Oud 19-04-2005, 15:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:14 :
De ka'aba zelf is gewoon een gebouw dat door mensen gebouwd is. Die "meteoriet" ligt in de ka'aba
ja en hoe oud is dat gebouw dan?

kwam net tegen op t web dat t een replica zou zijn btw
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2005, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-04-2005 @ 16:15 :
ja en hoe oud is dat gebouw dan?

kwam net tegen op t web dat t een replica zou zijn btw
De Ka'aba een replica? nee, hoor.
Het zou gebouwd zijn door adam. In de loop der tijd is het wel een paar keer afgebroken en herbouwd o.a door Abraham.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 15:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:24 :
De Ka'aba een replica? nee, hoor.
Het zou gebouwd zijn door adam. In de loop der tijd is het wel een paar keer afgebroken en herbouwd o.a door Abraham.
"The current Kaaba is actually a rebuilt version of the original one. However, even this rebuilt version is incredibly old. The original one was torn down or even decayed. The materials used in the construction were salvaged from a ship which traveled all around the Red Sea, taking material to many places en route. Some of the other materials were used to build a church in Ethiopia. It was already the most important sanctuary in pre-Muslim times in Arabia. It is constructed of Meccan granite, and appears as a cube-like building.
(...)
The Koran confirms the traditional belief that it was built by Abraham and Ishmael, from whom the Muslim peoples trace their heritage. Its historical heritage is not known for sure, but it undoubtedly existed for centuries before event the birth of Mohammed at 570 CE. Historically, the Kaaba has involved multiple groups of peoples. It was used by Arab pagans until the Muslim forces took control of Mecca and cleansed it of all its false idols. At that point the Muslim people claimed historical identity."
http://web.presby.edu/~gramsey/Relig...lam/Kaaba.html

het is een religieus iets dat je gelooft dat dit t oudste gebouw is gemaakt door abraham (niet adam!), maar wetenschappelijk is dat niet te onderbouwen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-04-2005 @ 16:33 :
"The current Kaaba is actually a rebuilt version of the original one. However, even this rebuilt version is incredibly old. The original one was torn down or even decayed. The materials used in the construction were salvaged from a ship which traveled all around the Red Sea, taking material to many places en route. Some of the other materials were used to build a church in Ethiopia. It was already the most important sanctuary in pre-Muslim times in Arabia. It is constructed of Meccan granite, and appears as a cube-like building.
(...)
The Koran confirms the traditional belief that it was built by Abraham and Ishmael, from whom the Muslim peoples trace their heritage. Its historical heritage is not known for sure, but it undoubtedly existed for centuries before event the birth of Mohammed at 570 CE. Historically, the Kaaba has involved multiple groups of peoples. It was used by Arab pagans until the Muslim forces took control of Mecca and cleansed it of all its false idols. At that point the Muslim people claimed historical identity."
http://web.presby.edu/~gramsey/Relig...lam/Kaaba.html

het is een religieus iets dat je gelooft dat dit t oudste gebouw is gemaakt door abraham (niet adam!), maar wetenschappelijk is dat niet te onderbouwen
ik zeg ook. het zou door adam gebouwd kunnen zijn. Maar iig door abraham gebouwd of herbouwd. En later ook door andere mensen.

Gods woord staat boven alles inclusief wetenschap.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 15:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:49 :
Gods woord staat boven alles inclusief wetenschap.
maar we hadden t over wetenschappelijke dingetjes en dan kom jij aan met iets wat wetenschappelijk niet te bewijzen valt

daarnaast,

heb je een artikel ofzo over dat vliegtuig verhaal boven de kaaba?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:31
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 14:19 :
Om dat daar de verbinding loopt tussen de aarde en de hemel.
M.a.w. vanuit de Ka'aba loopt direct omhoog een verbinding naar de hemel? Dus de Hemel bevindt zich recht boven de Ka'aba, ergens in de atmosfeer ofzo?

Citaat:
Het is het eerste bouwwerk dat ooit op de aarde werd gebouwd door mensen en alle moslims richten zich naar de ka'aba tijdens het gebed.
Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat de wetenschap (en met name de archeologie), daar wel eens een ander idee over zouden kunnen hebben.

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:39
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:14 :
De ka'aba zelf is gewoon een gebouw dat door mensen gebouwd is. Die "meteoriet" ligt in de ka'aba
niet zomaar een 'meteoriet'
Adam heeft erop gezeten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:40
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Tio schreef op 19-04-2005 @ 18:31 :
M.a.w. vanuit de Ka'aba loopt direct omhoog een verbinding naar de hemel? Dus de Hemel bevindt zich recht boven de Ka'aba, ergens in de atmosfeer ofzo?

