Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2007, 14:20
Verwijderd
Ik snap niet dat iedereen zeurt over een schoolbel die even gaat of dat de docent een omroept dat je nog een kwartier hebt. Dat is toch ook weer zo voorbij.
Advertentie
Oud 24-05-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
snoeteke schreef op 24-05-2007 @ 14:07 :
een stelletje debielen die graag op deuren bonken. en de verdieping onder ons is de zaal van de timmerlui, dus ook een boel gezaag tijdens ons wiskunde examen.
VWO en HAVO zitten bijelkaar in en soms zijn de zittingen niet evenlang.
dus of pas om 5 uur je vergeten mobieltje of sleutels halen of alles buiten laten waar het gejat kan worden....
Je stopt het toch gewoon in je kluis?
Oud 24-05-2007, 15:56
fluf
fluf is offline
Dat er geen nietjes in het examen engels zaten. En dat daarom alles door de war was en ik een paar teksten niet kon vinden
(later wel weer gelukkig.)
__________________
wachtend op de sneeuw
Oud 24-05-2007, 16:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Sowieso dat ze er geen nietjes in hebben. Ik zat bij engels in de war met vragen en teksten door elkaar. Door die nieuwe lay-out heb je nog maar blaadjes.

Ben benieuwd hoe dat gaat met muziek. Dat is normaal al 14 blz., wat met die nieuwe lay-out?
Oud 24-05-2007, 16:06
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Hadden ze vóór die nieuwe lay-out er wil nietjes in dan?
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Oud 24-05-2007, 16:40
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
Sanctus schreef op 24-05-2007 @ 17:06 :
Hadden ze vóór die nieuwe lay-out er wil nietjes in dan?
Nee. Maar waarschijnlijk wel minder pagina's, dus minder "chaos".
Oud 24-05-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-05-2007 @ 17:00 :
Sowieso dat ze er geen nietjes in hebben. Ik zat bij engels in de war met vragen en teksten door elkaar. Door die nieuwe lay-out heb je nog maar blaadjes.

Ben benieuwd hoe dat gaat met muziek. Dat is normaal al 14 blz., wat met die nieuwe lay-out?
Oh, ja jezus, dat zal vast enorm worden
Oud 24-05-2007, 18:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik snap echt niet waarom ze bezuinigen op nietjes. Ik wil heus wel een paar cent per examen voor een nietje betalen hoor, als het hen te duur is.
Oud 24-05-2007, 18:05
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Anders neem je een kleine nietmachine mee, kan je het nieten. Wilde een klasgenoot van mij ook doen.
Ik word ook gek van al die blaadjes.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-05-2007, 18:30
Otjez
Otjez is offline
Mijn Grafische rekenmachine ging kapot tijdens het examen
Oud 24-05-2007, 19:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 24-05-2007 @ 19:05 :
Anders neem je een kleine nietmachine mee, kan je het nieten. Wilde een klasgenoot van mij ook doen.
Ik word ook gek van al die blaadjes.
Oh slim.
Oud 24-05-2007, 19:36
Kalok
Kalok is offline
Zwaar irritant was dat mn tafel wiebelde en dat mn AA flesje op de grond kletterde ook.. lachtten de surveillanten me uit daardoor en iedereen keek me aan.. ik kreeg een rooie kop
Oud 24-05-2007, 20:58
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Bij ons ging het brandalarm keihard af voor 8 minuten (die we overigens vergoed kregen) en verder zijn er niet echt veel rampen gebeurd. Wel nog een beker thee over mijn blaadje gegooid waardoor ik gelukkig een rechtvaardiging had om mijn opgaven over te schrijven. Dat doe ik namelijk wel vaker maar dat willen ze nooit omdat het anders te chaotisch word, ik plak ze namelijk altijd achter de rest vast.

Als je je blaadjes niet allemaal heb ingeleverd, mag je ze dan alsnog inleveren? Lijkt me eigenlijk best fataal voor je cijfer anders.

