zijn gezicht verandere in die van die pedo-oom van me......kortom......sex was geen doen met mij......vandaar dit is ook echt mijn eerste ervaring zeg maar, ik voel me onwijs op me gemak.........maar toch wat is nou mijn probleem dat dit probleem het gevolg is???????? hm.........vaag
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:52
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Praat er gewoon met hem over... Hij zal het best wel begrijpen hoor. Vertel dat je slechte ervaringen hebt op dat vlak en dat je echt zot van hem staat maar dat je niet 'geil' kan worden van wat hij doet omdat hij het misschien niet goed doet :-S
Klinkt allemaal enger dan het is hoor De bedoeling in een relatie is dat je kan praten met elkaar, en ook al is seks niet het meest makkelijke onderwerp, je moet er toch mee over de brug komen, want zo is het voor jou ook ni leuk he...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 23:01
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Wat ik niet goed begrijp aan dit verhaal: als je niet opgewonden bent, heb je toch ook geen vochtverlies, en KAN die penis toch gewoon niet zonder hardstikke veel pijn naar binnen??
WEDDEN dat je nat kan worden (en ook BEHOORLIJK nat) als je totaaaal niet geil bent??!!??

*spreekt uit ervaring*

Ik ben zo'n beetje 24/7 nat en dat is serieus..

Verder is het andersom ook niet altijd zo. Je wordt niet altijd nat als je geil bent/wordt, een vriendin van me is daar een voorbeeld van.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:12
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:


zucht...........damn het is toch echt drama met mij he. zelfs dán als hij aan me tepels zit gebeurt er niks, noppes, nada....kan net zo goed naart 6uur nieuws zitten kijken, z'on gevoel dus....boring...... (
je moet gewoon proberen eens iets anders te doen. Wat bij mij ook werkt is als we ergens zijn met veel mensen enzo en zit ff 2 sec aan me zonder dat iemand t ziet of fluistert iets in mijn oor of kijkt naar me op n manier dat ik weet dat hij er izn in heeft. Maar ik weet dat t op dat moment niet kan.
Of weet ik veel, haal er n derde bij, offuh spreek af dat je de hele avond niet aan elkaar mag zitten, alleen aan jezelf .
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:30
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Misschien moet je het eens aan een doktor of sexuoloog vragen, die hebben er voor gestudeerd. Misschien mankeer je gewoon iets en moet er effe een zenuw ontkneld worden. (om het eens heel simpel uit te drukken )
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:38
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Misschien is het een goed idee om eerst eens van je eigen lichaam te leren genieten. Ontdekken welke plekjes je fijn vindt, en ja, ook zelf leren tot een hoogtepunt komen. Vaak ligt daar de sleutel tot het seksuele plezier met een ander!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:41
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:


nee ik word niet geil nee en kom dus absoluut niet, faken doe ik niet aan vind ik belachelijk. ik zeg gewoon eerlijk van 'het lukt niet' of iets dergelijks. en wat bedoel je met hij doet er dan ook helemaal niks aan? hij doet wel ze best, maar hijs ook nog niet zó ervaren zeg maar................tja wat moet ik toch!!!!!!!! ik word gek!
Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel: doet hij dan geen andere dingen bij je: vingeren/beffen etc? Was helemaal niet zo bedoeld zoals het bij jou overkwam.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 23:25
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:


Zo bedoel ik dat niet, ik bedoel: doet hij dan geen andere dingen bij je: vingeren/beffen etc? Was helemaal niet zo bedoeld zoals het bij jou overkwam.
jawel, vanavond heb ik hem nog gezien. hij vingerde mij, nam er helemaal de tijd voor, geloof wel bijna een half uur. het was onwijs lekker, maar dat gevoel van 'lekker' als hij mij vingert gaat niet gepaard met 'geil zijn'. heel vaag klinkt het misschien maar zo is het echt. ik vind het lekker wat hij doet maar ik ben niet geil. klopt dat? zo voel ik het toch echt. verder was het onwijs lekker, maar het gevoel bleef steeds bij hetzelfde 'nivo' zeg maar van hoe lekker het was. op een gegeven moment bleef het steeds zo en had ik niet zoiets van 'wow nu ga ik komen!'. het bleef steeds maar hetzelfde, het was daarentegen wel lekker. heb ik hem ook gezegd. ik vind het ook niet erg dat ik niet klaarkwam en dacht er ook niet aan van ik moet, ik moet! maar toch is het vaag. want verder waren we heel veel aan het zoenen, elkaar aan het strelen, ik deed dingen bij hem, hij kreunde enzo......maar ik werd er niet warm of koud van! ik word er zo gek van! ik had al gezegd, laten we wat proberen zodat ik eens een keer wél word. maar wat hij ook deed, en dat waren best lekkere dingen. ik werd er niet geil van! en toen hij mij vingerde vond ik het wel lekker, maar was niet geil?????????? wat is dit.