Groet,
Tio

allah ou A3lam (Allah is Alwetend)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
imène schreef op 19-04-2005 @ 18:39 :
niet zomaar een 'meteoriet'
Adam heeft erop gezeten.
grote meteoriet dan die moet de aarde dan wel erg verwoest hebben
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:58
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
imène schreef op 19-04-2005 @ 18:40 :
allah ou A3lam (Allah is Alwetend)
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Bovendien hebben jullie Allah hier niet nodig, aangezien andere forumleden blijkbaar ook weet hebben van deze directe verbinding tussen Hemel en Aarde.
Als je weet dat die verbinding daar zit, en blijkbaar door de lucht omhoog gaat, dan lijkt het me niet moelijk om van daaruit even te vertellen waar de Hemel dan gelegen is.

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Tio schreef op 19-04-2005 @ 18:58 :
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Bovendien hebben jullie Allah hier niet nodig, aangezien andere forumleden blijkbaar ook weet hebben van deze directe verbinding tussen Hemel en Aarde.
Als je weet dat die verbinding daar zit, en blijkbaar door de lucht omhoog gaat, dan lijkt het me niet moelijk om van daaruit even te vertellen waar de Hemel dan gelegen is.

Groet,
Tio
Logischerwijs kan dit dan alleen in de atmosfeer zijn en niet daarbuiten, immer hij bevindt zich er recht boven en zal dus met de draaiing van de aarde meegaan. Aldoende bevindt de hemel zich in of onder de ozonlaag.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:09
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Tio schreef op 19-04-2005 @ 18:58 :
Dat is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag. Bovendien hebben jullie Allah hier niet nodig,
Allah was een profeet, toch? En hij is toch begraven? Dus dan je hem toch opzoeken en jouw eer betonen aan zijn graf?
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 19-04-2005 @ 19:09 :
Allah was een profeet, toch? En hij is toch begraven? Dus dan je hem toch opzoeken en jouw eer betonen aan zijn graf?

Dit meen je toch niet serieus he?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:10
one.
one. is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:49 :
Gods woord staat boven alles inclusief wetenschap.
Laten we dadn maar meteen ophouden.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:12
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 19-04-2005 @ 19:10 :

Dit meen je toch niet serieus he?
daar doe ik geen uitspraken over, omdat ik het niet weet. Leg eens uit aub hoe het in mekaar steekt.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.

Laatst gewijzigd op 19-04-2005 om 18:26.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 19:11
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:49 :
Gods woord staat boven alles inclusief wetenschap.
Helaas is het stemgeluid van de wetenschap nét ietsje harder en duidelijker dan die van God.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 19:16
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 19-04-2005 @ 19:12 :
daar doe ik geen uitspraken over, omdat ik het niet weet. Leg eens uit aub hoe het in mekaar steekt.
Nu Allah wordt in de Islam over het algemeen beschouwt als God zijnde
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 08:29
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-04-2005 @ 00:30 :
en geleerden maken nooit fouten?
niet sneller dan de 'studenten'. tlijkt me logish toch jij gaat hier toch ook niet over de tora discusseren
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 08:30
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 19-04-2005 @ 07:51 :
Doe dat dan ook niet en onderbouw je beweringen
ik heb genoeg gelezen over de wetenschappelijke feiten, maar ik ga over koran versen niet in discussie
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:35
ustad...
ustad... is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-04-2005 @ 16:49 :

Gods woord staat boven alles inclusief wetenschap. [/B]
de makke van geloof is dat je t moet geloven. op t moment dat je gelooft heb je de neiging om vraagstukken binnen dat kader te plaatsen/op te lossen. je bent dan onbereikbaar voor argumenten van buiten je geloof

