Oud 11-07-2016, 14:27
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Hey
Ik heb een nieuwe telefoon nodig, omdat de mijne half dood is (slechte accu, camera's kapot, scherm kapot enz.) maar ik weet niet welke ik moet kopen.
Ik moet hem namelijk zelf betalen en ik heb geen verstand van dat soort dingen.
Ik heb nu een iPhone 4 en die kan heel weinig omdat hij niet meer updatet, omdat hij zo oud is.
Maar het probleem is dat als ik geen dure telefoon wil zoals een iPhone 6 ofzo, maar als ik een goedkopere wil, is dat meteen een oudere versie.
Dus welke telefoons zijn niet al te duur en kunnen nog gewoon alle updates doen?
Ik durf nu nog geen telefoon te kopen omdat ik bang ben dat ik dan zo'n oude versie koop waar ik over een half jaar nog steeds niks mee kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2016, 14:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor bekendere Android en nieuwere modellen Windows Phone blijven nog wel enige tijd goede updates beschikbaar, kijk daar dus eens naar!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 14:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je niet veel geld wilt uitgeven sowieso geen iPhone!

De Windows-Phones beginnen vrij goedkoop, ook nieuwere modellen

Als je Android wilt zijn er ook een aantal merken die relatief goede telefoons aan de 'onderkant' van de markt hebben. Maar dan is het net de vraag wat je allemaal doet/wilt met je telefoon.

Telefoons van bekendere merken die op Android 6.0 draaien en onder de €200,- liggen zijn bijvoorbeeld:
- Motorola Moto G (2015)
- Huawei P8 Lite
- LG K8
- LG X Screen K500
- Samsung Galaxy Xcover 3
- Sony Xperia E5
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 15:06
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Als je niet veel geld wilt uitgeven sowieso geen iPhone!
Maar dan is het net de vraag wat je allemaal doet/wilt met je telefoon.
Eigenlijk wil ik gewoon kunnen bellen, smsen, whatsappen enzo. Maar ook gewoon een goede camera (want mijn hobby is fotograferen en dat gaat nogal moeilijk met mijn huidige telefoon)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 15:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eigenlijk wil ik gewoon kunnen bellen, smsen, whatsappen enzo. Maar ook gewoon een goede camera (want mijn hobby is fotograferen en dat gaat nogal moeilijk met mijn huidige telefoon)
Ik overweeg nu zelf een Lumia 650 te kopen, de camera daarvan ziet er behoorlijk goed uit voor een toestel van ongeveer €150,-
Houdt er wel rekening mee dat je bij een Windows Phone niet alle apps beschikbaar hebt. Whatsapp, Youtube, Facebook en Instagram hebben prima apps, maar Snapchat bestaat bijvoorbeeld niet meer voor dit besturingssysteem.

__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 15:24
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Ik ben vooral geïnteresseerd in de Motorola Moto G (2015) https://www.beslist.nl/elektronica/d...9.html#reviews
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:17
Pervect
Pervect is offline
Citaat:
Als je niet veel geld wilt uitgeven sowieso geen iPhone
De iphone SE is redelijk met die spec-prijs verhouding.
Maaruh, apple is lachwekkend met hun prijzen. Goedkoopste macbook pro is tien keer zo goed als 12-inch macbook maar toch delen ze dezelfde prijskaart.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:18
Pervect
Pervect is offline
@Elin wut? Snapchat not available? Da's nou jammer :\
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
@Elin wut? Snapchat not available? Da's nou jammer :\
Ik mis het totaal niet, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel missen. Vroeger bestond de app nog wel voor Windows Phone.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:21
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Ik mis het totaal niet, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het wel missen. Vroeger bestond de app nog wel voor Windows Phone.
Mijn vriendin heeft een Windows Phone, onhandige rotdingen zijn het
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn vriendin heeft een Windows Phone, onhandige rotdingen zijn het
Ik vind ze juist onwijs handig, snel te begrijpen. Mijn vader heeft er ook één via zijn werk en is ook groot fan van het eenvoudig samen te stellen menu en strakke design.
Maar als jij ze niet handig vindt, kan je inderdaad beter kijken naar een Android telefoon.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:32
Pervect
Pervect is offline
Het is dan ook een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Eerlijk gezegd heb ik niet veel ervaring met Windows Phone maar had het wel een tijdje overwogen.
Uiteindelijk dan toch maar de telefoon van mijn vader overgenomen (i5s) die van zijn werk na 2 jaar een nieuwe mocht bestellen. (Ik houd zo van 4-inch telefoons.. Ik mis die extra (2) inch(es) echt niet.)
En een andere klacht voor Windows Phone zou kunnen zijn dat veel devices moeilijk buiten te gebruiken zijn (net zoals veel androids).

