Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2018, 11:56
Verwijderd
Oh ja, die zijn helemaal gaaf als ik mijn tempo aanpas, heb ik minstens 7 mensen totaal over de zeik. Inclusief fysieke reactie die bij hun slechte humeur hoort. Kom dat maar doen dan, probeer maar!
Advertentie
Oud 26-07-2018, 13:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh ja, die zijn helemaal gaaf als ik mijn tempo aanpas, heb ik minstens 7 mensen totaal over de zeik. Inclusief fysieke reactie die bij hun slechte humeur hoort. Kom dat maar doen dan, probeer maar!
Oh god, ik had dus fb de reactie terug 'op je werk kan het mss niet, maar in je privéleven kan je je tempo wel aanpassen!'. Ja thefuq heb ik daar aan als ik gewoon 30+ uur per week in een broeikas sta en moet rennen voor mensen die lekker naar het strand gaan.
En ik kreeg commentaar omdat ik op d'r profiel had gekeken en wist watvoor werk ze deed. Ja, zet het dan niet openbaar, teef. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2018, 13:59
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nachtdiensten met dit weer, niet slapen overdag en niet slapen 'snachts
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-07-2018, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Nachtdiensten met dit weer, niet slapen overdag en niet slapen 'snachts
Oh god ja dat kan ik me voorstellen! Eigenlijk moet het ziekenhuis dan zorgen voor kamertjes met airco oid om te slapen zou ik zeggen!

Ik vind het wel fijn om te werken nu, lekker koel en na werktijd is het precies lekker om naar t strand te gaan.
Oud 26-07-2018, 14:17
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja het is tamelijk extreem :') of gewoon op kosten van 't ziekenhuis een geluidsloze airco

Verder vind ik 't op werk ook heerlijk! Deze weken niet erg om veel uren te maken, behoudens die nachten dus
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-07-2018, 14:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Heb even opgezocht wat meneer Arbo er van vindt, en blijkbaar is de max 28 graden bij niet-inspannend werk.
Bij fysieke inspanning ligt die temperatuur zelfs lager.

Apart dat daar al jaren geen fuck aan gedaan wordt. Je zal maar geld mislopen hè? Stel je voor! Het verzuim is ineens heel hoog? Jeetje, wat gek.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2018, 14:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zag vanmorgen een collega naar huis fietsen na de nachtdienst en toen dacht ik daar idd aan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2018, 14:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat lijkt me ook zwaar kut. Tenzij je in een donkere grot woont en/of een goede ventilator hebt. Repec.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2018, 14:33
Verwijderd
Mijn zusje heeft ook nachtdiensten en bevroren flessen water in haar bed gelegd. Schijnt heel goed te werken.
Oud 26-07-2018, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Heb even opgezocht wat meneer Arbo er van vindt, en blijkbaar is de max 28 graden bij niet-inspannend werk.
Bij fysieke inspanning ligt die temperatuur zelfs lager.

Apart dat daar al jaren geen fuck aan gedaan wordt. Je zal maar geld mislopen hè? Stel je voor! Het verzuim is ineens heel hoog? Jeetje, wat gek.
Ik hoorde op t nieuws dat er een aantal strandtenten bepaalde dagdelen dichtgaan omdat ze het personeel niet evenveel uren kunnen inzetten, het kan daar in de keukens tot 60 graden oplopen.
Oud 26-07-2018, 14:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik hoorde op t nieuws dat er een aantal strandtenten bepaalde dagdelen dichtgaan omdat ze het personeel niet evenveel uren kunnen inzetten, het kan daar in de keukens tot 60 graden oplopen.
Holy...!!! Dat is wel heftig!

Ik heb bevroren flessen water voor de ventilator gezet. Best oké!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-07-2018, 14:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ga wat flessen in de vriezer gooien
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-07-2018, 14:51
Verwijderd
60 graden is levensgevaarlijk zelfs. Pijnlijke hitte.

Echt, dit weer gaat voorlopig niet weg. Ik vrees dat we hier net zo'n energievreter gaan worden als de VS. Als we nog zo'n zomer krijgen dan gaan mensen central air installeren.
Oud 26-07-2018, 16:18
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik ga wat flessen in de vriezer gooien
Ik neem bevroren koelelementen in kussenslopen mee naar bed en dat is echt perfect. Dus een bevroren fles is echt een goed idee. Mijn huis heeft super veel glas en de zon staat er de hele dag op dus ik woon in een broeikas.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 26-07-2018, 17:04
Fleming
Ik hou ervan, morgen vrij genomen en net als de rest van Nederland naar het strand.
Oud 26-07-2018, 19:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ga wel lekker in natuurwater zwemmen ja, fok die files richting strand!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-07-2018, 21:55
Verwijderd
Het is hier zo dramatisch dat er blauwalg in de stadsgracht zit.
Oud 26-07-2018, 23:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik mag morgen weer lekker werken op het heetst van de dag. Maarrr als het goed is komt iemand wel een pakket met ventilator voor me brengen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-07-2018, 07:23
Verwijderd
Ik begin dus aan de warmte te wennen... Ik liep net langs mijn ventilator en ik kreeg kippenvel. Vannacht ook met dat ding aan geslapen met deken over me heen enzo.