Edit: Oh, nog een, na tot driemaal toe mijn woorden dwangmatig nageteld te hebben begon ik thuis te twijfelen en nu denk ik dat ik wat puntenaftrek krijg voor een teveel aan woorden (hopelijk lezen de leraren dit niet en hebben ze het over het hoofd gezien). Ik kan gewoon niet tellen

Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 22:15.
Oud 24-05-2007, 22:13
Pingu89
Pingu89 is offline
Citaat:
Lotte schreef op 24-05-2007 @ 21:58 :
Bij ons ging het brandalarm keihard af voor 8 minuten (die we overigens vergoed kregen) en verder zijn er niet echt veel rampen gebeurd. Wel nog een beker thee over mijn blaadje gegooid waardoor ik gelukkig een rechtvaardiging had om mijn opgaven over te schrijven. Dat doe ik namelijk wel vaker maar dat willen ze nooit omdat het anders te chaotisch word, ik plak ze namelijk altijd achter de rest vast.

Als je je blaadjes niet allemaal heb ingeleverd, mag je ze dan alsnog inleveren? Lijkt me eigenlijk best fataal voor je cijfer anders.
haha dan kan je antwoordne opzoeken en al,,, lijkt me niet he dat je later nog mag inleveren
Oud 26-05-2007, 10:09
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Dr kwam een trouwstoet langs de gymzaal. Met 15 minuten lang toeterende auto's.
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Oud 26-05-2007, 10:29
Lethe
Lethe is offline
Bij mij op school is er nog niks mis gegaan!
Oud 26-05-2007, 10:31
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het trouwens ook irritant dat die blaadjes loszitten. Bij Engels was alles door de war gegaan, omdat het twee complete boekwerken waren
Oud 26-05-2007, 13:20
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Zat pal naast de zoemende airco-installatie van de gymzaal, ik werd gek van dat gezoem de hele tijd. En ik had last van een astmatische jongedame achter mij, maar zij werd na 10 minuten in een ander lokaal geplaatst.
__________________
Never More Nevermore
Oud 26-05-2007, 14:09
dutchfrank
dutchfrank is offline
bij ons is er gelukkig niks gebeurt, alleen er ligt een soort zeil, op de grond, en dat maakt best veel geluid als je er op loopt
Oud 26-05-2007, 14:21
Lethe
Lethe is offline
Om de gymzaalvloer schoon te houden zeker? haha dat kraakt.
__________________
Nice
Oud 26-05-2007, 14:38
Verwijderd
Wij hebben ook van die zeilen, maar bij ons zijn het niet echt zeilen, meer enorme blauwe doeken van.. Vilt ofzo. Wel hip, die kraken niet Alleen is het bij ons altijd heel koud in de gymzalen en door dat blauw overal krijg je het nog kouder. Nouja, ik in elk geval wel.
Oud 26-05-2007, 17:16
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Onze vloer bestaat uit mislukte plastic voor van die vruchtendrankpakken enzo.
Oud 26-05-2007, 19:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wij hebben van die brede grijze rollen rubber achtig spul op de gymzaalvloer liggen Stoort totaal niet.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2007, 19:03
iThink
Avatar van iThink
iThink is offline
Op zich staan hier ook veel dingen tussen die je ook gerust als geen-ramp zou kunnen rekenen .
Door die 'mythische examenopzet van tegenwoordig' creeer je alleen stress. En dan gaan jullie klagen over piepjes, kraakjes en meer van dat soort onzin. Net alsof je later je werk gaat doen in serene rust
Oud 26-05-2007, 21:06
Verwijderd
Citaat:
iThink schreef op 26-05-2007 @ 20:03 :
Op zich staan hier ook veel dingen tussen die je ook gerust als geen-ramp zou kunnen rekenen .
