Oud 02-01-2010, 23:48
Trinity
Trinity is offline
Ik merk dat de redenen dat ik relaties verbroken heb over de jaren nogal verschillen

reden 1: vriendje snapte mijn gevoelens niet (3 jaar)
reden 2: vriendje was niet zo slim (1/2 jaar)
reden 3: seksuele compatibiliteit miste (3mnd)
reden 4: de relatie was een routine/er zat geen vooruitgang in/we waren vastgeroest (4 jaar)

wat waren jullie redenen om een relatie te beeindigen?
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2010, 23:50
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Meest recente;

Ik voelde meer lust dan liefde voor haar.
Ik wou niet met haar gevoelens spelen en maakte het daarom uit.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 00:29
WAT
WAT is offline
hm.... op volgorde...
- hij werd te egoistisch en begon haantjesgedrag te vertonen, ik kan er niet tegen en vond het vervelend (13 weken)
- afstand was te ver en we waren te jong om alleen heen en weer te reizen, noorden van het land en zuiden van het land (6 maanden)
- wiet was belangrijker dan mij, zijn vrienden of school (4 weken)
- ik kon het niet aan om oneerlijk te zijn over dat ik twijfelde tussen mij gevoelens voor hem of voor een oude vlam (4 maand, kwam er overigens die dag ook al achter dat hij duidelijk dat probleem niet had want hij ging al een maand vreemd)
- ik was 17 en had meer aandacht nodig dan hij me kon geven, ik wou uitgaan en hij niet (5 maanden)
die er na ben ik allemaal gedumpt, (2 maand, 1,5 jaar en 1,5) allemaal om verschillende redenen, tot ik er achter kwam dat ze eigenlijk me dumpten omdat ze niet langer mij met een andere meid konden combineren... meh...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 12:49
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Maar 2 redelijk lange relaties gehad.

- De reden bij de eerste was omdat zij vreselijk controleerde en enorm jaloers was op iedereen die met me praatte. Na 10 maanden uitgemaakt.

- De reden bij de tweede was omdat het beter voor haar zou zijn. Ze wilde zelf niet toegeven dat ze tijd voor zichzelf nodig had, dus heb ik die beslissing genomen. De impact die dat voor haar had heeft ervoor gezorgd dat ze in therapie ging en nu gaat het weer stukke beter met haar. Na bijna 2 jaar een punt achter gezet.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 13:35
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
-Na een tijdje was die spanning er gewoon af voor me, ik betrapte mezelf erop dat ik een middag geen zin had om naar haar toe te gaan..Ik wou haar niet langer voor de gek houden. (6 maanden)

-Onze interreses lagen heel ergens anders. Daarnaast is een erg goede zwemster (Junioren NK?) en voor zwemmen moet je nou eenmaan veel tijd plannen. We zagen elkaar de laatste weken erg vluchtig.. (6 maanden)

-Ik ben nogal welbespraakt en sociaal. Zij was wat meer verlegen en stil. In het begin klikte het erg goed maar na een tijdje had ik het gevoel geen tegengas te krijgen. Ik heb gewoon een sterke meid nodig die niet op haar mondje is gevallen (4 maanden)

Momenteel een meisje op het oog die aan die criteria voldoet!
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 15:41
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
- Hij was extreem jaloers/bezitterig/obsessief bezig en ik deed er alles aan om hem daarin te veranderen. Dat werkte dus niet (anderhalf jaar).
- Zijn IQ was mijn schoenmaat (2 weken).
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 16:41
Rock Alarm
1. Mevrouw neukten met haar huis-genootje waar ik later via mijn beste vriend achter moest komen, en dan ook nog de schuld mij schoenen in willen schuiven. TRUT.

2. Was een controle-freak en wilden alles op haar manier.. en me ook steeds proberen te veranderen,fuck off ik verander voor niemand.

3. Afstand was te groot, we zagen elkaar steeds minder en minder, nooit officieel uitgemaakt maar vervaagde gewoon.

4. Geval praten 60% van de tijd over dr ex+ geen seks meer willen omdat... je raad het al ze aan der ex moest denken+ Later gaf ze toe nog geneukt met hem te hebben in tijden dat ik op kazerne zat :-)

Maar ja uiteindelijk zie ik iedere relatie als een nieuwe ervaring voor de volgende relatie XD
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 17:20
Verwijderd
Ik heb het niet zo vaak uitgemaakt ^^ Meestal lieten ze mij stikken

Iets van een maand ofzo, ik was verliefd op iemand anders.

