Oud 04-08-2018, 15:56
Verwijderd
50 dronken/stonede geluidjes.
Advertentie
Oud 04-08-2018, 15:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En meisjes met glitter en lampjes zijn gotverdomme belachelijk wauwie
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-08-2018, 16:24
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
De volgende keer op Dour wil ik ook glitters
Oud 04-08-2018, 19:06
Verwijderd
Het wordt eindelijk minder warm
Oud 04-08-2018, 19:07
Verwijderd
Ik vind 't maar koud. 23 graden. Fucking hell.
Oud 04-08-2018, 19:17
Verwijderd
Ik vind het hoog tijd voor minder warm weer. Ik kan helemaal niks zo en dat is behoorlijk kut.
Oud 04-08-2018, 19:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De volgende keer op Dour wil ik ook glitters
Ik vind dat er sowieso meer glitter moet zijn. Ook op 'normale' dagen. Glitter op je fayse!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 19:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De volgende keer op Dour wil ik ook glitters
Ik durfde niet hallo gaan zeggen want een groepje voor ons was al een beetje aan lachen met ons
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-08-2018, 19:30
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik vind dat er sowieso meer glitter moet zijn. Ook op 'normale' dagen. Glitter op je fayse!
Ja, eigenlijk wel

Citaat:
Ik durfde niet hallo gaan zeggen want een groepje voor ons was al een beetje aan lachen met ons
Hehe
Oud 04-08-2018, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat er sowieso meer glitter moet zijn. Ook op 'normale' dagen. Glitter op je fayse!
Veel pridegangers gezien?
Oud 04-08-2018, 20:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Duitsers houden zoveel van mijn Hollands-Duitse accent, dat t me echt eindeloos fooi brengt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-08-2018, 20:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Veel pridegangers gezien?
Ja! Zelfs degenen zonder regenboogjes pikte ik er zo tussenuit (m'n 'dar werkt dus prima).

Dit weekend is ook Castlefest, dus naast de glitterende regenboog sletjes zag ik ook aardig wat ridders en bosnimfjes. Mooi contrast.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Duitsers houden zoveel van mijn Hollands-Duitse accent, dat t me echt eindeloos fooi brengt
Een keer extra met je boobs schudden en dan wordt het nog eens zo veel!
Citaat:
Ja! Zelfs degenen zonder regenboogjes pikte ik er zo tussenuit (m'n 'dar werkt dus prima).