misschien kunnen we beter bespreken wat god zegt over de omgang met andersdenkenden...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 15:21
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
ustad... schreef op 20-04-2005 @ 15:35 :
misschien kunnen we beter bespreken wat god zegt over de omgang met andersdenkenden...
de koran (allah) heeft daar een eigenzinnige visie op
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 20-04-2005 @ 09:30 :
ik heb genoeg gelezen over de wetenschappelijke feiten, maar ik ga over koran versen niet in discussie
Als je toch geen argumenten wil aandragen hoef je je verder ook niet in de discussie te mengen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:35
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
vichog schreef op 19-04-2005 @ 19:09 :
Allah was een profeet, toch? En hij is toch begraven? Dus dan je hem toch opzoeken en jouw eer betonen aan zijn graf?
Het is beter je mond dicht te houden en dom te lijken dan die te openen en te bewijzen dat dit ook het geval is...
m.a.w (je weet nooit dat deze zin te moeilijk is ofzo) dus:
Als je niet weet waarover het gaat kun je beter ook gewoon niets zeggen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 18:37
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-04-2005 @ 18:48 :
grote meteoriet dan die moet de aarde dan wel erg verwoest hebben
hoezo?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:15
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
imène schreef op 20-04-2005 @ 19:37 :
hoezo?
Als er van die meteoriet na een inslag nog genoeg over is om er een mens op te laten zitten, dan is het een meteoriet van een behoorlijke omvang geweest.
Over het algemeen veroorzaken meteorieten van een dergelijke omvang enorm krachtige inslagen, waarbij enorme stofwolken opwaaien, en zich grote kraters vormen. Tevens raakt het gebied eromheen verwoest door aardbevingen e.d.

Dus, vandaar.

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:24
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Tio schreef op 20-04-2005 @ 20:15 :
Als er van die meteoriet na een inslag nog genoeg over is om er een mens op te laten zitten, dan is het een meteoriet van een behoorlijke omvang geweest.
Over het algemeen veroorzaken meteorieten van een dergelijke omvang enorm krachtige inslagen, waarbij enorme stofwolken opwaaien, en zich grote kraters vormen. Tevens raakt het gebied eromheen verwoest door aardbevingen e.d.

Dus, vandaar.

Groet,
Tio
*kuch*
het gebeurde voor de inslag
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:28
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ehrm...hoe kan een meteoriet op aarde komen zonder in te slaan?

N.B. Alle uitleg met de woorden "God"/"Wonder" of soortgelijke termen zijn ongeldige verklaringen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 19:31
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-04-2005 @ 20:28 :
Ehrm...hoe kan een meteoriet op aarde komen zonder in te slaan?

wie zei dat?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 20:00
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Citaat:
imène schreef op 20-04-2005 @ 20:31 :
wie zei dat?
Niemand, maar een meteoriet is er doorgaans niet zomaar. Meestal schijnen ze in te slaan.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 21:14
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
vichog schreef op 20-04-2005 @ 16:21 :
de koran (allah) heeft daar een eigenzinnige visie op
Dat heeft niets te maken met dit topic. Als je er zo graag je ei oover kwijt wil, maak je maar een nieuw topic aan.

PS. Maak de topic niet speciaal voor de Islam, maar voor alle religies. Ik heb ook het een en ander te zeggen over het Christendom. Trouwens, het is verdacht stil op Filosofie & Wetenschap...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 21:16
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
imène schreef op 20-04-2005 @ 19:35 :
Het is beter je mond dicht te houden
Ik mag toch interesse tonen? Of is dat ineens taboe? En ik bedoelde het serieus
Citaat:
m.a.w (je weet nooit dat deze zin te moeilijk is ofzo) dus: Als je niet weet waarover het gaat kun je beter ook gewoon niets zeggen. ..
De zin is niet moeilijk hoor, als je hem maar in correct Nederlands schrijft.
Ik zou graag die dingen die ik vroeg beantwoord willen zien. Is dat zo verkeerd? Ik ben Christen, als iemand mij iets vroeg over het Christendom zou ik met al mijn passie gaan vertellen. Dat hoort bij het evangeliseren . Moslims denken hier zeker anders over?

groetjes
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.

Laatst gewijzigd op 20-04-2005 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 21:19
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 20-04-2005 @ 22:14 :
Dat heeft niets te maken met dit topic. Als je er zo graag je ei oover kwijt wil, maak je maar een nieuw topic aan.
Het was alleen een simpele gedachte. Ik heb mijn ei al gelegd/geuit hierover, als ik het zo mag formuleren.

Citaat:
PS. Maak de topic niet speciaal voor de Islam, maar voor alle religies. Ik heb ook het een en ander te zeggen over het Christendom. Trouwens, het is verdacht stil op Filosofie & Wetenschap...
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 21:42
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
haplo schreef op 20-04-2005 @ 21:00 :
Niemand, maar een meteoriet is er doorgaans niet zomaar. Meestal schijnen ze in te slaan.
What he said.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 08:40
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
imène schreef op 20-04-2005 @ 20:24 :
*kuch*
het gebeurde voor de inslag
Dus...

