Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2007, 10:55
Verwijderd
Jij bent al zo godverse heet dat er voor die chicks niets tegenover hoeft te staan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 10:59
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 11-04-2007 @ 11:54 :
ik doe alles voor een pakje shag!
Je mag hier het gras wel maaien en de ramen lappen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 11:14
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Het begint gewoon allemaal thuis. Als je daar bepaalde dingen meekrijgt, dan ga je geen seks hebben voor een breezer. Zo simpel is het echt
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 11:54
Verwijderd
Ah, dat is lekker goedkoop voor een potje ballen, me dunkt. Goede ontwikkeling.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 11:59
Hoii
Avatar van Hoii
Hoii is offline
wat kan mij die smerige neger sletjes schelen
__________________
http://img179.imageshack.us/img179/431/a7630761c1ea152fa813eebeo3.gif
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:29
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik zie het probleem geheel bij deze 'meisjes'.

Meisjes van 18-21, die hebben geen geld.

Meisjes van 12-16 wel. Tegenwoordig is het aan het normaliseren dat meisjes op jonge leefijd seks hebben. En hoe kun je dat nou het beste doen als jezelf opstellen als een zielig meisje die alles doet voor.... drank, eten, sigareten, blowtje, etc.

Ik heb wel eens zo'n meisje tegenover me gehad. Ik zag zo dat ze een succes kon gaan krijgen op de theaterschool
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:30
Verwijderd
Die post is echt een waar misterie.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:41
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Welke post?

En over de ouders: Die zien niet in wat hun dochter allemaal kan/is aan het doen.

Ze kunnen wel zorgen dat er een hoop niet gedaan wordt, namelijk geld geven als ze dan toch op stap willen. (ik bedoel, wie krijgt er geen geld toegespeelt als hij/zij financieel in een dip zit en toch met vrienden/vriendinnen wilt stappen)
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 12:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 11-04-2007 @ 11:31 :
Dat 1e staat nogal haaks op dat 2e vind je zelf ook niet? Als je vindt dat iedereen moet doen wat hij/zij het beste dunkt, hoeft er dus ook geen "controle" op want ze doen niets fout dan.
Maar ik denk dat nu niet iedereen doet wat hij denkt dat het beste is. Ik denk dat heel veel mensen doen wat het makkelijkste is of wat het meest oplevert.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dat heet opportunisme en daar draait de wereld op.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:36
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-04-2007 @ 13:54 :
Maar ik denk dat nu niet iedereen doet wat hij denkt dat het beste is. Ik denk dat heel veel mensen doen wat het makkelijkste is of wat het meest oplevert.
Ik ga hier toch ook met kruimel mee. Die 14-jarige miekes denken niet "Hmm, ik heb zin in seks, eens kijken bij wie ik iets geforceerd krijg." En daar gaat dit artikel ook niet over. het probleem is vooral dat er tegenwoordig veel van die 14-jarige miekes het normaal vinden om te denken "Ik wil een nieuwe telefoon, en nog wat extra belkaarten, hoeveel jongens zou ik daarvoor moeten pijpen?". En willen ze daarna ook nog eens op vakantie, dan leggen ze hun benen nog wel eens een keer extra open. Voor zover ik het begrijp draait het hun helemaal niet om de seks, en vinden ze het veel normaler om een avondje uit de kleren te gaan dan om 2 keer per week te gaan babysitten of auto's te wassen.

Daarnaast heb je dan die kereltjes voor wie het net wel om de seks gaat. Verleiden, versieren en verliefd worden is niet meer nodig. Een verse telefoonkaart op zak en/of een vers gepikte telefoon en hun plezier voor die avond kan niet meer op

Ik zie trouwens niet in waarom ik respect zou moeten hebben voor dat soort mensen/keuzes.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 21:36 :
Ik ga hier toch ook met kruimel mee. Die 14-jarige miekes denken niet "Hmm, ik heb zin in seks, eens kijken bij wie ik iets geforceerd krijg." En daar gaat dit artikel ook niet over. het probleem is vooral dat er tegenwoordig veel van die 14-jarige miekes het normaal vinden om te denken "Ik wil een nieuwe telefoon, en nog wat extra belkaarten, hoeveel jongens zou ik daarvoor moeten pijpen?". En willen ze daarna ook nog eens op vakantie, dan leggen ze hun benen nog wel eens een keer extra open. Voor zover ik het begrijp draait het hun helemaal niet om de seks, en vinden ze het veel normaler om een avondje uit de kleren te gaan dan om 2 keer per week te gaan babysitten of auto's te wassen.

