Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2007, 19:26
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Spelregels?
__________________
I did it for teh lulz
Advertentie
Oud 29-12-2007, 19:31
Verwijderd
Wat is daarmee?
Ze staan ook in de openingspost.
Oud 29-12-2007, 19:46
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Gewijzigd mister spelling
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 29-12-2007, 19:47
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Wanneer komen de functies?
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 29-12-2007, 19:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Omg, te laat.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 29-12-2007, 20:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Zal ik mn wwspel plaats op ebay zetten?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 29-12-2007, 20:03
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
ik bied 0.00 euro en zet hem dan als je toch bezig bent ook op Marktplaats.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 29-12-2007, 20:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wat is daarmee?
Ze staan ook in de openingspost.
Denk niet dat ie helemaal serieus was

Alleen is er zo te zien een wincondities reglement bijgekomen. Nouja stuk handiger dat je nu weet waar je aan toe bent
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 29-12-2007, 20:18
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Coolkast is melig aan het doen op zijn psp, hij stuurde me een pm met onderwerp weerwolfspel, maar er stond in JIJ BENT LELIJK!!!
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 29-12-2007, 20:20
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mensen, zouden jullie zo lief willen zijn om niet meteen het hele topic vol te spammen? EoS en ik zijn nu bezig met verhaallijnen, rollen en functies. Voor morgenavond 20.30u weet je de functie.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 29-12-2007, 21:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lieve spelleiders, zouden jullie alsjeblieft op willen letten m.b.t. Coolkast en Racing Dutch. Ze zijn bij de meeste spellen best spammerig, en er is eerder valsgespeeld toen er broers meededen. Dus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-12-2007, 21:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ze hebben al een waarschuwing gekregen. We willen ze wel een kans geven. Ze maken gebruik van aparte computers, dus dat scheelt misschien al.

Oja, 2 januari zal het verhaal later verschijnen. Dan vieren we een halfjaar-bestaansfeest en zullen we niet meteen na 20.30u kunnen beginnen met het verhaal. We willen wel proberen om het verhaal die avond nog te posten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 29-12-2007, 21:51
Verwijderd
Dit is mijn eerste ww-spel, dus ik ga het echt niet verpesten.
Oud 29-12-2007, 22:23
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
functie is binnen!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 30-12-2007, 06:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik stem op coolkast, de nieuwe rubykuby
__________________
<):o)
Oud 30-12-2007, 09:35
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Wieh, functie binnen. Hopen dat ik net zo ver kom als het vorige spel
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 30-12-2007, 10:22
Lethe
Lethe is offline
Aaaargh.. ik ben nu zeker te laat? Ik dacht dat de twee weken nog lang niet om waren.

Jammer dat ik jullie pm's nu pas zie. Wel bedankt in ieder geval!
__________________
Nice
Oud 30-12-2007, 10:25
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Aaaargh.. ik ben nu zeker te laat? Ik dacht dat de twee weken nog lang niet om waren.
Ja, te laat.

Ik ga op Racing Dutch stemmen, geef Coolkast een kans want ik heb hem minder vervelend zien doen dan RD.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 30-12-2007, 10:45
Verwijderd
Racing Dutch en coolkast zitten er allebei in? Ik dacht dat er geen familie meer samen mee mocht spelen?
Oud 30-12-2007, 11:11
Lethe
Lethe is offline
In dat geval wil ik wel een plaatsje overnemen.
__________________
Nice
Oud 30-12-2007, 11:12
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Racing Dutch en coolkast zitten er allebei in? Ik dacht dat er geen familie meer samen mee mocht spelen?
Citaat:
Ze hebben al een waarschuwing gekregen. We willen ze wel een kans geven. Ze maken gebruik van aparte computers, dus dat scheelt misschien al.

Oja, 2 januari zal het verhaal later verschijnen. Dan vieren we een halfjaar-bestaansfeest en zullen we niet meteen na 20.30u kunnen beginnen met het verhaal. We willen wel proberen om het verhaal die avond nog te posten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-12-2007, 11:31
Verwijderd
Ik vertrouw ze voor geen meter. Maar goed, dat is een kwestie van dadelijk op één van de twee stemmen.
Oud 30-12-2007, 12:37
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Op ons stemmen omdat we broertjes zijn.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 30-12-2007, 13:02
Verwijderd
RD zit bij een oma en ik bij een andere
Oud 30-12-2007, 13:10
Verwijderd
ja, vandaag toevallig. Maar jullie wonen normaal gesproken bij elkaar in huis toch?
Ik ben het ook niet mee eens dat jullie nu allebei mogen meedoen.
Oud 30-12-2007, 13:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wanneer is de eerste stemronde? Ik kan het zo snel niet vinden.

