Oud 24-07-2018, 18:52
Joël538
Joël538 is offline
Hallow
Ik ken een meisje nu al een tijdje enz en ik denk echt dat ze me leuk vindt.
Ik vind haar ook erg leuk.
Morgen zie ik haar weer en ik wil haar dan graag vragen alleen ik durfde het heel vaak in het verleden bij andere meisjes nooit ivm weinig zelfvertrouwen, angst voor de reactie van haar enz enz.. ik ben bang dat dat morgen misschien weer het geval is. Iemand tips? Alvast bedankt😊
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2018, 19:00
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hallow
Ik ken een meisje nu al een tijdje enz en ik denk echt dat ze me leuk vindt.
Ik vind haar ook erg leuk.
Morgen zie ik haar weer en ik wil haar dan graag vragen alleen ik durfde het heel vaak in het verleden bij andere meisjes nooit ivm weinig zelfvertrouwen, angst voor de reactie van haar enz enz.. ik ben bang dat dat morgen misschien weer het geval is. Iemand tips? Alvast bedankt😊
Zegt ze (hele aardige) dingen die ze niet tegen andere zegt of... Als ze met een groepje vrienden is (waar jij bij bent) geeft ze jou dan meer aandacht dan de rest? Als jij verdrietig bent troost ze je dan? Dit zijn wel dingen waardoor je erachter kan komen of ze je leuk vindt. Zo ja, is de kans groter dat je een ja krijgt dan dat dit niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 19:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Je kunt ook gewoon vragen of ze zin heeft om eens met z'n tweeën af te spreken. Als ze dat wil dan kun je evt. een beetje peilen of ze je leuk vindt en dan kun je haar direct wat beter leren kennen .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 19:27
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Je kunt ook gewoon vragen of ze zin heeft om eens met z'n tweeën af te spreken. Als ze dat wil dan kun je evt. een beetje peilen of ze je leuk vindt en dan kun je haar direct wat beter leren kennen .
Dat is ook een goede maar hij heeft weinig zelfvertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 19:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat is ook een goede maar hij heeft weinig zelfvertrouwen...
Soms moet je je daar (hoe moeilijk ook) overheen zetten als je iets graag wilt, om te ervaren dat je het kan.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 20:37
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Soms moet je je daar (hoe moeilijk ook) overheen zetten als je iets graag wilt, om te ervaren dat je het kan.
Klopt wij sloten eigenlijk gewoon goed op elkaar aan!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 22:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is ook een goede maar hij heeft weinig zelfvertrouwen...
Samen afspreken en elkaar leren kennen is dan juist een goed idee! Dan wordt met elkaar omgaan ook veel minder eng.

Als je elkaar nog niet zo goed kent, en je verlegen bent maar wel ineens een relatie zou krijgen, weet je eigenlijk ook niet wat je met elkaar aan moet. Dat is niet fijn. Spreek eerst eens af, een aan elkaar. Hoe beter je elkaar leert kennen, hoe minder onzeker je je bij haar gaat voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 22:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Samen afspreken en elkaar leren kennen is dan juist een goed idee! Dan wordt met elkaar omgaan ook veel minder eng.

Als je elkaar nog niet zo goed kent, en je verlegen bent maar wel ineens een relatie zou krijgen, weet je eigenlijk ook niet wat je met elkaar aan moet. Dat is niet fijn. Spreek eerst eens af, een aan elkaar. Hoe beter je elkaar leert kennen, hoe minder onzeker je je bij haar gaat voelen.
Daarom kan je eerst mijn vragen nagaan en als je daar meerendeel ja hebt kan je het advies van Positivemind opvolgen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 22:06
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Samen afspreken en elkaar leren kennen is dan juist een goed idee! Dan wordt met elkaar omgaan ook veel minder eng.

Als je elkaar nog niet zo goed kent, en je verlegen bent maar wel ineens een relatie zou krijgen, weet je eigenlijk ook niet wat je met elkaar aan moet. Dat is niet fijn. Spreek eerst eens af, een aan elkaar. Hoe beter je elkaar leert kennen, hoe minder onzeker je je bij haar gaat voelen.
Het kan ook akward worden als je allebei verlegen wordt.😂
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:26
Joël538
Joël538 is offline
Thx iederen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2018, 23:34
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Thx iederen
Hoop dat we je goed hebben geholpen. Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verkering vragen
KlaasFaak666
4 08-07-2017 18:06
Liefde & Relatie verkering vragen??
jonasdeponas
3 11-07-2016 21:25
Liefde & Relatie Hoe verkering vragen
Elite!
15 05-08-2010 22:55
Liefde & Relatie Verkering vragen?
Denniz
6 20-04-2009 12:09
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 14:49
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.