Oud 06-04-2018, 10:02
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Zeg hoeveel je verdient per maand en je leventijd er eventjes bijzetten 😚 netto

Laatst gewijzigd op 06-04-2018 om 10:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2018, 10:08
Verwijderd
Bruto of netto? Paar keer modaal.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2018, 10:09
carmentjuuh
carmentjuuh is offline
Citaat:
Bruto of netto? Paar keer modaal.
Wat is brutto of netto?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2018, 10:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat is brutto of netto?
Na en voordat je er belasting over hebt betaald


Toen ik begon met mijn bijbaantje op de markt verdiende ik €40,- per zaterdag (10 uur werken), ik was toen 15. In de zomer werkte ik ook op dinsdag voor €25,- per halve dag. Op m'n 16e werd mijn salaris hoger en verdiende ik zo'n €300 per maand.

Later ben ik voor de universiteit gaan werken en daar hield ik ongeveer €200,- per maand aan over, voor 4 uur werk per week. Ik denk dat ik toen 19 of 20 was.

Op dit moment studeer ik af en doe ik wat verschillende dingen ernaast om wat bij te verdienen, zo geef ik bijles aan middelbare scholieren, heb ik een oppasgezin en heb af en toe betaalde fotografie opdrachten. Dat is allemaal vrij onregelmatig, dus wat ik daar aan overhoud verschilt sterk per maand.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-04-2018, 19:32
nuclearjasper
Avatar van nuclearjasper
nuclearjasper is offline
20.-
16 jaar.
__________________
"Ever on and on I continue circling~With nothing but my hate in a carousel of agony~Till slowly I forget and my heart starts vanishing~ ..." -Bad Apple
Met citaat reageren
Oud 06-04-2018, 19:33
Verwijderd
Laatste trap schaal 8 OOP voortgezet onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 16:29
Verwijderd
ik zit om en nabij de 2000 euro per maand, inclusief reiskosten en overwerk uren

ik ben 26
Met citaat reageren
Oud 07-04-2018, 23:18
Coen00
Coen00 is offline
Ik verdien vaak rond de 350 euro per 4 weken met werken bij de Appie. Ik ben 18 jaar en werk ongeveer 12 uur per week.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 22:05
dennis99
dennis99 is offline
Ik werk als freelancer dus het is moeilijk te zeggen hoeveel ik verdien exact
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 22:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik werk als freelancer dus het is moeilijk te zeggen hoeveel ik verdien exact
wat doe je precies als freelancer? /nieuwsgierig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 22:14
Valereax
Valereax is offline
Ik ben 13
Ik 'werk' 8uur de zaterdag en 4uur de zondag dus in een weekend €300 ongeveer dus ongeveer €1200 per maand maar €200 geef ik aanmezelf en €1000 aan m'n broer,mama en papa.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 23:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben 13
Ik 'werk' 8uur de zaterdag en 4uur de zondag dus in een weekend €300 ongeveer dus ongeveer €1200 per maand maar €200 geef ik aanmezelf en €1000 aan m'n broer,mama en papa.
'werk' ? Je verdient best een hoop voor een 13-jarige! Wat voor geweldig baantje heb je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 08:54
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
'werk' ? Je verdient best een hoop voor een 13-jarige! Wat voor geweldig baantje heb je?
Ik rap voor geld, ik maak beats, en ik vraag geld aan mensen en de helft van dat geld geef ik aan daklozen en de rest hou ik voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 08:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik rap voor geld, ik maak beats, en ik vraag geld aan mensen en de helft van dat geld geef ik aan daklozen en de rest hou ik voor mezelf
Tof!

Citaat:
Ik heb een manier(ik verdien hier +-€200 per dag(8uur)) je maakt een papier met een rooster 2x16 en daaronder zet je 'Dakloze mensen' je vraagt als ze geïnteresseerd zijn in een donatie (ong €4 per huis) en stel dat je 5euro krijgt dan geef je €2.5 aan daklozen en de rest voor jou. Ik 1week is dat +-€1000.
Nevermind, helemaal niet tof! Dit is oplichting. En ik gok zo dat je ook niet de juiste vergunningen hebt om huis aan huis te collecteren/ verkopen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 10-04-2018 om 09:21.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:26
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Tof!



