Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 21:31
kizzy
kizzy is offline
Ik heb een dik half jaar geleden de ziekte van pfeiffer gekregen... hierdoor heb ik bijna al me vrienden verloren... inmiddels heb ik veel ondere 'shit' meegemaakt... ik heb een lieve vriend maar de laatste 4 maanden kan ik alleen nadenken over zelfmoord.. ik heb bijna iedere dag huilbuien en voel me gewoon "nutteloos" .

geen vrienden, niet naar school, alleen pijn.. wat heb je daaraaan?

soms wil ik zo graag stoppen met het leven, me dierbaren die overleden zijn opzoeken.. maar anderzijds houd ik van me vriend.. ik wil hem niet kwijt..

hebben meer mensen hier last van? en kan dat komen omdta ik een ziekte erbij heb dus daardoor depressiever word??

sorry ik moest dit gewoon ff kwijt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 22:09
Dutchy15
Dutchy15 is offline
mja, ik snap wat je bedoeld, iemand die ik ken heeft ook pfeiffer gehad en die verloor dus ook vrienden(niet alle natuurlijk) en school ging slechter enzo, ik heb dr ook gesprekken over gehad en t kwam op ongeveer t zelfde neer watjij allemaal zegt..
en een goede vriendin van me,daar was ook de kans dat ze pfeiffer had, en die tijden van onzekerheid(controle tot uitslag) voelde ze zich dus niet echt lekker! want tja, de gevolgen kunnen wel es heel groot zijn, maaar gelukkig had ze t niet.

dus je bent zeker niet de enige, t is best wel een erge ziekte, maar t gaat toch na een tijdje over? je hebt t nu al een half jaar he, weten ze niet ongeveer wanneer t over is ofzo??
dat depressief worden komt natuurlijk door de gevolgen(waarvan de oorzaak pfeiffer is..)
maar geef niet op!!ga vooral geendomme dingen doen, er komt een dag wanneer alles weer beter wordt!! neem dat maar van me aan!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 01:46
Verwijderd
Ja ik ben depressief en ja ik heb er dus last van
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 01:49
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ja ik ben depressief en ja ik heb er dus last van

hm goeie reactie op het onderwerp...


[Dit bericht is aangepast door MrOizo (14-01-2002).]
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 08:08
shania
shania is offline
Ik denk dat je zeker depressief bent en dat is helemaal niet vreemd als je de ziekte van pfeiffer hebt, want je kunt immers veel minder en gaat je vervelen enz. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het goedkomt. Geef de moed niet op want er zijn zeker mensen die om je geven.
Je kunt me altijd mailen als je dat wilt of als je gewoon eens je hart wil luchten.
Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 14:47
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
shania schreef:
Ik denk dat je zeker depressief bent en dat is helemaal niet vreemd als je de ziekte van pfeiffer hebt, want je kunt immers veel minder en gaat je vervelen enz. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het goedkomt. Geef de moed niet op want er zijn zeker mensen die om je geven.
Je kunt me altijd mailen als je dat wilt of als je gewoon eens je hart wil luchten.
Liefs Shania
thnxx voor de reacties... allemaal btw.. maar soms ben ik echt onwijs vrolijk ALS er uberhaupt iemand komt.. en echt ik ben zo goed als IEDEREEN verloren.. tja.. 't zal wel overgaan.... pffff luchte wel ff op. en ik zal vast wel geen gekke dingen doen.. ik kijk nu gewoon heel erg uit naar volgend jaar, in de zomer voel 'k me ook beter.. nieuw schooljaar, nieuwe vrienden.. alles nieuw.. hopen dat het dan beter gaat..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie depressief? Ik weet het zelf niet meer.
trophus
58 03-05-2007 10:48
Psychologie Depressie of niet?
GVD**
17 26-01-2006 12:07
Psychologie Depressief of niet?
Joey22
12 08-12-2005 20:35
Psychologie Dood willen = depressief zijn?
MazeMouse
31 01-04-2003 17:40
Psychologie Manisch Depressief (MDS - Borderline)
Genesis
25 25-03-2002 18:08
Psychologie Weten sommige wel wat depressief zijn werkelijk is?
G-18
49 18-01-2002 00:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.