Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2005, 19:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
drilboor sjakie schreef op 03-08-2005 @ 19:35 :
welk vak?
Het vak waarin je start
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 03-08-2005, 22:25
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
de rijschool is klaar!!! bedankt!!
Oud 04-08-2005, 19:59
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 24-07-2005 @ 13:08 :
Ok, hij doet het plotseling niet meer. Op andere computers wel, maar op de pc waar ik hem oorspronkelijk op speelde weigert hij dienst.
Mijne doet ook een beetje vreemd nu. Af en toe pakt ie wel de savegames, af en toe niet. En soms loopt ie gewoon vast
Oud 04-08-2005, 22:05
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Dat vastlopen herken ik.
soms heb ik dat als ik op de map heb gekeken, en weer terug ga naar het spel, dat mijn muis het niet meer doet en als ik dan weer naar het menu ga doet hij het wel weer of looptie vast
Oud 05-08-2005, 11:11
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
wanneer kan je die garage kopen in die grote stad?
Oud 05-08-2005, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 05-08-2005 @ 12:11 :
wanneer kan je die garage kopen in die grote stad?
Welke garage in welke grote stad?
Oud 05-08-2005, 15:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
mrboot schreef op 05-08-2005 @ 12:40 :
Welke garage in welke grote stad?
san fierro geloof ik.
tegenover jou garage staat nog een grote garage, die je als het goe dis moet kunnen kopen.
Oud 05-08-2005, 16:01
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 05-08-2005 @ 16:32 :
san fierro geloof ik.
tegenover jou garage staat nog een grote garage, die je als het goe dis moet kunnen kopen.
Zodra je de missies voor je eigen garage hebt gedaan geloof ik.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 05-08-2005, 18:28
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 05-08-2005 @ 12:11 :
wanneer kan je die garage kopen in die grote stad?
die moet je op een gegeven moment kopen voor een opdracht.... (geloof ik)
Oud 05-08-2005, 18:53
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Spoiler
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 06-08-2005, 20:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het is inmiddels gelukt. Kan iemand me vertellen waar ik m'n auto een beetje kan oppimpen? En ik heb net de missie gedaan waarbij je moest inbreken maar kan je verder wat met de wapens die je daar gejat hebt? En is er nog ergens een wapen winkeltje behalve die halfgare oude gek waar je een opdracht moest doen want daar vind ik alleen een pistool en verder schiet het niet echt op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 06-08-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 06-08-2005 @ 21:49 :
Kan iemand me vertellen waar ik m'n auto een beetje kan oppimpen?
Heb je al een opdracht gedaan, waarin je naar een lowrider-meeting moest en daar "dansen" op de maat van de muziek? Zo ja, dan kun je op de plek waar je die lowrider op moest halen in een garagje, en daar je auto oppimpen.
Citaat:
wammus schreef op 06-08-2005 @ 21:49 :
En ik heb net de missie gedaan waarbij je moest inbreken maar kan je verder wat met de wapens die je daar gejat hebt?
Volgens mij niet.
Citaat:
wammus schreef op 06-08-2005 @ 21:49 :
En is er nog ergens een wapen winkeltje behalve die halfgare oude gek waar je een opdracht moest doen want daar vind ik alleen een pistool en verder schiet het niet echt op.
Er komt later een opdracht waarin je een territorium, glen park (met dat watertje in het midden), moet veroveren. Als het goed is kun je tijdens die opdracht en erna in de Ammu-Nations.

Oud 06-08-2005, 21:04
blupp
blupp is offline
Hmm..ik krijg zin om gta te spelen als ik dit zo lees Aangezien ik nog een dag moet wachten voor ik weer diablo kan spelen weet ik wat me te doen staat

Laatst gewijzigd op 06-08-2005 om 21:07.
Oud 06-08-2005, 21:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ok tnx. En is er ook een mogelijkheid om de camera te locken. Ik vind die bewegende camera met je muis namelijk behoorlijk kut. En dat drive by shooting vind ik ook een beetje vaag. Je kan helemaal niet duidelijk zien waar je heen schiet en je moet maar net geluk hebben dat je geen auto voor je tegenkomt anders ben je de lul.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 06-08-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 06-08-2005 @ 22:07 :
Ok tnx. En is er ook een mogelijkheid om de camera te locken. Ik vind die bewegende camera met je muis namelijk behoorlijk kut.
Camera locken