Adam zat daar op een gloeiend stuk steen, dat met een rotvaart uit de hemel kwam aanzetten? Maar daar had Adam gewoon geen last van. Zijn huid kon de zoveel honderd graden makkelijk weerstaan, en gelukkig was hij sterk genoeg om zich op de meteoriet vast te houden, terwijl deze met duizend km/uur naar de aarde suisde.

Net voordat de meteoriet insloeg, sprong Adam er even af. Gelukkig had hij stevige benen, en merkte daarom nauwelijks iets van de aardbeving van 8 op de schaal van Richter. Ook het rondvliegend puin deed hem niets, dat ontweek hij gewoon.

Zo is het ongeveer gegaan dan?

Groet,
Tio
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:41
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
vichog schreef op 20-04-2005 @ 22:16 :
Ik mag toch interesse tonen? Of is dat ineens taboe? En ik bedoelde het serieus

De zin is niet moeilijk hoor, als je hem maar in correct Nederlands schrijft.
Ik zou graag die dingen die ik vroeg beantwoord willen zien. Is dat zo verkeerd? Ik ben Christen, als iemand mij iets vroeg over het Christendom zou ik met al mijn passie gaan vertellen. Dat hoort bij het evangeliseren . Moslims denken hier zeker anders over?

groetjes

Natuurlijk mag je interesse tonen maar deze zin: Allah was een profeet, toch? En hij is toch begraven? Dus dan je hem toch opzoeken en jouw eer betonen aan zijn graf?

nouja... zelf een agnost zou dit weten.
Toch zal ik me excuseren voor het feit dat je het misschien 'werkelijk' niet wist...


Groetjes terug namens mezelf.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:46
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Tio schreef op 21-04-2005 @ 09:40 :
Dus...

Adam zat daar op een gloeiend stuk steen, dat met een rotvaart uit de hemel kwam aanzetten? Maar daar had Adam gewoon geen last van. Zijn huid kon de zoveel honderd graden makkelijk weerstaan, en gelukkig was hij sterk genoeg om zich op de meteoriet vast te houden, terwijl deze met duizend km/uur naar de aarde suisde.

Net voordat de meteoriet insloeg, sprong Adam er even af. Gelukkig had hij stevige benen, en merkte daarom nauwelijks iets van de aardbeving van 8 op de schaal van Richter. Ook het rondvliegend puin deed hem niets, dat ontweek hij gewoon.

Zo is het ongeveer gegaan dan?

Groet,
Tio
Ik denk dat jij vroeger vaak heel goede punten kreeg voor je fictionverhalen
Maar ik zal je jammer genoeg moeten teleurstellen...

De zwarte steen werd voor de islamisering vereerd als een vagina of fallus. De godin die in de ka'aba werd aanbeden was dezelfde als de godin Cybele, wier naam evenals het woord kaba met 'kubus' in verband wordt gebracht.
De profeet Mohammed vernietigde dit heiligdom niet, maar nam de oude heidense eredienst op in de Islam. Wat dat betreft was hij een voorstander van integratie en aanpassing. Hij bood de Arabieren geen onveranderlijk systeem aan dat de ontkenning was van al het bestaande, maar hij integreerde alles wat hij rondom zich ontwaarde in een ruimer systeem, en dat ruime, open systeem, waarin iedereen zich thuis moest kunnen voelen, noemde hij 'de Islam'. Binnen dat nieuwe wereldbeeld werden nieuwe verhalen gekoppeld aan de heilige steen die de centrale kern vormt van de Ka'aba-verering in Mekka.
Volgens een islamitische legende zijn Adam en Eva in de steen van de ka'aba verenigd. De steen werd gesneden uit een enorme rode robijn en bevatte een witte steen in het hart. De kleuren rood en wit vertegenwoordigen het vrouwelijke en het mannelijke principe en symboliseren volgens mystieke denkers het verlangen naar vereniging van die twee principes. Later werd de steen door de zonden in de wereld (zondeval of verdrijving uit het paradijs) zwart: de derde heilige Islamitische kleur.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline


The Black Stone, or the Kaaba stone, is set on the outside of one corner of the Kaaba is kissed by all pilgrims who can gain access to it. It is a dark, red brown, and now encased in a massive silver band. It is presumed to be of pre-Islamic origin, possibly meteoric. Myths claim that it fell from heaven, or perhaps that it was brought to earth by angels as a white stone in order to provide the cornerstone of the original Kaaba. It turned black by the impure touch of humans across the millennium. It is lovingly referred to as "the cornerstone of the House," or even the "right hand of God on earth." This stone was presented by Gabriel for the Kaaba and the people who worshipped within it. Muslims, in general, try to kiss, touch, or point to the Kaaba Stone, and often make circumbulations (tawaf) around it. Such circumbulations form, during the pilgrimage season, an integral part of the pilgrimage performance. This circumbulation is performed in the vicinity of the Kaaba, on the polished granite called the mataf. There is a place between the Black Stone and a raised door, against which pilgrims press their bodies in order to receive the blessings and powers that are associated with the holy house. Muslim peoples claim that it is not an idol to be worshipped, instead it is a special place from which to send prayers. The correct name for the Kaaba Stone is the Al-Hajarul Aswad.
http://www.salagram.net/kaba-stone.html
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Nouja, zover ik verder begrepen had, was de zwarte steen dus een meteoriet die door de polytheistische arabieren vereerd werd als zijnde weet-ik-veel-wat.

De Ethiopische koning was daar niet blij mee, want het christendom was in zijn ogen de enige ware religie en stuurde olifanten op de ka'aba af. De kudde olifanten met hun "herders" werd echter door vogels verdreven. En in dit jaar - het jaar van de olifant - werd Mohammed geboren.

Maar hoe dit dan uiteindelijk precies "islamitisch" geworden is, is mij een raadsel.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 21:36
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Citaat:
imène schreef op 21-04-2005 @ 18:46 :
Ik denk dat jij vroeger vaak heel goede punten kreeg voor je fictionverhalen
Op dat punt moet ik je helaas teleurstellen. Wat ik schreef, is de gebruikelijke manier waarop een meteoriet de aarde bereikt. Het onderdeel fictie is afkomstig van jullie, aangezien jullie beweerden dat Adam op de meteoriet zat, voordat deze insloeg. Mijn verhaal was slechts bedoeld om op, enigszins humoristisch/sarcastische wijze duidelijk te maken dat zoiets wel erg moeilijk zou zijn.

Groet,
Tio (die zich afvraagt waarom hij eigenlijk de moeite nog neemt)
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 23:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
imène schreef op 21-04-2005 @ 18:46 :
*verhaal*
En toen ik beweerde dat de islam zaken uit voorgaande religies over nam toen was dat niet zo...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 23:55
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
T_ID schreef op 22-04-2005 @ 00:57 :
En toen ik beweerde dat de islam zaken uit voorgaande religies over nam toen was dat niet zo...
1. Ik zei nooit dat dit niet het geval was.

2. Overnemen is niet het juiste woord.

3. Over welke zaken heb je het?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 00:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
[QUOTE]imène schreef op 24-04-2005 @ 00:55 :
[B]1. Ik zei nooit dat dit niet het geval was.

Of jij dat deed weet ik niet uit mijn hoofd, anderen in ieder geval. (schreef ik dat dan?)

Citaat:
imène schreef op 24-04-2005 @ 00:55 :
2. Overnemen is niet het juiste woord.
3. Over welke zaken heb je het?
De kaaba, de halve maan, mythen, regels, munten, allemaal gekopieerd van vroegere godsdiensten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 01:56
Verwijderd
De Islam is Religion.exe, v3.0. Men heeft gewoon goed gekeken naar alles wat er miste in de vorige versies en dat erin gestopt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 09:21
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 02:56 :
De Islam is Religion.exe, v3.0. Men heeft gewoon goed gekeken naar alles wat er miste in de vorige versies en dat erin gestopt.
Hmmm, ik wacht toch effe op versie 4.0 voordat ik het misschien op mijn eigen harde schijf installeer... Die fundamentalistische applicaties zijn niet echt mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2005, 09:57
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2005 @ 02:56 :
alles wat er miste in de vorige versies en dat erin gestopt.
Zijn we het toch ergens over eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Krishna Bewustzijn
Majella
42 14-03-2008 12:29
Levensbeschouwing & Filosofie Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)?
Cherry Springs
441 27-01-2006 13:32
Levensbeschouwing & Filosofie The Miracle of Iron
Mujahideen
32 02-09-2005 16:33
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappelijke wonderen van de Koran.
Hydrogen
1 22-02-2004 22:35
Levensbeschouwing & Filosofie )) overtuigen Islaam (nu serieus)
Sweet_Hadar
67 08-11-2003 16:06
Levensbeschouwing & Filosofie wie levert nu het bewijs van het geloof
ratsja
123 17-01-2002 19:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.