Daarnaast heb je dan die kereltjes voor wie het net wel om de seks gaat. Verleiden, versieren en verliefd worden is niet meer nodig. Een verse telefoonkaart op zak en/of een vers gepikte telefoon en hun plezier voor die avond kan niet meer op

Waarom is dat dan nou een probleem? Dat heeft nog niemand mij duidelijk kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 21:21
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 11-04-2007 @ 13:41 :
Welke post?

En over de ouders: Die zien niet in wat hun dochter allemaal kan/is aan het doen.

Ze kunnen wel zorgen dat er een hoop niet gedaan wordt, namelijk geld geven als ze dan toch op stap willen. (ik bedoel, wie krijgt er geen geld toegespeelt als hij/zij financieel in een dip zit en toch met vrienden/vriendinnen wilt stappen)
Jouw post.

Als 'mijn kind' geld nodig heeft om op stap te gaan dan neemt hij/zij maar een krantenwijkje. Leuke dingen moet je verdienen, die komen je niet altijd aanwaaien. Zo stonden mijn ouders er tegenover en ik ook.

Het geldmotief is in deze discussie helemaal niet aan de orde, imo. Het lijkt me puur een kwestie van aandachttrekkerij en zogenaamd spannende dingen doen. Niet voor niets zijn het veel jonge meisjes die zich met dit soort dingen bezighouden.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 21:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 11-04-2007 @ 13:54 :
Maar ik denk dat nu niet iedereen doet wat hij denkt dat het beste is. Ik denk dat heel veel mensen doen wat het makkelijkste is of wat het meest oplevert.
En dat vinden die mensen het beste ja. Ik denk dat je teveel je eigen normen op anderen aan het projecteren bent.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 22:12
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Ertur schreef op 11-04-2007 @ 21:43 :
Waarom is dat dan nou een probleem? Dat heeft nog niemand mij duidelijk kunnen maken.
Ik denk dat je er ook geen probleem in wil zien.

+ Seks en seksualiteit zijn geen wisselgeld.
+ Losgeslagen normen en waarden / zedenloosheid
+ Verregaand gebrek aan zelfrespect
+ Meisjes die zichzelf aanbieden als koopwaar.
+ Erg risicovol gedrag
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 23:12 :
Ik denk dat je er ook geen probleem in wil zien.
Kom nou, dat is geen argument. We zitten niet meer in de kleuterklas.

Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 23:12 :
+ Seks en seksualiteit zijn geen wisselgeld.
+ Losgeslagen normen en waarden / zedenloosheid
+ Verregaand gebrek aan zelfrespect
+ Meisjes die zichzelf aanbieden als koopwaar.
+ Erg risicovol gedrag
Tsja, dit zijn voornamelijk jouw meningen/normen. Waarom is het risicovol gedrag? Ik zie er de risico's (buiten die op een soa ofzo, en ik geloof dat je dat niet bedoelt, maar misschien vergis ik me wel ) niet echt van in.

Gebrek aan zelfrespect is naar mijn mening nog het meest houtsnijdende argument. Ze zoeken aandacht en een verzetje. Maar er zijn zoveel mensen met gebrek aan zelfrespect of met een aandachtstekort. Zo lang ze dat binnen de regels van de wet oplossen is er toch niets aan de hand? Beter dit, dan vergelijkbare (doorgaans mannelijke) tieners die in het weekend bij een voetbalwedstrijd er op los meppen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 22:59
Twistingg
Twistingg is offline
Wannneer komen ze naar het zuiden?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 23:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 23:12 :
+ Seks en seksualiteit zijn geen wisselgeld.
Voor jou misschien niet. Voor anderen kennelijk wel.
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 23:12 :
+ Verregaand gebrek aan zelfrespect
Ook dat is relatief, genoeg sletterige types die zich er juist op beroemen. Er zijn genoeg mensen met een slechter zelfbeeld.
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 23:12 :
+ Erg risicovol gedrag
Oh?
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2007 @ 23:12 :
+ Losgeslagen normen en waarden / zedenloosheid
SGP-argument. Aangezien jij noch een ander de opperrechter der moraal bent zul je moeten onderbouwen waarom dat überhaupt waar is. Ik vind de regeringsdeelname van de CU bijvoorbeeld heel wat verdorvener dan wat er in garageboxen in achterstandswijken afgekrikt wordt, en kan dat nog stevig onderbouwen ook. Moraal is relatief.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 23:21
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Electriq schreef op 11-04-2007 @ 22:21 :
Jouw post.