Welke camera
Oud 06-08-2005, 21:45
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
hoe je tegen het spel aan kijkt
Oud 06-08-2005, 21:47
Verwijderd
Volgens mij niet. Naja, je kunt je point-of-view nog veranderen met V, misschien helpt dat wat.
Oud 07-08-2005, 13:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Jammerlijk. Dat vond ik in Vice city wel ok. Als je dan in een auto stapte bleef je camera achter je hangen en hoefde je niet naar links te schuiven met je muis om naar rechts te kijken wat behoorlijk onnatuurlijk aanvoelt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-08-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 07-08-2005 @ 14:08 :
Jammerlijk. Dat vond ik in Vice city wel ok. Als je dan in een auto stapte bleef je camera achter je hangen en hoefde je niet naar links te schuiven met je muis om naar rechts te kijken wat behoorlijk onnatuurlijk aanvoelt.
Je kan bij de mouse settings geloof ik, het zo instellen dat je met de muis stuurt, de camera blijft dan beter achter de auto hangen en je kan ook gewoon met het toetsenbord blijven sturen
Oud 07-08-2005, 16:29
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
of je gebruik joypad mode, geen manual aim maar aangezien ik toch een joypad gebruik idiaal
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 07-08-2005, 19:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ag ik ben er inmiddels aan gewend. Ik heb nu de firefighter missies gedaan . Wat moet je eigenlijk met die politie missies doen want dat snap ik niet helemaal? Ik ben nu met een missie bezig waarmee je iemand moet achtervolgen op een motor en m moet neerschieten maar dat wil nog niet echt lukken. Ook moet ik nu de missie doen met die vorkheftruck maar dat gozertje wat bij je is word steeds neergeschoten als ik de 3e doos in de auto heb .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 07-08-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 07-08-2005 @ 20:30 :
Ik heb nu de firefighter missies gedaan . Wat moet je eigenlijk met die politie missies doen want dat snap ik niet helemaal?
Volgens mij gewoon die auto's/personen opblazen/neerschieten.
Citaat:
wammus schreef op 07-08-2005 @ 20:30 :
Ik ben nu met een missie bezig waarmee je iemand moet achtervolgen op een motor en m moet neerschieten maar dat wil nog niet echt lukken.
Net zo lang achtervolgen tot hij stopt. Dan kun je hem makkelijk neerschieten, maar er staan dan wel een aantal andere ventjes om hem heen.
Citaat:
wammus schreef op 07-08-2005 @ 20:30 :
Ook moet ik nu de missie doen met die vorkheftruck maar dat gozertje wat bij je is word steeds neergeschoten als ik de 3e doos in de auto heb .
Af en toe even al die legerventjes neerschieten. Die vorkheftruck is kogelvrij trouwens, hij valt niet op te blazen met kogels. Kun je dus ook die ventjes die op dat gozertje schieten overrijden oid.



edit: Als je nog vaker problemen hebt met opdrachten of andere dingen, raad ik je aan om deze Nederlandse walkthrough door te lezen, daar staan vaak goede tips in.

Laatst gewijzigd op 07-08-2005 om 20:56.
Oud 08-08-2005, 09:26
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Op een gegeven moment moet ik een missie doen waarbij ik met een auto allerlei lowride bewegingen moet doen met de wielophanging. De auto moet zeg maar gaan dansen. Daarbij krijg je steeds de opdracht om naar links, rechts, omhoog of omlaag te gaan. Maar hoe moet dat godsnaam? Wat ik ook doe, altijd krijg ik "missed" of "too late".

De missie heet "Cesar Vialpando".

Kan iemand me helpen?
Oud 08-08-2005, 10:13
Fluke
Avatar van Fluke
Fluke is offline
In het midden staat een cirkel. Wanneer een pijl in dat cirkeltje komt moet je in die richting gaan bumpen. Niet eerder, niet later.
Oud 08-08-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 08-08-2005 @ 10:26 :
Op een gegeven moment moet ik een missie doen waarbij ik met een auto allerlei lowride bewegingen moet doen met de wielophanging. De auto moet zeg maar gaan dansen. Daarbij krijg je steeds de opdracht om naar links, rechts, omhoog of omlaag te gaan. Maar hoe moet dat godsnaam? Wat ik ook doe, altijd krijg ik "missed" of "too late".

De missie heet "Cesar Vialpando".

