Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 18:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mijn theorie:

Kies altijd het 'brave' antwoord. Meestal kun je kiezen uit een achterbakse en slinkse manier of uit een brave manier waarvan je van te voren denkt dat het nooit lukt. Tot nu toe is dat altijd gelukt (bij sommige is het verschil vager dan bij anderen, maar toch).

Als iemand een twijfel geval heeft, of eentje die het tegendeel bewijst dan wil ik het graag weten.
__________________
Advertentie
Oud 13-02-2005, 19:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-02-2005 @ 19:12 :
Mijn theorie:

Kies altijd het 'brave' antwoord. Meestal kun je kiezen uit een achterbakse en slinkse manier of uit een brave manier waarvan je van te voren denkt dat het nooit lukt. Tot nu toe is dat altijd gelukt (bij sommige is het verschil vager dan bij anderen, maar toch).

Als iemand een twijfel geval heeft, of eentje die het tegendeel bewijst dan wil ik het graag weten.
d'r is d'r een bij de carrière gezondheidszorg waarbij je moet kiezen of je een belangrijk persoon inschrijft (en zo voor laat gaan) of dat je hem wegstuurt omdat hij nog niet aan de beurt is.
Die vent is heel belangrijk blijkt achteraf en als je hem wegstuurt gebeurt er iets negatiefs (weet niet meer wat). Als je hem inschrijft krijg je 3 puntjes erbij voor charisma en 1 voor lichaam.

Ook is d'r een situatie waarin een ster je vraagt (carrière Kok etc.) om een speciaal soort water. Je hebt dat water niet en je kan kiezen: of snel gaan halen (wat wel een kwartier kan duren en je andere klanten dus in de steek laten) of hem gewoon normaal kraanwater voorschotelen. Als je voor het halen van dat water gaat, dan wordt je gepromoveerd tot hulpkok. Hij zegt dat ie duidelijk het verschil proeft en dat ie het waardeert dat je zo je best deed daarvoor.

Daarom: als het om een belangrijk persoon gaat: kies voor hem!
Gaat het om een andere situatie: kies dan idd voor de brave optie
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-02-2005, 19:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Die eerste situatie ken ik niet, maar die is idd wel in tegenstrijd met mijn theorie.

Maar de tweede ken ik wel. Dat klopt wel met mijn theorie. Braaf zijn en gewoon dat water halen en niet slim proberen te zijn.
__________________
Oud 15-02-2005, 21:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
nou?
__________________
Oud 15-02-2005, 22:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 15-02-2005 @ 22:57 :
nou?
Je vraag is toch beantwoord of niet?

Of wil je horen dat het klopt wat je zegt? Het klopt
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-02-2005, 00:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik kies zelf ook altijd voor het "brave" andwoord. Het is ook nog maar 1 keer fout gegaan. Weet overgens niet meer welke vraag dat was.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 16-02-2005, 10:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-02-2005 @ 23:03 :
Je vraag is toch beantwoord of niet?

Of wil je horen dat het klopt wat je zegt? Het klopt
Ik wil weten of mijn theorie altijd klopt.
__________________
Oud 19-02-2005, 01:51
Unique Clone
Avatar van Unique Clone
Unique Clone is offline
Gedownload.
Mening: Enig spel
__________________
The Return
Oud 21-02-2005, 11:12
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
toen ik the sims 2 had gekocht had ik geen problemen bij het spelen. daarna moest ik de laptop formateren en toen ik opnieuw the sims wilde installeren kreeg ik een melding dat ik directX 9.0c nodig had. ik had die melding hiervoor nooit gehad.
ik installeerde het en kreeg bij het opstarten deze foutmelding:


ik snap hier niets van want hiervoor werkte het allemaal wel

is er iemand die dit ook heeft gehad en weet iemand hoe je dit moet oplossen? Ik heb al geprobeerd om de oplossing via google te vinden, maar ik kom er niet uit
Oud 21-02-2005, 12:18
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 21-02-2005 @ 12:12 :
toen ik the sims 2 had gekocht had ik geen problemen bij het spelen. daarna moest ik de laptop formateren en toen ik opnieuw the sims wilde installeren kreeg ik een melding dat ik directX 9.0c nodig had. ik had die melding hiervoor nooit gehad.
ik installeerde het en kreeg bij het opstarten deze foutmelding:
[afbeelding]

ik snap hier niets van want hiervoor werkte het allemaal wel

is er iemand die dit ook heeft gehad en weet iemand hoe je dit moet oplossen? Ik heb al geprobeerd om de oplossing via google te vinden, maar ik kom er niet uit
Als je je laptop formatteert en je installeert windows opnieuw, heb je (hoogstwaarschijnlijk) geen DirectX meer.