Door die 'mythische examenopzet van tegenwoordig' creeer je alleen stress. En dan gaan jullie klagen over piepjes, kraakjes en meer van dat soort onzin. Net alsof je later je werk gaat doen in serene rust
Ja maarjamaar, dan is het niet voor een cijfer en doe ik iets wat ik leuk vind, én goed kan.
Oud 26-05-2007, 22:38
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Blee, ik dacht eerst van oh ik slaag wel, omdat ik nu 4 van de 6 examens voldoende heb gemaakt. Maar des te meer ik nadenk over kunstgeschiedenis en wiskunde des te minder hoop ik heb... *huilt*
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Oud 27-05-2007, 11:04
Bakbord
Bakbord is offline
Echt, waarom klagen de grootste gedeelte van de vrouwen?
Oud 27-05-2007, 12:15
Verwijderd
Ik heb mijn examen dan wel allang achter de rug, maar drie jaar terug was bij ons vooral de locatie een ramp.
Omdat er bij ons op school verbouwd werd konden we niet in de gymzalen en daarom maakten we onze examens in de IJShal van Tilburg. En dat was dus IJSkoud. De verwarming werkte niet of zoiets. Even hield je het wel vol, maar na een half uur (en dan moest je dus nog 2,5 uur) zat iedereen te bibberen van de kou.
Oud 27-05-2007, 12:39
Bob89
Bob89 is offline
Heb je daar al je examens moeten maken?
Oud 27-05-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-05-2007 @ 13:15 :
Ik heb mijn examen dan wel allang achter de rug, maar drie jaar terug was bij ons vooral de locatie een ramp.
Omdat er bij ons op school verbouwd werd konden we niet in de gymzalen en daarom maakten we onze examens in de IJShal van Tilburg. En dat was dus IJSkoud. De verwarming werkte niet of zoiets. Even hield je het wel vol, maar na een half uur (en dan moest je dus nog 2,5 uur) zat iedereen te bibberen van de kou.
huu wtf
Oud 27-05-2007, 13:21
Lethe
Lethe is offline
Dat is funest voor je concentratie en dus voor je cijfers.
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 14:01
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 27-05-2007 @ 14:21 :
Dat is funest voor je concentratie en dus voor je cijfers.
je hersenen werken volgens mij beter als t koud is maar ik denk dat 10 graden ofzo wel een beetje te gaar is
Oud 27-05-2007, 14:02
Verwijderd
Het was 16 graden, geen 10 graden, maar ik vind zelf dat ik me niet aanstel .
En ja, daar heb ik al mijn examens moeten maken.
En ach, ik ben geslaagd
Oud 27-05-2007, 14:13
Lethe
Lethe is offline
16 graden is best wel koud...
Als je hard werkt krijg je het wel iets warmer.
Mochten jullie je jas aanhouden?
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 14:20
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
de verwarming kapot bij het eerste examen kan nog maar daarna moet er toch wel een oplossing komen!! een ijshal is toch groot genoeg om der een straalkachel ofzo in te zetten!
nja, je hebt het gehaald
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Oud 27-05-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
AllureV schreef op 27-05-2007 @ 15:13 :

Mochten jullie je jas aanhouden?
Nee, maar de tweede dag zat wel iedereen met een dikke trui en een sjaal om achter zijn examen
Oud 27-05-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Angel on Earth schreef op 27-05-2007 @ 15:20 :
de verwarming kapot bij het eerste examen kan nog maar daarna moet er toch wel een oplossing komen!! een ijshal is toch groot genoeg om der een straalkachel ofzo in te zetten!
nja, je hebt het gehaald
Lijkt me ook niet zo moeilijk, inderdaad.

