Oud 05-06-2007, 15:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zow ik kwam, zag en opende een nieuwe
*grin*


*knuffels strooit*

ow en de oude
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 05-06-2007, 15:29
Verwijderd
Had ik net een post getypt, was-ie vol.

In ieder geval, ik heb Redhair inmiddels ook gevonden, hoera. Je ziet er leuk uit, Redhair. Lijkt wel een interessant programma, volgende week maar weer kijken, alleen wat was die Marianne irritant. Waarom ze niet wat eerder had kunnen bedenken dat dit nooit ging werken...

En nu genoeg geSOGd, want ik moet met mijn presentatie bezig. Nuttige dingen doen en zo.
Oud 05-06-2007, 15:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ooh, nou voel ik me schuldig.
Tijdens een spam-oorlog per ongeluk de deviant-pagina van een vriend laten crashen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-06-2007, 16:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Redhair is inderdaad redelijk beroemd nu geloof ik, haha. Ook ik heb gekeken.

Snap die muts die weggegaan is ook niet. Ze deed mee omdat ze dan haar kinderen terug zou krijgen? Dream on girl.. als de kinderbescherming inmiddels is ingeschakeld (wat niet eens door derden kan maar alleen door instanties) en ze hebben de melding serieus genomen krijg je die kids echt niet terug door even via zo'n programma een afkickpoging te ondernemen.


Ennuhm.. ik ben voorlopig aangenomen op de Wende. Volgende week hoor ik het definitief. Donderdag al kennismakingsdag
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 05-06-2007, 16:42
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
weet niet of het vandaag nog gaat werken, dat artikel lezen.
Ik heb veel meer zin om kleren te gaan kopen en te gaan zonnen. Als het artikel nou gewoon wat makkelijker was, zou het qua concentratie nog wel lukken, maar het schiet zo niet op en dan kijk ik naar buiten of denk ik aan andere dingen en dan lees ik helemaal niks meer.

Ik heb m'n 1e week uitbetaald gekregen van m'n bijbaantje. Beetje jammer dat dat geld alweer bijna helemaal uitgegeven is aan m'n torenhoge telefoonrekening. Was vorige maand ook al ver over m'n abo heen en dus minder lang gebeld, maar nu was het nog 10 euro meer... Ik moet echt m'n abonnement gaan verhogen

Ik ga denk ik maar even naar een mega groot winkelcentrum hier vlakbij de universiteit. Dan kan ik tenminste even wat brood enzo voor morgen kopen anders moet dat straks weer in een veel te dure AH To go op een station ergens. Misschien dat ik vanavond dan nog wat gelezen krijg *hoopt*
Oud 05-06-2007, 16:52
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, waarom is nu ineens het PWS weer niet goed...

De begeleidster zei dat alles goed was, moeten we ineens nog meer gaan veranderen...
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 05-06-2007, 16:58
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
helemaal niet echt verdrietig geweest vandaag. Af en toe wel een beetje weemoedig van: "nooit meer samen in het bos wandelen" "nooit meer samen naar feestjes". Maar dat is natuurlijk onzin, want we zouden vrienden blijven . Straks lekker naar mijn nicht en haar baby kijken. Everthing is gonna be allright. En misschien gaat het wel gewoon weer aan, als hij volgend jaar ook in deze stad komt studeren en wonen. Oja ik ben trots op mijzelf dat ik in 10 minuten een lekkere gezonde maaltijd in elkaar kan zetten. (Mie met diepvrieswokgroente) Ik reken net uit; deze maaltijd kost maar 40 cent, exclusief kruiden en sambal en curry pasta. Heb hem nog niet eens gebeld vandaag. Goed van mezelf. Vanavond vast nog wel eventjes.
Oud 05-06-2007, 17:09
Verwijderd
zuchtje. Ik had nu juist tijd om een rondje te lopen, of in ieder geval om te bewegen. Vrijdag naar de dokter, horen wat ze mij te vertellen heeft over mijn aandoening en na morgen even een afspraak maken bij mijn accupunctuurmevrouw. Mag zij mijn lichaam weer enigszins op de rit krijgen. MAar zuchtje, het wil niet zo met op mijn eten letten.
Oud 05-06-2007, 17:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aparte dag. Heb de eerste drie uur maar vrijgenomen want moest naar therapie en had geen zin om me te haasten. Vervolgens gewoon les, belachelijke discussies en een verrot cijfer voor tekenen gekregen. Daarna twee uur gym, wij naar Nijenrode fietsen, niemand. Vervolgens terug naar school want bleken we daar gym te hebben, toen bleken we het weer op de ijsbaan te hebben en uiteindelijk was iedereen incl. m'n docent zo chagerijnig dat we maar vrij hebben gekregen. Ben toen maar met M. en J. een ijsje gaan eten in het dorp en daarna nog even bij M. in de tuin gelegen, echt heel relaxt, voelde weer zoals vroeger.