Oftewel, je moet gewoon DirectX 9.0c (of later) installeren. Dat is in principe niet zo moeilijk.

Ga naar Microsoft's Windows update: http://windowsupdate.microsoft.com/

en daar zal die ergens staan. DirectX kan je ook hier halen:

http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en

of hier:

http://www.tucows.com/preview/194328.html
Oud 21-02-2005, 12:51
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
ik heb directX 9.0c geinstalleerd en ik krijg opnieuw dezelfde foutmelding
maar er kan toch niets mis zijn met mijn grafische kaart als hij het wel heeft gedaan voordat ik de computer had geformateerd?
Oud 21-02-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Roadrunner schreef op 21-02-2005 @ 13:51 :
ik heb directX 9.0c geinstalleerd en ik krijg opnieuw dezelfde foutmelding
maar er kan toch niets mis zijn met mijn grafische kaart als hij het wel heeft gedaan voordat ik de computer had geformateerd?
Je moet wel de drivers voor de grafische kaart weer opnieuw installeren.
Oud 21-02-2005, 19:24
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-02-2005 @ 19:50 :
Je moet wel de drivers voor de grafische kaart weer opnieuw installeren.
hoe doe ik dat ?
Oud 21-02-2005, 20:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 21-02-2005 @ 20:24 :
hoe doe ik dat ?
Degene die windows opnieuw geinstalleerd heeft op die machine, verwacht je toch wel dat diegene dat wel weet.

Je begint met uitzoeken welke grafische kaart je hebt. Heb je een redelijk nieuwe NVidia GeForce kaart, dan is 't vrij makkelijk en kan je de ForceWare drivers hier downloaden: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Heb je een ander merk videokaart, dan weet ik het niet zeker.

Je zou is bij je display settings kunnen checken of je driver idd. niet geinstalleerd is door te kijken wat voor adapter windows denkt dat je hebt.

Maar nogmaals; degene die je windows geinstalleerd heeft moet ook zo snugger zijn om je videokaart driver te kunnen installeren.
Oud 21-02-2005, 22:17
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
ik blijf erbij dat er een wasmachine moet komen. lijkt net alsof ze steeds dezelfde vieze kleren dragen
en een verwarming

wie gaat die uitbreiding btw kopen? ik weet nog niet.. Kan het trouwens zijn dat het spel er langzamer op wordt? Want sims 2 doet het nu redelijk op mijn comp, maar ik weet niet of met die uitbreiding erbij dan nog steeds zo goed draait..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 21-02-2005, 22:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 21-02-2005 @ 23:17 :
ik blijf erbij dat er een wasmachine moet komen. lijkt net alsof ze steeds dezelfde vieze kleren dragen
en een verwarming

wie gaat die uitbreiding btw kopen? ik weet nog niet.. Kan het trouwens zijn dat het spel er langzamer op wordt? Want sims 2 doet het nu redelijk op mijn comp, maar ik weet niet of met die uitbreiding erbij dan nog steeds zo goed draait..
toen ik de uitbreidingen van de vorige Sims had werd ie echt extreeeeeeeeeem langzaam. Niet de complete computer, maar wel het spel zelf. Hij moest constant elke uitbreiding laden.
Maar goed, dat was wel bij het maximum aantal uitbreidingen (7 ofzo?) dus het is niet geheel vergelijkbaar met één uitbreiding.

En ik denk dat m'n nichtje hem wel koopt (die koopt standaard elke Sims (uitbreiding) op de dag dat ie uitkomt), dus ik ga het maar eerst bij haar uitproberen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-02-2005, 14:03
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Hey Sim 2 spelers, ik moet dit spel kopen voor mijn neefje in Zimbabwe, en vraag me af als je de Nederlandse versie koopt, je het ook in het Engels kan spelen/installeren.
Wie oh wie?
Oud 23-02-2005, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 23-02-2005 @ 15:03 :
Hey Sim 2 spelers, ik moet dit spel kopen voor mijn neefje in Zimbabwe, en vraag me af als je de Nederlandse versie koopt, je het ook in het Engels kan spelen/installeren.
Wie oh wie?
Ja, volgens mij kan je in het begin voor de taal kiezen, maar dat weet ik niet zeker. Maar alleen de hoes is dan wel in het nederlands / frans (voor de Walen.)
Oud 23-02-2005, 14:27
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-02-2005 @ 15:19 :
Ja, volgens mij kan je in het begin voor de taal kiezen, maar dat weet ik niet zeker. Maar alleen de hoes is dan wel in het nederlands / frans (voor de Walen.)
Thx voor de info
Oud 23-02-2005, 17:29
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-02-2005 @ 21:31 :
Degene die windows opnieuw geinstalleerd heeft op die machine, verwacht je toch wel dat diegene dat wel weet.

