Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2004, 21:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
“2004 wordt het jaar van aanvallen op Amerikanen, joden en andere kruisvaarders”

De voortvluchtige leider van Al Qaida in Saudi-Arabië heeft bekendgemaakt dat 2004 het jaar wordt van aanvallen op Amerikanen, joden en andere kruisvaarders. Dat meldt een radicale islamitische website.

Via de website is er een link naar een audioboodschap van Abdulaziz al Muqrin. Daarin raadt hij moslims aan om Amerikaanse burgerlijke en militaire plaatsen in Saudi-Arabië te vermijden. Volgens hem kan de Saudische overheid onmogelijk alle Amerikaanse plaatsen bewaken.

De stem op de audiocassette stelde dat “joden, Amerikanen en andere kruisvaarders het doelwit blijven van onze volgende aanslagen. Als God het wil zal 2004 het wreedste en ruwste jaar voor hen zijn.”


De man eist dat “de Amerikanen het Arabische schiereiland verlaten. Alle troepen moeten zich terugtrekken uit bezet islamitisch gebied en de VS moet haar steun aan Israël stoppen.”
De man ontkent dat Al Qaida achter de zelfmoordaanslagen zit op een gebouw van de veiligheidsdienst in de Saudische hoofdstad Riyad. Bij een reeks ontploffingen kwamen 4 mensen en de zelfmoordterrorist om het leven. Honderden mensen raakten gewond. Al Qaida heeft wel begrip voor de aanslag.
http://www.hln.be/hln/scarlet/cache/art_9044.html

--

het wordt gezellig.
Weet iemand welke radicale website bedoeld wordt?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2004, 21:02
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Alsof God van woest en ruw houdt, wat een godslastering

Wat die eis (“de Amerikanen het Arabische schiereiland verlaten. Alle troepen moeten zich terugtrekken uit bezet islamitisch gebied en de VS moet haar steun aan Israël stoppen.” ) betreft ben ik het er wel mee eens, daar heeft de VS het zelf naar gemaakt.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:03
JantjePietje
JantjePietje is offline
En terecht.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:07
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 27-04-2004 @ 22:02 :
Alsof God van woest en ruw houdt, wat een godslastering

Wat die eis (“de Amerikanen het Arabische schiereiland verlaten. Alle troepen moeten zich terugtrekken uit bezet islamitisch gebied en de VS moet haar steun aan Israël stoppen.” ) betreft ben ik het er wel mee eens, daar heeft de VS het zelf naar gemaakt.


Ik denk dat WO3 nu toch echt wel gaat komen en snel ook. Het wordt dat ik maar aan een vechtsport ga doen en nog intensiever ga trainen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hoewel ik niet voor aanvallen op Joden ben alleen maar omdat ze Joden zijn, vind ik het vreemd dat ik steeds meer symphatie krijg voor anti-Amerika acties.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:09
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-04-2004 @ 22:08 :
Hoewel ik niet voor aanvallen op Joden ben alleen maar omdat ze Joden zijn, vind ik het vreemd dat ik steeds meer symphatie krijg voor anti-Amerika acties.
Idd, ik heb het ook niet zo op die algemene stelling van "we gaan De joden en De amerikanen pakken" enzo, maar ik kijk er zeker niet van op en het begrip neemt zeker toe.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:17
Daan
Avatar van Daan
Daan is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 27-04-2004 @ 22:09 :
Idd, ik heb het ook niet zo op die algemene stelling van "we gaan De joden en De amerikanen pakken" enzo, maar ik kijk er zeker niet van op en het begrip neemt zeker toe.
Neemt jouw begrip voor aanslagen op onschuldige burgers toe?

Ik snap ook best dat een aantal Moslims boos zijn op de Amerikaanse regering, maar daar kun je toch niet miljoenen Amerikanen en Joden verantwoordelijk voor houden.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:19
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
kakker4life schreef op 27-04-2004 @ 22:17 :
Neemt jouw begrip voor aanslagen op onschuldige burgers toe?