Dit weekend is ook Castlefest, dus naast de glitterende regenboog sletjes zag ik ook aardig wat ridders en bosnimfjes. Mooi contrast.
ik wil ook mensen kijken! Volgend jaar kom ik gewoon bij jou p het werk zitten en de hele dag mensen kijken en van jou houden. En dan kan Doris met een beetje geluk al lopen en kan ik p mijn luie bips blijven zitten en kan zij mijn koffie brengen.
Oud 04-08-2018, 20:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Klinkt gezellig, al denk ik wel dat je gauw de hoop in de mensheid verliest.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 20:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pannenkoeken eten en pootje baden in de kralingse plas
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-08-2018, 20:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Duitsers houden zoveel van mijn Hollands-Duitse accent, dat t me echt eindeloos fooi brengt
M'n bestie woont nu ook al een paar jaar in Duitsland, en iedereen vind haar om dr accent superschattig. Ze kreeg op d'r werk altijd speciale broodjes van de kantine-mevrouwen. En mensen vragen 'r nog steeds of ze er op vakantie is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 20:49
Verwijderd
Omg ik eet nu aan de hand van een tip van deadlock lekker Duits <3
Oud 04-08-2018, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Klinkt gezellig, al denk ik wel dat je gauw de hoop in de mensheid verliest.
oh, maar daarna ga ik met Bas naar gay pride parade, dus dat komt dan vanzelf wel weer terug!
Oud 04-08-2018, 20:51
Verwijderd
Ik ga me tonnetje rond eten en drinken hmmmmm
Oud 04-08-2018, 21:07
Verwijderd
Ik ben een beetje verliefd op Jonathan van Ness.
Oud 04-08-2018, 21:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben een beetje verliefd op Jonathan van Ness.
Omg yaaaaaassss!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-08-2018, 21:16
Verwijderd
You’re strong, you’re a Kelly Clarkson song, you got this.
Oud 04-08-2018, 21:19
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik ben een beetje verliefd op Jonathan van Ness.
Hij lijkt sprekend op Conchita Wurst.
Oud 04-08-2018, 21:53
Verwijderd
Die vind ik dan weer niet zo leuk.
Oud 04-08-2018, 22:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik vind 't maar koud. 23 graden. Fucking hell.
Kom je onder de deken?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 04-08-2018, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Duitsers houden zoveel van mijn Hollands-Duitse accent, dat t me echt eindeloos fooi brengt
Ja, schijnbaar is dat met een zachte g een ding.
Oud 04-08-2018, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Kom je onder de deken?
Okay! Koekje erbij?
Oud 04-08-2018, 23:26
Verwijderd
Ik heb vanavond gegamed. Day of the Tentacle Remastered. Alle achievements gehaald Morgen The Pick of Destiny maar eens afmaken.
Oud 05-08-2018, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, schijnbaar is dat met een zachte g een ding.
Maakt dat nog uit waar in Duitsland? In Aachen en Keulen nooit zo gemerkt maar ja dat is natuurlijk ook praktisch Zuid-Limburg qua dialect.
Oud 05-08-2018, 01:13
Verwijderd
Wat interessant dat ik Aken in het Duits typ en Köln niet.
Oud 05-08-2018, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Maakt dat nog uit waar in Duitsland? In Aachen en Keulen nooit zo gemerkt maar ja dat is natuurlijk ook praktisch Zuid-Limburg qua dialect.
In Regensburg is het meerdere keren tegen een stel Belgen gezegd.
Oud 05-08-2018, 01:35
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Okay! Koekje erbij?
Oud 05-08-2018, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Wat interessant dat ik Aken in het Duits typ en Köln niet.
Best boeiend ja. Op Fok! is er zoeentje die vindt dat je alle buitenlandse plaatsnamen moet spellen in de eigen taal. Maar dat maakt dingen als Firenze enzo echt nodeloos complex. Berlijn en Londen zijn ook prima, Boekarest ook. En Moskou leest gewoon makkelijker dan Москва of welke transliteratie je dan ook gebruikt. Want wat hou je dan ook aan, pak je in Zwitserland de Reto-Romaanse uitspraak voor steden die daar liggen? Baskenland?
Oud 05-08-2018, 01:46
Verwijderd
Ja goeie vragen

Op de verkeersborden hier in de buurt staat bijvoorbeeld Liège, Aachen en Köln dus dat ik het achteloos zo type is niet vreemd (wel dat Aken en Keulen blijkbaar verschillen in mijn hoofd ).

Visé is Visé, echt helemaal niemand in Maastricht zegt of schrijft Wezet, dat is Vlaams. Maar waarom dat zo is, geen idee. Luik en Liège worden veel meer door elkaar gebruikt. Vast gewoon gewenning (en dat buiten deze regio praktisch niemand ooit Visé of Wezet überhaupt in de mond neemt).
Oud 05-08-2018, 01:47
Verwijderd
En uit pure lompigheid is het natuurlijk wel leuk om die Poolse havenstad alleen als Danzig te kennen natuurlijk
Oud 05-08-2018, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Ja goeie vragen
Ja, ik vond het een leuke gedachtengang opzich wel en het was een prettige discussie.

Citaat:
Op de verkeersborden hier in de buurt staat bijvoorbeeld Liège, Aachen en Köln dus dat ik het achteloos zo type is niet vreemd (wel dat Aken en Keulen blijkbaar verschillen in mijn hoofd ).
Dat is een internationale afspraak, om de doelsteden op bewegwijzering in de bestemmingstaal aan te geven. Allicante staat zelfs in Spanje vaak als Alacant(e?) op de borden. Na Peñiscola. In Duitsland kan je zo nog borden met Nimwe(e?)gen vinden. In Nederland zijn daarentegen alle borden met "Ossenbrug" voor Osnabrück wel echt verdwenen. We zijn gewoon erg goed in bewegwijzering neerzetten en up to date houden.