Kan iemand me helpen?
Je moet met de pijltjes van het numlock-toetsenbord die pijltjes op het scherm volgen. Als er op het scherm een pijltje naar boven staan, druk je numlock-8 in. als er een pijltje naar links staat op het scherm, druk je numlock-4 in. Enzovoorts
Als er een pijltje naar linksboven (schuin dus) staat, druk je numlock-4 en 8 in.

Wel even zorgen dat je numlock ingeschakeld staat.
Oud 08-08-2005, 13:01
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
PGWR schreef op 08-08-2005 @ 10:26 :
Op een gegeven moment moet ik een missie doen waarbij ik met een auto allerlei lowride bewegingen moet doen met de wielophanging. De auto moet zeg maar gaan dansen. Daarbij krijg je steeds de opdracht om naar links, rechts, omhoog of omlaag te gaan. Maar hoe moet dat godsnaam? Wat ik ook doe, altijd krijg ik "missed" of "too late".

De missie heet "Cesar Vialpando".

Kan iemand me helpen?
Daar ben ik nu ook aangekomen. Ben echt vet lang bezig geweest met die missie ervoor . Terwijl ie helemaal niet moeilijk is ofzo. Moet nu ook een missie doen dat ik eerst lopend een mannetje moet achtervolgen en daarna in een auto. Die is ook best kut. En wat ik helemaal genaaid vind is dat je met bijvoorbeeld die pimp missies (waarbij je hoeren moet rondrijden dus) als je er 5 van de 10 ofzo hebt gedaan en je haalt het niet dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-08-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-08-2005 @ 14:01 :
En wat ik helemaal genaaid vind is dat je met bijvoorbeeld die pimp missies (waarbij je hoeren moet rondrijden dus) als je er 5 van de 10 ofzo hebt gedaan en je haalt het niet dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen .
En dat heb je dan ook nog met brandweerauto's, politieauto's, ambulances
Oud 08-08-2005, 13:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De laatste missies zijn trouwens wel heel vet, maar wat ik wel balen vind is dat je na het uitspelen nog steeds de hele tijd je hoods kunt verliezen. In Vice City kon je lekker gaan rondbanjeren, mensen afknallen, in geile auto's rijden en gewoon chillen. Nu blijf je de hele tijd bezig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-08-2005 @ 14:31 :
De laatste missies zijn trouwens wel heel vet, maar wat ik wel balen vind is dat je na het uitspelen nog steeds de hele tijd je hoods kunt verliezen. In Vice City kon je lekker gaan rondbanjeren, mensen afknallen, in geile auto's rijden en gewoon chillen. Nu blijf je de hele tijd bezig.
Ook als je alle hoods hebt?
Oud 08-08-2005, 14:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mrboot schreef op 08-08-2005 @ 14:10 :
En dat heb je dan ook nog met brandweerauto's, politieauto's, ambulances
Die met de brandweerauto's heb ik allemaal gedaan. Met de ambulance word ik steeds aangereden door een politieagent als ik halverwege ben en vervolgens word ik nog neergeschoten of gearesteerd ook . Ik heb ook een inbreekmissie moeten doen en daar schijn je ook meer mee te kunnen maar ik ben het busje wat je daarvoor nodig hebt nog niet tegengekomen . Kan je eigenlijk ook gewone auto's (dus geen lowriders) oppimpen bij die garage?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-08-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-08-2005 @ 15:32 :
Kan je eigenlijk ook gewone auto's (dus geen lowriders) oppimpen bij die garage?
Ja, maar minder goed dan lowriders.
Oud 08-08-2005, 14:38
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat maakt niet uit. Het gaat me om de kleurtjes en wat vette velgen enzo eronder. Ik heb een paar vette sportwagens in m'n garages staan maar ik vind ze er niet uitzien dus die ga ik dan nog ff aanpassen. Krijg je later eigenlijk nog andere kleuren en extra dingen voor je auto. Ik ben namelijk wel al verschillende kledingwinkels tegengekomen waar ze andere dingen verkopen dan in die eerste waar je voor een missie heen moet. Dus ik vroeg me af of dat er ook voor je auto is?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-08-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-08-2005 @ 15:38 :
Krijg je later eigenlijk nog andere kleuren en extra dingen voor je auto. Dus ik vroeg me af of dat er ook voor je auto is?
Je hebt wel verschillende garages, maar of je er later nieuwe dingen bij krijgt weet ik niet.
Oud 08-08-2005, 15:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Naja dat vind ik dan vanzelf wel uit. Die tags zijn trouwens verdomd kut om te vinden. En het is zwaar iritant dat je wapens enzo steeds worden afgepakt als je doodgaat of gearesteerd word.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-08-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-08-2005 @ 16:18 :
Naja dat vind ik dan vanzelf wel uit. Die tags zijn trouwens verdomd kut om te vinden. En het is zwaar iritant dat je wapens enzo steeds worden afgepakt als je doodgaat of gearesteerd word.


