Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2003, 16:27
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Aangezien de sint mij niet lief genoeg vond om mij van cadeautjes te voorzien, doe ik het dit jaar zelf maar.
XBOX of PS2? Wat is beter? en waarom?
Ik weet namelijk niet wat ik kiezen moet, ik overweeg de PS2 omdat ik ook nog controllers en dergelijke van de PS1 heb!
Wat raden jullie aan?
__________________
...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2003, 16:55
Verwijderd
Een echte goeden reden is er niet. Je moet gewoon kijken wat je het meeste trekt. Luister niet naar domme mensen die zeggen: 'DIE moet je kopen!'. Dat is gewoon dom geblaat van lui die hun eigen console/whatever ''godlike'' vinden. Kijk gewoon naar games die er uit zijn gekomen of gaan komen. Op www.gamespot.com kun je (naar ik dacht gratis) reviews lezen. Op www.gamefaqs.com kun je er meerdere reviews bekijken met verschillende standpunten. Handig daarbij is om vooral te kijken naar e laagste cijfers, wat voor argumenten ze geven bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 17:13
Nightwolf
Nightwolf is offline
als je mensen kent met een X-box of PS2, kan je ook vragen of je m ff mag uitproberen. voor de rest moet je idd naar de games kijken die er zijn voor beide consoles
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 18:50
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
dat denk ik ook ja, je moet niet meer naar de graphics kijken want dat is tegenwoordig allemaal hetzelfde.. het geeft allemaal niet zoveel verschil meer, ik heb zelf een Ps2 met online... en ik heb het naar me zien
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 19:34
Distorted
Avatar van Distorted
Distorted is offline
Ik heb allebei de consoles en ik moet echt zeggen, beide zijn het geld dubbel en dwars waard.

Toch moet ik bekennen dat ik persoonlijk de PS2 prefereer. Ik vind (op dit moment) het spellenaanbod beter en ook de controller is naar mijn mening superieur aan die van de Xbox.

Maar ga niet uit van mijn voorkeur. Ga gewoon af op welke games jou het meeste aanspreken, op welke console die smaak het best vertegenwoordigd wordt en maak dan je keuze.
__________________
~Non est ad astra mollis e terra via~
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 19:35
©ha0$
Avatar van ©ha0$
©ha0$ is offline
GAMECUBE!!!

die kan je toch ook kopen? dan hebbie zelda enzo... ja, het is maar waar je van houd...
__________________
Windows working incorrectly: ▓▓▓▓▓ 100%
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 21:42
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Distorted schreef op 06-12-2003 @ 20:34:
Ik heb allebei de consoles en ik moet echt zeggen, beide zijn het geld dubbel en dwars waard.

Toch moet ik bekennen dat ik persoonlijk de PS2 prefereer. Ik vind (op dit moment) het spellenaanbod beter en ook de controller is naar mijn mening superieur aan die van de Xbox.

Maar ga niet uit van mijn voorkeur. Ga gewoon af op welke games jou het meeste aanspreken, op welke console die smaak het best vertegenwoordigd wordt en maak dan je keuze.
Maar x-box is nieuwer ....
Maar ja, ieder zijn eigen mening, zelf heb ik een ps 2, en het bevalt met goed, met dvd speler, games en zo ..
Maar je moet zelf kiezen welke games je het leukste vind en waar die op komen ...
Dusz..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 06-12-2003, 22:16
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
ik heb zelf een ps2, en ik probeer hem steeds maar te ruilen tegen de xbox van een vriend van me sinds ik op zijn xbox heb gespeeld ben ik zwaar verslaafd eraan. overtreft ps2 gewoon met alles, behalve spellenaanbod al is dat nu ook al aan het veranderen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 11:08
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik heb veel vrienden met een Playstation 2, en die zeggen allemaal dat ik die Playstation moet kopen, maar ik weet het nog niet, in dat playstation pakket met die game zit een racespel, en heb ik nou juist dáár een hekel aan

Bedankt!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 13:28
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
"k heb beide tot mijn beschikking maar speel alleen op de Box, beste idd als eerder gezegd dat je ze beiden ff uitprobeert.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 15:52
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Xbox is op zich de krachtigste console op dit moment. Ook staan er te zieke releases voor klaar (o.a. Halo2 en Fable). Persoonlijk zou ik voor een Xbox gaan, mede omdat de Ps2 nu al tot de oudere generatie consoles behoort.