Alleen wel jammer dat ik niet kan chillen aan het strand.
Oud 27-07-2018, 07:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het ging hier gisteren regenen en kort en zachtjes onweren, maar volgens mij heeft dat het alleen maar benauwder gemaakt zometeen lekker weer naar kantoor, waar de climate control het alleen aan het begin van de zaal het doet en daar zit ik natuurlijk niet. Ze hebben nu een grote ventilator neergezet, maar die maakt super veel herrie en dat is ook niet handig als je aan de telefoon zit. Waarom mensen überhaupt naar ons bellen met dit weer, snap ik sowieso niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-07-2018, 08:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Yesss denk dat met dit weer alleen een ventilator en alle ramen open genoeg is
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 30-07-2018, 14:55
Verwijderd
Kom ik dit tegen in een .htaccess:
Code:
AuthType Basic
AuthName "Restricted assess"
Iemand had schijnbaar moeite met 'access'..
Oud 30-07-2018, 15:06
Verwijderd
Deny from all
Oud 31-07-2018, 00:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ohno, don't restrict the asses!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-07-2018, 00:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Het was kakkiedruk vandaag en ik kon mijn frustratie met sommige mensen niet 100% onderdrukken, dus ik ben nogal snappy geweest naar mensen met domme kutvragen.
En ik ben m'n tas met 5miljard broodjes en taartjes vergeten. 😫 En morgenochtend werkt er iemand die heel streng van de regeltjes is en dus alles gaat weggooien. 😫😫😫
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-08-2018, 10:20
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben echt superblij met dat lekkere weer maar ik krijg zo bizar weinig gedaan op werk
__________________
#JeSuisAldi
Oud 02-08-2018, 08:24
Verwijderd
Ik heb twee whiteboard-magneten, weer eens wat anders dan een fidgetcube, USB-sticks, paperclips, of lucifers om mee te spelen met m'n linkerhand
Oud 07-08-2018, 10:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eindelijk mijn nieuwe werklaptop binnen, aanzienlijke vooruitgang met mijn oude desktop dit

Prima ding, alleen gaat mijn draadloze toetsenbord steeds in slaapmodus waardoor na een paar seconden inactiviteit de eerste toetaanslag niet meer reageert. Iemand hier die daar toevallig een oplossing of workaround voor heeft?
Heb de meest voor de hand liggende dingen al gedaan zoals power saving modus op alle USB-apparaten disabled en ook bij de apparaatinstellingen zelf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-08-2018, 10:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wired gebruiken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-08-2018, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk mijn nieuwe werklaptop binnen, aanzienlijke vooruitgang met mijn oude desktop dit

Prima ding, alleen gaat mijn draadloze toetsenbord steeds in slaapmodus waardoor na een paar seconden inactiviteit de eerste toetaanslag niet meer reageert. Iemand hier die daar toevallig een oplossing of workaround voor heeft?
Heb de meest voor de hand liggende dingen al gedaan zoals power saving modus op alle USB-apparaten disabled en ook bij de apparaatinstellingen zelf
Check eens de power saving instellingen voor HID-apparaten in plaats van USB-apparaten; volgens mij kunnen die dingen daar ook wel eens onder geschaard worden.. Maar ik neig sterk naar:
Citaat:
Wired gebruiken.
// Het is hier zo fucking warm dat mijn onderarmen voorzien zijn van een permanent filmlaagje zweet.
Oud 07-08-2018, 11:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wired heeft ook mijn voorkeur ja, baal er nog steeds van dat mijn MS Comfort Curve 2000 er een tijd terug mee ophield.
De MS Comfort 5050 kwam er qua vormgeving en ergonomie het dichtst bij in de buurt wat leverbare planken betreft, maar dit soort issues geeft echt een onwerkbare situatie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-08-2018, 13:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Bwuh, ik blijf maar afwijzingen krijgen. Ik heb de jobhunt voor een baan in mijn sector even gestaakt, want de motivatie is ver te zoeken en de warmte helpt ook niet mee. Ik ga deze maand terug naar Nederland verhuizen omdat ik geen nieuwe baan heb gevonden voordat mijn huurcontract eindigt