Edit: Ik zie al wanneer het is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 30-12-2007 om 13:24.
Oud 30-12-2007, 13:23
Verwijderd
ik melde me eerst aan
Oud 30-12-2007, 13:26
Lethe
Lethe is offline
*Hoopt op plekje*
__________________
Nice
Oud 30-12-2007, 13:31
Verwijderd
ik vind het triest, maar ben blij dat ze ons een kans geven
Oud 30-12-2007, 14:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In 1931 werd Winston Churchill geraakt door een taxi in New York City. Hij overleed ter plekke. Zonder zijn sterke leiderschap werd Groot-Brittannië onder de voet gelopen door het Derde Rijk, waarna de rest van Europa, IJsland en Groenland snel volgden. In 1947 volgde de capitulatie waarna geheel Europa in handen van de Nazi’s was. Hitler sloot daarna een verdrag af met de Verenigde staten, waarbij hij verzekerde dat de VS van het Groot-Duitse rijk niks te vrezen had, maar al snel zal blijken dat de Amerikanen zich hierin danig vergist hadden…

New York City, 1955
‘Flyaway, doe mij een hotdog zonder uitjes en extra veel mosterd’ zei Dark Phoenix tegen de aantrekkelijke hotdogverkoopster. ‘Meteen schat’ antwoordde ze met haar liefste glimlach. DP voelde een kriebel in zijn buik. Hij werkte nu al vijf jaar als glazenwasser in het Empire State Building, en hij ging elke ochtend voordat hij met zijn werk begon en elke avond na zijn werk een hotdog halen bij het kraampje van de flirterige hotdogverkoopster. Wat DP betreft waren dat de hoogtepunten van zijn saaie bestaan.
Flyaway reikte hem een hotdog aan en nadat DP betaald had nam hij een hap. ‘Mmm, lekker als altijd’ Flyaway gaf hem een knipoog. ‘Tot vanavond liefje’. DP voelde de kriebel weer opkomen en liep weg voordat hij begon te blozen. Hij stapte in zijn glazenwassersbakje en drukte op het knopje. Het bakje begon te stijgen. Hij was gisteren bij de 64e verdieping gebleven. Het Empire State building was zó hoog, dat er altijd werk voor hem was. Als hij eindelijk de bovenste ruiten had gewassen, dan waren de onderste ruiten alweer vies. Toen hij bij de 64e verdieping was aangekomen pakte hij zijn doek en begon hij de ruit te poetsen. ‘In de winter is dit echt klotewerk’ bedacht DP zich. Hij herinnerde zich de koude winter van vorig jaar nog al te goed. Toen was hij onderhand bevroren in zijn glazenwassersbakje. Maar nu stond er een lekker zonnetje. Hij draaide zich even om om zich even te warmen aan de zonnestralen. Precies op dat moment viel er echter een donkere schaduw over hem. ‘Wat krijgen we..’ dacht DP bij zichzelf. En toen zag hij waar de schaduw vandaan kwam. Het was een enorme zeppelin die over het Empire State Building vloog. Maar nog vreemder was het logo dat op de zijkant van het luchtschip stond: een Swastika.
Naast het enorme luchtschip zag DP een tweede zeppelin vliegen, en daarnaast een derde. De lucht zag zwart van de zeppelins. ‘Dit kan niet!’ dacht DP bij zichzelf. ‘Hitler had gezegd dat hij Amerika nooit binnen zou vallen!’ Toen zag hij dat de haven van New York vol met Duitse schepen lag. Hij hoorde een ontploffing en toen begon het vrijheidsbeeld in te storten. ‘Die schoften hebben het vrijheidsbeeld opgeblazen’ dacht DP bij zichzelf. Opeens begonnen alle zeppelins bommen te laten vallen. Toen pas besefte DP dat hij zich in een wel heel kwetsbare positie bevond. Hij moest hier weg voordat het Empire State building geraakt zou worden! Hij begon in paniek op de bediening van zijn bakje te rammen. Gelukkig, het bakje ging nog naar beneden.