Maar het is jou keuze natuurlijk.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 16:52
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Kijk idd eerst naar de games waar jij zeker van weet dat je ze goed vind en kijk op welke console ze uitkomen. Ben je een muziekfan is de Xbox misschien een beter keuze omdat je CDs op je Harde Schijf kan rippen. Ook heb je met de harde schijf nooit een Memory Card nodig. Zelf heb ik een Xbox en Gamecube, maar de laatste gebruik ik bijna nooit. Wil eigenlijk wel een PS2 omdat daar gewoon heel veel goede RPGs op uitkomen en die lijken op de Xbox niet aanwezig. Naast SW:KotoR heb ik iig geen RPG op de Xbox gezien. Maar kijk gewoon naar de games en dan is de keuze snel gemaakt. En ander haal je ze allebei!
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2003, 21:26
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Sparks schreef op 07-12-2003 @ 17:52:
Kijk idd eerst naar de games waar jij zeker van weet dat je ze goed vind en kijk op welke console ze uitkomen. Ben je een muziekfan is de Xbox misschien een beter keuze omdat je CDs op je Harde Schijf kan rippen. Ook heb je met de harde schijf nooit een Memory Card nodig. Zelf heb ik een Xbox en Gamecube, maar de laatste gebruik ik bijna nooit. Wil eigenlijk wel een PS2 omdat daar gewoon heel veel goede RPGs op uitkomen en die lijken op de Xbox niet aanwezig. Naast SW:KotoR heb ik iig geen RPG op de Xbox gezien. Maar kijk gewoon naar de games en dan is de keuze snel gemaakt. En ander haal je ze allebei!

Fable?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 20:10
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Mikai schreef op 07-12-2003 @ 22:26:
Fable?
Die is nog niet uuuuiiiit.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 08-12-2003, 22:37
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 08-12-2003 @ 21:10:
Die is nog niet uuuuiiiit.
Maar het wachten wel waard
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:43
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
zonder twijfel de xbox, kan je veel meer mee, ombouwen en je hebt een complete home entertainment, dat het aanbod spellen minder is dan die van de ps2, daar zit niemand mee, je speelt er hoogstens 6 constant, ik heb er al 100 voor de xbox en de games zijn zeker niet slecht.
ps2 wordt straks vervangen voor de ps3
voor de xbox komt deel 2

maar op dit moment de xbox
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 14:47
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
ratsja schreef op 10-12-2003 @ 15:43:
zonder twijfel de xbox, kan je veel meer mee, ombouwen en je hebt een complete home entertainment, dat het aanbod spellen minder is dan die van de ps2, daar zit niemand mee, je speelt er hoogstens 6 constant, ik heb er al 100 voor de xbox en de games zijn zeker niet slecht.
ps2 wordt straks vervangen voor de ps3
voor de xbox komt deel 2

maar op dit moment de xbox
Vind jij!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 10-12-2003 @ 15:43:
zonder twijfel de xbox, kan je veel meer mee, ombouwen en je hebt een complete home entertainment, dat het aanbod spellen minder is dan die van de ps2, daar zit niemand mee, je speelt er hoogstens 6 constant, ik heb er al 100 voor de xbox en de games zijn zeker niet slecht.
ps2 wordt straks vervangen voor de ps3
voor de xbox komt deel 2

maar op dit moment de xbox
Ps2 kun je ook ombouwen en films en muziek mee afspelen. Enige nadeel is dat je bij de PS2 geen mp3's op een schijf kunt zetten en dat je een harde schijf moet kopen voor online gamen.

PS2 is een home system gelijk aan de xbox, dus die reden slaat nergens op.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2003, 17:55
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
LIgt eraan waar je voor kiest. Ben je EA fanaat en wil je veel online raad ik je de Sony PlayStation 2 aan. De games van EA (denk aan; Need For Speed: Underground, Fifa 2004, SSX 3) komen altijd alléén online op de Ps2.

Ben je een echte hardcore gamer of hou je van keistrakke graphics en ben je erg ongeduldig raad ik je de Xbox aan. Die is supersnel en heeft watertandend mooie graphics.

Het is maar wat je wil.
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 18:27
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-12-2003 @ 16:38:
Ps2 kun je ook ombouwen en films en muziek mee afspelen. Enige nadeel is dat je bij de PS2 geen mp3's op een schijf kunt zetten en dat je een harde schijf moet kopen voor online gamen.