Als 'mijn kind' geld nodig heeft om op stap te gaan dan neemt hij/zij maar een krantenwijkje.
Of als hoertje door het leven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 08:07
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Citaat:
Als 'mijn kind' geld nodig heeft om op stap te gaan dan neemt hij/zij maar een krantenwijkje.
En dit is precies de blinddoek die ouders ophebben.

Als je wat wilt, dan werk je er maar voor. Een belangrijke zin in deze discussie.

Ouders horen juist preventief om te gaan met de hedendaagse gevaren/problemen die vooral jongere meisjes hebben.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 08:27
Verwijderd
Ik keur het ook af, of dat nou politiek correct is of niet, of ik er nou last van heb of niet. In mijn optiek zouden mensen niet op die manier met seks moeten omgaan. Ik geef er echter niet genoeg om om er ook daadwerkelijk iets aan te doen, behalve dan mijn kinderen later andere waarden meegeven.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 09:12
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 12-04-2007 @ 09:07 :
Als je wat wilt, dan werk je er maar voor. Een belangrijke zin in deze discussie.
Dat is zeker een interessante kwestie. Toch blijft het naar mijn mening goed om te leren je eigen geld te verdienen. Ik denk niet dat jij je kind geld moet geven om te voorkomen dat zij als hoertje rond gaat lopen.

Zoals Juno zei klopt natuurlijk...normen veranderen met de tijd. Nog niet eens zo heel lang geleden vond men het al schandalig als er een blote borst op tv was. Maar volgens mij gaan we juist erg terug in de tijd als we meisjes laten veranderen in gebruiksvoorwerpen.

Citaat:
Ertur schreef op 11-04-2007 @ 23:55 :
Er zijn zoveel mensen met gebrek aan zelfrespect of met een aandachtstekort. Zo lang ze dat binnen de regels van de wet oplossen is er toch niets aan de hand?
Tsja, dat is dus een belangrijke vraag.

Kiezen we ervoor om de bevolking zelf te laten tobben? Een soort 'survival of the fittest' idee.
Of proberen we mensen met een achterstand een beetje de goede richting in te sturen?

Persoonlijk zeg ik dan dat er in Amsterdam-Zuid best wat aangedaan mag worden. (In de vorm van maatschappelijk werkers o.i.d?) Ik geef toe dat een oplossing erg moeilijk te bedenken is.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 09:30
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Je gaat tegen een kind van 12 toch niet zeggen dat ze 't zelf maar uit moet zoeken. Of dat ze 't niet zou doen als ze 't niet leuk vond. Bescherm die kinderen alsjeblieft tegen zichzelf. En nee, niet door te proberen ze op heterdaad te betrappen, maar door ze eigenwaarde bij te brengen. En dat is dus altijd meer dan een hamburger.
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 11:16
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Ertur schreef op 11-04-2007 @ 23:55 :
Kom nou, dat is geen argument. We zitten niet meer in de kleuterklas. (1)

Tsja, dit zijn voornamelijk jouw meningen/normen. (2) Waarom is het risicovol gedrag? Ik zie er de risico's (buiten die op een soa ofzo, en ik geloof dat je dat niet bedoelt, maar misschien vergis ik me wel ) niet echt van in. (3)

