Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2019, 14:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Bultjes föhnen tot het net te heet wordt, werkt echt!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Oud 30-06-2019, 14:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gisteren molde ik een kraan tijdens een wandeling. Zei een Hollandse achter me: "Belgen zeker?".
Wil ik nu de vooruit kuisen met een trekker duw ik net te hard en breek de steel
We zitten hier echt met tranen van het lachen in de auto.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2019, 15:36
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Had ze jullie al horen praten of zei ze dat uit het niks?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-06-2019, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Bultjes föhnen tot het net te heet wordt, werkt echt!
Ieke, Pluis, andere medische mensen, schijnbaar zorgt het voor eiwitstolling. Kan dit kwaad? Het kwam op mij over als iets wat nog weleens consequenties zou kunnen hebben.
Oud 30-06-2019, 16:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Denatureren ze al van een haardroger?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2019, 16:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Misschien toch niet
https://amp.reddit.com/r/askscience/...mesquito_bite/
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2019, 16:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
https://www.bbc.com/news/newsbeat-47770982
Oud 30-06-2019, 16:31
Verwijderd
Gasly wéér op een ronde gezet door z'n teamgenoot Kon Vettel ook niet even achter zich houden nadat Vettel op harde compound ging rijden Seriously, wat moet RBR nou nog met Gasly?
Oud 30-06-2019, 17:18
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ieke, Pluis, andere medische mensen, schijnbaar zorgt het voor eiwitstolling. Kan dit kwaad? Het kwam op mij over als iets wat nog weleens consequenties zou kunnen hebben.
Oeh, doe niet zo eng
De bultjes worden kleiner, lijken uit te drogen en jeuken niet meer. Kan dat kwaad?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-06-2019, 17:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Volgens de Paper die ik linkte is het waarschijnlijk een ander mechanisme en dus niet erg.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-06-2019, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Oeh, doe niet zo eng
De bultjes worden kleiner, lijken uit te drogen en jeuken niet meer. Kan dat kwaad?
Het zou niet de eerste keer zijn dat een huis tuin en keukenmiddel een destructief bij-effect heeft.
Oud 30-06-2019, 18:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gasly wéér op een ronde gezet door z'n teamgenoot Kon Vettel ook niet even achter zich houden nadat Vettel op harde compound ging rijden Seriously, wat moet RBR nou nog met Gasly?
Ik hoop vooral dat er een keer duidelijkheid over de uitslag komt, duurt al 3 uur nu. Ze maken de sport zo echt definitief kapot na eindelijk een race waar weer echt wat te beleven viel.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-06-2019, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop vooral dat er een keer duidelijkheid over de uitslag komt, duurt al 3 uur nu. Ze maken de sport zo echt definitief kapot na eindelijk een race waar weer echt wat te beleven viel.
No further action, is het geworden. Nou, meevaller, met de pisspoor decisions van de FIA de laatste tijd (Vettel vs Hamilton bijvoorbeeld).

Maar serieus; de doorsnee Nederlander lijkt niet te willen zien wat voor talent Verstappen is, hoe uniek hij in dat opzicht als topsporter is. In no time was hij Ricciardo volledig de baas en Ricciardo koos het hazenpad. Gasly zou een goede vervanger zijn; bam; nu twee races achter elkaar gelapt door teamgenoot.

Verstappen is een major fucking problem voor iedere coureur, Hamilton en LeClerc (ik schrijf Vettel al af) incluis. Spectaculair.
Oud 30-06-2019, 20:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline


Beste quote.
Oud 30-06-2019, 20:48
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Destruct waarom nou weer die monool op jouw plaatje?
Oud 30-06-2019, 20:48
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Die Trump en Kim naast elkaar ook. Zelden zulke debielen naast elkaar gezien.
Oud 30-06-2019, 20:50
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Destruct waarom nou weer die monool op jouw plaatje?
Nou ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oud 30-06-2019, 20:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Die Trump en Kim naast elkaar ook. Zelden zulke debielen naast elkaar gezien.
legendes.
Oud 30-06-2019, 20:52
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
legendes.
2 kleuters.
Oud 30-06-2019, 20:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Geert Wilders is een jood.
Oud 30-06-2019, 20:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Vieze aap!