Ik snap ook best dat een aantal Moslims boos zijn op de Amerikaanse regering, maar daar kun je toch niet miljoenen Amerikanen en Joden verantwoordelijk voor houden.
Nee dat zei ik ook niet, maar ik begrijp de haat en de wil om terug te strijden. Natuurlijk keur ik aanslagen op onschuldigen af, maar verzet tegen bezetters e.d. is niet meer dan logisch. En er zijn nog teveel Amerikanen en Joden die deze vuile politiek steunen dus het is maar de vraag hoe ver de verantwoordelijkheid door te trekken is. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat je elke willekeurige amerikaan of jood aan mag vallen.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
LaResistance schreef op 27-04-2004 @ 22:19 :
Nee dat zei ik ook niet, maar ik begrijp de haat en de wil om terug te strijden. Natuurlijk keur ik aanslagen op onschuldigen af, maar verzet tegen bezetters e.d. is niet meer dan logisch. En er zijn nog teveel Amerikanen en Joden die deze vuile politiek steunen dus het is maar de vraag hoe ver de verantwoordelijkheid door te trekken is. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat je elke willekeurige amerikaan of jood aan mag vallen.
Helemaal mee eens LaResistance..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:32
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gatara schreef op 27-04-2004 @ 22:00 :
Als God het wil zal 2004 het wreedste en ruwste jaar voor hen zijn
Verzinsels hebben geen wil. Er gaat dus helemaal niks gebeuren

*Desje voelt zich gelijk een stuk veiliger*
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:35
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 27-04-2004 @ 22:07 :
Ik denk dat WO3 nu toch echt wel gaat komen en snel ook. Het wordt dat ik maar aan een vechtsport ga doen en nog intensiever ga trainen.
Je gaat jezelf aanmelden bij de Navy Seals ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 21:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 27-04-2004 @ 22:19 :
Nee dat zei ik ook niet, maar ik begrijp de haat en de wil om terug te strijden. Natuurlijk keur ik aanslagen op onschuldigen af, maar verzet tegen bezetters e.d. is niet meer dan logisch. En er zijn nog teveel Amerikanen en Joden die deze vuile politiek steunen dus het is maar de vraag hoe ver de verantwoordelijkheid door te trekken is. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat je elke willekeurige amerikaan of jood aan mag vallen.
Eens.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 27-04-2004 @ 22:02 :
Alsof God van woest en ruw houdt, wat een godslastering
ik kan mij niet herrineren dat er in de bijbel ook maar 1 keer het woord fatsoen terugkomt, of dat 1 van allahs 99 schone namen 'de meest fatsoenlijke' is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:34
Verwijderd
we zien wel, ik weiger in angst te leven omdat een stel godsdienstgekken onzin zit uit te kramen.
Wie dan leeft wie dan zorgt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:50
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Isa schreef op 27-04-2004 @ 23:03 :
ik kan mij niet herrineren dat er in de bijbel ook maar 1 keer het woord fatsoen terugkomt, of dat 1 van allahs 99 schone namen 'de meest fatsoenlijke' is.
Wie heeft het over de bijbel of de 99 namen dan? En wie heeft het uberhaupt over fatsoen?



En als je het dan toch over die namen hebt, ik kan me ook niet herinneren dat één daarvan De Ruwe of de Woeste is, wel De Vredesstichter, De Barmhartige, De Genadevolle, De Rechtvaardige en De Zachtaardige enz.