Maar je had het ook over 950 gehad toch, Elin? Wat vond je daar van?

Laatst gewijzigd op 11-07-2016 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 16:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar je had het ook over 950 gehad toch, Elin? Wat vond je daar van?
Deadlock raadde me de Lumia 950 aan, maar mijn voorkeur gaat daar niet naar uit. Mijn ex heeft die telefoon en de batterijduur viel hem enorm tegen. Hij haalt vaak amper het einde van de dag. Ook is die telefoon weer wat duurder dan bijvoorbeeld de Lumia 650.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 17:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De apps die wr wel zijn voor Windows phone zijn vaak ook uitgekleder dan voor Android. Zo kan ik meer met de appie app en sportstracker dan mijn vriendin met haar Windows Phone dus kijk niet alleen naar beschikbaarheid.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 17:55
Pervect
Pervect is offline
Ik snap dat echt niet trouwens, waarom zou je je app niet volledig beschikbaar dienen voor het andere platform?
Dat zou het platform ook een beetje helpen als je dan toch al overweegt je app voor WP te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 17:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het heeft volgens mij niet te maken met beschikbaar stellen maar meer dat het niet loont om voor zoiets de app helemaal te ontwikkelen omdater rrelatief weinig mensen gebruik van maken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 18:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het heeft volgens mij niet te maken met beschikbaar stellen maar meer dat het niet loont om voor zoiets de app helemaal te ontwikkelen omdater rrelatief weinig mensen gebruik van maken.
Tegenwoordig kan je apps ook vrij makkelijk multiplatform ontwikkelen en compileren naar verschillende platformen. Helaas gebeurt dat te weinig, omdat ontwikkelaars de vormgeving van apps willen aanpassen aan de vormgeving van het besturingssysteem
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 18:31
Pervect
Pervect is offline
Met beschikbaar stellen bedoel ik natuurlijk dat je app volledige functionaliteit heeft. Dat maakt het niet per se aantrekkelijker, maar het verpest het dan ook niet voor Windows Phone. Als je alleen maar uitgeklede apps maakt voor een platform zullen er ook een groep mensen wegblijven voor die reden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-08-2016, 10:46
School_enzo
School_enzo is offline
Ik zou als ik jou was een refurbished toestel nemen. Deze toestellen zijn vaak van betere kwaliteit dan een tweedehands toestel. Dit komt omdat ze de beste onderdelen van meerdere telefoons meenemen en deze bij elkaar zetten.

Laatst gewijzigd op 08-08-2016 om 16:52. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Nieuwe Telefoon, welke?
Naimin
13 02-06-2013 23:02
Software & Hardware Welke telefoon hebben jullie?
TheMisteryGuest
15 22-02-2012 15:30
Software & Hardware [Telefoon] Vergelijking tussen 2 Nokia's.
aap777
6 03-09-2004 13:06
De Kantine welke telefoon heb jij???
yourietje
70 15-05-2004 11:08
De Kantine welke telefoon heb je en ben je tevreden met dat ding?
kevertje84
6 25-11-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.