Gebrek aan zelfrespect is naar mijn mening nog het meest houtsnijdende argument. Ze zoeken aandacht en een verzetje. (4) Maar er zijn zoveel mensen met gebrek aan zelfrespect of met een aandachtstekort. (5) Zo lang ze dat binnen de regels van de wet oplossen is er toch niets aan de hand? (6) Beter dit, dan vergelijkbare (doorgaans mannelijke) tieners die in het weekend bij een voetbalwedstrijd er op los meppen. (7)
(1) neen, geen kleuterklas. Maar al zou ik in een betoog van 12 bladzijden uitleggen wat het probleem is en waarom dat een probleem is, dan nog zou jij er waarschijnlijk nog probleem in zien. Dat bedoel ik niet denigrerend. Ik denk dat jij en ik gewoon andere normen en waarden hebben meegekregen.
(2) natuurlijk. Het zou nogal raar zijn als ik de normen en waarden van mijn buurman zou verkondigen.
(3) Ik had het oa over soa's. Maar die verdoken vorm van prostitutie bevindt zich toch vaak op de rand van de criminaliteit. Het zit soms zo op het randje van verkrachting (of over de rand als het om echt jonge meisjes praat). Ik beschouw dat niet als een veilige omgeving voor jonge meisjes om in op te groeien. Je komt veel te veel criminele en gure types tegen in dat wereldje. Ook bij de jonge gastjes.
(4) Ik zie het anders. De dingen waar ik het meeste een probleem in zie zijn niet de meisjes die een verzetje zoeken, maar die zomaar alles willen hebben/krijgen wat hun hartje verlangt, en er geen probleem van maken om dan met seks te betalen.
(5) dat spreekt dit fenomeen niet goed.
(6) Neen, absoluut niet. Het gaat om losgeslagen normen, waarden en zeden. Die dingen moeten niet gewaarborgd worden door de wet, maar door een goede opvoeding. De wet kan die miekes wel gedeeltelijk beschermen. Maar iemand die goed en (in mijn ogen) normaal is opgevoed gaat werken voor zijn geld, of aanvaardt dat je niet zomaar alles kan krijgen wat je hartje verlangt.
(7) Dat is een ander probleem. Het is zinloos om te gaan afwegen welke van beiden het ergste zijn. Beiden zijn een probleem.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 11:28
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-04-2007 @ 00:13 :
SGP-argument. Aangezien jij noch een ander de opperrechter der moraal bent zul je moeten onderbouwen waarom dat überhaupt waar is. Ik vind de regeringsdeelname van de CU bijvoorbeeld heel wat verdorvener dan wat er in garageboxen in achterstandswijken afgekrikt wordt, en kan dat nog stevig onderbouwen ook. Moraal is relatief.
Ik moet niks. Waarom zou ik dat wel 'moeten'? Ik geef mijn mening ergens over. Ik zou niet weten waarom ik moet beargumenteren waarom ik bepaalde normen en waarden heb meegekregen.

Ik heb trouwens geen SGP of CU nodig om me ergens een mening over te vormen. Het heeft dus weinig zin dat je me keer op keer in dat hoekje wil stoppen. Verder wonen hier in een straal van 100km waarschijnlijk geen 50 gereformeerden, dus daar heb ik al helemaal geen uitstaan mee.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 11:30
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-04-2007 @ 00:13 :
Ook dat is relatief, genoeg sletterige types die zich er juist op beroemen. Er zijn genoeg mensen met een slechter zelfbeeld.
Dat spreek hun gedrag nog niet goed.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 12-04-2007 @ 12:30 :
Dat spreek hun gedrag nog niet goed.
Heb je er last van?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 12-04-2007 @ 12:30 :
Dat spreek hun gedrag nog niet goed.
Eerst maar eens betogen waarom het in de eerste plaats fout was voordat je je aan een dergelijke uitspraak waagt lijkt me.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 17:38
Boebsie
Boebsie is offline
Neuk en laat neuken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 00:50
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
T_ID schreef op 12-04-2007 @ 17:47 :
Eerst maar eens betogen waarom het in de eerste plaats fout was voordat je je aan een dergelijke uitspraak waagt lijkt me.
Kereltje, scroll een beetje naar boven. En fuck it als je daar niet tevreden mee bent.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 03:45
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 12-04-2007 @ 18:38 :
Neuk en laat neuken.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 13-04-2007 @ 01:50 :
Kereltje, scroll een beetje naar boven. En fuck it als je daar niet tevreden mee bent.
Losgeslagen zeden en normen, en op de rand van criminaliteit. Vat ik zo goed samen wat jij de kwalijkste zaken vind?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 13:26
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Ertur schreef op 13-04-2007 @ 09:44 :
Losgeslagen zeden en normen, en op de rand van criminaliteit. Vat ik zo goed samen wat jij de kwalijkste zaken vind?
Neenee, dat is waarom ik dat van die "breezerseks" een probleem vind. Als je per se wil weten wat ik zowat de kwalijkste zaken vind, mag je eerder in de richting van genocide denken.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 14:17
axgimpa
Avatar van axgimpa
axgimpa is offline
Ik kan me nou echt niet voorstellen hoe dat eraan toe gaat.
Miesje neukt met Bart omdat Bart een kortingsbon heeft voor de Mac.
Na het neuken gaat Miesje achterop bij Bart op zijn scooter naar de McDonald's om een McChicken voor Miesje te halen.