Mijn 1e lange relatie, van 4 jaar, hebben we na samen overleg afgebroken. Maar het was eigenlijk mijn schuld, ik was gewoon niet meer verliefd op hem (was verliefd op iemand anders geweest), hadden een broer/zus-relatie. De reden dat ik het nog wat heb laten aanslepen is dat ik niet wou dat iemand dacht dat ik het uitmaakte omdat ik mijn rijbewijs net had gehaald en hem dus niet meer nodig had. In werkelijkheid, was dat gevoel al wat eerder dan dat bezig, maar ja, je kent de mensen he... Daarnaast vond ik ons wat jong toen we aan die relatie waren begonnen, ik wou eigenlijk ook andere terreinen verkennen (ik was 16 en hij 17,5, we waren elkaars eerste). + er liep nog wel meer niet goed, zoals de sex enzo, vooral door mij, dat wel.

Dan heb ik het met iemand na 3 maanden op Valentijnsdag uitgemaakt terwijl hij met bloemen en een ring afkwam (eigen schuld, ik had gezegd niets te doen), omdat hij een vuile leugenaar was en een dief. Niet tov mij, maar hij heeft mijn vrienden belogen en bestolen en daar had ik dus geen medelijden mee.

Eentje van een maand: niet verliefd. Wel leuk, maar het was het toch niet.

Eentje van een week: Eigenlijk was ik verliefd op iemand anders en ik dacht dat ik dat kon buitensluiten, maar helaas.

En ik wou het met deze na 3 maanden uitmaken omdat hij niet zo slim was en zijn verhalen vaak niet klopten en de sex voor geen meter liep, maar hij was me dus voor ^^. (Ik wou wachten tot na de feestdagen, maar hij had intussen al een ander).
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 17:34
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
- Zijn IQ was mijn schoenmaat (2 weken).
En hij maakte het niet uit omdat jij bizar grote voeten hebt?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 17:36
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
En hij maakte het niet uit omdat jij bizar grote voeten hebt?
Mrauwr!
Ik haal de olie, videocamera en de schaarse kleding.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 19:09
Verwijderd
Hmm met de belangrijkste ex heb ik eigenlijk de knoop doorgehakt omdat híj teveel twijfelde. Twee keer En de hele zooi die erbij scheef zat, maar dat was van beide kanten zo.

Met mijn eerste vriendje op m'n 16e heb ik het uitgemaakt na een maand omdat ik uberhaupt niet verliefd was, we elkaar nooit zagen, hij niet kon zoenen, en zijn vriend mij smste dat hij erover dacht om het uit te maken, dus ik was 'm voor

De tweede op m'n 16e was ik ook niet verliefd op, en het werd gigantisch benauwend omdat hij wel vreselijk verliefd was. Drama drama.

Toen heb ik wijselijk een paar jaar alleen gescharreld, tot die bovengenoemde ex dus.

Vervolgens de rebound na die ex, omdat ik, je raadt het al, niet verliefd was, en het toch een kéér uit moest gaan...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 19:16
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
En hij maakte het niet uit omdat jij bizar grote voeten hebt?
Citaat:
Mrauwr!
Ik haal de olie, videocamera en de schaarse kleding.
Nee hoor, sommigen kicken er juist op .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
1. Mevrouw neukten met haar huis-genootje waar ik later via mijn beste vriend achter moest komen, en dan ook nog de schuld mij schoenen in willen schuiven. TRUT.
Had ze haar verdiende geld wel aan je afgegeven?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 20:55
wup
wup is offline
Vriendje 1 (na ene dik jaar): hij wilde me constant tot zijn geloof overhalen, waar ik op een gegeven moment op anrwoorde dat ik er klaar mee was. Nog geen 2 maanden later was hij verloofd met een van mijn beste vriendinnen.
Vriendje 2 ( na bijna 3 jaar): Te veel om op te noemen en tegelijk niets. Gewoon allebei veranderd door de jaren en niet meer hebben wat er was. Nog steeds een vriend van me
Vriendje 3, de ouwe had mij gedumpd omdat onze gevoelens niet echt hetzelfde waren.
Scharrel: niet slim genoeg, te jong.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 21:03
Verwijderd
Na 2 maanden én een nieuwe én verloofd??? Dat is snel gegaan...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 13:42
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Na 2 maanden én een nieuwe én verloofd??? Dat is snel gegaan...
Zeg dat wel en een fijne vriendin
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 13:47
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
hmm... Ik heb het nog nooit uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 13:56
Verwijderd
Ik heb nooit een relatie uitgemaakt en ben er vrij zeker van dat ik dat ook nooit zal doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2010, 16:31
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
Ik heb nooit een relatie uitgemaakt en ben er vrij zeker van dat ik dat ook nooit zal doen.
Jij wacht gewoon net zo lang tot zíj het uitmaakt? grapjee

