Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 10:01
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-05-2005 @ 11:05 :
In DaoC en WoW kan het allebei, geldt hier ook vast wel.

Speel jij nu trouwens nog daoc of ook wow of helemaal niets meer? Want wow heeft nu ook freeservers hè
Ure fucking kidding me?
Heeft WoW die nu al?
Damn, ik ben helemaal afgekicked de laatste tijd, maar WoW is toch wel een reden om ff weer te beginnen .
Hoe goed zijn die freeserver van WoW? Al ongv. op FallenRealms niveau, of nog heel basic?
En heb je daar gewoon de officiele WoW voor nodig of is er iets van een trial ding? (heb me nooit zo in WoW verdiept, maar het moet toch wel erg vet zijn ).
LINKJES!

Over DAoC, op fallenrealms zie je Smobbolientje nog wel vrij veel rondlopen, maar nagenoeg nooit door mij bestuurt . 2 vrienden van me zijn nog veel bezig en die hadden ff een relaxte shaman nodig om die eerste 20 levels door te ploegen . Dus ik heb mijn vrouw daar maar voor opgeofferd .
Ben jij nog bezig? Of ben je al overgestapt op WoW ? (of GuildWars natuurlijk)
__________________
WOEi !
Advertentie
Oud 01-06-2005, 10:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 01-06-2005 @ 11:01 :
Ure fucking kidding me?
Heeft WoW die nu al?
Damn, ik ben helemaal afgekicked de laatste tijd, maar WoW is toch wel een reden om ff weer te beginnen .
Hoe goed zijn die freeserver van WoW? Al ongv. op FallenRealms niveau, of nog heel basic?
En heb je daar gewoon de officiele WoW voor nodig of is er iets van een trial ding? (heb me nooit zo in WoW verdiept, maar het moet toch wel erg vet zijn ).
LINKJES!

Over DAoC, op fallenrealms zie je Smobbolientje nog wel vrij veel rondlopen, maar nagenoeg nooit door mij bestuurt . 2 vrienden van me zijn nog veel bezig en die hadden ff een relaxte shaman nodig om die eerste 20 levels door te ploegen . Dus ik heb mijn vrouw daar maar voor opgeofferd .
Ben jij nog bezig? Of ben je al overgestapt op WoW ? (of GuildWars natuurlijk)
Ik speel geen daoc meer, nee, sinds ik alleen maar WoW speel.

De freeservers zijn beter dan de FR servers, heel af en toe zijn er abilities en skills die niet werken, maar dat is allemaal heel minimaal. Ik kan er niet voor zorgen dat je toegelaten wordt op de privé server waar ik op speel.

Zorg dat je de originele WoW te pakken krijgt, het enige wat je dan nog hoeft te doen is een account aanmaken op een server (verzoekje indienen meestal) en de realmlist updaten naar die server, staat allemaal duidelijk uitgelegd. En spelen maar!

Er zijn trouwens ergens serverlists, maar hier staat ook nog wat, al weet ik zelf niet of ze werken:
http://www.monstergamer.net/vb/showthread.php?t=6356
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-06-2005, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 01-06-2005 @ 10:22 :
Hehehe, akamaru
Ja ik kon geen originelere naam dan dat verzinnen .
Oud 01-06-2005, 17:48
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Citaat:
Robo schreef op 31-05-2005 @ 21:30 :
Autorun is zwaar tjill ja. Alleen jammer dat het kapt zodra het character stil staat dat je volgt.
Dat bedoel ik niet.. dat is iemand volgen. je kunt ook Autorun gbruiken om gewoon altijd rechtdoor te blijven lopen. (druk maar eens op R )

Verder zou ik adviseren om gelijk alle Bonussen te doen.. ik ben ze nu allemaal overnieuw aan het doen voor de Bonus
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 01-06-2005, 22:10
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Ik kreeg de skill om dieren te manipuleren, dus ik gelijk proberen en nu heb ik zo'n strider vogel (lv4) die mij helpt. Alleen nu moet ik voor een ranger missie een ander beest als 'PET' hebben, maar ik heb dus die strider al en weet niet hoe ik daar vanaf kom. En als ik die skil gewoon op het nieuwe dier uitoefen gaat 't spel lopen zeuren dat ik al een 'pet' heb

