Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 12:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
vorige

die daarvoor


die daar weer voor


Bruikbare links:
- http://piercings.pagina.nl

Galleries:
http://tattoo.about.com/library/blpgallerymenu.htm
http://www.bmezine.com

Plaatjes uploaden:
- http://picserver.org
- http://upload.dutch-ix.nl
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Oud 04-10-2004, 15:27
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
als je een eskimo hebt en je wilt hem eruit halen, ga je dan een soort van litteken ofzo op je lip zien? of is dat niet opvallend? iemand hier ervaringen mee?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 04-10-2004, 18:34
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-10-2004 @ 16:27 :
als je een eskimo hebt en je wilt hem eruit halen, ga je dan een soort van litteken ofzo op je lip zien? of is dat niet opvallend? iemand hier ervaringen mee?
ja dat blijf je wel zien ja
en als hij gaat uitgroeien kan je hem beter eruit halen want litteken wordt dan alleen maar langer....
Oud 04-10-2004, 20:17
Dr.Martenmeisje
Avatar van Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
m'n neuspiercing ontsteekt de hele tijd... wilde een andere erin doen (heb er eentje met verdikking ana binnenkant) maar kijg 'm er niet meer uit! en nu is ie dus weer vuurrood...
Wat zal ik doen? eruit of of heeft iemand andere ideeen dat ie niet meer zo snel gaat onsteken?
Hij is trouwens geschoten en niet gepierst...kan t daaraan liggen?
Oud 04-10-2004, 22:17
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Dr.Martenmeisje schreef op 04-10-2004 @ 21:17 :
m'n neuspiercing ontsteekt de hele tijd... wilde een andere erin doen (heb er eentje met verdikking ana binnenkant) maar kijg 'm er niet meer uit! en nu is ie dus weer vuurrood...
Wat zal ik doen? eruit of of heeft iemand andere ideeen dat ie niet meer zo snel gaat onsteken?
Hij is trouwens geschoten en niet gepierst...kan t daaraan liggen?
ik heb hetzelfde gehad maar de mijne was gepierced. misschien ligt het daaraan dat je een verdikking hebt aan de binnenkant trouwens. maar ff dat terzijde: laat er in wat je erin hebt, no way eruit halen voor zeker anderhalve maand en twee keer per dag (zoals het moet) schoonmaken. na die tijd LATEN verwisselen, niet zelf doen.
en je moet er niet aankomen met vieze handen (dus ook niet overdag aanzitten/mee spelen)
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 05-10-2004, 03:23
Verwijderd
Ik eis nog steeds een tongpiercing.
Oud 05-10-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 05-10-2004 @ 04:23 :
Ik eis nog steeds een tongpiercing.
ik heb er lekker al een
Oud 05-10-2004, 11:07
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 05-10-2004 @ 11:54 :
ik heb er lekker al een
en ik ben er nu éindelijk ook heel blij mee.
duurde ff

kun je na 2 weken al het staafje laten verwisselen? ik word gék met eten van dat lange ding!
*pats tanden*
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 05-10-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 05-10-2004 @ 12:07 :
en ik ben er nu éindelijk ook heel blij mee.
duurde ff

kun je na 2 weken al het staafje laten verwisselen? ik word gék met eten van dat lange ding!
*pats tanden*
bij mij kon dat iig wel ja
Oud 05-10-2004, 17:37
Verwijderd
Ik wil een lippiercing maar ik weet niet of ie staat
Oud 05-10-2004, 17:38
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-10-2004 @ 18:37 :
Ik wil een lippiercing maar ik weet niet of ie staat
ik denk t wel
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 05-10-2004, 20:48
floortje bloem
Avatar van floortje bloem
floortje bloem is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-10-2004 @ 18:37 :
Ik wil een lippiercing maar ik weet niet of ie staat
pak een oorbelringetje en doe dat om je lip??
__________________
*dream of butterflies instead*
Oud 05-10-2004, 22:10
saturday
saturday is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 05-10-2004 @ 18:37 :
Ik wil een lippiercing maar ik weet niet of ie staat
Doen!
Oud 06-10-2004, 15:39
Dr.Martenmeisje
Avatar van Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-10-2004 @ 23:17 :
ik heb hetzelfde gehad maar de mijne was gepierced. misschien ligt het daaraan dat je een verdikking hebt aan de binnenkant trouwens. maar ff dat terzijde: laat er in wat je erin hebt, no way eruit halen voor zeker anderhalve maand en twee keer per dag (zoals het moet) schoonmaken. na die tijd LATEN verwisselen, niet zelf doen.
en je moet er niet aankomen met vieze handen (dus ook niet overdag aanzitten/mee spelen)
Ja, ben alweer bezig met sterilon enzo... Maar door wie dan eruit halen? want wie 'm er dan ook uit mag halen, je moet echt 'trekken' (tot bloedens toe) om 'm door de huidlaag heen te krijgen. De huid is zeg maar om het dunnere staafje zelf heengegroeid, en dus moet je het kapot trekken om het dikkere binnenstukje ook eruit te krijgen... dilemma's....