PS2 is een home system gelijk aan de xbox, dus die reden slaat nergens op.
wat moet je met een home system zonder hd die je er nog bij moet kopen en ook nog eens geen mp3.
wat is nu volwaardiger dan.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 19:14
Verwijderd
Voor mp3 heb ik wel andere dingen, plus dat ik niet voor niets een hele rotzooi aan cd's heb. Plus dat die hd je alleen wat kan schelen als je online gaat en dat zal er met de ps2 zowiezo toch al procentueel laag zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 19:19
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-12-2003 @ 20:14:
Voor mp3 heb ik wel andere dingen, plus dat ik niet voor niets een hele rotzooi aan cd's heb. Plus dat die hd je alleen wat kan schelen als je online gaat en dat zal er met de ps2 zowiezo toch al procentueel laag zijn.
neemt niet weg dat de xbox beter is als een ps2
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 10-12-2003 @ 20:19:
neemt niet weg dat de xbox beter is als een ps2
In dat home system opzicht dan wel ja
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-12-2003 @ 16:38:
Ps2 kun je ook ombouwen en films en muziek mee afspelen. Enige nadeel is dat je bij de PS2 geen mp3's op een schijf kunt zetten en dat je een harde schijf moet kopen voor online gamen.

PS2 is een home system gelijk aan de xbox, dus die reden slaat nergens op.
hd heb je niet nodig voor online te gamen, kan nu ook al online, en je betaalt maar 1x 35 euro meer niet! HD is alleen van toepassing als er patches of zo uit komen ...
Maar dat duurt nog wel ff, memory card is ook nog groot genoeg!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 22:58
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-12-2003 @ 21:51:
In dat home system opzicht dan wel ja
als gamemachine ook
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 23:41
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ratsja schreef op 10-12-2003 @ 23:58:
als gamemachine ook
Als gamemachine is ie ook afhankelijk van het spellenaanbod, en daarin legt de xbox het zonder enige mogelijke discussie af tegen de ps2.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 07:08
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Ps2 lijkt me een wat uitgebreider spelaanbod, en meer aanbiedingen. En een betere controller!
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:55
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 11-12-2003 @ 00:41:
Als gamemachine is ie ook afhankelijk van het spellenaanbod, en daarin legt de xbox het zonder enige mogelijke discussie af tegen de ps2.
alsof jij 100 spellen speelt.
spellen zat voor de xbox die er grafisch beter uitziet als de ps2
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 09:55
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
FaZ schreef op 11-12-2003 @ 08:08:
Ps2 lijkt me een wat uitgebreider spelaanbod, en meer aanbiedingen. En een betere controller!
over een controller?
dat is bij iedereen weer anders.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 19:40
~*Lulutje*~
Avatar van ~*Lulutje*~
~*Lulutje*~ is offline
PS2!!! die controller van de x-box is echt zooo irritant en krijg ik pijn van aan mijn duimen!! Nouja je moet het zelf weten eigenlijk
__________________
probeer mij niet te begrijpen houdt van mij!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
©ha0$ schreef op 06-12-2003 @ 20:35:
GAMECUBE!!!

die kan je toch ook kopen? dan hebbie zelda enzo... ja, het is maar waar je van houd...
YEAH!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef op 11-12-2003 @ 10:55:
alsof jij 100 spellen speelt.
spellen zat voor de xbox die er grafisch beter uitziet als de ps2
Rad voor fortuin op RTL4 van vroeger ziet er mooier uit dan Halo...

Maar het speelt niet....
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 13:04
fairy-boy
Avatar van fairy-boy
fairy-boy is offline
Citaat:
©ha0$ schreef op 06-12-2003 @ 20:35:
GAMECUBE!!!

die kan je toch ook kopen? dan hebbie zelda enzo... ja, het is maar waar je van houd...
En Metroid Prime, F-Zero GX, Mario Kart: Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms 3d, Metal Arms, 1080 Avalanche, Resident Evil Zero, Pikmin, Soul Caliber II, Viewtiful Joe en natuurlijk de mogelijkheid voor een draadloze controller, een Game Boy Player en het is de goedkoopste.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 15:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ratsja schreef op 11-12-2003 @ 10:55:
alsof jij 100 spellen speelt.
spellen zat voor de xbox die er grafisch beter uitziet als de ps2
En ook spellen zat waarbij dat niet zo is. Bovendien gaat het erom dat er tussen 100 spellen eerder een spel zit wat je fantastisch vindt dan bij 20.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 20:07
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 12-12-2003 @ 16:19:
En ook spellen zat waarbij dat niet zo is. Bovendien gaat het erom dat er tussen 100 spellen eerder een spel zit wat je fantastisch vindt dan bij 20.
kwestie van smaak lijkt me
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 20:08
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Morridin schreef op 12-12-2003 @ 13:34:
Rad voor fortuin op RTL4 van vroeger ziet er mooier uit dan Halo...

