Oud 11-07-2016, 14:27
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Hey
Ik heb een nieuwe telefoon nodig, omdat de mijne half dood is (slechte accu, camera's kapot, scherm kapot enz.) maar ik weet niet welke ik moet kopen.
Ik moet hem namelijk zelf betalen en ik heb geen verstand van dat soort dingen.
Ik heb nu een iPhone 4 en die kan heel weinig omdat hij niet meer updatet, omdat hij zo oud is.
Maar het probleem is dat als ik geen dure telefoon wil zoals een iPhone 6 ofzo, maar als ik een goedkopere wil, is dat meteen een oudere versie.
Dus welke telefoons zijn niet al te duur en kunnen nog gewoon alle updates doen?
Ik durf nu nog geen telefoon te kopen omdat ik bang ben dat ik dan zo'n oude versie koop waar ik over een half jaar nog steeds niks mee kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2016, 14:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor bekendere Android en nieuwere modellen Windows Phone blijven nog wel enige tijd goede updates beschikbaar, kijk daar dus eens naar!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 14:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je niet veel geld wilt uitgeven sowieso geen iPhone!

De Windows-Phones beginnen vrij goedkoop, ook nieuwere modellen

Als je Android wilt zijn er ook een aantal merken die relatief goede telefoons aan de 'onderkant' van de markt hebben. Maar dan is het net de vraag wat je allemaal doet/wilt met je telefoon.

Telefoons van bekendere merken die op Android 6.0 draaien en onder de €200,- liggen zijn bijvoorbeeld:
- Motorola Moto G (2015)
- Huawei P8 Lite
- LG K8
- LG X Screen K500
- Samsung Galaxy Xcover 3
- Sony Xperia E5
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 15:06
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat: