Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 21:57
Kaas34
Kaas34 is offline
En ik wil een kaartje voor haar kopen om aan haar te geven.
Maar ik weet niet zeker of de text die ik bedacht heb wel leuk is, het komt in ieder geval recht vanuit mijn hart. Maar ik ben niet zo geweldig in lieve berichtjes maken dus..... wat vinden jullie?

Lieve lieve lieve [Haar naam]

We zijn nu al een maandje samen.
En het was de beste maand in mijn hele leven.
En ik weet zeker dat er nog vele vele maandjes samen met jou zullen volgen.

Ik wil voor altijd bij jou blijven,
Want jij bent het beste wat me ooit is overkomen.
Ik wil je nooit meer kwijt.


xxx [Mijn naam]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2010, 21:58
Verwijderd
Lijkt me prima, hartstikke lief
Als je het zelf bedacht hebt en je meent het echt, kun je het niet verkeerd doen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:03
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Goed hoor
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:16
Verwijderd
Idd, prima hoor
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:17
Verwijderd
wat zoet
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:25
Verwijderd
Ik vind het ook lief Zoet, ja, maar niet zo'n lullig gedichtje ofzo en gemeend neem ik aan Nu kun je erover twijfelen of je na een maand moet beginnen over 'ik wil altijd bij je blijven!' Dat doe ik na 9 maand nog niet, maar okee, mijn vriendje vindt dat eng en ik niet meer helemaal geloofwaardig na de vorige keer dat ik het zei
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:32
Kaas34
Kaas34 is offline
Oh, maar dat heb ik haar eigenlijk ook al een paar keer in het echt verteld... en ze heeft al een paar keer "ik hou van jou" gezegd en zo...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:42
Verwijderd
Beetje zoetsappig, en het lijkt me meer iets voor als je een jaar samen bent ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 22:52
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Nee..dit is het nét niet.

Maar probeer het eens met één van de liefdevolle teksten van www.darklyrics.com Succes gegarandeerd
__________________
This is all I need to feel alive <3
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 23:07
Verwijderd
Ah kop dicht, At The Drive-In

Kaas34, als ze niet gillend wegrende irl, zal ze het op een kaartje ook wel waarderen!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 23:14
Kaas34
Kaas34 is offline
Citaat:
Beetje zoetsappig, en het lijkt me meer iets voor als je een jaar samen bent ofzo.
Zit iets in.... het is misschien wel veel ja....... >_< Ik weeet het egt niet meer nu.... wat denken jullie van gewoon dit?

Lieve lieve lieve [Haar naam],

Jij bent het beste wat me ooit is overkomen.
xxx [Mijn naam]

of...

Lieve lieve lieve[Haar naam],

De afgelopen maand was de beste maand van mijn hele leven.
Jij bent het beste wat me ooit is overkomen.

xxx [Mijn naam]

ik weet het allemaal niet meer
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 23:17
Verwijderd
Ach je moet er ook niet te veel over nadenken, als je het maar zelf geschreven hebt en je het meent en een beetje kunt inschatten of zij het waardeert of niet. En geen lullige gedichtjes! Stelletje bittere jongvolwassenen op dit forum
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 23:25
Kaas34
Kaas34 is offline
Lieve lieve lieve [Haar naam],

De afgelopen maand was de beste maand van mijn leven.
Jij bent het beste wat me ooit is overkomen.
Ik wil je nooit meer kwijt.

xxx [Mijn naam]

Zo denk ik.... dat gaat het worden..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 23:33
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Na één maand? Dat vind ik wel snel.

Ik zou meer een briefje als:

Hey,

Je bent lief. Ik ben heel blij met onze eerste maand, er zullen vast nog vele volgen!

Kusje, [Jouw naam].


Zoiets. Maar hey, dat ben ik. ;-)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 07:27
Verwijderd
Ja zeg he, als iemand vraagt 'wat moet ik erop zetten?' roept iedereen (terecht!) 'bedenk zelf wat liefs', en deze jongen bedénkt zelf wat liefs en dan gaan we zeggen wat hij moet veranderen?
Welnee, het is zíjn verkering, zíjn kaartje, hij moet mooi zelf weten wat hij erop zet
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 08:35
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou voor de eerste versie gaan. Kei lief, gemeend en oprecht. Ik denk dat ze daar heel blij mee zou zijn.