Nevermind, helemaal niet tof! Dit is oplichting. En ik gok zo dat je ook niet de juiste vergunningen hebt om huis aan huis te collecteren/ verkopen
Dat is toch geen oplichting??
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:27
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Dat is toch geen oplichting??
By the way oplichting is toch dat ik NIETS geef aan de daklozen? Je moet toch winst maken?!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
By the way oplichting is toch dat ik NIETS geef aan de daklozen? Je moet toch winst maken?!
Als je aan mensen geld vraagt voor de daklozen dan gaan zij er vanuit dat het hele bedrag naar de daklozen gaat. Als je er niet bij verteld dat je de helft zelf houd dan is dat oplichting
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:30
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Als je aan mensen geld vraagt voor de daklozen dan gaan zij er vanuit dat het hele bedrag naar de daklozen gaat. Als je er niet bij verteld dat je de helft zelf houd dan is dat oplichting
Omg... niemand zei dat tegen me dus hoe kan ik dat weten?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-04-2018, 09:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Je moet toch winst maken?!
En dit is dus echt heel egoistisch. Collecte is heeft geen eigen winstdoel. Dat doe je vrijwillig voor het goede doel en daarvoor moet je een licentie hebben en ik betwijfel sterk of je die hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:33
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
En dit is dus echt heel egoistisch. Collecte is heeft geen eigen winstdoel. Dat doe je vrijwillig voor het goede doel en daarvoor moet je een licentie hebben en ik betwijfel sterk of je die hebt.
Daklozen op straat... en dankuwel voor de eerlijkheid vanaf nu ga ik ALLES geven aan daklozen op straat
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
By the way oplichting is toch dat ik NIETS geef aan de daklozen? Je moet toch winst maken?!
Goede doelen en stichtingen mogen geen winst maken! En met wat jij doet doe je je voor als goede doelen organisatie
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:37
Valereax
Valereax is offline
Ok dankuwel voor de eerlijkheid allemaal... eindelijk
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 09:58
Verwijderd
En wat ga je met het illegaal gekregen geld doen? Alles netjes teruggeven?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 10:31
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
En wat ga je met het illegaal gekregen geld doen? Alles netjes teruggeven?
Uitdelen aan daklozen...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Uitdelen aan daklozen...
Ook die duizenden euro's die je aan je ouders gegeven hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2018, 11:02
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Ook die duizenden euro's die je aan je ouders gegeven hebt?
Ten 1e: het gaat over €1200
Ten 2de: ik ga ze allemaal weggeven want ik wil niet in de problemen...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 11:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ten 1e: het gaat over €1200
Ten 2de: ik ga ze allemaal weggeven want ik wil niet in de problemen...
Voel je je niet schuldig over het feit dat je met €1200 een zwerver een maand lamg van straat zou kunnen helpen maar jij het gewoon in je zak gestopt hebt omdat jij vond dat je er best aan mocht verdienen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 11:21
Valereax
Valereax is offline
Citaat:
Voel je je niet schuldig over het feit dat je met €1200 een zwerver een maand lamg van straat zou kunnen helpen maar jij het gewoon in je zak gestopt hebt omdat jij vond dat je er best aan mocht verdienen?
Ik weet dat ik echt de fout ben in gegaan en zal dit NOOIT meer doen... Nooit
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 11:26
Verwijderd
Het is ook gewoon gelogen toch.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 11:53
Verwijderd
Ja ga ik ook vanuit maar ach leuk verhaal wel
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 12:07
Valereax
Valereax is offline
Sluit dit topic plz
Met citaat reageren
Oud 10-04-2018, 12:21
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Sluit dit topic plz
Dit is niet jouw topic maar dat van Carmen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:53
Theguy69
Theguy69 is offline
Ik ben 13 bijna 14.
Met zakgeld en mijn krantenwijk (3 uur per week)
113-120 EUR per maand of zo
krantenwijk alleen is 48-50 eur per maand
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:07
swish98
swish98 is offline
Ik ben 20

z.z.p.er 2500,- vast freelance salaris, 3000-3500,- bijkomend afhankelijk van het succes van die maand.
Totaal 5-6k/maand

Let wel, ik studeer niet, dus op een gegeven moment ga ik meerdere jaren moeten stoppen qua werk.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat doe je goed In welke sector werk/ z.z.p. je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 16:26
Verwijderd
Kleine kanttekening.

Voor een twintigjarige is het natuurlijk prima maar voor ZZP'ers in de sector waar ik werk is het een belabberd en bedroevend tarief. Dat begint aan het dubbele tarief en dan heb ik het nog over de relatief laag opgeleiden met relatief weinig ervaring.