Het leek wel een eeuwigheid te duren, maar uiteindelijk kwam DP beneden aan. Overal was brand en de straten lagen vol met lijken. Ondertussen waren de bommentapijten gestopt, en nu werden er touwen uit de zeppelins gegooid. Overal kwamen er soldaten langs de touwen omlaag. Eentje kwam recht voor zijn neus neer. De man was gekleed in een uniform van de Wehrmacht, compleet met Stahlhelm en Swastika op zijn mouw. ‘Halt! Stehn bleiben!’ schreeuwde hij in het Duits naar DP. Toen DP wegrende, richtte de soldaat zijn Mauser op hem en begon te schieten. DP dook weg achter een auto. ‘Die gast meent het’ dacht hij bij zichzelf. Toen richtte een tweede soldaat zijn geweer op hem. ‘Hände hoch!’ brulde deze. Voordat DP ook maar kon nadenken, had hij al de loop vastgepakt, het geweer uit zijn handen gerukt en de trekker overgehaald. De Duitse soldaat zakte rochelend in elkaar. De eerste soldaat draaide zich om naar hem, maar DP legde hem ook neer. ‘Heb ik dit echt gedaan?’ dacht DP bij zichzelf terwijl hij naar de lijken van de twee Duitsers keek. Toen zag hij dat er nog meer de hoek om kwamen. ‘Ik moet hier weg!’ dacht hij bij zichzelf. ‘Weg uit New York!’ Toen dacht hij weer aan Flyaway. Hij kon haar niet achterlaten. DP begon te rennen, in de richting van Flyaway’s hotdogkraampje.
Flyaway’s kraampje was echter totaal vernield. Flyaway zelf zat op haar knieën, haar armen in haar nek gevouwen, met naast haar nog een groep andere burgers. Er stonden verschillende Duitse soldaten omheen, met hun geweren gericht op de gevangenen. DP sloop dichterbij. Zijn oog viel op een vrouwelijke soldaat in het uniform van de SS. Ze was erg knap. DP zou zo op haar kunnen vallen, ware het niet dat haar ogen heel erg koud waren. De vrouw had een leren zweep in haar hand die versierd was met een zilveren doodskop. ‘Sharführer Pixeldansje!!’ riep iemand. De vrouw draaide zich om en schoot in de houding. DP keek nieuwsgierig naar de nieuwkomer. Er kwam een grote man aanlopen die ook gekleed was in het uniform van de SS. Hij was gespierd en over zijn gezicht liep een groot litteken. DP vond de man eng. ‘Jawohl, Hauptobersturmbahnführer Nagorra’ ‘Zijn dit de gevangenen?’ vroeg de enge man, die kennelijk de leiding had. ‘Jawohl’ antwoordde Sharführer Pixeldansje weer. ‘Heel New York City is in onze handen.’ hauptobersturmbahnführer Nagorra liep naar Flyaway toe. ‘Heel mooi’ zei hij terwijl hij over haar gezicht streek. ‘Deze is voor mij!’ beval hij. ‘Nooit!’ huilde Flyaway. Ze spuwde in zijn gezicht. ‘Dat had je niet moeten doen’ zei Hauptobersturmbahnführer Nagorra hatelijk. Hij pakte zijn Luger en schoot haar door het hoofd. DP kon zijn kreet van afgrijzen niet onderdrukken. Nagorra en Pixeldansje keerden zich om. ‘Jullie hebben er één gemist!’ brulde de Hauptobersturmbahnführer. ‘Pixeldansje, schakel hem uit!’ ‘Meteen, Herr Hauptobersturmbahnführer!!’ Ze wees drie soldaten aan die met getrokken geweren in de richting DP liepen. ‘Ik moet hier weg’ dacht DP bij zichzelf. ‘Voordat die gasten me ontdekken.’ Hij begon langzaam achteruit te kruipen…

deelnemers
1) Pippeloen
2) PixelDansje
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman
6) Kazet Nagorra
7) Minke
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x
14) crazygirlsacha
15) Stefenootje
16) Coolkast
17) Racing Dutch
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Magican
22) drukknoopje

De dorpelingen zijn als eerste aan de beurt. Ze mogen stemmen tot 1 Januari 20:30u
Succes allemaal!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-12-2007, 14:35
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik stem op Kazet, want het is wel heel toevallig dat hij iedereen op ons probeert te zetten.