Morgen ben ik vrij want de drie uren dat ik normaal gesproken les heb, vallen allemaal uit. Te fijn, nu kan ik lekker de hele dag in de tuin liggen en niets doen. Donderdag ook maar vier uurtjes door de lesuitval, dus heel erg vervelend vind ik het allemaal niet.
Wat wel vervelend is, is m'n rooster voor de tentamenweek, wie plant er nou LO, Engelse letterkunde EN Geschiedenis 2 op één dag? Voor de rest valt het wel mee, behalve dan dat alle moeilijke vakken weer bij elkaar op één dag staan geplant, zoals altijd. Maargoed, komt wel in orde, hoop ik. Zometeen bijles en dat is hard nodig ook want zoals het nu gaat ga ik het never nooit halen. Verder: liefde, het is zomer <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-06-2007, 17:47
Verwijderd
Vrij strakke planning vandaag, maar tot nu toe gaat het allemaal goed .
Tentamenstress is echt niet fijn, ben het echt zat .
Oud 05-06-2007, 18:07
moon
Avatar van moon
moon is offline
Natuurlijk ben ik nu weer gedeprimeerd. Ik weet niet hoe het kan, maar dat had ik na het vorige gespek over die diagnose ook al. Ik hoor eigenlijk niks nieuws, alleen maar dingen die ik herken en die ik kan bevestigen...het is in dat opzicht niet schokkend ofzo, ik wist het allemaal al. Waarom dan toch zo'n vreselijk naar gevoel na afloop? meteen van die vragen van: wat heeft mijn leven voor zin? waar doe ik het allemaal voor? enz. bla bla. Maar waarom? waar haar ik dat depressieve gevoel vandaan? en nog belangrijker, hoe kom ik er nu weer vanaf?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 05-06-2007, 18:27
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Zo bijna de 100ste topic van dit.

Eindelijk 100% voel ik me lekker in mevel. Ik merk dat mensen steeds aardiger tegen me doen. (Of daty was altijd zo maar door me verlegenheid zag ik dat niet.)
Ik wordt vaker uitgenodigd voor feestjes wat voorheen niet zo was.
Zometeen ruiterbewijs ah.
Kan je het geloven? Ik moest me pasfoto plakken op zo'n formuliertje had ik geen lijn in huis. Ik zeg al een tijdje tegen mezelf ik heb lijm nodig.. Mara ja. Ik heb gewoon een plakband dubbelgevouwen en wat doorzichtige nagelijk op de achterkant gezet waar de plakband niet kom en geplakt op de formulier. Het blijft prima zitten..... (hoop ik) Ik weet niet of een nietje ook mag..

Een hele dikke knuffel voor moon
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 05-06-2007, 18:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja mam
duidelijk, get the point..
ga lekker mee fietsen naar opa, tis maar 20 km, bewegen is goed voor mensen dat weet jij ook en blablablabla (gewicht wordt in de strijdt gegooit) ik groei dicht..

LAAT ME MET RUST
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2007, 18:37
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
....Het is MAAR 20 km? Dat is van me huis naar Den Haag. Ik wil wel weten wat je ma dan normaal fietst ?

Je bent al 22 je ma hoeft zulke dingen niet over je te beslissen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 05-06-2007, 18:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Skilly schreef op 05-06-2007 @ 18:37 :
....Het is MAAR 20 km? Dat is van me huis naar Den Haag. Ik wil wel weten wat je ma dan normaal fietst ?

