Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 18:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline


Bron: nos-tt

Hoe zal dit verder af gaan lopen?
zal ze een schadeclaim eisen bij de fabrikant van de schoenen??
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 12:29
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik denk dat het nog niet haar einde van haar loopbaan is.

En die schadeclaim... Ligt eraan hoeveel de fabrikant zich er aan hecht. Als die met advocaten er tegen willen vechten, dan lijkt me de kans zeer groot dat er geen komt. Andere mensen die die schoenen droegen hebben dat toch niet? Maar langs de andere kant, die is weer zo'n bekend persoon, die mogen/kunnen meer.

Volgens mij heeft het niet alleen met die schoenen te maken., misschien zelfs helemaal niet.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer, voor haar, maar ja wat maakt het uit ze was toch al niet zo knap dus maakt het nie echt uit ...
Neej geintje. Ik denk dat het dan toch wel een gemis voor de tenniswereld wordt. Heel jong, en toch al zo veer prijzen gehaald en dan toch zo vroeg al stoppen. Haar techniek was geweldig, alhoewel haar sportiviteit wellicht haar minst sterke kans was
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:09
Verwijderd
sjonge wat erg nieuws voor haar zeg..ik gun dit echt niemand..maar als het zo moet zijn is het beter dat ze het nu doet..voor het te laat is en dat ze voor de rest van haar lebven last heeft van haar gewrichten..maar goed..tis nog nie defenitief en ik wens haar sterkte!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:12
Verwijderd
Wel ontzettend jammer voor haar.... maar dat ze dat nou moet verhalen op die schoenen is voor mij een raadsel!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:39
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Het is gewoon een meisje met een K*t karakter en dat zal altijd wel zo blijven, maar dat het jammer is dat iemand met zo'n talent misschien moet kappen met tennissen is natuurlijk niet leuk.
Dus ja, toch maar beterschap
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.