Kazet Nagorra
Racing Dutch
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 30-12-2007, 14:38
Verwijderd
:')
Oud 30-12-2007, 15:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Twee minuten te laat
maar wel in het verhaal

lol @ de zweep van Pixeldansje
__________________
<):o)
Oud 30-12-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Op ons stemmen omdat we broertjes zijn.
Zijn jullie ook al broertjes? Dat waren Darkiekurd en Mohammed ook en die mochten nooit allebei tegelijk meedoen...
Maar goed, dat is verder niet echt aan mij om daarover te beslissen.

En nu ga ik het verhaal lezen.
Oud 30-12-2007, 16:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Zijn jullie ook al broertjes? Dat waren Darkiekurd en Mohammed ook en die mochten nooit allebei tegelijk meedoen...
Maar goed, dat is verder niet echt aan mij om daarover te beslissen.
Die mochten niet meer samen meedoen, nadat er valsgespeeld was. Wij willen RD en coolkast een kans geven om te bewijzen dat zij niet valsspelen. Als ze wel valsspelen, weten ze de consequenties.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 30-12-2007, 16:46
Verwijderd
Ik zag het al, ja.
Oud 30-12-2007, 17:32
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Mededeling: Coolkast heeft gevraagd waarom ik mijn stem in het topic heb gezet met dus dat hij dacht dat hij een pm moest sturen, ik heb het hem ff uitgelegd.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 30-12-2007, 18:12
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je moet ook een pm sturen he. Niet Magican gaan nadoen (vorige spel)
__________________
<):o)
Oud 30-12-2007, 18:13
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Heb et hem dus even goed uitgelegd.

Ik heb trouwens mijn ava wat strijdlustiger gemaakt,ik lust jullie rauw(wolvenopmerking)
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 30-12-2007, 18:14
Verwijderd
Of mij, in mijn eerste spel maakte ik precies diezelfde fout.
Maar toen snapte ik heel dat gebluf en geacteer nog niet zo.

Ik ga er nog even over nadenken wat ik overmorgen ga stemmen, tenslotte hebben we daar nu tijd genoeg voor.
Ik twijfel op het moment of ik mee ga met Kazet, voor één van de twee broertjes dus, of dat ik ze net als de spelleiders toch nog maar een kans geef...
Oud 30-12-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Heb et hem dus even goed uitgelegd.

Ik heb trouwens mijn ava wat strijdlustiger gemaakt,ik lust jullie rauw(wolvenopmerking)
Waarom maak je een wolvenopmerking?
Oud 30-12-2007, 18:19
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik vind naruto er op deze ava nogal wolfs uitzien,vandaar.
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 30-12-2007, 18:19
Verwijderd
Volgens mij word jij er meer uitgestemd omdat je irritant bent, maar goed.
Oud 30-12-2007, 18:21
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 30-12-2007, 18:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind het zielig om Kazet er meteen uit te stemmen. Waarom hij altijd? En het is ook zielig om op newbees te stemmen. Daarom mijn eerste ronde een random pick. En het is Daboman geworden. (No offense. Plus je was heel lief met bowlen, mij laten winnen )

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x
__________________
<):o)
Oud 30-12-2007, 19:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Geweldig, bedankt voor het verhaal Succes iedereen.
Oud 30-12-2007, 19:22
Verwijderd
ik stem op degene waar het meest op gestemd wordt
Oud 30-12-2007, 19:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik vind het zielig om Kazet er meteen uit te stemmen. Waarom hij altijd? En het is ook zielig om op newbees te stemmen. Daarom mijn eerste ronde een random pick. En het is Daboman geworden. (No offense. Plus je was heel lief met bowlen, mij laten winnen )
Tjonge, de volgende keer laat ik je niet meer winnen Oh en je bent drukknoopje vergeten slimmerd

Ik denk dat ik trouwens voor racing dutch ga.

Kazet Nagorra
Racing Dutch

Daboman
x-spekkie-x

Racing dutch
Daboman
Drukknoopje
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 30-12-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
ik stem op degene waar het meest op gestemd wordt
Schaap!
Oud 30-12-2007, 19:29
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Dit wordt dus voor de 3e achtereenvolgende x er als eerste uit zo
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Het weerwolfspel #43 deel 2
Verwijderd
500 21-01-2008 10:18
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.