Hoe kom ik mou dus van mijn 'pet' af?
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Oud 01-06-2005, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Psychopath schreef op 01-06-2005 @ 23:10 :
Ik kreeg de skill om dieren te manipuleren, dus ik gelijk proberen en nu heb ik zo'n strider vogel (lv4) die mij helpt. Alleen nu moet ik voor een ranger missie een ander beest als 'PET' hebben, maar ik heb dus die strider al en weet niet hoe ik daar vanaf kom. En als ik die skil gewoon op het nieuwe dier uitoefen gaat 't spel lopen zeuren dat ik al een 'pet' heb

Hoe kom ik mou dus van mijn 'pet' af?
Mmmmmmm, zover ik weet kan je dat bij Ascalon doen. Maar das pas als je uit de demorworld bent wel. Dan staat er een Tamer buiten Ascalon waar je je pet achter kan laten. Maar die Q waar jij het over hebt is in demoworld tog? Dan weet ik ut niet.
Oud 02-06-2005, 09:08
Verwijderd
Dat je niet zelf al eerder zo'n beest kan wegdoen is vrij lame
Oud 02-06-2005, 11:11
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Kun je niet nog een keer die skill op dat beest gebruiken? Dat werkt bij andere spellen altijd
Oud 02-06-2005, 12:42
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Bij dat wijf waarvan je de skil krijgt staat een andere dame die ze van je overneemt...

en ja, ik vind het ook vrij lame dat je ze niet gewoon kan dumpen

Citaat:
Sketch schreef op 02-06-2005 @ 12:11 :
Kun je niet nog een keer die skill op dat beest gebruiken? Dat werkt bij andere spellen altijd
Nope werkt ook niet...
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Oud 02-06-2005, 12:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Bij WoW heb ik ook lang gezocht, totdat ik merkte dat je gewoon rechtermuisknop op dat beest z'n foto kon gebruiken en dan "release beast" ofzo
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-06-2005, 20:20
Verwijderd
Tja het is niet de meest handige manier, maar eigenlijk is die pet gewoon bedoelt om tot lvl 20 te brengen en hem dan nooit meer weg te doen. Ze zijn tog allemaal even sterk ( alhoewel er word gezegd de beer sterker is, maar die moet je ook op een vage manier enchanten ofzo ).
Oud 02-06-2005, 21:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-06-2005 @ 13:55 :
Bij WoW heb ik ook lang gezocht, totdat ik merkte dat je gewoon rechtermuisknop op dat beest z'n foto kon gebruiken en dan "release beast" ofzo
Nu weet ik waarom je niet zo vaak op msn bent...steeds WoW en Guld Wars aan het spelen...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 03-06-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 02-06-2005 @ 22:46 :
Nu weet ik waarom je niet zo vaak op msn bent...steeds WoW en Guld Wars aan het spelen...
Geld voor mij ook ^^
Oud 03-06-2005, 18:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-06-2005 @ 22:46 :
Nu weet ik waarom je niet zo vaak op msn bent...steeds WoW en Guld Wars aan het spelen...
Okee okee, ik kom wel even online

EDIT: Ben je d'r niet, vraag je d'r ook zelf om hè...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-06-2005, 21:04
Verwijderd


Tjek me eerste elite skill dan .

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 21:06.
Oud 06-06-2005, 04:32
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 05-06-2005 @ 22:04 :
[afbeelding]

Tjek me eerste elite skill dan .

"ey schwa"
Oud 06-06-2005, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 06-06-2005 @ 05:32 :
"ey schwa"
Ja 5 min daarvoor gaat ie weg omdat ie "important business" heeft. Uiteindelijk komt ie dus 5 minuten later al weer online om ff 2 missions met mij te doen .
Oud 06-06-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 06-06-2005 @ 09:01 :
Ja 5 min daarvoor gaat ie weg omdat ie "important business" heeft. Uiteindelijk komt ie dus 5 minuten later al weer online om ff 2 missions met mij te doen .
Hij moest zeker even sex hebben.

inkoppertje
Oud 06-06-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 06-06-2005 @ 13:00 :
Hij moest zeker even sex hebben.

inkoppertje
Nee want ze vriendin was namelijk ook online bij Guild Wars. Dus dat kon niet .
Oud 06-06-2005, 20:26
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Citaat:
Robo schreef op 06-06-2005 @ 20:08 :
Nee want ze vriendin was namelijk ook online bij Guild Wars. Dus dat kon niet .