Gefeliciteerd trouwens
Oud 27-05-2007, 17:14
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
geen rampverhalen maar,

ik erger me aan
- leraren die continu lopen door de gymzalen
- leraren die binnen komen en gaan (ik bedoel als je er niets te zoeken heb, blijf dan weg )
- de nieuwe stijl
- allerei bladeren die op me tafel liggen
- geen nietjes in de boekjes
- het geritsel van verpakkingen
- zuchtende mensen (ja, daar kan me echt zo aan ergeren)
- lui die buiten gymen (zowel gymleraren en leerlingen), en kei hard schreeuwen
- aan de hoeken van de tafel, me trui/t-shirt bleef steeds haken


zoo, dat was het wel zo'n beetje
Oud 27-05-2007, 20:00
Lethe
Lethe is offline
Mooi lijstje
Als al die storende factoren zouden verdwijnen zou je gemiddeld een punt hoger scoren

Ik heb een soort van tunnelvisie als ik aan het examen bezig ben. Bij economie had ik dat al helemaal. Ik wist niet eens wie voor en naast me zaten.
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 20:02
Lethe
Lethe is offline
Trouwens, bij ons ligt er helemaal geen zeil of wat op de gymzaalvloer.
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 22:56
Yoruichi
Yoruichi is offline
Bij ons hadden ze tijdens Nederlands alle ramen en deuren opengezet. Het was nog wel rustig, maar ook heel koud. Ik zat te bibberen tijdens het examen Iedereen dacht vast dat ik van de zenuwen bibberde, lol! En ik vond het juist zo erg dat het koud was, want het schijnt dat als je warm enzo bent je enzymen in het lichaam beter werken en je dus beter kan nadenken!
Oud 27-05-2007, 23:27
Lethe
Lethe is offline
Hierboven werd juist weer gezegd dat kou (tot op zekere hoogte natuurlijk) beter is voor je concentratie. De wetenschappers weten het dus ook niet
__________________
Nice
Oud 27-05-2007, 23:46
Qwen
Qwen is offline
Mwah, opzich niks dramatisch ofzo. Maar dat eten en drinken tijdens het examen...Het is alsof sommige mensen dat opvatten als.. laten we ons volgaan proppen. Zie mensen echt met grote koeken, zakjes, enz. Normaal tijdens een toets prop je je toch ook niet zo vol, waarom nu wel?

Ik heb er opzich geen last van, vind het prima als iemand eet of drinkt. Maar blikjes zijn wel gruwelijk irritant, dat gesis van het koolzuur. Iedereen lijkt wel uit blikjes te drinken... So much for concentration.

Ikzelf neem alleen een flesje water mee, maar ben meestal te druk met het examen om er echt van te drinken. Ze delen ook drinken uit, cola en sinas, ergens tijdens de helft van het examen. Maar dan gaan ze aan iedereen vragen "Cola of Sinas?", dat hoor je dan de hele tijd op "fluister" toon (NOT), lol.
Oud 28-05-2007, 08:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik had voor m'n geschiedenisexamen allemaal dingen op m'n hand gezet (zo leer ik gewoon), met het idee dat ik het de dag ervoor goed af zou halen, maar dat was ik vergeten
Toen zat ik dus de hele tijd in de stress dat iemand het zou zien.
Halverwege bedacht ik dat ik het van tevoren had moeten zeggen, maar toen kon het niet meer...
__________________
Tsja
Oud 28-05-2007, 11:02
lalaloveyou
Avatar van lalaloveyou
lalaloveyou is offline
Citaat:
Qwen schreef op 28-05-2007 @ 00:46 :
Mwah, opzich niks dramatisch ofzo. Maar dat eten en drinken tijdens het examen...Het is alsof sommige mensen dat opvatten als.. laten we ons volgaan proppen. Zie mensen echt met grote koeken, zakjes, enz. Normaal tijdens een toets prop je je toch ook niet zo vol, waarom nu wel?

Ik heb er opzich geen last van, vind het prima als iemand eet of drinkt. Maar blikjes zijn wel gruwelijk irritant, dat gesis van het koolzuur. Iedereen lijkt wel uit blikjes te drinken... So much for concentration.