Ik vind dit zelfs meer iets voor 1 maand dan voor 1 jaar. Als je 1 jaar samen bent ga je denk ik over iets anders schrijven. Omdat je dan al een jaar samen bent en je gevoelens als het goed is alleen maar hebt uitgediept.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 09:45
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik vond het eerste ook prima hoor!
't is toch vooral belangrijk dat je vertelt wat je voelt?
spreek vanuit je hart, allemaal goed!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 10:35
Verwijderd
Ja, uiteindelijk draait het ook een beetje om de spontaniteit en niet dat je je dagenlang zit scheel te staren op een woordje meer of minder
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2010, 11:15
Verwijderd
Zelf schrijven wat jij wil zeggen, niet luisteren naar wat anderen vinden dat je wel/niet moet schrijven, jij kent jouw relatie het beste, dus jij bent de enige die kan bepalen wat je schrijft.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 12:45
Kaas34
Kaas34 is offline
Ik ben voor het eerste gegaan

Ik ga zometeen naar haar toe ^^ Ik hoop dat ze het mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 12:54
Verwijderd
Ik denk dat ze het mooi vindt hoor! Het is echt superlief
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 19:58
Verwijderd
Ik vind het ook altijd zo jammer als mensen dan zeggen: "Na één maand weet je toch niet dat je voor altijd bij elkaar zal blijven?" en andere dingen in die trant. Maar je kunt het wel voelen. Dat wil niet zeggen dat het dan ook gebeurt, maar dan nog. Ik vind dat je wel een soort-van algemeen gevoel moet hebben dat het lang (zo niet forever) gaat duren want anders moet je er niet aan beginnen. Dit gaat dus om gevoel, en niet om realistische ideeën. Vooral als je verliefd bent, dan hoor je wel van die overdreven romantische neigingen te hebben, vind ik dan.

@TS: Gewoon zo laten staan hoor. Geloof me, als ze net zo verliefd is als jij, vindt ze het vast helemaal geweldig!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 22:28
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
^Ja, net als mensen die zeggen wanneer je praat over iets dat je over een maand of 5 gaat doen met elkaar: "Ja, aaaaaaaaaaaaaals je dan nog met elkaar hebt."
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 22:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja vreselijk is dat.
En, TS, wat vond ze er van?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 13:10
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
^Ja, net als mensen die zeggen wanneer je praat over iets dat je over een maand of 5 gaat doen met elkaar: "Ja, aaaaaaaaaaaaaals je dan nog met elkaar hebt."
Of zoals mijn moeder gisteren tegen mij zei over mijn nieuwe relatie

"Geniet er maar van zolang het duurt"
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:
^Ja, net als mensen die zeggen wanneer je praat over iets dat je over een maand of 5 gaat doen met elkaar: "Ja, aaaaaaaaaaaaaals je dan nog met elkaar hebt."
Haha, inderdaad, dat is echt zooo irritant. Ben blij dat ik veel mensen het tegendeel heb kunnen bewijzen; op m'n 15de en 16de hoor ik zo vaak dat ik niet zo ver vooruit moest denken enzo. Pff, ik snap wel dat mensen niet willen dat je straks je hele toekomst al gepland hebt en dan ineens in een enorm gat valt omdat het uit gaat, maar je kan ook best blij zijn voor iemand. (En ik heb veel mensen tot nu toe prima het tegendeel kunnen bewijzen; we zijn dit jaar 10 jaar samen )
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:55
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Haha, inderdaad, dat is echt zooo irritant. Ben blij dat ik veel mensen het tegendeel heb kunnen bewijzen; op m'n 15de en 16de hoor ik zo vaak dat ik niet zo ver vooruit moest denken enzo. Pff, ik snap wel dat mensen niet willen dat je straks je hele toekomst al gepland hebt en dan ineens in een enorm gat valt omdat het uit gaat, maar je kan ook best blij zijn voor iemand. (En ik heb veel mensen tot nu toe prima het tegendeel kunnen bewijzen; we zijn dit jaar 10 jaar samen )
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 14:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ja, maar ik denk dan ook altijd: Ja, die kans is wel redelijk aanwezig, maar laat me lekker verliefd zijn en laten dromen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 15:56
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Misschien kun jet het volgende keer aan DClove vragen? Die is ook heel goed in smsjes

Maar je eerste tekst was lief, vindt ze vast leuk!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 15:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Misschien kun jet het volgende keer aan DClove vragen? Die is ook heel goed in smsjes

Maar je eerste tekst was lief, vindt ze vast leuk!
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik denk dan ook altijd: Ja, die kans is wel redelijk aanwezig, maar laat me lekker verliefd zijn en laten dromen.
Precies, ik vraag me ook af hoe blij die mensen zijn als het inderdaad uitgaat en ze dus 'zie je wel!' kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Oh my god, OMG. #4
Missy
500 15-05-2008 22:06
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? # 74
Verwijderd
497 19-11-2007 21:37
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #47
Mariposa
500 04-11-2006 14:53
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #39
x-spekkie-x
500 27-07-2006 21:22
Seksualiteit bi/lesbi zijn...wel of niet??ben je er al achter...en wat zijn je ervaringen...
Verwijderd
112 05-12-2005 20:30
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43
Redhair
496 29-11-2005 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.