LoL...
maar ik heb nog geen Elite skill
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 07-06-2005, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 06-06-2005 @ 20:08 :
Nee want ze vriendin was namelijk ook online bij Guild Wars. Dus dat kon niet .
Mischien hadden ze cybersex?
Oud 07-06-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Maxic schreef op 06-06-2005 @ 21:26 :
LoL...
maar ik heb nog geen Elite skill
Die komen later wel, rond de tijd dat je naar Crystal Desert gaat kom je ze vanzelf tegen. Waar ik nu zit gebruiken veel gewone enemy's zelfs elite skills. Mja ff distract shot erop en woeps, ze kunnen hem 20 seconde niet meer gebruiken , dan knock ik ze neer met mijn elite skillor, een hunters shot op hem schieten terwijl me arrows posion bevatten en hoppa, ligt ie daar te bloeden op de grond terwijl ie vergiftigd is ^^. Das pas effectief skill gebruik . Hoewel ut lang nie altijd goed gaat .

En weer wat screenies ^^



w00t



meer w00t



en daaronder ergens lig ik

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 15:38.
Oud 07-06-2005, 18:12
Verwijderd
Hmm, mischien toch ook maar een ranger maken, ziet er wel strak uit. monk begint me beetje de strot uit te komen, hoewel het wel handig is dat je nooit naar groepen hoeft te zoeken.
Oud 07-06-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 07-06-2005 @ 19:12 :
Hmm, mischien toch ook maar een ranger maken, ziet er wel strak uit. monk begint me beetje de strot uit te komen, hoewel het wel handig is dat je nooit naar groepen hoeft te zoeken.
Dat is cker wel voordeel ja van een monk. Veder hangt het ook beetje je van je second proefession af hoe het is om monk te zijn. Als je egt alleen maar healt word ut snel saai ja ( ik ben ook bezig met een Me/Mo, Fast Casting + Healing Prayers ), maar wanneer je het met een iets actievere second job combineert kan ut nog leuk zijn. Of natuurlijk Monk als second job ( hoewel je al veeeeeeeels teveel W/Mo ziet, stomme tanks ).
Dat vind ik ook zo cool aan GW, elke combinatie van professions werkt in principe wel. Tis alleen ff kijken welke stijl je ut leukst vind om te spelen .
Oud 07-06-2005, 23:10
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
@Gimme More Beer, kom ff op msn, voor die maffe shizzle ik ben er nog tot 1 a 2 uur vanavond.

Heb namelijk Guild Wars ...ged***....
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 07-06-2005 @ 20:31 :
Dat is cker wel voordeel ja van een monk. Veder hangt het ook beetje je van je second proefession af hoe het is om monk te zijn. Als je egt alleen maar healt word ut snel saai ja ( ik ben ook bezig met een Me/Mo, Fast Casting + Healing Prayers ), maar wanneer je het met een iets actievere second job combineert kan ut nog leuk zijn. Of natuurlijk Monk als second job ( hoewel je al veeeeeeeels teveel W/Mo ziet, stomme tanks ).
Dat vind ik ook zo cool aan GW, elke combinatie van professions werkt in principe wel. Tis alleen ff kijken welke stijl je ut leukst vind om te spelen .
heb een Mo/Me, heb niks anders te doen dan healen en hexes verwijderen. ok, ik heersch wel in healen, maar ben nu 16,5 en kan me er niet toe zetten verder te levelen. En ik kan bepaalde dingen neit vinden voor beter armor dus dat schiet ook al niet op.

Oh, heeft iemand een leuk gilde trouwens? Zit nu in het GoT gilde maar vind het niet echt denderend.
Oud 08-06-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-06-2005 @ 02:16 :
heb een Mo/Me, heb niks anders te doen dan healen en hexes verwijderen. ok, ik heersch wel in healen, maar ben nu 16,5 en kan me er niet toe zetten verder te levelen. En ik kan bepaalde dingen neit vinden voor beter armor dus dat schiet ook al niet op.