OT
ik heb het nooit uitgemaakt, het is uitgegaan via via, door hem. grr.
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 16:41
Verwijderd
Zo zou je het kunnen zien, ja.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 16:42
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Pf, dat uitmaken is ondertussen al meer dan een half decenium geleden. Die 'relaties' stelden gewoon niet zoveel voor. Een reden dat ik het ooit uit heb gemaakt met een vriendje was omdat ik me begon te ergeren aan hoe hij rook. Niet dat hij naar zweet rook of anderszins stonk, maar ik hield niet van zijn geur... Goede reden lijkt me zo
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 18:21
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Omdat ik door de jaren heen veranderde, en hij (naar mijn mening) niet met mij mee veranderde waardoor er een enorme afstand tussen ons in kwam te staan.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 21:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
-Ik was nog helemaal niet toe aan een vriendje, ik was pas dertien. (2 maanden)
-Ik was eigenlijk niet echt verliefd en we woonden te ver uit elkaar (3 maanden)
En nog eentje die me gedumpt heeft omdat hij eindelijk seks met zijn andere vriendin (die hij al drie jaar had) kon hebben en mij daar dus niet meer voor nodig had.

En nu heb ik al 2,5 jaar een vriendje en dat ben ik niet van plan uit te maken. <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 21:36
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
- Hij was zwaar gelovig en ik niet, zijn ouders pushten nogal, ik trok dat niet, ik was pas 15 (7 maanden gehad) en het was zo'n schatje, verder zat alles perfect.
Inmiddels issie ook al getrouwd met een ander
- Ik was niet echt verliefd, dat dacht ik alleen maar (2,5 week)
- Hij deed geen moeite voor me, we woonden ver uit elkaar ik was geopereerd en hij zou langskomen maar zei doodleuk af (1,5 maand)
- Ik was vreselijk verliefd, schrok zo van mijn eigen gevoelens en angsten dat ik vluchtte en het uitmaakte.. stomstomstom..

Gelukkig (nu een jaar later ) was ie nog steeds gek op me, en nu gaat het al bijna 4 maanden goed *afkloppen* hoop dat het zo blijft gaan
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 21:56
wup
wup is offline
Citaat:
Na 2 maanden én een nieuwe én verloofd??? Dat is snel gegaan...

Er was dan ook al van alles gaande tussen hen voordat het uit was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2010, 22:06
Verwijderd
En die was gelovig?Wat voor geloof is dat dan, zo een waar polygamie is toegestaan ofzo? Nee echt, wat een lul! Wist jij het toen al, of ben je daar later achter gekomen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 22:13
wup
wup is offline
Er is nooit echt wat tussen ze gebeurd ( teminste... dat moet ik geloven), maar ze waren al wel langer verliefd op elkaar en dat hadden ze ook al uitgebreid met elkaar besproken.
Achteraf waren alle signalen daar ( laptop dichtklappen als hij met haar op msn zat en ik in de buurt kwam etc), maar ben nogal naief aangelegd.


Ach.. is inmiddels 4 jaar terug. Zie dr nooit meer, maar vorig jaar hebben we nog wel contact gehad en het afgesloten. Geen negatieve gevoelens meer.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 01:06
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Okay here we go