Oud 30-06-2019, 21:05
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Godver, ik ben exposed.
Oud 30-06-2019, 21:06
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Kut Destruct, ga ergens ander wiet roken ofzo nu meurt mijn hele huis ernaar.
Oud 30-06-2019, 21:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Kut Destruct, ga ergens ander wiet roken ofzo nu meurt mijn hele huis ernaar.
OH SHIT EXP0SED
Oud 30-06-2019, 21:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Ga slapen
Oud 30-06-2019, 21:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ga slapen
no u.
Oud 30-06-2019, 21:53
butters
butters is offline
Nu ik het mij afvraag. Waar is straatmeid naartoe?
Oud 30-06-2019, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Nu ik het mij afvraag. Waar is straatmeid naartoe?
Ze had geen zin meer in dit forum. Ze vindt iedereen hier te min.
Oud 30-06-2019, 23:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik heb haar weggejaagd.
Oud 01-07-2019, 07:58
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
Nu ik het mij afvraag. Waar is straatmeid naartoe?
Ze was niet zo lief, daarna werd ze verwijderd
Oud 01-07-2019, 09:46
Verwijderd
Oud 01-07-2019, 11:44
Verwijderd
Citaat:
No further action, is het geworden. Nou, meevaller, met de pisspoor decisions van de FIA de laatste tijd (Vettel vs Hamilton bijvoorbeeld).
Ik vind het uiteraard dikke prima, Verstappen verdiende op basis van de race an sich de overwinning plus ik ben Verstappen-fan. Maar gezien wat er met Vettel gebeurde vind ik het een vreemde beslissing, niet heel consequent. Ik snap dat het niet identiek was, maar toch.

Gezien hoe lang het duurde en alles krijg je toch sterk het gevoel dat de beslissing niet door de stewards genomen is maar hevig beïnvloed door andere factoren.

Wat mij betreft hadden ze overigens Vettel ook de overwinning gegeven, dus hoop dat ze vanaf nu deze lijn gaan hanteren.
Oud 01-07-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Maar gezien wat er met Vettel gebeurde vind ik het een vreemde beslissing, niet heel consequent. Ik snap dat het niet identiek was, maar toch.
Niet identiek is natuurlijk een gruwelijk understatement; er was hier geen sprake van de baan verlaten en opnieuw de baan op komen.

Citaat:
Wat mij betreft hadden ze overigens Vettel ook de overwinning gegeven, dus hoop dat ze vanaf nu deze lijn gaan hanteren.
Aardig wat mensen voerden Vettel aan als argument om Verstappen een penalty te geven, in de zin van "als .. dan ..". Naast dat de situaties volstrekt anders zijn én Vettel ten onrechte een penalty kreeg -waar toch consensus over lijkt te zijn-, is het natuurlijk krankzinnig om consistentie te vragen als het gaat om waardeloze beslissingen die meer kwaad dan goed doen. Beter stop je gewoon met waardeloze beslissingen in plaats van de lijn voort te zetten.
Oud 01-07-2019, 14:17
Verwijderd
Overigens; er valt ook prima een case te maken voor de volgende uitleg: LeClerc ging doelbewust voor een "VAR-momentje" door de deur wagenwijd open te laten, niet te liften, en 'm tegen Verstappen aanzetten. De winst in dit scenario: de wetenschap dat je dan een "nee heb je, ja kan je krijgen'-situatie hebt bij de FIA -- al dan niet op appèl. Want LeClerc voelde op z'n klompen aan dat zijn P1 onhoudbaar was tegen de P2-coureur.

O.a. Pedro de la Rosa merkte dit op; "vroeger" liet je op de spot van LeClerc in die bocht het gaan. Omdat je wist dat je gezien was en het grind of de muur een groter probleem op zou leveren. Nu ligt er asfalt, dat maakt de "VAR-gok" wat makkelijker en blijf je er dus achter/naast hangen en stuur je gewoon in, op een lijn die niet van jou is.
Oud 01-07-2019, 19:18
Verwijderd
Doris is een jaar oud vandaag en ze is zo knap en zo leuk.
Oud 01-07-2019, 19:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
gefelicitaart.
Oud 01-07-2019, 19:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd! Heeft ze ook rood haar?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-07-2019, 19:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Gefeliciflapstaart.
Oud 01-07-2019, 19:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 01-07-2019, 19:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Doris is een jaar oud vandaag en ze is zo knap en zo leuk.
Wajoow, gefeliciteerd!
Ze is idd zo schattig en leuk en koetsiekoe...
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-07-2019, 21:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gefeliciteerd!
Oud 01-07-2019, 21:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
het is gufelisiteert dislekt
Oud 01-07-2019, 21:23
Verwijderd
Ze heeft geen rood haar. Desondanks is ze echt enorm perfect. Lekker zoals iedere moeder van haar eigen kind vindt.
Oud 01-07-2019, 21:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline


Mensen met een kat, wat is een leuk kleinigheidje/speeltje om mee te nemen voor de kitten van mijn collega waar ik ga kijken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-07-2019, 21:31
Verwijderd
Kattenkruid. Een knuffeltje waar een rammeltje in zit.
Oud 01-07-2019, 21:32
Verwijderd
In ander nieuws, ik kwam deze zojuist tegen:

Citaat:
Wat zou het gaaf zijn als we onze edele delen weer echt als edel beschouwen . En dat we als we seks hebben diep respect hebben voor de vagina het zien als een prachtig heiligdom van de ander als man en dat we als man de vagina niet als een lust opject zien maar als een heilig bron . En het ook zo vereren . En dat de vrouw de penis van de man ook ziet als iets godelijks en iets heilig . Laten we als man en vrouw weer met elkaar communiceren wat voor de één heilig is hoeft voor een ander niet . Maar in respect en communicatie naar elkaar toe ligt zoveel diepgang en begrip . Wat zou het bijzonder zijn als man en vrouw zoveel respect hadden voor elkaar . En niet mekaar de schuld geven . Maar dat we diep van binnen de heling in ons zelf zoeken . Ik schaam mij hoe ik jaren respectloos met vrouwen ben om gegaan ze gezien heb als lust opject alleen kon denken aan tieten , kut , neuken, pijpen en beffen . Wat ben ik dankbaar dat ik steeds meer bewust wordt hoe dankbaar ik ben voor de vrouwen ik ben geboren uit een vrouw en ook een hele bijzondere vrouw . Echt ode aan alle vrouwen . Ook dankbaar voor mijn ex die mijn 6 kinderen heeft gebaard . Wat ben ik vaak respectloos naar haar geweest ik heb haar niet de eer gegeven die ze verdient heeft . Ik ben niet bewust aanwezig geweest zat constant in mijn reptielen brein . Dankbaar dat ik mag leren om mijzelf en de vrouw te eren zonder mijzelf weg te geven . Laten we als man en vrouw bewust worden waar we meebezig zijn . Ik ben blij dat ik leef en mag genieten van zijn .
<3
Oud 01-07-2019, 21:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
het is gufelisiteert dislekt
Gevelisiteert. Stommert.
Oud 01-07-2019, 21:36
Verwijderd
Gefeliciteerd Doris!
Oud 02-07-2019, 09:39
Verwijderd
Bondscoach Sarina Wiegman van de Oranjevrouwen heeft het twee dagen voor het duel met Zweden in de halve finales van het WK opgenomen voor Shanice van de Sanden. De rechtsbuiten krijgt de nodige kritiek in de media, maar volgens Wiegman is dat niet altijd terecht.

Ik begrijp dat Wiegman hier een beetje de lieve vrede wil bewaren en "respectvol" wil omgaan met Shanice van de Sanden. Zo zoetjes aan begint het vooral Heel Erg Pijnlijk te worden voor alle betrokken partijen, Beerensteyn voorop. Van De Sanden heeft dit WK nog geen fatsoenlijke bal gegeven. Volstrekt nul gevaar. Dat kán niet op die positie. Dit heeft niets met vrouwenvoetbal vs mannenvoetbal te maken. Dit heeft niets met mansplaining te maken. Ze speelt gewoon ongehoord kut dit gehele WK. Dat is toch volstrekt helder? Of ben ik nou gek?
Oud 02-07-2019, 09:45
Verwijderd
Nee klopt. Tegelijkertijd volstrekt logisch dat de bondscoach dat niet in de media bevestigt maar haar eigen speler verdedigt.

Ik heb het idee dat ze Beerensteyn als joker inbrengen als de tegenstander vermoeid begint te raken wel een goede tactiek vindt. Je aanvallend beste formatie - relatief fit - in het laatste kwart van de wedstrijd inzetten. Niet eens zo'n gekke gedachte in de knock-out fase.

Tegelijkertijd neemt de frustratie bij Beerensteyn waarschijnlijk flink toe. Je beste team moet gewoon spelen, je gokt nogal door een mindere speelster te handhaven.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi makkers van het dagelijkse leven #1933
Destruct!
500 26-06-2019 17:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen oud nederlands...vraagje
Toet0r
13 18-02-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.