Oh, heeft iemand een leuk gilde trouwens? Zit nu in het GoT gilde maar vind het niet echt denderend.
Kan je die dingen niet bij amterial trader halen? Ik kan daar alles kopen voor mijn armor. Behalve charr hides dan. En Mo/Me kan idd best saai worden ja. Maar alsnog heb ik een Me/Mo gemaakt omdat dat altijd hadnig kan zijn in PvP dingen. Snel healings en hexes casten.

Ik ben Guild Leader van de NsC. Maar we bestaan maar uit 3 members, ik en die vriend en zijn vriendin. Er komt binnenkort nog wel iemand bij ( Fishy regel geld dan!!!! ), maar dat is het wel. We zijn niet egt een guild om te gaan ownen ofzo, gewoon tjill spelen met relaxte mensen die ut liefts Nl zijn. Dus als je dat zoekt.....
Oud 08-06-2005, 12:17
Verwijderd
Euh, material traders? Zeker altijd straal voorbijgelopen. Toch maar eens op zoek gaan dan.
Oud 08-06-2005, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 08-06-2005 @ 13:17 :
Euh, material traders? Zeker altijd straal voorbijgelopen. Toch maar eens op zoek gaan dan.
Lols, in AScalon zit er eentje. The Amnoon Oasis ook. En verder, ja ik kom er niet vaak, maar in de grote steden zitten ze wel. Daar haal ik altijd spul voor nieuwe armor.
Oud 08-06-2005, 15:46
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Er zit er ook al een vlakbij Fort ranik... hoeft alleen ff naar buiten te lopen en daar staat hij... of was het een zij??
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 09-06-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Maxic schreef op 08-06-2005 @ 16:46 :
Er zit er ook al een vlakbij Fort ranik... hoeft alleen ff naar buiten te lopen en daar staat hij... of was het een zij??
Ik weet het, ik kom der nooit.
Oud 11-06-2005, 01:12
Naz
Naz is offline
Kheb het nu 3 weken, don't get me wrong die 3 weken waren fantastisch.

Maar het heeft z'n charme een beetje verloren, de guild battles en tombs zijn wel cool, maar niet zó cool om me hooked te houden. Underworld is naar een tijdje wel been there done that en hetzelfde geld voor de missies

Ik dacht dat dit spel alles zou hebben om me verslaafd te houden, het lijkt een betere versie van diablo. Maar het klopt niet, het heeft gewoon een aantal dingen niet die bijvoorbeeld diablo wel heeft. Zelfs pvp vond ik bij diablo leuker. Allicht omdat er meer actie in zat.

Mar gelukkig ben ik van diablo afgekicked en kga ook nooit meer terug , alleen dit spel heeft de replay-waarde niet zo.
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 12-06-2005, 10:24
Project 50
Project 50 is offline
Hmmm, een vriend van me heeft het spel gisteren gekocht en hij vroeg of ik het ook wilde aanschaffen - als ik het leuk vind iig - zodat we samen kunnen spelen. Kan je sowieso met een 2 man party spelen of wordt dat lastig? en zijn er aparte servers of wordt iedereen gewoon in 1 wereld gedumpt a la Kal-Online?
Oud 12-06-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 11-06-2005 @ 02:12 :
Kheb het nu 3 weken, don't get me wrong die 3 weken waren fantastisch.

Maar het heeft z'n charme een beetje verloren, de guild battles en tombs zijn wel cool, maar niet zó cool om me hooked te houden. Underworld is naar een tijdje wel been there done that en hetzelfde geld voor de missies

Ik dacht dat dit spel alles zou hebben om me verslaafd te houden, het lijkt een betere versie van diablo. Maar het klopt niet, het heeft gewoon een aantal dingen niet die bijvoorbeeld diablo wel heeft. Zelfs pvp vond ik bij diablo leuker. Allicht omdat er meer actie in zat.

Mar gelukkig ben ik van diablo afgekicked en kga ook nooit meer terug , alleen dit spel heeft de replay-waarde niet zo.
Mmmmmm, tot nu toe vind ik het PvP cker wel beter dan diablo. Actie genoeg vind ik. Bij Dia is het sowieso ook vaak 1v1, het vechten in teamverband is juist heel heftig. Tactieken gebruiken enzo, bij Dia had ik dat nooit egt.