Je bent al 22 je ma hoeft zulke dingen niet over je te beslissen
ze fietsen in de vakantie gemiddeld 50 km per dag..
en nee ik mag zelf beslissen maar het is zo een gezeik
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2007, 18:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oef, het zit erop. Blunder bij die kaakchirurgie. Eén man helemaal alles met me doornemen, extra foto's maken, verdoving, blabla. Kom ik bij de 'operatiestoel' () staat daar een heel andere man. Dus weer alles opnieuw doornemen, maar dan met een tong die voor de helft niet kan bewegen. Uhw...

Het moment waarop die kerel zei "en nu hoor je krak!" brak het zweet me echt uit. Ieek, krak?

Hehe en nu begin ik voor het eerst pijn te voelen, maar het zit ergens waar geloof ik geen ik meer zit. Wut, pijn buiten m'n lichaam.
Oud 05-06-2007, 19:07
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: fijn voor je dat je waarschijnlijk geplaatst bent voor bmw

Sagana: hoe ging het ophalen van Kizzy? Is ze al een beetje gewend aan jou en het huis?

Gistermorgen was er wel even paniek thuis. Mijn vader ging met de hond lopen, en ineens rende hij de bosjes uit en begon hij te piepen (de hond dus, niet mijn vader ). Hij wilde ook niet meer lopen, dus mijn vader had hem maar naar huis gedragen. Hij bleef maar met zijn kop/oren schudden, en hij wilde alleen maar iggen op zijn ene oor, en hij ging tegen mijn vader aanzitten. Hij wilde niet eten. Hij kwijlde ook een beetje. Je zag echt dat hij zich niet goed voelde. Ongeveer drie uur later zijn we (pap, hond en ik) naar de dierenarts geweest, want we wisten niet goed wat de hond had. Je zag helemaal niks, en uiteindelijk was het gelukkig ook niks. De dierenarts zag niks bijzonders, hij had een goede temperatuur. Waarschijnlijk is hij gestoken door een wesp of iets dergelijks. Het gaat nu al een stuk beter met hem. Hij wil nog niet spelen (normaal komt hij altijd wel met zijn bal aanrennen, en normaal piept hij en blaft hij als mijn zus thuiskomt omdat hij dan een koekje krijgt, vandaag niet), maar hij doet al normaler dan gisteren. Gelukkig maar
Mijn vader was echt heel bezorgd, dat was wel schattig. Normaal is hij dat niet. Zus zei: hoe zouden ze gedaan hebben toen wij voor het eerst ziek waren

Morgen ga ik een nintendo ds kopen. Veel geld, maar ik geef nooit geld uit dus het mag wel. Ik vind het aan de ene kant veel geld, en ik heb ook een gamecube en gameboy en gameboy advance, maar ik vind een ds leuk. Geld uitgeven mag wel voor een keertje. Pap is heel enthousiast, de rest thuis wat minder. Maar logisch, zij hebben niks met dat soort dingen. Vroeger zat ik altijd met pap op de snes. O, jeugdsentiment
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-06-2007, 19:08
Redhair
Redhair is offline
Wiiee ik ben beroemd.

Faded-Away, daar heb ik nog geen uitslag van. Ik stuur je wel een PM zodra ik het weet.
Morgan, een schatje? Dat vinden maar weinig mensen.

Vandaag naar walibi geweest, we hebben echt lol gehad. Het was ook zo'n heerlijk weer. Alleen wat wel jammer was is dat ik merk dat ik veel minder adrenaline krijg van alles. Door alle pep is het een beetje afgevlakt, mijn lichaam moet weer leren zelf adrenaline aan te maken. Maar het was wel heel gezellig, D. heeft ook geen jointje gerookt, we hebben alleen twee wijntjes gehad.
En oeps, nu is mijn geld op. Zaterdag komt J. weer thuis, dan is er geld. Ik heb nog wel eten in de koelkast, anders krijg ik vast wel wat geld van mijn moeder.

