Oud 10-12-2004, 17:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
doe een goed bod zou ik zeggen... ik heb er 3 in de aanbieding...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 10-12-2004, 17:39
Verwijderd
die mag je niet verhandelen, die zijn voor t goeie doel
Oud 10-12-2004, 17:52
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
koekjes schreef op 10-12-2004 @ 18:39 :
die mag je niet verhandelen, die zijn voor t goeie doel
Hey, de moraalridder, fijn dat je er bent .
Oud 10-12-2004, 18:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
koekjes schreef op 10-12-2004 @ 18:39 :
die mag je niet verhandelen, die zijn voor t goeie doel
er is toch ook netjes 3 eurie naar het goede doel gegaan?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-12-2004, 19:18
qghp
qghp is offline
Vuile slet
Oud 10-12-2004, 19:24
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 10-12-2004 @ 20:18 :
Vuile slet
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 10-12-2004, 19:27
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
is de rage niet een beetje over. Nu zijn de bandjes in alle andere kleuren van de regenboog hip
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Oud 10-12-2004, 20:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 10-12-2004 @ 20:27 :
is de rage niet een beetje over. Nu zijn de bandjes in alle andere kleuren van de regenboog hip
nee dat zijn lelijke aftreksels vd échte ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-12-2004, 21:25
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
die bandjes zijn altijd al loos geweest, in welke kleur dan ook. Ik heb er geen bandje voor nodig om te laten zien dat ik VOOR goede doelen ben, en TEGEN slechte zaken.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 10-12-2004, 21:32
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
waarom wil je nu aan je ontzettend gulle donatie van €1 verdienen dan?

vind t een beetje lullig eigenlijk...
laat de mensen die er eentje willen die lekker in de winkel kopen en zo iig ook dat doel steunen i.p.v. dat bandje 2e hands te kopen en m dus echt alleen maar hebben om er bij te horen ofzo

kan aan mij liggen hoor..
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 10-12-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Muzzle schreef op 10-12-2004 @ 18:52 :
Hey, de moraalridder, fijn dat je er bent .
\o/ missed me?
Oud 11-12-2004, 09:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fleur schreef op 10-12-2004 @ 22:32 :
waarom wil je nu aan je ontzettend gulle donatie van €1 verdienen dan?

vind t een beetje lullig eigenlijk...
laat de mensen die er eentje willen die lekker in de winkel kopen en zo iig ook dat doel steunen i.p.v. dat bandje 2e hands te kopen en m dus echt alleen maar hebben om er bij te horen ofzo

kan aan mij liggen hoor..
ik hoef er niets aan te verdienen, ik wilde er 2 via ebay kopen en had op wat meer dingen geboden dan ik nodig had... dus ik kreeg er 3 teveel. En die hoef ik niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-12-2004, 10:46
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Hey

Ik wil ze wel. Wat wil je ervoor hebben?
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 11-12-2004, 11:26
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik wil er ook wel eentje, hoeveel?

groetjes
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 11-12-2004, 11:49
Caroo
Avatar van Caroo
Caroo is offline
Op het fok forum kun je ze gewoon netjes voor 1,- kopen
__________________
[ Caroo.nl ]
Oud 11-12-2004, 12:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Caroo schreef op 11-12-2004 @ 12:49 :
Op het fok forum kun je ze gewoon netjes voor 1,- kopen
dan koop je ze daar toch? op Ebay ook, of je bestelt er 10 via internet of 100... maakt mij allemaal niet uit ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-12-2004, 02:00
Spazz
Spazz is offline
waarom zou je met zoiets willen lopen? Om te showen dat je zo ''goed'' bent om 1 euro aan het kankerfonds te geven?
Maak gewoon 5 euro over, weet je zeker dat het goed terecht komt!
__________________
Incognito
Oud 12-12-2004, 09:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Spazz schreef op 12-12-2004 @ 03:00 :
waarom zou je met zoiets willen lopen? Om te showen dat je zo ''goed'' bent om 1 euro aan het kankerfonds te geven?
Maak gewoon 5 euro over, weet je zeker dat het goed terecht komt!
Wat maakt het uit. Die bandjes zijn er om geld in te zamelen voor het goede doel. En het werkt, want veel mensen kopen ze. Anders hadden ze dat geld niet gehad hoor. Ik zie het probleem niet.
Ads door Google
Oud 12-12-2004, 09:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Spazz schreef op 12-12-2004 @ 03:00 :
waarom zou je met zoiets willen lopen? Om te showen dat je zo ''goed'' bent om 1 euro aan het kankerfonds te geven?
Maak gewoon 5 euro over, weet je zeker dat het goed terecht komt!
Wat is er mis met een goed idee om het kankerfonds te steunen? Dit is voor mensen een gemakkelijke manier om het te steunen, ze hoeven niet de giro op te zoeken en geld te storen, ze hoeven alleen maar zo'n bandje te kopen...