Dus jouw punt was?
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 22:55
Verwijderd
So what. We weten toch allang dat die krankzinnige zandmensen ons haten? Laat ze maar lekker bandjes opnemen, misschien komen ze ooit nog wel eens in de Album Top 100, net als Ad Vissers Brainsessions
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:03
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
zeggen ze zoiets niet elk jaar/maand/week/dag?
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:23
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Het leuke is dat Amerikanen hun bases juist verplaatsen vanuit het arabisch Schiereiland naar bijvoorbeeld Irak

Maar voor de rest: niks nieuws onder de zon.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 23:24
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Joostje schreef op 28-04-2004 @ 00:23 :
merikanen hun bases juist verplaatsen vanuit het arabisch Schiereiland naar bijvoorbeeld Irak

Maar voor de rest: niks nieuws onder de zon.
ze zijn inderdaad een beetje laat met hun goede voornemens
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:29
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ach als iemand vroeger het had gelaten om de bijbel en de koran te schrijven hadden we nu misschien een hoop gedonder minder.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 27-04-2004, 23:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 28-04-2004 @ 00:29 :
Ach als iemand vroeger het had gelaten om de bijbel en de koran te schrijven hadden we nu misschien een hoop gedonder minder.
Dat denk ik niet. Mensen zijn nu eenmaal van nature slecht. Ze zouden ook zonder Bijbel en Koran wel redenen hebben gezocht om elkaar af te maken. Daarbij prediken zowel Bijbel als Koran naastenliefde en dragen zij op niemand te doden. Degene die dus zegt te doden in naam van het Christendom of de Islam is dus per definitie geen goede Christen/Moslim, maar een lafaard die zich verstopt achter een Godsdienst.

Laatst gewijzigd op 28-04-2004 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 03:50
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ah, net als 2002 en 2003.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 09:09
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Echt bikkels hor die Moslims.. keihard aanpakke die gaste.. Anders zal ik is met een vliegtuig die zwarte doos binnenvliegen als er 500.000 moslims omheen lopen te stekkeren.. Kijken of ze dan ook zo moeten lachen
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Zlatani10 schreef op 28-04-2004 @ 10:09 :
Echt bikkels hor die Moslims.. keihard aanpakke die gaste.. Anders zal ik is met een vliegtuig die zwarte doos binnenvliegen als er 500.000 moslims omheen lopen te stekkeren.. Kijken of ze dan ook zo moeten lachen


Natuurlijk........
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 13:26
Verwijderd
nou ja dan moet amerika zich terug trekken dat ze elkaar afmaken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 13:50
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 28-04-2004 @ 14:26 :
nou ja dan moet amerika zich terug trekken dat ze elkaar afmaken
Neej, ze moeten juist de Amerikanen, die daar onterecht zitten, afmaken...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 14:24
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 27-04-2004 @ 22:03 :
En terecht.
idd
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 14:25
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2004 @ 23:55 :
So what. We weten toch allang dat die krankzinnige zandmensen ons haten? Laat ze maar lekker bandjes opnemen, misschien komen ze ooit nog wel eens in de Album Top 100, net als Ad Vissers Brainsessions
osama heeft laatst nog de vrede aan ONS aangeboden.
ze haten ONS niet, ze haten de joden en de amerikanen, en ik geef ze geen ongelijk!
alleen moet je dat "joden" opvatten als zionisten...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 28-04-2004 @ 15:25 :
osama heeft laatst nog de vrede aan ONS aangeboden.
ze haten ONS niet, ze haten de joden en de amerikanen, en ik geef ze geen ongelijk!


Mensen haten

Citaat:

alleen moet je dat "joden" opvatten als zionisten...
Dan haat je nog geen zionisten, maar dan haat je het zionisme.

Hoop ik dan.
(vraag me af of ze wel weten wat zionisme inhoudt enzo. Of ze Herzl ueberhaupt ooit gelezen hebben, bv..)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:23
Luego
Luego is offline
Ik krijg nou niet direct de neiging hier bang van te worden oid.