Ikzelf neem alleen een flesje water mee, maar ben meestal te druk met het examen om er echt van te drinken. Ze delen ook drinken uit, cola en sinas, ergens tijdens de helft van het examen. Maar dan gaan ze aan iedereen vragen "Cola of Sinas?", dat hoor je dan de hele tijd op "fluister" toon (NOT), lol.
Wij hebben van de kaartjes met aan de ene kant "koffie" en aan de andere kant "thee" Die moet je dan naar boven leggen en dan hoeven de mensen die het uitdelen niks te vragen. Maar dan nog, dat inschenken enzo maakt lawaai en is ook irritant ><
Oud 28-05-2007, 12:05
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-05-2007 @ 17:43 :
Gefeliciteerd trouwens
dank je! en omg, dat je je jas niet aan mocht houden, je had je eigenlijk voor de lol allemaal de tweede dag met lichte verkoudheid *lees: ontzettende longonsteking* ziek moeten melden! (jammer dat je zoiets bij de examens net niet kunt maken)

de meeste dingen die hier staan gebeuren bij ons ook, maar ik kan me er niet aan ergeren, ik geloof er ook niet in dat ik daardoor werkelijk slechter van zou scoren dus gewoon een tip, stoor je er niet aan en troost je met de gedachte dat eraan ergeren het probleem niet weghaald..
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Oud 29-05-2007, 15:54
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Haha, iedereen bij ons in de klas is weg van een wiskundeleraar van vmbo, hij is best wel knap zeg maar. Voor ons muziekexamen stond hij voor het lokaal en iedereen had zoiets van: hij loopt wel door. En toen kwam die binnen en iedereen staarde hem echt aan (wij hebben een vreemde klas zegmaar). Hij ging echt recht voor onze neus zitten ofcourse en iedereen zwijmelen naar hem. Ook heb je met muziek altijd pauze tussendoor om te plassen. Hij vroeg echt zo: moet er hier nog iemand naar de wc. De helft van de meiden snel opspringen, zegt die zo heel droog: ooh nee ik geloof dat er een vrouw meemoet. haha waar hij die regel nou weer vandaan haalde. Maar toen moest niemand meer naar de wc.

Niet echt een rampverhaal, maar ik vond het wel leuk
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 29-05-2007, 16:11
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Mijn rampverhaal vandaag was dat me fiets bleef hangen in een andere fiets in de schuur Ik was al vrij laat, dus ik zat helemaal te vloeken Er vielen ook steeds meer onderdelen van die andere fiets af, en uiteindelijk stond ik met me voeten op een afgevallen lamp (a)
Uiteindelijk heb ik hem er wel uit gekregen, waarna ik moest racen naar school, en mocht ik ook fijn de envelop voorlezen Natuurlijk weer net met een erratum
__________________
Dus..
Oud 29-05-2007, 16:46
Verwijderd
vdaag voor we de klas in gingen (ik heb scheikunde gehad), ik had natuurlijk en mn binas en een zooi losse pennen en mn gr en mn drinken vast, schiet dat flesje los, boem kapot op de grond ik dacht dat plastic onbreekbaar was nja, toen schoot ik gwoon in de stres :$
Oud 29-05-2007, 16:50
Verwijderd
Citaat:
RodeKrab schreef op 29-05-2007 @ 17:11 :
(...) Er vielen ook steeds meer onderdelen van die andere fiets af (...)
Hahaha omg. Dat is echt gewoon gay voor degene van wie die fiets was. Maar goed, examenstress, dus dan mag het wel.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Eindexamens 2004 Rampverhalen
Verwijderd
290 23-06-2004 15:15
De Kantine roken niet in horeca verboden
boer
92 06-01-2004 14:27
Eindexamens 2003 Examennachtmerries en rampverhalen
stout!
65 03-06-2003 16:27
Eindexamens 2003 Examen stelt nix voor
Leemer
38 14-05-2003 10:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zucht, de NS...
Rabbi Daniel
17 11-03-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.