?


Verder vind ik het nogal stom van die wijfjes en kan ik me van een hoop twaalfjarigen niet voorstellen dat zij seksen. Maargoed.
Ik doe er niks tegen
__________________
ramo d'oro
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 16:36
Drlove
Drlove is offline
alleen heet bart mohammed, Giovanni of Ali.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 17:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Het zal me aan m'n kont roesten wat de jeugd van tegenwoordig doet, zolang ik er zelf maar geen last van heb.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 13-04-2007 @ 01:50 :
En fuck it als je daar niet tevreden mee bent.
Als je zelfs seks wil met dingen die alleen spreekwoordelijk bestaan zoals zeer stevige argumenten is dat ook flink verdorven zeg.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 18:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-04-2007 @ 19:51 :
Als je zelfs seks wil met dingen die alleen spreekwoordelijk bestaan zoals zeer stevige argumenten is dat ook flink verdorven zeg.
Wil jij beginnen op een normale manier te discussiëren? De sfeer op Seksualiteit wordt over het algemeen wel zo veel mogelijk prettig gehouden, mocht je het willen weten.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 20:22
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-04-2007 @ 19:53 :
Wil jij beginnen op een normale manier te discussiëren? De sfeer op Seksualiteit wordt over het algemeen wel zo veel mogelijk prettig gehouden, mocht je het willen weten.
Al Murphy begint toch met kereltje en fuck it?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 20:34
Verwijderd
er wordt maar over gezeurdtd maar geen enkele breezer is ooit naar mij toegekomen om te neuken voor een pakjhe sigaretten of 5 euro ofzo.
waar kan ik deze snollen vinden?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 20:58
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
hitzor schreef op 13-04-2007 @ 21:34 :
er wordt maar over gezeurdtd maar geen enkele breezer is ooit naar mij toegekomen om te neuken voor een pakjhe sigaretten of 5 euro ofzo.
waar kan ik deze snollen vinden?
Blijf van me lijf huis
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 13-04-2007 @ 21:58 :
Blijf van me lijf huis
daar ga ik wel eens met wat vrienden naartoe en dan roepen we heel hard 'VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKEN' en dan rennen al die vrouwen gillend weg xDDDD
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 22:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Magican schreef op 13-04-2007 @ 21:22 :
Al Murphy begint toch met kereltje en fuck it?
Je hebt gelijk. Al mag zich ook wat van mijn opmerking aantrekken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 11:55
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-04-2007 @ 23:16 :
Je hebt gelijk. Al mag zich ook wat van mijn opmerking aantrekken.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 16:44
fromBALKAN :D
Citaat:
Drlove schreef op 10-04-2007 @ 17:56 :
Net als met loverboys heeft dit niks te maken met opleidingsniveau. Dit komt in alle lagen van de bevolking voor. Er zit zat meisjes in 3 of 4 VWO die eraan mee doen. het punt is de aandacht. Omdat de ouders altijd aan het werk zijn en zich niet of nauwelijk interesseren voor hun kinderen, zoeken ze de aandacht in de vorm van 'foute' vriendjes. Ik ken zelf een meisje dat in het examenjaar van VWO zit en met een vriend van haar een weddenschap deed tijdens het Wk voetbal. Als een van de twee landen zou winnen kreeg ze 50 euro. Verloor dit land, dan moest ze zich tussen haar tieten laten neuken. Daarna volgde een nieuwe weddenschap van 100 euro voor anale sex.