Maar het speelt niet....
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2003, 20:31
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ratsja schreef op 12-12-2003 @ 21:07:
kwestie van smaak lijkt me
Dat heeft niets met smaak te maken, maar laat maar, je bent te dom om het te vatten geloof ik.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 09:19
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 12-12-2003 @ 21:31:
Dat heeft niets met smaak te maken, maar laat maar, je bent te dom om het te vatten geloof ik.
jij kan niet voor mij bepalen welke spellen ik wel of niet leuk vind, je kan er maar een tegelijk spelen.

en ik dom ?, hahaha
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 09:40
Bosserini
Avatar van Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
~*Lulutje*~ schreef op 11-12-2003 @ 20:40:
PS2!!! die controller van de x-box is echt zooo irritant en krijg ik pijn van aan mijn duimen!! Nouja je moet het zelf weten eigenlijk
Tuurlijk, als je net speelt kan dat wel ja..

Met die allernieuwste, verkleinde controller van de Xbox heb je nergens last van. Helaas dat ze aan de dure kant zijn, €39,95.
__________________
Drive my own cars, wear my own clothes..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:55
Kaaskubus
Kaaskubus is offline
Citaat:
©ha0$ schreef op 06-12-2003 @ 20:35:
GAMECUBE!!!

die kan je toch ook kopen? dan hebbie zelda enzo... ja, het is maar waar je van houd...
Gamecube > xbox + ps2

zelda is the best =P
__________________
Liberate Tuteme Ex Inferis
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:57
Kaaskubus
Kaaskubus is offline
Citaat:
fairy-boy schreef op 12-12-2003 @ 14:04:
En Metroid Prime, F-Zero GX, Mario Kart: Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike, Beyond Good and Evil, Worms 3d, Metal Arms, 1080 Avalanche, Resident Evil Zero, Pikmin, Soul Caliber II, Viewtiful Joe en natuurlijk de mogelijkheid voor een draadloze controller, een Game Boy Player en het is de goedkoopste.
en die ook natuurlijk =p SSX tricky is ook wel gaaf en soul caliber 2 is ook goed :]
__________________
Liberate Tuteme Ex Inferis
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 12:47
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Zelf heb ik een X box,en een neef van me de Playstation 2,elk systeem heeft zijn goede spellen,de X Box met Halo,Project Gotham Racing 2,Top Spin e de Playstation met de Final Fantasy serie,Pro Evolotiun Soccer en GTA.
Het is wel zo dat het spelaanbod van de Playstation groter is dan voor de X box
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 12:57
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef op 16-12-2003 @ 13:47:
Zelf heb ik een X box,en een neef van me de Playstation 2,elk systeem heeft zijn goede spellen,de X Box met Halo,Project Gotham Racing 2,Top Spin e de Playstation met de Final Fantasy serie,Pro Evolotiun Soccer en GTA.
Het is wel zo dat het spelaanbod van de Playstation groter is dan voor de X box
GTA is ook op de XBOX
het aanbod van spellen mag wel groter zijn.
maar ik heb liever een aanbod van mooie spellen.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:13
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-12-2003 @ 17:55:
Een echte goeden reden is er niet. Je moet gewoon kijken wat je het meeste trekt. Luister niet naar domme mensen die zeggen: 'DIE moet je kopen!'. Dat is gewoon dom geblaat van lui die hun eigen console/whatever ''godlike'' vinden.
Citaat:
©ha0$ schreef op 06-12-2003 @ 20:35:
GAMECUBE!!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:03
misterme
misterme is offline
idd, kan er niet om heen... ps2 heeft een beter spelaanbod op et moment...

maar voor de rest, xbox ruled echt een eind weg... en naar mijn mening: controller is de enige fatsoenlijke vd 3... ps2 controller heb ik echt et gevoel dat ik em bij een spel als mm3 doormiddenbreek, is me niet gelukt bij de xbox. (test va eddy zoey: rij er met een auto overheen, en er zit 1 fokking joystickje los!)