Citaat:
Visé is Visé, echt helemaal niemand in Maastricht zegt of schrijft Wezet, dat is Vlaams. Maar waarom dat zo is, geen idee. Luik en Liège worden veel meer door elkaar gebruikt. Vast gewoon gewenning (en dat buiten deze regio praktisch niemand ooit Visé of Wezet überhaupt in de mond neemt).
Ik probeer altijd een biertje te gaan drinken in Visé bij een heel schattig café net boven het station. Met tapijt. Ze weten dat we komen treinen kijken en ze zijn er verdomd aardig.
Oud 05-08-2018, 01:59
Verwijderd
Citaat:
En uit pure lompigheid is het natuurlijk wel leuk om die Poolse havenstad alleen als Danzig te kennen natuurlijk
Rivaal van Königsberg.
Oud 05-08-2018, 06:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Okay! Koekje erbij?
Altijd goed
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-08-2018, 07:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja goeie vragen

Op de verkeersborden hier in de buurt staat bijvoorbeeld Liège, Aachen en Köln dus dat ik het achteloos zo type is niet vreemd (wel dat Aken en Keulen blijkbaar verschillen in mijn hoofd ).

Visé is Visé, echt helemaal niemand in Maastricht zegt of schrijft Wezet, dat is Vlaams. Maar waarom dat zo is, geen idee. Luik en Liège worden veel meer door elkaar gebruikt. Vast gewoon gewenning (en dat buiten deze regio praktisch niemand ooit Visé of Wezet überhaupt in de mond neemt).
Ik vind met name Lille en Rijsel verwarrend. Gekke Vlamingen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-08-2018, 10:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ja, schijnbaar is dat met een zachte g een ding.
Dat is volgens mij iets algemener dan een zachte G. We spreken zo lief Duits allemaal.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-08-2018, 12:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja volgens de Duitsers die hier naast me zitten is het een algemeen Nederlanders-spreken-Duits ding. Vrouwen hebben het over het algemeen wel meer dan mannen, daarbij klinkt het vaker iets hilarischer.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-08-2018, 12:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En ook fuck ik heb het koud met 22 graden en een lange broek ik heb de hele week gesnakt naar wolken en minder dan 30 graden maar nu vind ik t maar niks
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-08-2018, 12:45
Verwijderd
Citaat:
En ook fuck ik heb het koud met 22 graden en een lange broek ik heb de hele week gesnakt naar wolken en minder dan 30 graden maar nu vind ik t maar niks
Henk vond het vannacht koud genoeg om de hele nacht op m'n deken tegen me aan geparkeerd te liggen
Oud 05-08-2018, 12:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Terecht. Dit zijn toch geen fratsen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-08-2018, 13:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja volgens de Duitsers die hier naast me zitten is het een algemeen Nederlanders-spreken-Duits ding. Vrouwen hebben het over het algemeen wel meer dan mannen, daarbij klinkt het vaker iets hilarischer.
Ik was een keer met de hele vriendengroep op stap in Deutschland en toen liep er een groep metalheads langs die ik 'hahaha, Niederländer!' hoorde zeggen. Nou ja zeg.
Wij verstaan jullie tenminste! Leer ook eens een andere taal!

Citaat:
En ook fuck ik heb het koud met 22 graden en een lange broek ik heb de hele week gesnakt naar wolken en minder dan 30 graden maar nu vind ik t maar niks
Wat?! Ik vind het heerlijk zo. Raampjes open en voor het eerst in weken lekker slapen. Mmm. Dinsdag wordt t weer 33 graden. Do not want.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-08-2018, 13:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het was een leuk weekend met mijn broer die hier zo onverwachts was. Hij was nog aan het lachen dat hij net de eerste rekening van zijn nieuwe reisverzekering had betaald en dat zijn retourvlucht van 2600 euro helemaal vergoed gaat worden De spuiten die hij kreeg waren ook vrij prijzig. Het was een dure grap, maar als hij naar Amerika was gegaan waren de kosten nog veel hoger uitgevallen. Ze hadden overwogen om hem naar de ABC-eilanden te sturen, maar dat middel was daar niet op voorraad. Hij is nu weer op weg naar Colombia.
Oud 05-08-2018, 13:41
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik vind met name Lille en Rijsel verwarrend. Gekke Vlamingen.
Ik was een keer in de war toen ik ooit in Liège was en naar Tienen moest. Er was gedoe met de treinen en ik had geen idee welke trein ik moest nemen. Ik kon toch ook niet raden dat ze het daar Tirlemont noemen
Oud 05-08-2018, 13:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Zo na Geel al vanaf 7u30u aan je thesis werken. Echt een super goed plan.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-08-2018, 13:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het echt niet stukken koeler dan afgelopen dagen. Ik zweet me weer een ongeluk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-08-2018, 14:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb het ook warmer dan zou moeten met deze binnen- en buitentemperatuur
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.