Ook nog moeilijk met behulp van deze pagina.

En je moet gewoon elke keer na een opdracht even opslaan, dan heb je weinig kans dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen, als je dan doodgaat hoef je alleen even 1 opdracht opnieuw te doen.
Oud 08-08-2005, 16:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Jah inderdaad. Ik sla zo snel mogelijk op. Ik heb nu iets van 30 van die tags ofzo. Ik kom ze steeds tegen als ik niet zo'n spraycan mee heb. Zeer iritant. Je kan wel zo'n marker op de map neerzetten maar dat is er maar een en af en toe kom ik er ineens 2 of 3 tegen (bv met die missies met dat bmx fietsje.). Verder let ik extra goed op die dingen. Ik ben nu bij de gangwars enzo. Bij de 2e missie die je van die agent krijgt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 08-08-2005, 18:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
mrboot schreef op 08-08-2005 @ 14:34 :
Ook als je alle hoods hebt?
Zo te zien wel ja
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 18:47
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Gewoon hommies oppakken en naar de andere steden gaan, merk je er niks meer van
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-08-2005, 18:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-08-2005 @ 16:18 :
Naja dat vind ik dan vanzelf wel uit. Die tags zijn trouwens verdomd kut om te vinden. En het is zwaar iritant dat je wapens enzo steeds worden afgepakt als je doodgaat of gearesteerd word.
Bij je huis liggen veel wapens. Een uzi onder een van de bruggen in die enorme geul achter je huis zeg maar, onder één van die andere bruggen ligt ook armor en een pistool natuurlijk in het hoekje snelweg geul (als je je huis uitkomt schuin rechts naar voren zeg maar).

Verder ligt er ergens nog een boksbeugel daar en verderop liggen ook nog veel wapens (bij het politiebureau in de buurt ook).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 18:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-08-2005 @ 19:47 :
Gewoon hommies oppakken en naar de andere steden gaan, merk je er niks meer van
Ja maar Los Santos is veel vetter dan die andere steden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-08-2005, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-08-2005 @ 19:55 :
Bij je huis liggen veel wapens. Een uzi onder een van de bruggen in die enorme geul achter je huis zeg maar, onder één van die andere bruggen ligt ook armor en een pistool natuurlijk in het hoekje snelweg geul (als je je huis uitkomt schuin rechts naar voren zeg maar).

Verder ligt er ergens nog een boksbeugel daar en verderop liggen ook nog veel wapens (bij het politiebureau in de buurt ook).
Idd, en bovenop het dak van Sweet's huis ligt ook nog zo'n mini-smg.
Oud 08-08-2005, 23:00
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
mrboot schreef op 08-08-2005 @ 16:13 :
Je hebt wel verschillende garages, maar of je er later nieuwe dingen bij krijgt weet ik niet.
ik weet wel dat je in san fierro autos net zo kan tunen als NFS Underground, dus ook mooie stickersets etc. , en dan bedoel ik niet die standaard garages.

Is wel lachen,kan ook alleen maar met bepaald autos»elegy en nog een paar,als je met een andere auto ervoor staat gaat de due rniet eens open.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Oud 09-08-2005, 12:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Revan schreef op 09-08-2005 @ 00:00 :
Idd, en bovenop het dak van Sweet's huis ligt ook nog zo'n mini-smg.
Ohja, klopt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-08-2005, 19:18
duff-mckagan
Avatar van duff-mckagan
duff-mckagan is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-08-2005 @ 16:18 :
Naja dat vind ik dan vanzelf wel uit. Die tags zijn trouwens verdomd kut om te vinden. En het is zwaar iritant dat je wapens enzo steeds worden afgepakt als je doodgaat of gearesteerd word.

je kunt je wapens houden als je gearresteerd word of doodgaat.
door vriendinnen te hebben, een van die vriendinnen is zown agent en die zorgt ervoor dat als je gearresteerd word je alle wapens nog hebt en de ander is een zuster en zorgt ervoor dat als je doodgaat je dan je wapens nog hebt.