Gisteren zat ik even met mn pa te praten, kwamen we erop dat alle landen die meedoen in Irak al gepakt zijn; of met gijzelingen e.d., of met een aanslag in het land, behalve Nederland. Maar voor hoe lang?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:25
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 28-04-2004 @ 10:09 :
Echt bikkels hor die Moslims.. keihard aanpakke die gaste.. Anders zal ik is met een vliegtuig die zwarte doos binnenvliegen als er 500.000 moslims omheen lopen te stekkeren.. Kijken of ze dan ook zo moeten lachen
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:46
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
@ Gatara & Luego_

Dit is misschien een extreem domme vraag , maar wat bedoelen jullie met jullie avatar ?
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:03
wazzup007
Avatar van wazzup007
wazzup007 is offline
Citaat:
S. schreef op 28-04-2004 @ 14:50 :
Neej, ze moeten juist de Amerikanen, die daar onterecht zitten, afmaken...
met een plagende blik? wat een uitspraak
__________________
wicked
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:06
Luego
Luego is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 17:46 :
@ Gatara & Luego_

Dit is misschien een extreem domme vraag , maar wat bedoelen jullie met jullie avatar ?
Ik heb m gejat van gatara, vond m wel mooi.

Mijn bedoeling is iig dat ik hoop op vrede.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:09
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Luego_407 schreef op 28-04-2004 @ 18:06 :
Ik heb m gejat van gatara, vond m wel mooi.

Mijn bedoeling is iig dat ik hoop op vrede.

Oow coowl ! Ik denk dat ik hem ook maar eens als avatar ga gebruiken
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
We zullen zien, dat ze er wel vuurwerkkruid bijdoen, een explosie dient ten minste mooi te zijn.

Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 18:09 :
Oow coowl ! Ik denk dat ik hem ook maar eens als avatar ga gebruiken
YAY vet cool, anderen nadoen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2004, 17:19
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-04-2004 @ 18:09 :
We zullen zien, dat ze er wel vuurwerkkruid bijdoen, een explosie dient ten minste mooi te zijn.



YAY vet cool, anderen nadoen

Hehehhe, ja toch, dan hoor ik tenminste bij de elite

Even voor de zekerheid, ik meen het niet .
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:48
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Het heeft denk ik weinig zin om hier iets tegen in te brengen, zoals het er nu uitziet zal meer dan helft van dit forum zich vrijwillig aanmelden bij Al-Qaida als ze de kans kregen.

En ga dan niet klagen als je per ongeluk omkomt in een zelfmoordaanslag.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 28-04-2004 @ 18:48 :
Het heeft denk ik weinig zin om hier iets tegen in te brengen, zoals het er nu uitziet zal meer dan helft van dit forum zich vrijwillig aanmelden bij Al-Qaida als ze de kans kregen.

En ga dan niet klagen als je per ongeluk omkomt in een zelfmoordaanslag.
Bepaalde personen wel, ja, maar de helft van het forum... dat nou ook weer niet.
Ik zie zelfs een uitgesproken pro-Arabisch persoon als LaResistance nog niet met een bomgordel op pad gaan.

Maar, laten we het eens omdraaien:

“2004 wordt het jaar van aanvallen op al-Qua'ida, Hamas en andere islamitische terroristen”
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 17:54
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-04-2004 @ 18:51 :
Bepaalde personen wel, ja, maar de helft van het forum... dat nou ook weer niet.
Ik zie zelfs een uitgesproken pro-Arabisch persoon als LaResistance nog niet met een bomgordel op pad gaan.

Maar, laten we het eens omdraaien:

“2004 wordt het jaar van aanvallen op al-Qua'ida, Hamas en andere islamitische terroristen”
Nou, hier in nieuws&achtergronden zie ik toch wel een meerderheid aan de islamtische kant staan ook al zijn ze dat niet.

