Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2019, 21:41
Wheremysucc
Wheremysucc is offline
Heey, ik heb iets waar ik geen idee heb wat ik moet doen.

Ik begin helemaal vanaf het begin omdat jullie dan meer begrijpen.

Wordt veel lezen g

Oke,

Toen ik 13 was vond een meisje mij leuk die hete Jill, des tijds had ik een 'verkering' met haar beste vriendin floor. Jill vond mij destijds leuk. Ik haar toen niet. Het ging dus na 3 maanden uit met Floor en Jill vond mij ook leuk, maar in de tussentijd kreeg Jill een 'verkering' met mijn beste vriend Jonko
Dat ging dus uit voordat het uitging met mijn verkering. Nou

Ik wist dat Jill mij leuk vond maar ik deed er nooit wat mee. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik haar destijds gebruikte omdat ik haar als een slet behandelde. Nu vraag je af wtf. Oke ik was destijd erg gericht op mijn luiter. Ik vond elk meisje erg geil en wou daar graag ja, me luiter insteken. Ik vond Jill een van de lekkerste meiden van me school. Dus ik begon met haar te fleurten( hoe schrijf ik dat oh.. flirten , thx 'ok google'). puur omdat ze een hele goeie reet had destijds. Ik gebruikte haar omdat ik wist dat ze het niet erg vond als ik ging voelen aan dr. Maar ik kon het niet maken om toe te geven dat ik haar leuk vond. Want ik wist dat me beste vriend me zal haten. Ik begon geen verkering met haar. Maar voelde wel iets.

Ik hoop dat jullie het beetje begrijpen

Nu fucking 4 jaar veder

Heb ik tering veel spijt van alles ik was een zak en een egoist en had een stomp voor me bek nodig destijds. Jill vond me niet meer leuk. Zij kreeg een relatie, ik kreeg een relatie. Nu is mijn relatie maand geledem voorbij omdat die tering hoer niet zonder piemels kan. En is Jills relatie na bijna 3 jaar ook voorbij. Ik heb sinds 5 maanden weer contact met Jill, ze knipt mijn haar omdat ze kappers opleidimg doet. Nou ik dacht dat is handig, goedkoop en ik heb een tering hekel aan kappers gesprekken.

Get to your fucking question

Jill is 1 week vrijgezel en ik denk dat zei heel goed voor me is want anders maakte ik niet dit tering lange bericht.

Hoe de fuck moet ik dit doen?
Haar ex 'Jonko' is nogsteeds mijn beste maat,
Ik wil mischien wel iets met haar want, she is still on my mind.
Maar ik weet helemaal niks wtkkr ik moet doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2019, 21:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat lijkt me geen handig idee om dit te gaan beginnen. Ze vond je niet meer leuk, hoe groot is de kans dat dan nu weer gebeurt als je haar eerst hebt gebruikt? Ik zou zelf niet vertrouwen hebben in een goede relatie als ik eerder ben gebruikt door dezelfde persoon
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 21:56
Wheremysucc
Wheremysucc is offline
Ik ben veranderd en ik heb haar mijn oprwchte excuses aan geboden (half jaar geleden). Maar ik vond haar wel echt leuk snapje. Ze gaat maar niet uit mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 21:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Nu is mijn relatie maand geledem voorbij omdat die tering hoer niet zonder piemels kan.
Het moment dat ik afhaakte.

On-topic: Gewoon een gesprekje met haar voeren ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 22:02
Wheremysucc
Wheremysucc is offline
Snap ik, ik wil jullie meenemen in mijn verhaal, op de manier hoe ik het zie, en de manier hoe ik er over denk.

En dat graag in mijn eigen worden, sorry als ik grof ben
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 22:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het moment dat ik afhaakte.

On-topic: Gewoon een gesprekje met haar voeren ofzo
Ja, en dan zien of hij matcht met haar.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 22:12
Wheremysucc
Wheremysucc is offline
Ik weet niet hoe bro, ik wil niet in friedzone
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 22:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe bro, ik wil niet in friedzone
Wat? Zeg gewoon "hallo" tegen haar. Zeg daarna: "hoe gaat het", en begin over een onderwerp. Zoals hoe het gaat met haar opleiding/werk. etc.

Misschien haar eens vragen om een keertje elkaar te zien buitenom haar werk.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2019, 22:28
Wheremysucc
Wheremysucc is offline
Fuck, ik had het beter uitmoeten leggen.

We zijn nu vrienden, ze steunde me erg toen het uitging met mijn vriendin, ik appte met haar om een afspraam te maken om mn jaar te knippen (zwart dus bij thuis) maar ik weet niet hoe ik haar moeg uitvragen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2019, 11:21
Protected22
Protected22 is offline
"Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik haar destijds gebruikte omdat ik haar als een slet behandelde. Nu vraag je af wtf. Oke ik was destijd erg gericht op mijn luiter. Ik vond elk meisje erg geil en wou daar graag ja, me luiter insteken."

"Nu is mijn relatie maand geledem voorbij omdat die tering hoer niet zonder piemels kan"


eigenlijk is dit wel pure karma te noemen.

_____________________

Maar goed je vraag: Ik denk zelf dat je je kans al gehad heb met haar. Je boft wel dat jullie nu weer "vrienden" zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2019, 11:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is net een week uit tussen haar en haar ex. En dan is die ex ook nog een vriend van jou. Ik zou er niet aan beginnen. Genoeg andere mooie dames op deze planeet waar je geen ingewikkelde geschiedenis mee hebt. Heb je ook geen risico dat jij haar rebound-relatie wordt, en dat je straks de vriendschap met jouw vriend en met haar verpest.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-04-2019, 12:11
Verwijderd
Citaat:
En dat graag in mijn eigen worden, sorry als ik grof ben
Je bent niet zozeer 'grof', je bent gewoon (nog steeds) een onvolwassen jochie, 'g'.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2019, 21:11
Wheremysucc
Wheremysucc is offline
Dank jullie wel mensen voor t advies ik zal dr zeker wat mee doen. Top dat jullie tojd voor mij hebben gemaakt.

Dan maar onvolwassen tis tenslotte een scholieren forum
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een beetje ongelukkig
Henkie de derde
10 15-02-2011 06:45
Psychologie Muziektopic #6
rare kwast
494 26-06-2007 18:19
Verhalen & Gedichten afscheid...deel 1
nlblue-eyes
3 01-01-2005 15:07
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 20:34
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.