Je begint met uitzoeken welke grafische kaart je hebt. Heb je een redelijk nieuwe NVidia GeForce kaart, dan is 't vrij makkelijk en kan je de ForceWare drivers hier downloaden: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Heb je een ander merk videokaart, dan weet ik het niet zeker.

Je zou is bij je display settings kunnen checken of je driver idd. niet geinstalleerd is door te kijken wat voor adapter windows denkt dat je hebt.

Maar nogmaals; degene die je windows geinstalleerd heeft moet ook zo snugger zijn om je videokaart driver te kunnen installeren.
je beledigt mn broer! stiekem wist ie het niet maar ik ga het eens uitproberen dank
Oud 24-02-2005, 10:31
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik heb hem nu ook gekocht! (heb teveel geld ) Wat ik alleen niet snap is hoe je nou een kind krijgt. Want ik heb al bepaalde handelingen enzo verricht en de vrouw kotst ook wel terwijl ze aan een baby denkt (wil ze geen baby ofzo?) dus ze kan zwanger zijn.
Oud 24-02-2005, 11:03
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 23-02-2005 @ 18:29 :
je beledigt mn broer! stiekem wist ie het niet maar ik ga het eens uitproberen dank
Ik neem aan dat je broer 't wel vaker gedaan heeft.

Als je windows opnieuw installeert is 't eerste wat je daarna doet alle drivers van je hardware installeren. Videokaart; geluidskaart; netwerkkaart; printer; webcam; whatever. Daarna ga je windows update's doen, en dan pak je meestal ook gelijk directx mee.

Meestal wat ik dan daarna doe is windows zelf finetunen; swapfile zetten; overbodige functies uitzetten en uiteindelijk een keertje defragmenteren.
Oud 24-02-2005, 11:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Lotte schreef op 24-02-2005 @ 11:31 :
Ik heb hem nu ook gekocht! (heb teveel geld ) Wat ik alleen niet snap is hoe je nou een kind krijgt. Want ik heb al bepaalde handelingen enzo verricht en de vrouw kotst ook wel terwijl ze aan een baby denkt (wil ze geen baby ofzo?) dus ze kan zwanger zijn.
Als je het volwassen mannetje en vrouwtje op bed laat rusten, kan je ze met elkaar 'woohoo' en (of weet ik veel wat 't in lamlendig nederlands is?) .. maar je kan ook 'make a baby' kiezen .. als je die kiest gaan ze dus seksen. Na 't seksen als ze relaxen word er dan een kinderdeuntje gespeeld ofzo .. en dan word de vrouw dikker en is ze dus zwanger.

Weet niet of 't trouwens werkt als je aging off hebt staan.
Oud 26-02-2005, 10:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
The sims 2 is nog maar net uit en ontwikkelaar Electronic Arts is al weer bijna klaar met de eerste uitbreiding: Studentenleven. Wrange gevoelens rond de uitbreidingen van de eerste Sims komen dan automatisch naar boven. Electronic Arts ontwikkelde voor het spel zoveel (zeven!) add-ons, dat het moeilijk was enthousiast te blijven. Maar dit is de eerste van een nieuwe serie en met frisse moed gingen we naar de Hogeschool van Amsterdam om daar - tussen de blatende studenten - het studentenleven van de Sims te bekijken.

Sims die de jongvolwassen leeftijd hebben bereikt, trekken naar de universiteit. Daar beleven ze hun studententijd zoals we dat gewend zijn uit de standaard Hollywood film, met een bizar simsausje. De universiteiten bevinden zich in een nieuwe buurt, College Town. Daar zien we de campus, bibliotheken, gymzalen en cafe's. De Sims hebben ieder een eigen kamertje in een groot studentenhuis.