Ooh, ik verheug me op zaterdag, maar van mij mag het ook nog wel iets langer duren. Ik vind die dubbelheid helemaal niet erg. Het zegt dat ik nog hartstikke gek op J. ben maar ook alleen kan zijn, dus onafhankelijk ben. Ik vind het juist fijn om dat dubbele te voelen, dat geeft me gewoon zelfvertrouwen. Oioioi wat ben ik toch vrolijk en wat voel ik me toch goed en wat gaat het afkicken toch vlekkeloos. Alleen ik zit nog met dat levensverhaal en de andere huiswerkopdrachten. Vind het moeilijk om alles zo op te rakelen, om op te schrijven wat ik allemaal verkloot heb met de drugs, hoeveel pijn ik iedereen gedaan heb. Maar ik moet er gewoon aan beginnen, ik krijg de kans om mee te doen aan het nazorgtraject, wat eigenlijk ook een paar duizend euro zou kosten, dus dat ga ik niet verpesten. Dit keer ga ik dingen serieus aanpakken.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Ads door Google
Oud 05-06-2007, 19:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wtf een goede vriendin van mij heeft een vriendje (gos, wat krijg je weer weinig dingen mee als je niet bij hen bent met uitgaan ) en het is echt een kwaaaaaaal. Hij is echt verschrikkelijk en een gigantische player. En hij is ook nog dom en lelijk.

Stiekem heb ik het idee dat ze grijpt wat ze hebben kan. Zij is nog de enige van onze vriendengroep die nog nooit echt een vriendje heeft gehad (alleen véél zoenpartners) en ze is de enige die nog maagd is, samen met ons lesbische dinnetje. Pff. Ze zit er echt al tijden om te klagen.

Maar dan ga ik straks op vakantie met 3 meiden die allemaal een 'vriendje' hebben. Moet ik er dan ook maar één aanschaffen ofzo? Nee, ik neem alle leuke jongens die we daar tegen komen gewoon allemaal voor mezelf.
Oud 05-06-2007, 19:22
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ook ík heb Afkicken gekeken, en ik vind het een tof programma, het wordt allemaal (tot nu toe) netjes gebracht .

Verder wil ik uituituit maar ik ben vorig weekend ook al geweest eh, en wel met toffe mensen, niet met, nou ja. En ik heb géén zin in werken, omdat het vorige week zaterdag niet gezellig was , maar dat is wel vaker zo en ik moet me daar niet zo druk over maken.
Oud 05-06-2007, 19:26
Verwijderd
Ik ben echt zo moe dat ik er van kan janken. Het houd maar niet op, steeds als er een (korte) periode is geweest dat ik wat meer energie heb, komt er gelijk weer een periode dat ik zonder iets inspannends te doen dag in dag uit een dweil ben. Ik wil mee kunnen doen met iedereen en niet zoals nu uitgeput in mn bureaustoel zitten. Zelfs (of júist) leren lukt niet. Eerst lag ik zo goed op schema en nu wordt het in het weekend toch weer stressen omdat het al twee dagen niet opschiet. Bah, ik heb het echt niet meer.
*en dat wilt volgend jaar een zwaardere studie gaan doen, jeah right *
Oud 05-06-2007, 19:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik haat mezelf steeds een beetje meer
ik haar mijn leven steeds een beetje meer
ik walg er al van..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2007, 20:28
Little_lady
Little_lady is offline
*Eerst even een knuffel voor iedereen die het nodig heeft of naar een knuffel verlangt *

Net even op uitzending gemist Afkicken gekeken, mooi En ergens 'begrijp' ik die Marianne ook wel, dat het voor haar gevoel niet de juiste manier is om het te doen... Maar aan de andere kant was dit wel een mooie kans voor d'r geweest. Ach, ze moet het zelf eigenlijk maar weten.

