Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2004, 15:26
wizzy
wizzy is offline
Dag mensen!

Ik doe dit jaar eindexamen VWO en ben van plan na m'n examens drie of vier weken naar Malta te gaan om beter Engels te leren, via PLUS taalreizen. (Als voorbereiding op mijn studie Politicologie, waarbij ik veel Engelse studieboeken zal moeten lezen.) Nu klinkt het allemaal ontzettend leuk en geweldig, maar is het ook erg duur. Ik wil dan ook niet zomaar een beslissing maken. Ik moet er vanzelfsprekend wel écht wat aan hebben!

Duss...wie oh wie kan mij wat over zijn/haar ervaringen met dergelijke taalreizen en de organisatie PLUS taalreizen vertellen?
Alvast hartelijk dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2004, 20:54
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Vorig jaar ben ik twee weken naar Engeland geweest met Interlanguage, leuk om te doen en je leert er ook wel iets van. Niet direct qua taalvaardigheid - dat ook wel -, maar vooral omgaan met mensen die een totaal andere cultuur en achtergrond hebben dan jij.
In vier weken leer je waarschijnlijk meer dan in twee weken en het heeft bij mij ook meegespeeld dat er twee vriendinnen meegingen, wanneer zij er niet bij waren geweest had ik vermoedelijk (nog) meer Engels gepraat, dus ik weet niet of ik echt representatief ben voor het resultaat van zo'n 'vakantie'.

Alvast veel plezier
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 22:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben 4 jaar geleden met EF 3 weken naar Engeland geweest. Ik heb er niet echt veel geleerd...ja behalve dat ik nu eerder Engels ga praten, maar ik moest daar wel. Ik had meteen het hoogste niveau en zelfs dat was nog te simpel. Het is verder wel erg leuk hoor, maar niet heel nuttig om je Engels te verbeteren (of je moet wel heel erg slecht in Engels zijn, maar dat is bij jou volgens mij niet zo, aangezien je toch zeker VWO doet)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Ervaringen met EF (Internationale talenschool)
zlatani9
84 06-09-2007 20:48
De Kantine [ENQUETE] ben je tussen de 17 en 23 jaar plz help me ff
Carl Johnson
21 30-01-2003 10:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.