ik weet alleen niet meer waar je die 2 tegenkomt.
ik heb alweer een tijdje 100% en et is al lang geleden dat ik ze tegenkwam
__________________
"De atheïst is niet arrogant. Hij denkt alleen beter na."-- Herman Philipse--

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 22:02.
Oud 09-08-2005, 19:25
duff-mckagan
Avatar van duff-mckagan
duff-mckagan is offline
Citaat:
mrboot schreef op 31-07-2005 @ 11:27 :
Op een ander forum las ik dat iemand 3 nachten achter elkaar $ 18.000 per nacht verdiende.
das niks ik verdiende $21.000 per nacht.
je moet gewoon het huis ingaan en niet sluipen maar gewoon rennen zodat de bewoners je horen,snel een tv pakken ofzo en weg wezen voordat ze de politie bellen.

ook is het zo dat als je 2 huizen naast mekaar hebt dat je het ene huis kan leegroven dan naar het andere huis gaan,dat leegroven en dan weer naar het eerste huis gaan en dan staan alle spullen er weer,kortom je kunt gewoon $20.000 uit 2 huizen halen.


1 tv is $5 ofzo maar als je er een aantal hebt krijg je een bonus van een paar honderd
__________________
"De atheïst is niet arrogant. Hij denkt alleen beter na."-- Herman Philipse--

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 19:32.
Oud 10-08-2005, 13:06
duff-mckagan
Avatar van duff-mckagan
duff-mckagan is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 20-07-2005 @ 21:51 :
[
Toen ik nog in Los Santos was, had ik een aantal hoods overgenomen, en wat gangwars met positieve afloop afgerond, was best fun. Alleen daarna werd(volgens de missie/verhaal-lijn) mn broer in de gevangenis gepleurd. Ik kon daarna naar San Fierro, heel fijn, maar die leuke vlakjes op mn kaart, met daarin mijn(en andere) hoods waren allemaal weg, en k zie ook helemala geen gang members meer lopen. Dat is denk wle logisch, want mn gang is uit mekaar gevallen. Maar toch, ik zit nu ondertussen in Las Venturas(begin aan de vliegschool), en nogsteeds heb ik geen mogelijkheid(lijkt wel) om een hood weer onder controle te krijgen. Kan dat pas weer als je je broer bij je hebt ofzo [/


je gang bestaat niet meer voor een tijdje en grove street is overgenomen door de ballas.
als je las venturas gedaan hebt en dan in het verhaal weer terug gaat naar los santos kun je weer hoods overnemen en bestaat je gang weer
__________________
"De atheïst is niet arrogant. Hij denkt alleen beter na."-- Herman Philipse--
Oud 11-08-2005, 09:35
Verwijderd
Heeft er iemand nog tips om de hele kleine territoriums over te nemen, waar maar zelden Ballas of Vagos rondlopen?
Oud 11-08-2005, 11:25
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
mrboot schreef op 11-08-2005 @ 10:35 :
Heeft er iemand nog tips om de hele kleine territoriums over te nemen, waar maar zelden Ballas of Vagos rondlopen?
Je hoeft alleen zelf in het gebied te staan, als je Ballas of Vagos doodschiet die buiten het gebid zijn telt het ook, zolang je zelf maar in het gebied bent. Verder rijden die lui ook in auto's rond.

Over het houden van je wapens na doodgaan: als je die vriendin te vriend hebt die ervoor zorgt dat je je wapens houdt na het doodgaan, blijft dit zo zelfs als je een nieuw spel start
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 11-08-2005, 12:13
Verwijderd
En nu mag je het in amerika niet meer kopen als je niet volwassen bent omdat er seks in voor komt als je iets doet met patces ofzo
Oud 11-08-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 11-08-2005 @ 13:13 :
En nu mag je het in amerika niet meer kopen als je niet volwassen bent omdat er seks in voor komt als je iets doet met patces ofzo
weer zo scheef echt geweldig.
'oh jee sex, iets wat dagelijks in alle slaapkamers gebeurd, ban the shit! het mag alleen maar zieke actie zijn, das beter voor de kids ' als ze nou de sex zouden laten hadden ze elkaar op columbine misschien platgeneukt, in plaats van doodgeschoten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50
Games Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Verwijderd
500 25-06-2006 22:40
Games Welke games heb je allemaal?
Muzzle
40 27-09-2005 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.