Even het huis in geweest met hondje-lief vandaag, ze zijn allemaal zo gek van d'r daar. Hondje-lief wist zelf al precies waar ik d'r wou hebben dus die wandelde er meteen al heen en iedereen er maar achteraan: 'Oooh wat is ze lief!!! En zo mooi ook!!!' Ja, dat is 1 van de dingen waar ik m'n ouders wel heel dankbaar voor ben, mijn hondje-lief. Hoewel het meisje eigenlijk ook alleen maar is gebleven voor de fok-aangelegenheden en dus om geld mee te verdienen, maar voor mij is ze meer dan enkel de 'fok-teef'. Ik hou van m'n blonde meisje

Vanochtend haar nog aan de telefoon gehad, of het allemaal wel klopte want ze had iets gelezen. Nee, het klopte inderdaad niet. Dankje mam, dat je dat even geregeld heb zeg... Zucht

En waarom doet de linkerhelft van m'n gezicht zo raar? Het tintelt nou al meer dan een half uur en het wordt alsmaar erger...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 05-06-2007, 20:33
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik, ik.. weet het even niet meer in de zin van school.
Oud 05-06-2007, 20:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oei...

Het brandt heel erg... van buiten lijkt het nog niet ontstoken, maar van binnen brand het weg.
au, iemand tips..(al weet ik zelf eigenlijk ook wel dat dit niet goed is...)
Advertentie
Oud 05-06-2007, 21:07
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
naar de dokter dolce? sterkte.







Hm. de dag was zo leuk. Eerst even school op orde doen, daarna bij een vriend thee drinken en kletsen en toen bij mij, toen een kaartje voor dour kopen, en toen met mijn moeder naar mijn nicht en mijn broer en zijn vriendin, en toen op een terrasje een ijsje, en toen melig in een fotohokje.
Maarja, ik mis hem, godverdomme. Net even aan de telefoon, hij pakt tegenwoordig de telefoon op als ik bel alsof gewoon een vriend belt..."yoo alles chill" (met een nonchalante ongeïnteresseerde intonatie).. niet meer "hé -mijnnaam- hoe is het met je?" Nja. shit happens. Van het weekend wel afgesproken, ben énorm benieuwd hoe het is nu.
Oud 05-06-2007, 21:08
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 05-06-2007 @ 21:07 :
naar de dokter dolce? sterkte.
Dat durf ik niet en durf de post ook niet te bellen..
Oud 05-06-2007, 21:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hee IcedEarth, knuffel!

En ik ben vrolijk en blij en ik wil dat het volgend jaar is enenen. Ik wil zoveel. (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 05-06-2007, 21:14
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hé Roosje, wat lief, dankje, knuffel terug.
O, wat ben ik blij met mijn oppervlakkige manier van gelukkig zijn, ik luister een leuk liedje, dans even door mijn kamer en weg liefdesverdriet .
Oud 05-06-2007, 21:39
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2007 @ 18:44 :
ze fietsen in de vakantie gemiddeld 50 km per dag..
wow respect
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 05-06-2007, 21:46
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-06-2007 @ 20:56 :
oei...

Het brandt heel erg... van buiten lijkt het nog niet ontstoken, maar van binnen brand het weg.
au, iemand tips..(al weet ik zelf eigenlijk ook wel dat dit niet goed is...)
uh misschien heb ik weer eens iets gemist maar wat brandt? en lijkt onstoken..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2007, 22:03
Verwijderd
But nothing could be further from the truth, my love did you even listen? When they told you they're chancing your name. But nobody wants honesty when looking at a perfect face. And nothing is more powerful than beauty in this wicked world.
(Amos Lee - Soul Suckers)

Ik kom net van viool. Ik wil heel hard leren voor de proefwerkweek maar ik moet eerst nog achterstallig leerwerk inhalen. Ik heb vandaag over die leraar van de brief gedroomd. Hij had 'verbeterpuntjes' aangebracht en spelfouten eruit gehaald. WTF, spelfouten, wat doen die er nou toe? Ik droomde ook dat hij zei dat hij het 'een goed' waard was en dat hij een lijstje af had gewerkt aan wie hij het had laten lezen. (Dat lijstje bestond uit allemaal namen waaronder vrienden, vrienden waar ik ruzie mee heb, leraren, en een heleboel onbekende namen.) Hij zei niets over de inhoud, enkel verbeter punten maar dat het verder best professioneel was geschreven. Maar het laatste puntje op zijn lijstje waren mijn ouders. Die moest hij ook nog even inlichten. Ik hoef toch niet aan mijn ouders te vertellen dat ik een afsluiting ermee heb gemaakt, nu pas? Ik heb enkel geschreven dat het goed met me ging, en hoe vreselijk gelukkig ik ben.
In het echt heb ik nog geen reactie van hem gehad, maar waarschijnlijk komt dat vooral door mijzelf.