De grenzen vervagen steeds meer op elk gebied. Niet alleen op seksueel gebied, maar ook op het gebied van geweld en vandalisme.
Ik vind dit nergens op slaan, mijn ouders komen uit voormalig Joegoslavie, ik en mijn zes jaar oudere zus werden soms tot 18.30 alleen thuis gelaten en we deden niet van die wilde dingen.
Omdat onze allochtone ouders laag opgeleid waren, en in Voormalig Joegoslavie geen tijd is om door te studeren of wat dan ook moesten ze van school af (ook al woonden ze in de grote steden daar) om te werken en geld te verdienen.
Overigens zou ik zulke loverboys meteen een enorme celstraf geven en een heropvoedingscursusje voor de ouders.

En dan vinden allochtonen het soms gek dat nederlanders ze niet mogen, er wordt tegen mij zo vaak onvriendelijk gedaan in winkels en dergelijke, omdat ik ''allochtoon ben''.
Meteen opsluiten die gore varkens en die meiden weer GEDWONGEN op school zetten.
Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 01:30
Dennis27
Dennis27 is offline
Doe rustig Wiz
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 02:07
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Drlove schreef op 13-04-2007 @ 17:36 :
alleen heet bart mohammed, Giovanni of Ali.
jah die zijn er in friesland he

als er chix zijn van een jaar of 20 die naar de mac willen en me daarvoor willen zuigen, dan zou ik dat niet afslaan, tenzij ze lelijk is .

en als ik 15 was en chix van die categorie boden dat aan, ik zou het toen ook niet geweigerd hebben .

meisjes zijn nu gewoon slimmer geworden, weten beter hoe ze dingen voor mekaar krijgen. zelfde als je baas neuken voor promotie.
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 09:14
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 15-04-2007 @ 03:07 :
jah die zijn er in friesland he

als er chix zijn van een jaar of 20 die naar de mac willen en me daarvoor willen zuigen, dan zou ik dat niet afslaan, tenzij ze lelijk is .

en als ik 15 was en chix van die categorie boden dat aan, ik zou het toen ook niet geweigerd hebben .

meisjes zijn nu gewoon slimmer geworden, weten beter hoe ze dingen voor mekaar krijgen. zelfde als je baas neuken voor promotie.
Als ze dat slim vinden... Ik geloof niet dat ik erg veel moeite zou hebben om hamburgers of sigaretten van een willekeurige gozer te bietsen zonder daarvoor seksuele handelingen uit te voeren. Kom op zeg, de hele lol van vrouw zijn is dat je daar mee weg kunt komen.

Dat meisje op hun vijftiende leren om te betalen voor drankjes met seks in plaats van drankjes te versieren met hooguit de suggestie van interesse in seks (of zelfs maar gewoon leuk en gezellig doen met iemand, want heel veel mensen delen graag als een situatie goed is), dát vind ik verontrustend.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 13:36
Dennis27
Dennis27 is offline
Dingen voor elkaar krijgen omdat je een vrouw bent is juist irritant. Maar goed, de meeste mannen werken daar nu eenmaal aan mee, omdat ze blijkbaar denken dat er meer te halen valt, terwijl je van een kilometer afstand al wel kan zien dat zo'n meid alleen maar een gratis lekker drankje wil...

Zulke type meiden zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Dennis27 schreef op 15-04-2007 @ 14:36 :
Dingen voor elkaar krijgen omdat je een vrouw bent is juist irritant. Maar goed, de meeste mannen werken daar nu eenmaal aan mee, omdat ze blijkbaar denken dat er meer te halen valt, terwijl je van een kilometer afstand al wel kan zien dat zo'n meid alleen maar een gratis lekker drankje wil...

Zulke type meiden zijn
Zulke meiden zijn slimmer dan meiden die er daadwerkelijk seks voor gebruiken. Overigens hoef je voor drankjes eigenlijk al helemaal niets uit te voeren want die krijg je al aangeboden als je per ongeluk iemand aankijkt. Daar zou ik de schuld niet voor bij de dames leggen.

En dingen voor elkaar krijgen omdat je een vrouw bent is net zo 'irritant' als dingen voor elkaar krijgen omdat je een man bent.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.