Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 19:34
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik ben dit weekend weer naar groningen geweest. Ik moest nog wat spullen hebben want kon niet alles in 1 keer me nemen en wou men vrienden en fuzzie (ex) graag zien

ben vrijdag heen gegaan en die zelfde avond afgesproken met fuzz. Na 15 minuten begon ze me al te zoenen en tjah...
Om een lang verhaal kort te houden: ik heb het echt heel leuk gehad met haar Ze weet nogsteeds niet wat ze wil maar heeft dit weekend wel heel veel liefde aan me gegeven! Heb ook 2 nachten met der doorgebracht enzo...

Maar het probleem!

Dit was natuurlijk te verwachten en had verkomen kunnen worden maar ik ben weer helemaal in de wolken en een groot deel wat ik al verwerkt had is weer terug!

Ze zegt dat ze van me houd en dat ze graag wil dat het tussen ons weer goed komt maar wil me niet terug nemen... Ik heb het nu weer vet moeilijk enzo en dat wil ik niet meer!

De vraag is dan ook! Moet ik hierover met der praten? Ik wil der niet kwijt en wil ook niks overhaasten maar dit wil ik niet meer!! Ik voel me alleen maar elendig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 20:10
Verwijderd
Gelukkig heb ik me niet in die situatie gemanoevreerd.

Citaat:
Ze zegt dat ze van me houd en dat ze graag wil dat het tussen ons weer goed komt maar wil me niet terug nemen... Ik heb het nu weer vet moeilijk enzo en dat wil ik niet meer!
Ze wil een sexrelatie?
Het lijkt mij het beste als jullie elkaar een tijdje niet zien.

Zorg eerst dat je alles weer op een rijtje hebt en zeker weet dat je niet bij haar in bed belandt zodra jullie 2 minuten alleen zijn.
Dat zorgt namelijk alleen maar voor meer problemen. Maar dat heb je al ondervonden.

(i) Bouw een eigen kennissenkring op in je eigen woonplaats.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:25
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Jadie schreef op 03-09-2003 @ 21:10:
Gelukkig heb ik me niet in die situatie gemanoevreerd.

Ze wil een sexrelatie?
Het lijkt mij het beste als jullie elkaar een tijdje niet zien.

Zorg eerst dat je alles weer op een rijtje hebt en zeker weet dat je niet bij haar in bed belandt zodra jullie 2 minuten alleen zijn.
Dat zorgt namelijk alleen maar voor meer problemen. Maar dat heb je al ondervonden.

(i) Bouw een eigen kennissenkring op in je eigen woonplaats.
Het is nu bijna 2 maand uit en ik zit al meer als en maand in rotterdam! We hebben veel uitgepraat in die tijd tewijl we elkaar niet zagen en ik heb der dit weekend sins anderhave maand weer voor het eerst gezien! ik viel als een baksteen en zij ook!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:46
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ze wil dat het weer goed komt tussen jullie maar wil je niet terugnemen? Sorry, maar dat is redelijk tegenstrijdig.. ik zie even niet in hoe ik die 2 dingen apart kan zien? Seksrelatie?
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:50
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 03-09-2003 @ 21:46:
Ze wil dat het weer goed komt tussen jullie maar wil je niet terugnemen? Sorry, maar dat is redelijk tegenstrijdig.. ik zie even niet in hoe ik die 2 dingen apart kan zien? Seksrelatie?
Het zou kunnen dat ze wil dta het goedkomt als in vriendschap, maar ze toch niet wil dat ze een relatie hebben. Of ze twijfelt misschien de hele tijd ...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:02
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 03-09-2003 @ 21:50:
Het zou kunnen dat ze wil dta het goedkomt als in vriendschap, maar ze toch niet wil dat ze een relatie hebben. Of ze twijfelt misschien de hele tijd ...
Dat kan inderdaad, maar als je geen relatie met hem wil/dat niet zeker weet, moet je hem niet de indruk geven dat je dat wel wilt, door hem te gaan zoenen, etc.
Ja toch?
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:09
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 03-09-2003 @ 22:02:
Dat kan inderdaad, maar als je geen relatie met hem wil/dat niet zeker weet, moet je hem niet de indruk geven dat je dat wel wilt, door hem te gaan zoenen, etc.
Ja toch?
Ze geeft me zoveel hoop elkekeer en toch... daar moet ze echt mee ophouden!! ik probeer der ook te spreken maar krijg der niet te pakken! ik moet der echt voor een keuze zetten ook al is dat hard! zo ga ik alleen maar kapot
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:13
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 03-09-2003 @ 22:09:
Ze geeft me zoveel hoop elkekeer en toch... daar moet ze echt mee ophouden!! ik probeer der ook te spreken maar krijg der niet te pakken! ik moet der echt voor een keuze zetten ook al is dat hard! zo ga ik alleen maar kapot
Inderdaad!
Laat haar kiezen..
En als ze zegt dat ze het nog steeds niet weet, moet je haar echt proberen te vergeten, hoe moeilijk dat dan ook is. Dit kan zo nog wel jaren doorgaan en dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Laat haar kiezen en leg je neer bij haar keuze. Als het ooit verandert, hoor je het vanzelf wel. Misschien merkt ze wel hoeveel ze om je geeft als jullie elkaar een tijdje niet zien/spreken?
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 21:15.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:19
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 03-09-2003 @ 22:13:
Inderdaad!
Laat haar kiezen..
En als ze zegt dat ze het nog steeds niet weet, moet je haar echt proberen te vergeten, hoe moeilijk dat dan ook is. Dit kan zo nog wel jaren doorgaan en dan weet je nog niet waar je aan toe bent. Laat haar kiezen en leg je neer bij haar keuze. Als het ooit verandert, hoor je het vanzelf wel. Misschien merkt ze wel hoeveel ze om je geeft als jullie elkaar een tijdje niet zien/spreken?
Nou ik heb de dus anderhalf maand niet gezien en tjah ok we hebben elkaar wel gesproken maar ook niet veel! Maar heb net met de afgesproken dat we starks als zij thuis is even praten! dus ik zet der zo wel voor de keuze en we zullen het wel zien!