Ik heb geen zin om stil te zitten, dus ik heb gesolliciteerd voor festivalwerk en ik had nog geen 5 minuten na ik de mail stuurde telefonisch een uitnodiging gekregen om vanavond op gesprek te komen.
Oud 07-08-2018, 14:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ok, ik werk op Lowlands. Chill
Oud 07-08-2018, 16:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Er is een drastisch te kort aan personeel en ik ben er een beetje klaar mee dat de bezetting halen continu belangrijker lijkt te zijn dan mijn opleiding of onderwijs.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 08-08-2018, 14:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb een hekel aan vacatures waarin wordt vermeld wat er in de motivatiebrief moet komen. Zoals: "What do you expect to learn from this experience?" Dat erbij staat dat je maximaal 250 woorden mag gebruiken vind ik ook maar lastig
Oud 08-08-2018, 16:34
Verwijderd
Troost je, als je eenmaal wat relevante ervaring hebt wordt solliciteren zoveel gemakkelijker én leuker!
Oud 08-08-2018, 18:11
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik kijk er al naar uit. Ik begin me een beetje een sukkelaar te voelen die maar geen baan kan fixen
Oud 08-08-2018, 18:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De bish met nul empathie die me altijd openbaar toesneert heeft vandaag heel casual het woord 'spleetoog' gebruikt, en als vuile snol die ik ben heb ik dat even in de groepsapp laten vallen. People were not pleased.
Ik ben heel blij dat het meisje waarover het ging het niet gehoord heeft. Jfc.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-08-2018, 20:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Troost je, als je eenmaal wat relevante ervaring hebt wordt solliciteren zoveel gemakkelijker én leuker!
True.


Het verbaast me wel hoe inefficiënt sommigen werken, mezelf incluis, maar hoe dat dan toch wordt bekeken als "wow, goed werk!".
Maar goed, misschien wil ik te snel goed zijn in m'n nieuwe werk.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 09-08-2018, 17:34
Verwijderd
Ik ga zo'n persoonlijke ontwikkelingscursus doen voor t werk en daarvoor moest je als voorbereiding een survey met persoonskenmerken/feedback uitzetten bij een stuk of 20 mensen, zo leuk om te lezen! Alleen een vraag is; met welke auto ben ik te vergelijken en waarom, echt een rare vraag
Oud 09-08-2018, 18:24
Verwijderd
Morgen en overmorgen de laatste twee dagen in de winkel. Voelt superdubbel want ik heb ze daar zo graag.. maar kijk ook wel weer uit naar een nieuwe uitdaging. #hetleven
Oud 10-08-2018, 05:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet echt ander werk zoeken. Ik zei altijd dat ik er vooral werkte omdat ik zulke leuke collega’s heb, maar alle leuke collega’s gaan weg en wat er voor terug komt, is allemaal te dom om te kakken of van die tokkies (of allebei). Maar wat moet ik in godsnaam doen

Als iemand ideeën heeft: MBO logistiek teamleider, geen interesse in logistiek, wel in teamleider. Geen kinderen. Liefst iets waar ik mijn taalnazi-ism voor kan gebruiken. Geen koude verkoop. Iets in die trant dan, denk ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-08-2018, 09:25
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
inbound callcenter teamleider?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-08-2018, 09:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wired heeft ook mijn voorkeur ja, baal er nog steeds van dat mijn MS Comfort Curve 2000 er een tijd terug mee ophield.
De MS Comfort 5050 kwam er qua vormgeving en ergonomie het dichtst bij in de buurt wat leverbare planken betreft, maar dit soort issues geeft echt een onwerkbare situatie
Via MP een MS Comfort Curve 3000 op de kop getikt voor een tientje inclusief verzenden. Werkt prima
Wordt alleen wennen aan de net andere curve en het zo goed als geruisloos zijn van de toetsen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-08-2018, 12:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Harde schijf van ons meest kritische apparaat gecrasht vandaag
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2018, 09:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
inbound callcenter teamleider?
Op het teamleider na is dat nu exact wat ik doe wij hebben net 3 nieuwe tl’s lopen ook, dus hier gaat dat hem niet worden. Maar wellicht is dat wel een idee voor ergens anders

Meer ideeën mogen geopperd worden!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-08-2018, 19:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Kom bij ons werken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-08-2018, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Harde schijf van ons meest kritische apparaat gecrasht vandaag
Dat zal dan toch prima opgevangen kunnen worden door redundante setup?
Oud 12-08-2018, 10:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kom bij ons werken.
Heb ik wel eens aan gedacht, en er zit er hier een op het station.. ik ga eens kijken of ze mensen zoeken (hoewel ik daar ook geen levenslange carrière in zie hoor )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-08-2018, 10:31
df
Avatar van df
df is offline
Ik zou dan liever in een gezellig koffiehuis willen werken dan bij een Starbucks op een treinstation. Meer stamgasten, minder druk, meer fooi etc.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.