Mijn zus is één en al voorbeeld voor mij. I'll grow up to be just like you Maar ik ben niet hetzelfde als zij. Ik heb om te beginnen al geen lang, dik blond haar. Een schaterlach heb ik wel maar is er gewoon minder snel en contacten is zij ook zoveel sneller in. Ik weet wel dat ik mezelf niet moet vergelijken.

Ik wil ook niet dat mensen me oppervlakkig of aandachtvragend vinden. Ik ben of te aanwezig, of te afwezig. Waar is ook al weer die midden weg?

Niet iedereen kan een held zijn, er moeten ook mensen gered.

Dit wordt echt een te lang, onduidelijk verhaal geloof ik..
Ik heb vandaag post gekregen, twee brieven voor mij. Een hele lange handgeschreven van vier kantjes en een kampkrant. Paklijsten, leidingteams, deelnemers, verkleedtips en weet ik het en whoaaaa ik heb er zin in! <3333


Life is good enough
Oud 05-06-2007, 22:06
Verwijderd
Ik baal van mezelf en van de situatie en verdomme. Ik weet niet wat ik wil, of ik weet het wel maar wil er niet aan toegeven. Ik snap het niet, hem niet, haar niet, mezelf niet. Nu luister ik Johnny Cash, helpt vast :')
Oud 05-06-2007, 22:10
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Redhair schreef op 05-06-2007 @ 19:08 :
Wiiee ik ben beroemd.
Hihi, ik heb het net ook gezien op Uitzending gemist. Jasper (ik kan niet aan de naamsverandering van J. naar Jasper wennen ) kwam idd niet zoveel aan het woord, ben benieuwd naar de volgende afleveringen . (En die Marianne vond ik maar stom, maar ook wel zielig. Ze heeft echt wel hulp nodig, maarja.)

OT: men, ik weet niet eens meer hoe ik dit onder woorden moet brengen. Ik vind het echt heel, heel stom hoe K. doet. Ik loop voortdurend mijn best te doen en het lijkt wel nooit goed genoeg. En L. hoeft mijn vriendin ook niet meer te zijn als ze zo doet, het is alles of niks. Vraag me voortdurend af of ik wél goed genoeg zou zijn als ik, bij wijze van spreken, sportiever zou zijn, verder zou kunnen hardlopen, dunner zou zijn, meer zou afspreken met andere mensen, (nog) hogere cijfers zou halen, enzovoort. Ik heb het idee dat het zou helpen, maar dat is niet zo . Bahbahbah. Oplossingen weet ik ook al niet.

Oja, nog iets positiefs: ik heb vanavond wel twee mensen gebeld, waar ik nogal tegenop zag, en een dingetje opgelost en over 2 dagen ben ik van mijn tentamens verlost .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 05-06-2007, 22:15
Little_lady
Little_lady is offline
Hooo, de sufferd die ze is... Maar het was wel weer even echt heel fijn. <3

Maar ruim 2 uur verder en m'n gezicht trekt maar niet bij... Ik heb zo geen zin om wéér bij die man op spreekuur te gaan vanwege m'n rare lichaam
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 05-06-2007, 22:23
Verwijderd
Straks is het wel echt iets? (@ hierboven)

Oja, ik heb vanmiddag ook op uitzendinggemist naar afkicken gekeken. Ik vond het eigenlijk best indrukwekkend. Zeker omdat ik niemand ken die echt aan de drugs is. Voor mij bestaat het wel, maar ook weer niet, omdat ik er simpelweg nooit mee geconfronteerd word. Maar ik vind het een goed programma.
(Dat meisje dat wegging vond ik echt heel vervelend. Arme arme kindjes. 'Je vist naar een antwoord wat je toch niet krijgt' ehm, oké waarom doe jij in gódsnaam mee aan dat programma.)
Ads door Google
Oud 05-06-2007, 22:34
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 05-06-2007 @ 22:23 :
Straks is het wel echt iets? (@ hierboven)
Ja, ik weet het.. En als het nog lang zo blijft ga ik ook wel hoor Maar ik ben de laatste tijd al met zoveel artsen in aanraking gekomen dat ik het wel even gehad heb. Vandaar..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 05-06-2007, 22:36
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 05-06-2007 @ 22:23 :
Straks is het wel echt iets? (@ hierboven)