Verder maken de Europeese verkopers wel iets winst, aangezien de bandjes 1 dollar kosten en de Euro meer waard is dan de dollar...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-12-2004, 11:59
Spazz
Spazz is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-12-2004 @ 10:54 :
Wat is er mis met een goed idee om het kankerfonds te steunen?
Je mist jammer genoeg het hele punt...helaas. Het gaat om het feit dat mensen het willen dragen om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn dat ze het kankerfonds steunen.
__________________
Incognito
Oud 12-12-2004, 12:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Spazz schreef op 12-12-2004 @ 12:59 :
Je mist jammer genoeg het hele punt...helaas. Het gaat om het feit dat mensen het willen dragen om te laten zien hoe goed ze wel niet zijn dat ze het kankerfonds steunen.
Ik ken geen mensen die het om die reden doen .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-12-2004, 15:56
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-12-2004 @ 13:11 :
Ik ken geen mensen die het om die reden doen .
Ken je die mensen dan wel goed genoeg??
volgens mij zijn er erg veel mensen die dit wel doen, maar toch vindt ik dit geen slecht idee.
Of die mensen er nou voor zijn of niet, er is nu veeeel meeer geld naar het kankerfonds gegaan dan anders zou zijn gedoneert..
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Oud 12-12-2004, 21:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Maxic schreef op 12-12-2004 @ 16:56 :
Ken je die mensen dan wel goed genoeg??
volgens mij zijn er erg veel mensen die dit wel doen, maar toch vindt ik dit geen slecht idee.
Of die mensen er nou voor zijn of niet, er is nu veeeel meeer geld naar het kankerfonds gegaan dan anders zou zijn gedoneert..
ja precies.

en ik ben het er niet mee eens dat de meeste mensen het dragen om te laten zien dat ze het kankerfonds steunen. Het zou juist zo moeten zijn. Ze dragen het omdat het een mode-item is geworden.
Oud 13-12-2004, 11:14
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Maar ik vraag me toch af, Gothic, waarom je die bandjes dan bij Ebay koopt.. dan heeft er toch al iemand anders die euro voor het goede doel voor betaald?
Als je ze in de winkel zou kopen zou er twee keer een euro betaald zijn.. Dus in mijn ogen ben jij zo iemand die er dus mee rondloopt voor de show..

Offtopic @Maxic: jij hebt mijn avatar gestolen!!
__________________
Keep on rockin'
Oud 13-12-2004, 11:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Konijn schreef op 13-12-2004 @ 12:14 :
Maar ik vraag me toch af, Gothic, waarom je die bandjes dan bij Ebay koopt.. dan heeft er toch al iemand anders die euro voor het goede doel voor betaald?
Als je ze in de winkel zou kopen zou er twee keer een euro betaald zijn.. Dus in mijn ogen ben jij zo iemand die er dus mee rondloopt voor de show..

Offtopic @Maxic: jij hebt mijn avatar gestolen!!
een meisje uit mn team wilde hem omdat hij geel was... past goed bij ons shirt en een ander meisje had er ook 1, dus daarom heb ik er ook 1 zelfgehouden.
Ik heb ze idd niet gekocht voor het goede doel, maar ik vind het wel goed dat er iig geld voor is betaald wat naar het goede doel is...
Als ik ze nog in de winkel kon kopen, had ik dat natuurlijk gedaan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 13-12-2004, 11:29
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 12-12-2004 @ 22:09 :
ja precies.

en ik ben het er niet mee eens dat de meeste mensen het dragen om te laten zien dat ze het kankerfonds steunen. Het zou juist zo moeten zijn. Ze dragen het omdat het een mode-item is geworden.
Dat is ook de hele redenatie die Nike en Armstrong hadden. Het moest een hot-item worden. De reden dat je het bandje draagt is in veel gevallen: staat leuk en het gaat naar een goed doel.
Als alleen principiele geitenwollensokken die dingen zouden dragen, omdat ze helemaal tegen kanker zijn, dan waren er nooit 57 miljoen van verkocht.
Deze hype was juist datgene waar men op gokte toen men dit idee bedacht. Het doel ervan is simpelweg zoveel mogelijk geld binnen te halen voor Armstrong's stichting. Daarom is het ook van belang dat belangrijke sporters, acteurs en dergelijke die dingen ook dragen. Daardoor wordt de hype alleen maar ondersteund.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 13-12-2004, 11:31
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-12-2004 @ 00:53 :
\o/ missed me?
Ja enorm alles goed?
Oud 13-12-2004, 16:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 13-12-2004 @ 12:29 :
Dat is ook de hele redenatie die Nike en Armstrong hadden. Het moest een hot-item worden. De reden dat je het bandje draagt is in veel gevallen: staat leuk en het gaat naar een goed doel.
Als alleen principiele geitenwollensokken die dingen zouden dragen, omdat ze helemaal tegen kanker zijn, dan waren er nooit 57 miljoen van verkocht.
Deze hype was juist datgene waar men op gokte toen men dit idee bedacht. Het doel ervan is simpelweg zoveel mogelijk geld binnen te halen voor Armstrong's stichting. Daarom is het ook van belang dat belangrijke sporters, acteurs en dergelijke die dingen ook dragen. Daardoor wordt de hype alleen maar ondersteund.
Ja dat verhaaltje had ik zelf ook al bedacht.
Oud 13-12-2004, 17:19
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Citaat:
Konijn schreef op 13-12-2004 @ 12:14 :


Offtopic @Maxic: jij hebt mijn avatar gestolen!!
Ik joun Avatar gestolen!! Jij de mijne!!
Mijn prachtige aapje
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.