nr 1: Hij was niet zo intelligent en stond niet sterk in zijn schoenen waardoor ik over hem heen walste en dat ging na een jaar behoorlijk vervelen
nr 2: Was erg lief, maar ook hij liet nogal over zich heen lopen
nr 3: Was een ontzettende pessimist en had issues
nr 4: Na twee maanden waren we het er wel over eens dat we elkaar toch niet zo leuk vonden
nr 5: Was net als nr 3 een ontzettende pessimist en nogal snel op zijn teentjes getrapt en had issues
nr 6: Had issues
nr 7: Was eigenlijk een rebound, maar duurde toch zes maanden
nr 8: Had issues
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 10:12
rancho
rancho is offline
Als ze jaloers is,als het sexueel niet klopt,vreemdgaan...dit zijn enkele voorbeelden waarom ik het meteen zou uitmaken.
Als ze jaloers is,vertrouwt ze me dus niet en ik hoef geen relatie waar het vertrouwen weg is.
Als ik sexueel niet "bevredigd" word,is de kans groot dat ik mijn bevrediging ergens anders ga zoeken en dat wil ik haar dan niet aandoen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 01:03
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik ben drie keer in m'n leventje degene geweest die er een punt achter heeft gezet, waarvan slechts één van de drie 'relaties' ook daadwerkelijk een relatie was. Eerste twee waren toen ik een jaar of 16 was, met de eerste maakte ik het uit omdat ik verliefd was geworden op nummer twee Daar ben ik vervolgens een paar maanden maar mee samen geweest en toen heb ik het met hem (telefonisch!) ook uitgemaakt. Waarom weet ik niet meer, waarschijnlijk was ik alweer verliefd op de volgende. Het is toch wat, die puberteit

Oh, en de laatste dan. Na 2,5 jaar besloot ik dat ik wel genoeg had getwijfeld over het wel of niet werken van die relatie dus dat is op zichzelf al een reden.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 01:36
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 01:12
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Je gaat het pas zien als je het door hebt
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:45
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ehm... Intelligentie en afstand zijn bij mij de redenen altijd geweest.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 20:45
justsmile
Avatar van justsmile
justsmile is offline
hij loog dat hij niet aan de drugs was,
hij had mij gewoon nooit iets leuks te vertellen,
en hij was vreemdgegaan.
en nu mis ik hem weer. stom stom stom.
__________________
a dream costs nothing unless you want it to come true.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 20:50
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hij was te oud
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 20:52
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Twee relaties gehad:

1) Woonde te ver weg, na 2 weken amper contact vond ik het niet meer gaan. Ik had geen zin meer om daar heen te gaan (1.5 uur reizen....), dus het was via MSN gegaan. :')

2) Kort samengevat: Grooooootste klootzak OOIT.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2010, 21:09
Verwijderd
1. Persoon in kwestie zat met haarzelf in de knoop en ik kon er niet meer tegen.

2. Was een platonische relatie en was dus al snel verveeld, mede reden om het uit te maken was de date met mn huidige vriendin Patricia (Jehebtmelief), met wie ik erg gelukkig ben al 6 maanden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 00:23
blackheart03
blackheart03 is offline
1. Omdat ie verhaaltjes verzon zodat ik wel met hem naar bed MOEST gaan. En ik was nog zo dom om te geloven dat ie van me hield ook, tot ik het eindelijk zat werd.

2. Omdat ik me niet meer goed voelde bij hem. Ik schaamde me vaak voor hem omdat ie raar deed en het was een schat maar ik vond hem gewoon niet leuk meer.

3. Omdat ie iedere week op een ander viel.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 10:30
Verwijderd
Omdat ik haar alleen maar had om iemand anders te vergeten, wat me toch niet lukte. Verder wilde ze me verstoppen en dat vond ik niet leuk, en ze woonde idioot ver weg.
Dus toen heb ik 't er gemaild

Edit: Ze was het met me eens :')
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 12:08
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Reden bij de laatste ex was dat ze te weinig weerstand bood.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 12:19
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Reden bij de laatste ex was dat ze te weinig weerstand bood.
Tip: bekkenbodemspieren.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:19
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Tip: bekkenbodemspieren.
een echte dijenkletser hoor
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:22
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Tip: bekkenbodemspieren.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 14:32
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
een echte dijenkletser hoor
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Levensbeschouwing & Filosofie Het bewijs (over het bestaan van god)
Lord Dolphin
144 09-12-2007 19:22
Verhalen & Gedichten donker en licht
niña
7 23-08-2003 17:05
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 14:46
Verhalen & Gedichten Begin van een verhaal.
Vlooienband
20 18-01-2003 04:02
Psychologie Betoog: Het nut van het leven?
Verwijderd
18 18-07-2002 04:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.