Oja, ik heb vanmiddag ook op uitzendinggemist naar afkicken gekeken. Ik vond het eigenlijk best indrukwekkend. Zeker omdat ik niemand ken die echt aan de drugs is. Voor mij bestaat het wel, maar ook weer niet, omdat ik er simpelweg nooit mee geconfronteerd word. Maar ik vind het een goed programma.
(Dat meisje dat wegging vond ik echt heel vervelend. Arme arme kindjes. 'Je vist naar een antwoord wat je toch niet krijgt' ehm, oké waarom doe jij in gódsnaam mee aan dat programma.)
Ze deed mee omdat haar vader haar op had gegeven, dus zij was de enige die niet écht vrijwillig meedeed...
Maar ze had altijd nee kunnen zeggen, lijkt me .
Oud 05-06-2007, 22:38
Verwijderd
Als ik later mezelf ben,
zie je dat niet aan mij.
Want ik vind het best
om net zo mezelf te zijn als de rest.
Oud 05-06-2007, 22:53
Verwijderd
aan de ene kant ben ik boos op em, waarom en hoe hij het heeft uitgemaakt, aan de andere kant mis ik em zo..
pff, mislukkeling dat ik ben.
en nee, zielige liedjes luisteren helpt niet, maar ik doe het toch.
i
Oud 05-06-2007, 23:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Volgens mij zag ik Leonoor vandaag in de Universiteitsbibliotheek, rond kwart over 11.. kan dat kloppen?

En verder. Tja. Verder moet ik nadenken wat ik wil ná de startgroep. Zelfhulpgroep? 1x in de week samenkomen en huiswerkopdrachten maken? Ben ik daar wel klaar voor? Is dat genoeg? Lichaamsgerichte therapie? Maar hoe vaak dan? En wat voor smoezen moet ik nú weer verzinnen om al mijn avonden weg te verklaren?

Bluh. Gewoon te veel gedachtes, teveel chaos. Mijn eetafspraak ging niet door en ik voelde me zwaar in de steek gelaten. Mijn vriend die alles wat met eten te maken heeft momenteel zwaar negeert, terwijl ik hem juist nu zo nodig heb. De sluimerende ruzie die we niet echt hebben uitgepraat, maar waarbij ik het gewoon maar weer heb goedgemaakt..zoals ik dat altijd doe.

Whatever, ik ga slapen. Ik wist al toen ik opstond dat deze dag kut zou zijn, en hij werd nog kutter dan ik dacht.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 05-06-2007, 23:02
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
*knuffel voor QP*

Ja, nou weet ik het wel. Nou ben je boos op mij. Maar ik zal níet voor je kruipen, niet weer. Ik heb gezegd dat het me spijt en zoveel gedaan als op het moment mogelijk is, voor je het weet kan je gewoon weer op je oude account.
Tot die tijd, ga je gang, negeer je maar, als jij je daardoor beter voelt. Ik doe het niet expres, dat weet je best, maar je mag best boos op me zijn. Ik zou ook boos op me zijn geweest. Maar je kan het ook overdrijven.. Ik heb al meer voor je opgegeven dan je weet, ik ben er altijd voor je geweest en dat zal ik blijven, maar ik ga níet voor je kruipen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-06-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 05-06-2007 @ 19:08 :
Morgan, een schatje? Dat vinden maar weinig mensen.
Nou ja, hij heeft wel dreigende piercings, maar daaronder (tussen? ) vind ik hem echt wel als een schatje overkomen.
Oud 05-06-2007, 23:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
7 juli komt eindelijk dat boek uit.. *zucht*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2007 @ 19:58 :
ik haat mezelf steeds een beetje meer
ik haar mijn leven steeds een beetje meer
Is dat echt zo of is dit een tijdelijke uiting van frustratie?