Ben het met je eens dat de terroristische organisaties het waarschijnlijk zwaarder te verduren krijgen dan wij.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 18:43
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 28-04-2004 @ 18:54 :
Nou, hier in nieuws&achtergronden zie ik toch wel een meerderheid aan de islamtische kant staan ook al zijn ze dat niet.
ik niet
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 17:46 :
@ Gatara & Luego_

Dit is misschien een extreem domme vraag , maar wat bedoelen jullie met jullie avatar ?
Vrede

Ik heb m gemaakt

Zit alleen een klein foutje in. (bovenste balk van de Israelische vlag is te smal) moet dat nog corrigeren.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:07
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2004 @ 21:00 :
Vrede

Ik heb m gemaakt

Zit alleen een klein foutje in. (bovenste balk van de Israelische vlag is te smal) moet dat nog corrigeren.
Ik gaf/ geef er namelijk een andere interpretatie aan; ik zie een 'Palestijnse' duif die wilt vliegen, maar dan tegen de Israëlische vlag doodklapt. Dit associeer ik dan met een Palestijn die vrij wil zijn, maar door de Israëliërs wordt tegen gehouden...
Maja, da's mijn interpretatie
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:09
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-04-2004 @ 22:08 :
Hoewel ik niet voor aanvallen op Joden ben alleen maar omdat ze Joden zijn, vind ik het vreemd dat ik steeds meer symphatie krijg voor anti-Amerika acties.
ja idd... alleen toch vind ik het zo sneu voor die amerikaanse burgers, ik bedoel, eigenlijk hebben die er toch niet zo veel mee te maken?

wat betreft het aanvallen op joden: dat vind ik belachelijk, alleen maar omdat ze joden zijn. Echt een slechte reden om iemand aan te vallen.

oorlog
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 21:07 :
Ik gaf/ geef er namelijk een andere interpretatie aan; ik zie een 'Palestijnse' duif die wilt vliegen, maar dan tegen de Israëlische vlag doodklapt. Dit associeer ik dan met een Palestijn die vrij wil zijn, maar door de Israëliërs wordt tegen gehouden...
Maja, da's mijn interpretatie


dat zou nu nooit mijn bedoeling zijn geweest
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:18
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-04-2004 @ 21:12 :


dat zou nu nooit mijn bedoeling zijn geweest
Dat begrijp ik wel , ik besef nu pas dat een duif voor vrede staat, ach soms zie je wat je wilt zien.....
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:13
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 28-04-2004 @ 18:51 :
Ik zie zelfs een uitgesproken pro-Arabisch persoon als LaResistance nog niet met een bomgordel op pad gaan.
Waar slaat dit nou weer op? Hoezo ben ik pro-Arabisch? Ik denk niet in rassen en jij moet eens ophouden voor mij te denken. Dit is al de zoveelste keer.
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:14
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 28-04-2004 @ 22:13 :
Waar slaat dit nou weer op? Hoezo ben ik pro-Arabisch? Ik denk niet in rassen en jij moet eens ophouden voor mij te denken. Dit is al de zoveelste keer.
Pcies, jij bent gewoon pro- rechtvaardigheid, toch
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:16
LaResistance
Avatar van LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 28-04-2004 @ 22:14 :
Pcies, jij bent gewoon pro- rechtvaardigheid, toch
Fleet trekt wel vaker van scheve conclusies, in zijn ogen ben ik pro-palestijnen in het conflict I-P dús ben ik pro-arabisch
__________________
I got a way with words, I use words in ways...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:21
Oum Taqiyyah
Avatar van Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 28-04-2004 @ 22:16 :
Fleet trekt wel vaker van scheve conclusies, in zijn ogen ben ik pro-palestijnen in het conflict I-P dús ben ik pro-arabisch
Ach, dan weet je hoe zo'n persoon denkt. Hij vindt het waarschijnlijk erg als iemand het een oorlog tegen de 'joden' noemt (ik zie het als een oorlog tegen Israëliërs), maar zelf ziet hij het waarschijnlijk als een oorlog tegen de Arabieren...
Over generaliseren gesproken

Let op de dik gedrukte woorden...
__________________
,.-~*'¨¯¨'*·~-."Zet nooit een komma, waar Allah een punt heeft gezet"...-~*'¨¯¨'*·~-.¸
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Bin Laden offers Europe truce"
Not for Sale
108 21-04-2004 11:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.