halo2 en fable, maar je vergeet natuurlijk Sudeki en ninja gaiden! maar goed... ieder zijn mening.

bovendien is een harde schijf gewoon relaxt (heb em nu iets meer dan een jaar, 12 games (nee, kopieer niet) en nog steeds geeft ie aan dat ik meer dan 50000 slots vrij heb... likt gewoon geen limiet aan te zitten man!)

kreeg de dvd set erbij, dus das ook weer gelijk...

tjah wat kan ik zeggen.. it's good to play together
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:00
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
misterme schreef op 16-12-2003 @ 16:03:
idd, kan er niet om heen... ps2 heeft een beter spelaanbod op et moment...

maar voor de rest, xbox ruled echt een eind weg... en naar mijn mening: controller is de enige fatsoenlijke vd 3... ps2 controller heb ik echt et gevoel dat ik em bij een spel als mm3 doormiddenbreek, is me niet gelukt bij de xbox. (test va eddy zoey: rij er met een auto overheen, en er zit 1 fokking joystickje los!)

halo2 en fable, maar je vergeet natuurlijk Sudeki en ninja gaiden! maar goed... ieder zijn mening.

bovendien is een harde schijf gewoon relaxt (heb em nu iets meer dan een jaar, 12 games (nee, kopieer niet) en nog steeds geeft ie aan dat ik meer dan 50000 slots vrij heb... likt gewoon geen limiet aan te zitten man!)

kreeg de dvd set erbij, dus das ook weer gelijk...

tjah wat kan ik zeggen.. it's good to play together

spelaanbod, alsof iemand alle spellen heeft, zeker niet legaal.
illegaal een heleboel.
maar neemt niet weg dat het plezier afneemt bij een xbox omdat de ps2 meer titels heeft.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:47
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ratsja schreef op 16-12-2003 @ 13:57:
GTA is ook op de XBOX
het aanbod van spellen mag wel groter zijn.
maar ik heb liever een aanbod van mooie spellen.
Hoe meer spellen hoe meer vette ertussen zitten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:33
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 16-12-2003 @ 17:47:
Hoe meer spellen hoe meer vette ertussen zitten.
hoe meer mooie ertussen ZOUDEN kunnen zitten.
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 09:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
misterme schreef op 16-12-2003 @ 16:03:
idd, kan er niet om heen... ps2 heeft een beter spelaanbod op et moment...

maar voor de rest, xbox ruled echt een eind weg... en naar mijn mening: controller is de enige fatsoenlijke vd 3... ps2 controller heb ik echt et gevoel dat ik em bij een spel als mm3 doormiddenbreek, is me niet gelukt bij de xbox. (test va eddy zoey: rij er met een auto overheen, en er zit 1 fokking joystickje los!)

halo2 en fable, maar je vergeet natuurlijk Sudeki en ninja gaiden! maar goed... ieder zijn mening.

bovendien is een harde schijf gewoon relaxt (heb em nu iets meer dan een jaar, 12 games (nee, kopieer niet) en nog steeds geeft ie aan dat ik meer dan 50000 slots vrij heb... likt gewoon geen limiet aan te zitten man!)

kreeg de dvd set erbij, dus das ook weer gelijk...

tjah wat kan ik zeggen.. FUN ANYONE??
Controller van de ps 2 is zeeer chill je kan overal makkelijk aan komen ...
Je moet het gewoon met liefde de controller vasthouden, dan gaat er niks kapot!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 18-12-2003 @ 10:03:
Controller van de ps 2 is zeeer chill je kan overal makkelijk aan komen ...
Je moet het gewoon met liefde de controller vasthouden, dan gaat er niks kapot!
Niet te veel liefde he, anders gaat ie alsnog kapot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Console] XBOX vs Playstation 2
Verwijderd
60 28-12-2004 12:24
Games [VRAAG] Xbox of Ps2?
Bosserini
22 22-12-2003 12:15
Games Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger!
Diablos
274 20-09-2003 03:34
Games XBOX of PS2 ???
Gerard SnEl
51 06-07-2003 14:05
Games xbox goed?
Blisss
48 01-01-2003 13:51
Games waarheid over de x-box ? ps2 is krachtiger.
GpMaStEr
7 13-07-2002 01:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.