Carriere
Er is een keuze uit vier carrierepaden op de universiteit. Er zijn bovendien talloze nieuwe objecten en mogelijkheden toegevoegd. Zo is er een mensenetende koeienplant - die daadwerkelijk een Sim kan verslinden - en een plastisch chirurgie thuiskit, waarmee je bijvoorbeeld de neus van een Sim kunt verkleinen of de lippen iets kunt opvullen. De Sims kunnen een potje poolen, spelen aan de arcadekasten, samen sport kijken op de televisie en kussengevechten houden. En als je geluk hebt zie je een streaker langs lopen.

Bier
Tim Letourneau, senior producer van The Sims, liep tijdens de bijeenkomst door de demo heen en het zag er allemaal weer erg gelikt uit. Hij stelde ons voor aan twee characters, een bolleboos en een slecht lerende student. De laatste had slechte studieprestaties, maar wel een uitgebreid sociaal netwerk. Daarom kon hij een andere student zijn huiswerk laten maken en zo toch slagen. De Sims kunnen ook een eigen muziekbandje opzetten en in de kroeg een feestje vieren. Tim werd tijdens zijn presentatie grof onderbroken door een paar lallende studenten gewapend met whisky en bier. Ze vonden dat studenten tegenwoordig te weinig tijd hadden om te gamen. Marketingstunt van EA? Vast. Maar het riep wel meteen de vraag op waar het levenselixer van studenten, bier, in de Sims verstopt zat. Helaas, de kroegen in De Sims 2: Studentenleven schenken alleen vruchtensap. Toch jammer voor die Simstudentjes.

- PC Zone
Oud 26-02-2005, 13:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vind het wel jammer dat 'de uitbreiding' in feite gewoon een ander game is; je kan niet het oude game uitbreiden en je hebt niet ineens meer mogelijkheden met het oude spel. Je hebt nu gewoon 2 spellen: een spel bij de sims thuis en een spel op de universiteit.

Ik zou het leuker vinden al kreeg je gewoon in het oude spel meer mogelijkheden, zoals livin' large was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-02-2005, 16:30
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2005 @ 14:23 :
ik vind het wel jammer dat 'de uitbreiding' in feite gewoon een ander game is; je kan niet het oude game uitbreiden en je hebt niet ineens meer mogelijkheden met het oude spel. Je hebt nu gewoon 2 spellen: een spel bij de sims thuis en een spel op de universiteit.

Ik zou het leuker vinden al kreeg je gewoon in het oude spel meer mogelijkheden, zoals livin' large was.
Je bedoelt die twee buurten en niet twee spellen? Kunnen sims niet van buurt verhuizen?
Oud 26-02-2005, 16:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-02-2005 @ 17:30 :
Je bedoelt die twee buurten en niet twee spellen? Kunnen sims niet van buurt verhuizen?
ik bedoel dat je aan de ene kant het huis hebt en aan de andere kant de school (waar het studentenleven dus is).

Als je naar het studentenleven wil, dan verlaat je het huis. Dat staat dus stil op dat moment. Wil je weer terug naar het huis, dan kun je tegelijkertijd niet doorspelen met het studentenleven.
Zo was dat ook met de uitbreidingen van Sims 1.
Stel je hebt 4 sims, dan kan je bijvoorbeeld met 1 sim naar het studentenleven gaan, maar het leven van de andere 3 sims staat dan stil. Terwijl ik het leuk zou vinden, al zouden alle levens gewoon door gaan. Dus dan moet je af en toe even van camerastandpunt wisselen om te kijken of alles indertussen thuis wel goed gaat.

Ik weet niet hoe ik het duidelijker uitleg
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-02-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 24-02-2005 @ 12:06 :
Als je het volwassen mannetje en vrouwtje op bed laat rusten, kan je ze met elkaar 'woohoo' en (of weet ik veel wat 't in lamlendig nederlands is?) ..
In het Nederlands is het 'Oh jaa!' en 'Een kindje proberen te maken'.
Oud 26-02-2005, 23:38
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-02-2005 @ 21:08 :
In het Nederlands is het 'Oh jaa!' en 'Een kindje proberen te maken'.
Oh ja?
Oud 26-02-2005, 23:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2005 @ 17:45 :
ik bedoel dat je aan de ene kant het huis hebt en aan de andere kant de school (waar het studentenleven dus is).

