Oud 06-07-2003, 03:11
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline


Deez hebbik net gemaakt Ik ben er eigenlijk best blij mee De vorige keer dat ik mezelf ging tekenen(ik teken mezelf eigenlijk best vaak ) liep illustrator vast toen ik um op wou slaan. Maar ik wil deze op een shirt hebben. Ik heb van die opstrijkdingen, maar zit toch te twijfelen of ik hem niet zou laten drukken. Dat is wel een heel stuk duurder. Dus nu heb ik een paaar vraagjes
Heeft iemand toevallig ervaring met die opstrijkdingen waar je plaatjes op uit kunt printen? En zo ja, werkt dat, of wordt mij geadviseerd om toch maar te laten drukken, ondanks de kosten?
En verder: Wat vinden jullie ervan
Ik ga slapen, lees het morgen wel.
CU!

*edit* ojah, het petje is mislukt, dat weetik al en het hoofd is te groot, maar dat is min of meer expres...
__________________
ik ben dood *hihi*

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 13:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 09:16
Verwijderd
Laat het drukken, die opstrijkdingen kunnen gaan vlekken. Dat is iig mijn ervaring. Wij hebben het ooit eens bij zo'n copy-shop laten doen, das tussen de tien en de vijftien euro ongeveer (dan krijg je zo'n t-shirt van hun ed - als je zelf een t-shirt meebrengt is het ietsje goedkoper)...dat opstrijkpapier is ook niet echt goedkoop en als je dan ook nog misschien je t-shirt verpest...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:56
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
je beste tot nu toe
ik zou alleen zeggen; kijk nog eens naar de houding van het lijf omdat je linkr schouder (voor de kijers thuis rechs) naar achter gedraaid lijkt, maar je linker voet voor de rechter lijk te staan heeft het lichaam een nogal kurketrekker (of wokkel ) effect.
Niet heel erg 'contra posto'

Voor de rest een stuk beter dan de vorige. Zekerder lijnen werk, niet zo grof meer en invulling gaat ook vooruit
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:36
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
dat verander ik wel ff
thnx. Ik heb een oud shirtje, en ik heb al opstrijkdingen. Daar probeer ik het dan wel ff op uit. Als dat mislukt ga ik naar de drukker(als ik weer geld heb) en laat het daar drukken. Ik weet wel hoe het werkt, bij de drukker. Doe ik wel vaker (mijn ex-vriendje echt onwijs vaak!) maar ik wil ook graag een beetje op mn centjes passen. Bedankt iig!
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 12:45
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
En ehm, sorry voor het kruisje, maar lycos loopt nu ff stom te doen. En ik weet niet waar ik m anders moet uploaden, want dan moet ik weer achter de inloggegevens komen van mijn subdomein van mn broers betaalde account. Maar die heeft hij, en hij heeft een ochtendhumeur...
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:03
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
heb het veranderd (en meteen ook ergens anders geupload... lycos loopt vaag te doen)
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:36
mazterr
mazterr is offline
Het zou mooier zijn als je alleen de omlijning lijnen deze dikte doet en maar de andere lijnen wat dunner.. cellshading ofzo
__________________
And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon you.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 15:19
summer1986
summer1986 is offline
Best mooi! Ik vind het alleen niet erg origineel als ik eerlijk ben...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:12
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ik heb het nu met zo'n opstrijkprintpapiertje op een oud shirtje gestreken. Ik moet zeggen dat het resultaat nog best mooi is Ik weet natuurlijk niet hoe het blijft zitten in de was etc, maar hoe het er nu uitziet valt me alles mee.
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 14:29
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
!Fa!Ke schreef op 06-07-2003 @ 17:12:
Ik heb het nu met zo'n opstrijkprintpapiertje op een oud shirtje gestreken. Ik moet zeggen dat het resultaat nog best mooi is Ik weet natuurlijk niet hoe het blijft zitten in de was etc, maar hoe het er nu uitziet valt me alles mee.
Ik zou hem niet in de wasmachine doen maar met de hand wassen anders kan hij vervormen.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Iets wat ik wil delen:
D.R
5 04-11-2010 11:50
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Tekenen, wat houdt het in?
Miep#1
11 21-06-2004 15:50
ARTistiek Heartache [tekening]
Qimm
17 18-07-2003 18:16
ARTistiek baggy tekenen
Martijngr
4 27-03-2003 20:41
ARTistiek tekening(ik haat scanners)
Bluesummers
29 23-03-2002 11:12
ARTistiek tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes)
Bluesummers
5 09-03-2002 21:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.