En over de replay-waarde, ik heb het sowieso nog niet uitgespeeld, maar vind wel dat er bijvoorbeeld iets meer armor en dergelijke in had mogen zitten. Maar misschien komt dat nog met de updates ( dia was ook niet leuk toen iedereen zijn char in een middagje naar lvl 99 liet boosten ).

Verder ligt de replay hier denk ik gewoon in het feit dat ze verwachten dat je meerdere char's maakt en probeert de classes zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten.

Citaat:
IdioLogic schreef op 12-06-2005 @ 11:24 :
Hmmm, een vriend van me heeft het spel gisteren gekocht en hij vroeg of ik het ook wilde aanschaffen - als ik het leuk vind iig - zodat we samen kunnen spelen. Kan je sowieso met een 2 man party spelen of wordt dat lastig? en zijn er aparte servers of wordt iedereen gewoon in 1 wereld gedumpt a la Kal-Online?
2 man is vaak wel iets te weinig. Maar je kan Henchman huren (npc's) om je te helpen. En soms merk je ook wel dat henchman beter zijn als ik weer is op stap ga met een stel noobies.
Verder word iedereen in 1 wereld gedumpt, maar zodra je buiten een stad komt en je de wereld in gaat, is het alleen je party die er is. In de steden zijn wel verschillende districts voor als het te druk word. Maar je teleport jezelf redelijk snel heel en weer tussen die districts.
Oud 12-06-2005, 12:50
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
wie is er al in de underworld geweest? kut korea / amerika heeft hele tijd favour of the gods
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば
Oud 12-06-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 12-06-2005 @ 13:50 :
wie is er al in de underworld geweest? kut korea / amerika heeft hele tijd favour of the gods
Je moet ook gewoon op de Amerikaanse server spelen.
Oud 12-06-2005, 15:44
Verwijderd
Hm hm, de pets zijn niet even sterk tbh

en misschien is het een leuk idee om een scholieren.com guild op te richten?
Oud 12-06-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 11-06-2005 @ 02:12 :
Kheb het nu 3 weken, don't get me wrong die 3 weken waren fantastisch.

Maar het heeft z'n charme een beetje verloren, de guild battles en tombs zijn wel cool, maar niet zó cool om me hooked te houden. Underworld is naar een tijdje wel been there done that en hetzelfde geld voor de missies

Ik dacht dat dit spel alles zou hebben om me verslaafd te houden, het lijkt een betere versie van diablo. Maar het klopt niet, het heeft gewoon een aantal dingen niet die bijvoorbeeld diablo wel heeft. Zelfs pvp vond ik bij diablo leuker. Allicht omdat er meer actie in zat.

Mar gelukkig ben ik van diablo afgekicked en kga ook nooit meer terug , alleen dit spel heeft de replay-waarde niet zo.
Heb ik ook. In het begin speelde ik nog wel redelijk veel,maar ben op level 16 blijven hangen en heb gewoon totaal niet de motivatie om verder te gaan. Als ik al inlog ben ik 5 minuten later weer weg omdat ik er totaal geen zin in heb. Mischien maar weer eens terug naar WoW ofzo.
Oud 12-06-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Nipun schreef op 12-06-2005 @ 16:44 :
Hm hm, de pets zijn niet even sterk tbh

en misschien is het een leuk idee om een scholieren.com guild op te richten?
Join mijn guild dan maar allemaal . En volgens mij zijn er niet veel mensen hier die ut spelen.
Oud 12-06-2005, 19:08
Verwijderd
Ik doe pogingen het leuk te vinden maar het wil nog niet echt lukken.
Oud 12-06-2005, 20:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb nu Guild Wars gespeeld, 10 levels ofzo, geleend van een vriend die op vakantie ging. Ik vind het wel leuk, maar ik kan me er niet op vastbijten zoals ik dat wel kon met bijvoorbeeld daoc. Ook met WoW heb ik een beetje veel vervelingsmomenten. Misschien is het teveel "seen this, done that" ofzo, want in principe is WoW gewoon een getunede daoc.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2005, 21:51
Verwijderd
Als iedereen zn charnames nou ff post
Oud 12-06-2005, 22:06
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Citaat:
Nipun schreef op 12-06-2005 @ 22:51 :
Als iedereen zn charnames nou ff post
Maxic Sniper...
en de van Robo is Robo Hawkeye d8 ik
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 13-06-2005, 06:52
Project 50
Project 50 is offline
Nou, ik heb het gisteren gekocht na het lezen van alle posts en ik ben meteen verslaafd. Ik ben nu lvl 6 Ranger/Elementalist en het is de shit.
Ik vraag me alleen af, wanneer zeg maar Ascalon helemaal naar de tering geknald wordt, welke pets kun je dan allemaal charmen? Ik heb nu een Moa Bird omdat ik echt wanhopig werd....