Als je naar het studentenleven wil, dan verlaat je het huis. Dat staat dus stil op dat moment. Wil je weer terug naar het huis, dan kun je tegelijkertijd niet doorspelen met het studentenleven.
Zo was dat ook met de uitbreidingen van Sims 1.
Stel je hebt 4 sims, dan kan je bijvoorbeeld met 1 sim naar het studentenleven gaan, maar het leven van de andere 3 sims staat dan stil. Terwijl ik het leuk zou vinden, al zouden alle levens gewoon door gaan. Dus dan moet je af en toe even van camerastandpunt wisselen om te kijken of alles indertussen thuis wel goed gaat.

Ik weet niet hoe ik het duidelijker uitleg
Ik snap nu wel wat je bedoelt maar dit is simpelweg technisch heel moeilijk te realiseren.

Maar ja, ik vind 't nu sowieso al bizar dat je een hele familie kan laten opgroeien terwijl de gasten andere mensen evenoud blijven. Zo heb je een sim kleuter met een kleuter vriendinnetje .. en dan heb je even later dezelfde kleuter nu als een sim opa .. en 't vriendinnetje is nog steeds kleuter.
Oud 27-02-2005, 00:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-02-2005 @ 00:40 :
Ik snap nu wel wat je bedoelt maar dit is simpelweg technisch heel moeilijk te realiseren.

Maar ja, ik vind 't nu sowieso al bizar dat je een hele familie kan laten opgroeien terwijl de gasten andere mensen evenoud blijven. Zo heb je een sim kleuter met een kleuter vriendinnetje .. en dan heb je even later dezelfde kleuter nu als een sim opa .. en 't vriendinnetje is nog steeds kleuter.
dat heb ik altijd met m'n tieners. Die worden dan verliefd, krijgen verkering en gaan vrijen en dan ineens is je tiener volwassen. Vervolgens mag je volwassene niks meer doen met de tiener!
En die tiener wordt dus nooit volwassen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-02-2005, 04:17
Verwijderd
Weet iemand waar je de Sims 2 een beetje goedkoop kan kopen?
Oud 28-02-2005, 18:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-02-2005 @ 05:17 :
Weet iemand waar je de Sims 2 een beetje goedkoop kan kopen?
Gewoon wachten tot het goedkoper word?
Oud 28-02-2005, 18:53
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De tweede aanvulling zal The Sims 2: Nightlife gaan heten en laat je Sims kennis maken met het nachtleven, zoals dat ook al in de consolegame The Urbz naar voren kwam. De aanvulling verschijnt in de herfst van 2005, dus je zult nog even geduld moeten hebben. Gelukkig kun je die tijd doorkomen met The Sims: Studentenleven, dat in maart in Europa op de markt komt.
Oud 28-02-2005, 20:30
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik vind het eigelijk wel jammer dat je niet een familie kan uitspelen zegmaar. Ik ben nu met Hartverloren bezig en die zijn dikke vrienden met die andere. (dat was de bedoeling ook) Maar nu heb ik geen zin om nog verder te spelen, omdat het niet echt boeiend meer is. Kijk, als ze nou hadden gemaakt dat je dan een beloning krijgt (een nieuwe baan oid) dan zou het pas echt dik zijn..
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 28-02-2005, 20:31
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-02-2005 @ 01:09 :
dat heb ik altijd met m'n tieners. Die worden dan verliefd, krijgen verkering en gaan vrijen en dan ineens is je tiener volwassen. Vervolgens mag je volwassene niks meer doen met de tiener!
En die tiener wordt dus nooit volwassen...