Even serieus, want je geeft mij (en evt ook anderen) het idee dat je jezelf nog eens iets gaat aandoen binnenkort.
Oud 05-06-2007, 23:20
Verwijderd
Knuffel voor Rare Kwast en voor Yana.


Ja, dat was een fout van mij. En ik weet niet wat ik nu kan doen om het te herstellen, of om een poging te doen in ieder geval. Ben ik te laat? Kan ik het beter met rust laten? Let the past be the past? Misschien moeten we allemaal verder gaan met ons leven, maar toch, ik denk dat ik die vriendschap van vier jaar te gemakkelijk achter mij heb gelaten. Is er teveel gebeurd sindsdien? Voor haar, in ieder geval?

Vanavond fietste ik door de velden, langs de waterkant. Het zonnetje scheen, het was heerlijk warm, in de berm bloeiden valeriaan en koolzaad en vogelwikke en nog veel meer, en ik denk dat ik me eventjes verliefd voelde op de wereld. Heerlijke bloeiende wereld. Ik houd van de lente.
Oud 05-06-2007, 23:21
Verwijderd
bacardi oro <3 zó hoort b00ze te smaken.


vandaag een stomme dag qua werken enz.
En tot en met t einde van je 29'ste vind ik dat ik nog lekker gek mag doen, en
maar ik snap mezelf niet. ik hoef mezelf helemaal geen beperkingen op te leggen

iig ben ik op dit moment heel gelukkig.
alleen deze kleding zit gewoon niet lekker meer.
en ik blijk al jarenlang van de goede muziek te houden om erbij te horen. kijk dat is natuurlijk altijd handig áls ik ooit er bij zou willen horen.
Oud 05-06-2007, 23:32
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2007 @ 21:46 :
uh misschien heb ik weer eens iets gemist maar wat brandt? en lijkt onstoken..
Toch maar even gebeld en ik kon ff komen. Het was nog niet ontstoken maar moest het wel ff in de gaten houden. Maar het kon ook "gewoon" een zenuw zijn.

maar goed, hele opluchting.
Oud 05-06-2007, 23:35
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2007 @ 23:04 :
Nou ja, hij heeft wel dreigende piercings, maar daaronder (tussen? ) vind ik hem echt wel als een schatje overkomen.
Hehe, whoei, nog een zeldzaam iemand die hetzelfde als ik vind.

IcedEarth, zit je nog te overwegen of je hem terug wilt? Want je moet hem niet terugwillen omdat hij nou anders doen dan eerst. Maargoed, dat is dan ook niet de reden, denk ik. Maar toch, ik wilde het even zeggen. Sterkte, je kan altijd een pm sturen.

Wow wow wow wat gaat het toch goed. Net in de shop geweest om peuken te halen, dat is het makkelijkst. Totaal geen moeite. Toen met wat huisgenoten en andere krakers uit de stad voor het huis gezeten. Een van die gasten hield een joint voor mijn gezicht en vroeg of ik wilde. Zonder moeite wees ik het af. Het gaat zo ontzettend easy, dat ik er bang van word. Voor ik naar die kliniek ging was ik al trots als ik een middagje joints kon afwijzen, maar smakte 's avonds dan des te meer naar een joint en werd elke dag weer stoned. Een week kliniek en het gaat zo fucking easy. Maar voor hoelang? Iedereen waarschuwt me, er komt echt wel een tijd dat het vechten tegen het verlangen wordt, dat afwijzen niet meer zo makkelijk is.

Een aauuww mijn oor doet pijn! In een achtbaan in walibi moest je je hoofd tegen de hoofdsteun houden. Ik deed dat niet en op een gegeven moment werd mijn hoofd naar achter gedrukt door de snelheid. Ik klapte met mijn oor tegen de zijkant van de hoofdsteun, mijn oor deed echt pijn. Toenstraks kwam ik er achter dat er een stukje kraakbeen is verschoven of afgebroken ofzo. Auwauw.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 05-06-2007, 23:57
kroot
kroot is offline
ow jongens nu ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar afkicken, ik ga het denk ik morgen kijken. En tering, wat een dag!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 20:51
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.