ik gaat nu off want ik ga kas hier! kom hier morgen wel op terug

Wens me succes
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 21:23
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 03-09-2003 @ 22:19:
Nou ik heb de dus anderhalf maand niet gezien en tjah ok we hebben elkaar wel gesproken maar ook niet veel! Maar heb net met de afgesproken dat we starks als zij thuis is even praten! dus ik zet der zo wel voor de keuze en we zullen het wel zien!

ik gaat nu off want ik ga kas hier! kom hier morgen wel op terug

Wens me succes
Succes
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:17
Verwijderd
En hoe is het gegaan? Alles uitgepraat?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:31
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 04-09-2003 @ 13:17:
En hoe is het gegaan? Alles uitgepraat?
Nou nee

Ik heb het echt goed verknalt!!!! Kregen een beetje ruzie enzo
Nahjah ik heb het verpest en we moeten maar het beste er van maken! Der is nog wel hoop enzo dus hopelijk gaat het allemaal nog wel goed komen. Opzig zijn er wel dingen gezecht waar we ons echt aan stoorde dus wat dat betreft zijjn er wel dingen gezecht die maar eens gezecht moesten worden!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:38
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Je moet gewoon uberhaupt niet naar Groningen gaan.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 04-09-2003 @ 18:38:
Je moet gewoon uberhaupt niet naar Groningen gaan.
Nou, het is wel een mooie stad, en sommige mensen daar zijn erg leuk. Er wonen ook veel stumperds, though
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:16
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Jaja niet naar groningen gaan

Ik zie jou nog niet 1 2 3 Uit je geboorte stad weggaan en nooit meer terug komen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:01
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2003 @ 18:43:
Nou, het is wel een mooie stad, en sommige mensen daar zijn erg leuk. Er wonen ook veel stumperds, though
hehe, wordt hier gedoeld op bepaalde personen???

Ik denk dat je je zelf moet afvragen wat je wilt, (volgens mij was het wel al redelijk duidelijk dat je dit niet meer wilt) zeg dat tegen haar. Als zij niks met jou wil behalve sex, zou ik het niet doen, wordt je alleen maar meer gekwetst...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:15
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
wrum niet
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:21
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
^Rambo^ schreef op 06-09-2003 @ 14:15:
wrum niet
Zegt het woord gevoelens je iets? Meeste mensen worden liever niet geplayed....
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 16:45
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 05-09-2003 @ 21:16:
Jaja niet naar groningen gaan

Ik zie jou nog niet 1 2 3 Uit je geboorte stad weggaan en nooit meer terug komen!
He stuk humorloos vreten, ga een taart neuken.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 19:32
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 06-09-2003 @ 17:45:
He stuk humorloos vreten, ga een taart neuken.
________________
Subtiel

Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:13
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
AtHell schreef op 06-09-2003 @ 17:45:
He stuk humorloos vreten, ga een taart neuken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
AtHell schreef op 06-09-2003 @ 17:45:
He stuk humorloos vreten, ga een taart neuken.
your point is...?!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 23:50
Fuzzie
Avatar van Fuzzie
Fuzzie is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 03-09-2003 @ 22:09:
Ze geeft me zoveel hoop elkekeer en toch... daar moet ze echt mee ophouden!! ik probeer der ook te spreken maar krijg der niet te pakken! ik moet der echt voor een keuze zetten ook al is dat hard! zo ga ik alleen maar kapot
zeg dat dan!!!!!!
jij zegt dat ik je geen hoop geef. en ik gebruik je niet voor een sex relatie, ik wil gewoon alles eerst beter opbouwen en niet zo van het is weer goed!!! ik hou echt wel van je hoor!!!!
eidereen krijgt hier een indruk van mij niet normaal, terwijl ik vet men best doe!!!
Sorry hoor......
__________________
uhuh
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 10:14
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik heb geen geduld! Ik wil te veel te snel

sorry

Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 11:22.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 11:01
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 12:21
Fuzzie
Avatar van Fuzzie
Fuzzie is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 08-09-2003 @ 11:14:
Ik heb geen geduld! Ik wil te veel te snel

sorry
hoi hoe is het
__________________
uhuh
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 00:50
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
(ik zit eigenlijk buiten me boekkie maar oke ik ben jolanda met deze wil ik toch iets zeggen)
Als je echt opnieuw met elkaar wil beginnen moet je toch veel met elkaar zijn,uitpraten wat er mis is gegaan.
Denk dan niet dat alles eerst bekoelen moet en je mekaar rust en tijd moet gunnen is gewoon verloren tijd.
Want als je echt en ik bedoel uit je tenen echt verlieft bent op iemand wil je t uitpraten.
En als t echt diep zit wil je gewoon bij iemand zijn dat denk ik.
Want echt verlieft zijn betekend ook houden van iemands mindere kanten.
Nou uh das al foks doeg he.hoop dat je er wat aan hebt oke en een groetje van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik trek het niet meer
Pimboli92
11 01-10-2016 21:48
Psychologie Wat moet ik doen?
eva384
3 12-04-2013 11:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147
Verwijderd
500 07-07-2009 15:45
Psychologie moet het ff kwijt..
Verwijderd
54 26-01-2004 15:49
Liefde & Relatie ik weet het niet meer hoor...
AnneCath
41 19-08-2003 17:49
Psychologie Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder?
Miracle
33 05-01-2003 21:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.