People, ik zit er serieus aan te denken naar een of andere sexuoloog te gaan, een dokter of naar een of ander blad te schrijven waar ze zulk soort problemen behandelen........ik zie dit namelijk als een probleem. wat moet ik? we hebben vanavond zo'n beetje alles geprobeerd, morgen zie ik hem weer..........maar toch, ik denk niet dat ik dan opeens wel geil word. en natuurlijk moet het allemaal geleidelijk aan en op ze tijd, maar toch? er klopt iets niet in mij dat voel ik.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 23:27.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 06:24
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:


het gevoel bleef steeds bij hetzelfde 'nivo' zeg maar van hoe lekker het was. op een gegeven moment bleef het steeds zo en had ik niet zoiets van 'wow nu ga ik komen!'. het bleef steeds maar hetzelfde
De vraag die bij me opkomt blijft steeds dezelfde: lukt het allemaal WEL als je het bij jezelf doet? Of kan je dan ook niet tot een hoogtepunt komen? Volgens mij zal dit de eerste vraag zijn die een sexuoloog je gaat stellen - wie z'n eigen lichaam niet kent, heeft het vaak dubbel zo moeilijk om zich open te stellen voor anderen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:54
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:

People, ik zit er serieus aan te denken naar een of andere sexuoloog te gaan, een dokter of naar een of ander blad te schrijven waar ze zulk soort problemen behandelen........ik zie dit namelijk als een probleem. wat moet ik?
Ik denk dat het inderdaad een goed idee is om een sexuoloog te raadplegen en hem of haar over jouw probleem en je ervaring van vroeger te vertellen. Misschien is het een goed idee om er samen met je vriend heen te gaan.
Ik heb je gedicht in je topic op het psychologieforum gelezen. Het liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Ik denk dat het wel goed is dat je dat gedicht geschreven hebt. Je zou het op kunnen vatten als een eerste stap in het verwerkingsproces, want dat je het moet verwerken is zonder meer van belang, bij voorkeur met de steun van je vriend en anderen, en indien noodzakelijk ook met behulp van deskundige begeleiding.
Ik heb je in een ander topic van jou laten weten hoe je me per e-mail kunt bereiken als je er behoefte aan zou hebben om er met mij over te praten, en ik kan je verzekeren dat dat aanbod nog steeds geldt.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:29
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik denk dat het inderdaad een goed idee is om een sexuoloog te raadplegen en hem of haar over jouw probleem en je ervaring van vroeger te vertellen. Misschien is het een goed idee om er samen met je vriend heen te gaan.
Ik heb je gedicht in je topic op het psychologieforum gelezen. Het liet aan duidelijkheid niets te wensen over. Ik denk dat het wel goed is dat je dat gedicht geschreven hebt. Je zou het op kunnen vatten als een eerste stap in het verwerkingsproces, want dat je het moet verwerken is zonder meer van belang, bij voorkeur met de steun van je vriend en anderen, en indien noodzakelijk ook met behulp van deskundige begeleiding.
Ik heb je in een ander topic van jou laten weten hoe je me per e-mail kunt bereiken als je er behoefte aan zou hebben om er met mij over te praten, en ik kan je verzekeren dat dat aanbod nog steeds geldt.

dank je wel
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 23:31
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
sofie3 schreef:

lukt het allemaal WEL als je het bij jezelf doet? Of kan je dan ook niet tot een hoogtepunt komen?
ja dan dus wél! dat is zo raar. vanavond heeft mijn vriend het serieus 1 uur lang geprobeerd, constant zei ik 'laat maar, het lukt niet enzo' maar hij wou niet opgeven en ging maar door, het was ook onwijs lekker maar weer bleef ik op dat zelfde 'nivo' hangen. wel leek het lekkerder dan normaal. maar als ik het zelf dus doe lukt het gewoon meteen, en ook snel als ik wil. maar als hij het doet is het wel lekker maar net niet genoeg zeg maar.......
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 07:22
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef:


als ik het zelf dus doe lukt het gewoon meteen, en ook snel als ik wil. maar als hij het doet is het wel lekker maar net niet genoeg zeg maar.......
Wat je dan kan doen is het bij jezelf doen terwijl je vriend naast je ligt, met zijn hand op jouw hand. Misschien maakt ie toch net iets de verkeerde bewegingen op het verkeerde tempo.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hij krijgt hem niet omhoog..
Sergay
34 06-12-2012 17:22
Seksualiteit Ik kan niet klaarkomen
Aapje92
8 24-01-2010 10:52
Seksualiteit te klein ?
bosa
46 29-08-2007 19:06
Seksualiteit niet kunnen klaakomen...hebbie tips?
rainfairy
28 23-08-2004 09:34
Seksualiteit Ik heb een probleempje
abdulkarim
5 28-12-2003 15:31
Seksualiteit waar worden julie geil van?
jacky151
119 09-10-2003 15:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.