Realiseer je wel dat hij van dat bedrag alles zelf moet betalen, is niet te vergelijken met wat iemand in loondienst vangt. Als hij dit als "sustainable" inkomen wil hebben zal hij bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheidsverzekering af moeten sluiten. Hij moet hier volledig zelf pensioen van opbouwen. En ga zo maar door. Als hij dit voor de nabije toekomst op een goede manier zou willen doen, zou er netto misschien 2200 euro per maand aan overhouden. Niets mis mee maar staat in schrille verhouding tot de 5-6k die hij noemt. Is "gewoon" ongeveer modaal nettosalaris.

Nogmaals: voor een twintigjarige een heerlijk bedrag en prima, daar gaat het niet om. Sterker nog, voor genoeg oudere mensen ook nog altijd een heel goed salaris.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2018, 16:54
swish98
swish98 is offline
Citaat:
Dat doe je goed In welke sector werk/ z.z.p. je?
Entertainment / sport sector.

Citaat:
Kleine kanttekening.

Voor een twintigjarige is het natuurlijk prima maar voor ZZP'ers in de sector waar ik werk is het een belabberd en bedroevend tarief. Dat begint aan het dubbele tarief en dan heb ik het nog over de relatief laag opgeleiden met relatief weinig ervaring.

Realiseer je wel dat hij van dat bedrag alles zelf moet betalen, is niet te vergelijken met wat iemand in loondienst vangt. Als hij dit als "sustainable" inkomen wil hebben zal hij bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheidsverzekering af moeten sluiten. Hij moet hier volledig zelf pensioen van opbouwen. En ga zo maar door. Als hij dit voor de nabije toekomst op een goede manier zou willen doen, zou er netto misschien 2200 euro per maand aan overhouden. Niets mis mee maar staat in schrille verhouding tot de 5-6k die hij noemt. Is "gewoon" ongeveer modaal nettosalaris.

Nogmaals: voor een twintigjarige een heerlijk bedrag en prima, daar gaat het niet om. Sterker nog, voor genoeg oudere mensen ook nog altijd een heel goed salaris.
Daar heb je helemaal gelijk in. Veel mensen onderschatten alle extra kosten die een z.z.p-er maakt.

In mijn voordeel werkt dat het grootste deel van mijn werk bestaat uit het afreizen naar evenementen wereldwijd waar mijn 'sponsor', dezelfde partij die mijn salaris uitkeert, de kosten voor draagt (zo'n 2-3x per maand). Door verschillende omstandigheden, o.a. reeds belast inkomen van buitenlandse bronnen, betaal ik maar een klein percentage van bovenstaand bedrag aan belastingen.

Door een zuinige levenstijl (425 eu huur per maand, geen vakanties/dure kleding etc) kan ik zo 2000-3000 euro per maand opzij zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 17:00
Verwijderd
Goed geregeld. Enig idee hoe lang je dit denkt te willen/kunnen doen? Kunt zo een leuk bedrag opzij zetten om "luxe" te studeren
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 17:03
swish98
swish98 is offline
Citaat:
Goed geregeld. Enig idee hoe lang je dit denkt te willen/kunnen doen? Kunt zo een leuk bedrag opzij zetten om "luxe" te studeren
Het is een fragiele markt dus eigenlijk gewoon totdat het niet meer loont

Ik doe het nu 2 jaar met veel plezier maar wil zeker wel proberen een master op zak te hebben tegen de tijd dat ik 30 ben.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2018, 00:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Klinkt als een goed plan

Ik probeer nu naast m'n bachelor en fotografie-opleiding wat werk in de fotografie te doen, en op dit moment kan ik echt alleen nog maar dromen van zulke bedragen per maand.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Loon vakkenvuller?
alban2004
12 15-01-2021 20:13
Werk, Geld & Recht Onderzoek nieuw product idee in de beleggingswereld
Sadriy91
1 11-10-2016 16:58
Algemene schoolzaken Enquete voor school(aub invullen?)
Surrender_
16 10-08-2010 11:57
Levensbeschouwing & Filosofie Hoeveel verdien je?
bramrxt
100 22-08-2009 23:23
Werk, Geld & Recht Geld verdienen zonder wat te doen -> verantwoord?
LQ_Silver
55 22-03-2005 02:48
Lifestyle Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete)
Feilsiyeve
92 05-04-2003 16:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.