Oh en charname is Senelwen Scaevola.
Oud 13-06-2005, 11:46
Verwijderd
Ik ben Robo Hawkeye ja. Zie de vele screens. En Ranger/Elemtalist rocks . En als jullie willen zijn jullie allemaal uitgenodigt tot mijn guild .
Oud 13-06-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2005 @ 21:44 :
Ik heb nu Guild Wars gespeeld, 10 levels ofzo, geleend van een vriend die op vakantie ging. Ik vind het wel leuk, maar ik kan me er niet op vastbijten zoals ik dat wel kon met bijvoorbeeld daoc. Ook met WoW heb ik een beetje veel vervelingsmomenten. Misschien is het teveel "seen this, done that" ofzo, want in principe is WoW gewoon een getunede daoc.
Jup,same here. DAoC had echt iets magisch het eerste jaar, maar nu kan een mmorpg me gewoonweg niet meer boeien.
Oud 13-06-2005, 12:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-06-2005 @ 12:51 :
Jup,same here. DAoC had echt iets magisch het eerste jaar, maar nu kan een mmorpg me gewoonweg niet meer boeien.
Ik had van WoW ook meer voorgesteld, moet ik zeggen, maar in principe is het gewoon hetzelfde spel als DAoC en daar was ik inmiddels toch wel vanaf.

Ik speel eerst San Andreas uit en dan kijk ik wel of ik WoW nog een blik gun, Guild Wars vind ik in ieder geval niet boeiend.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2005, 14:43
Project 50
Project 50 is offline
Robo, welke skills vind jij het beste? Ik zat zelf te denken om Fire Magic een beetje te boosten voor Fire Storm of hoe dat dan ook heet ( die meteor regen ) en verder Expertise en Marksmanship + beetje Beast voor pet heals. jij bent ondertussen lvl 20 en het ziet er uit dat het wel goed werkt. Als jij bijv. ff een skill lijst geeft dan weet ik beetje wat goed is en wat niet.
Oud 13-06-2005, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-06-2005 @ 13:05 :
Ik had van WoW ook meer voorgesteld, moet ik zeggen, maar in principe is het gewoon hetzelfde spel als DAoC en daar was ik inmiddels toch wel vanaf.

Ik speel eerst San Andreas uit en dan kijk ik wel of ik WoW nog een blik gun, Guild Wars vind ik in ieder geval niet boeiend.
En anders maar weer wachten op nieuwe mmorpg's. Ik blijf toch zo'n sukkel die van alles probeert in de hoop weer het oude daoc gevoel terug te krijgen. Hoewel dat moeilijk gaat worden want ik had toen echt een geweldig gilde en dat zal voor een groot deel hebben meegeholpen.
Oud 13-06-2005, 14:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-06-2005 @ 15:46 :
En anders maar weer wachten op nieuwe mmorpg's. Ik blijf toch zo'n sukkel die van alles probeert in de hoop weer het oude daoc gevoel terug te krijgen. Hoewel dat moeilijk gaat worden want ik had toen echt een geweldig gilde en dat zal voor een groot deel hebben meegeholpen.
Same here, maar goed, ik kan me weinig voorstellen dat in de komende tijd uit zou kunnen komen en echt veel beter zal zijn. Realtime zal het bijvoorbeeld toch nooit worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games Guild Wars
Sherlock
11 10-07-2009 15:39
Games Guild Wars #2
D@mien
500 31-10-2006 21:06
Games Guild Wars VS. World of warcraft
EvilSmiley
53 17-08-2005 10:21
Games Guild Wars : Collector's Edition??
RoosjeKahlan
0 30-06-2005 10:04
Games Guild wars
MonkeyBeer
15 27-07-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.