Klopt, die magda is vet lekker, maar die groeit niet op, dus kan niemand met haar trouwen
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Oud 01-03-2005, 15:44
althea
Avatar van althea
althea is offline
Is eigenlijk wel lastig. Ik heb een koppel een paar kinderen laten krijgen zonder dat ze samenwoonden. Natuurlijk na lang verderspelen is mijn vrouwelijke sim dood en de vader is nog altijd een jong volwassene. Zelfs zijn kinderen zijn al ouder. Beetje raar
Oud 04-03-2005, 22:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yes weer een kindje.....
ja raad eens wat het geworden is
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-03-2005, 22:42
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Mijn peuter is ontvoerd door het kindermeisje (ouw wijf is 't eigenlijk)!
Dadelijk komt ie niet meer terug!!
Heb ik dat allemaal voor niks gedaan om 'm te leren praten, lopen en plassen
Oud 04-03-2005, 22:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-02-2005 @ 01:09 :
dat heb ik altijd met m'n tieners. Die worden dan verliefd, krijgen verkering en gaan vrijen en dan ineens is je tiener volwassen. Vervolgens mag je volwassene niks meer doen met de tiener!
En die tiener wordt dus nooit volwassen...
Dat probleem ook heb ook gehad. Ik dacht laat ik haar maar vroeg een vriendje geven, want dan kunnen ze vroeg aan een gezinnetje beginnen, maar toen ze volwassen werd, was die hele verkering verbroken.
Tienerjongens kunnen vrouwen toch ook zwanger maken.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 05-03-2005, 20:37
remcobers
Avatar van remcobers
remcobers is offline
ER komt eeen uitbereidings set: Studentenleven
Oud 05-03-2005, 20:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Goh.
__________________
Oud 05-03-2005, 21:39
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Snoopy249 schreef op 04-03-2005 @ 23:42 :
Mijn peuter is ontvoerd door het kindermeisje (ouw wijf is 't eigenlijk)!
Dadelijk komt ie niet meer terug!!
Heb ik dat allemaal voor niks gedaan om 'm te leren praten, lopen en plassen
was die fout er niet met de patch uitgehaald?
of kunnen de kids ook echt ontvoerd worden?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 06-03-2005, 00:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-02-2005 @ 19:53 :
De tweede aanvulling zal The Sims 2: Nightlife gaan heten en laat je Sims kennis maken met het nachtleven, zoals dat ook al in de consolegame The Urbz naar voren kwam. De aanvulling verschijnt in de herfst van 2005, dus je zult nog even geduld moeten hebben. Gelukkig kun je die tijd doorkomen met The Sims: Studentenleven, dat in maart in Europa op de markt komt.
Klinkt wel leuk.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 06-03-2005, 12:09
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Sylph schreef op 27-02-2005 @ 05:17 :
Weet iemand waar je de Sims 2 een beetje goedkoop kan kopen?
In de toekomst, overal is die nog dezelfde prijs.

Citaat:
Snoopy249 schreef op 04-03-2005 @ 23:42 :
Mijn peuter is ontvoerd door het kindermeisje (ouw wijf is 't eigenlijk)!
Dadelijk komt ie niet meer terug!!
Heb ik dat allemaal voor niks gedaan om 'm te leren praten, lopen en plassen
Ja dan ben je hem echt kwijt, je moet een patch draaien zoals hierboven al staat (het is een bug namelijk)

Citaat:
remcobers schreef op 05-03-2005 @ 21:37 :
ER komt eeen uitbereidings set: Studentenleven
duh?
Oud 06-03-2005, 12:18
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Kmis mijn sims zo vreselijk
de computer was gecrasht waar het spel op gespeeld kon worden,
op zich zou ik t opnieuw kunnen installen.....maaaaaaaaaar dan moet me vader niet de hele tijd achter DIE comp zitten en op deze draait ie niet

kheb ook btje huisinrichtingsneigingen, dat vind k superleuk, en nu zit k maar btje zielig op de ikea site te bladeren
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 06-03-2005, 13:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Lilything schreef op 06-03-2005 @ 13:18 :
Kmis mijn sims zo vreselijk
de computer was gecrasht waar het spel op gespeeld kon worden,
op zich zou ik t opnieuw kunnen installen.....maaaaaaaaaar dan moet me vader niet de hele tijd achter DIE comp zitten en op deze draait ie niet

kheb ook btje huisinrichtingsneigingen, dat vind k superleuk, en nu zit k maar btje zielig op de ikea site te bladeren
haha die laatste zin
maar succes ermee

vinden jullie het trouwens ook niet vervelend dat je zonder die uitbreidingsset allemaal huizen op de ea site niet meer kunt downloaden?
__________________
I love dr Phil :D
Oud 06-03-2005, 14:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik download eigenlijk nooit en maak toch gedeeltelijk zelf m'n huizen.

Ik heb weer een nieuwe gemaakt die ik jullie wel wil laten zien. M'n upload doet het niet, maar ik kan ze een andere keer wel laten zien.
__________________
Oud 06-03-2005, 15:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
M'n prullenbak is ineens weg
De prullenbak voor het huis, waarin ze hun zooi doen wanneer de prullenbak ín het huis vol is. Weg!
Nu gooien ze dus alles op de grond...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 06-03-2005, 16:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2005 @ 16:50 :
M'n prullenbak is ineens weg
De prullenbak voor het huis, waarin ze hun zooi doen wanneer de prullenbak ín het huis vol is. Weg!
Nu gooien ze dus alles op de grond...


Ff herstarten, helpt dat?
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.