bedankt voor je reactie.
Oud 06-10-2004, 17:32
floortje bloem
Avatar van floortje bloem
floortje bloem is offline
Citaat:
Dr.Martenmeisje schreef op 06-10-2004 @ 16:39 :
Ja, ben alweer bezig met sterilon enzo... Maar door wie dan eruit halen? want wie 'm er dan ook uit mag halen, je moet echt 'trekken' (tot bloedens toe) om 'm door de huidlaag heen te krijgen. De huid is zeg maar om het dunnere staafje zelf heengegroeid, en dus moet je het kapot trekken om het dikkere binnenstukje ook eruit te krijgen... dilemma's....

bedankt voor je reactie.
ik weet niet hoor, maar het is best slecht
om sterilon te gebruiken voor een piercing,
volgens mji mag dit echt niet...
__________________
*dream of butterflies instead*
Oud 06-10-2004, 18:26
saturday
saturday is offline
Hey moet ik nou steeds na dat ik gegeten heb mijn mond spoelen? Ik heb lippiercing..
Die piercer was niet echt duidelijk. Hij zei 3x per dag..(maar dan kan ik maar 3x eten? )
Wat is beter?
Oud 06-10-2004, 19:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Het beste is natuurlijk na elke maaltijd (lijkt me zo). Als je zekerheid wil ga je toch gewoon even terug naar je piercer?
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 06-10-2004, 20:48
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
saturday schreef op 06-10-2004 @ 19:26 :
Hey moet ik nou steeds na dat ik gegeten heb mijn mond spoelen? Ik heb lippiercing..
Die piercer was niet echt duidelijk. Hij zei 3x per dag..(maar dan kan ik maar 3x eten? )
Wat is beter?
de eerste week deed ik het (bij mn tongpiercing) 6 tot 8 keer per dag
__________________
na emo komt zonneschijn
Ads door Google
Oud 07-10-2004, 08:45
floortje bloem
Avatar van floortje bloem
floortje bloem is offline
Citaat:
saturday schreef op 06-10-2004 @ 19:26 :
Hey moet ik nou steeds na dat ik gegeten heb mijn mond spoelen? Ik heb lippiercing..
Die piercer was niet echt duidelijk. Hij zei 3x per dag..(maar dan kan ik maar 3x eten? )
Wat is beter?
ligt eraan, ik deed bijvoorbeeld gewoon 3 keer per dag
spoelen naar de "grote" maaltijden..
dus ontbijt, middageten en avondeten.

en tussendoor met gewoon water.
__________________
*dream of butterflies instead*
Oud 07-10-2004, 15:17
Ellesje
Ellesje is offline
Hey mensen;

Ik zit te denken aan 'n piercing tenmidden van m'n onderlip,
maar ik ben 'n beetje gevoelig voor ontstekingen...
Nou vraag ik me af hoe gevoelig die plek is voor ontstekingen, hoe het bevalt als ie net gezet is en hoe je het het beste kunt onderhouden. Mijn oorgaatjes ontsteken zelfs telkens, is het hierom af te raden?
Alvast bedankt
Oud 07-10-2004, 16:15
saturday
saturday is offline
Citaat:
Ellesje schreef op 07-10-2004 @ 16:17 :
Hey mensen;

Ik zit te denken aan 'n piercing tenmidden van m'n onderlip,
maar ik ben 'n beetje gevoelig voor ontstekingen...
Nou vraag ik me af hoe gevoelig die plek is voor ontstekingen, hoe het bevalt als ie net gezet is en hoe je het het beste kunt onderhouden. Mijn oorgaatjes ontsteken zelfs telkens, is het hierom af te raden?
Alvast bedankt
Dus door je onderlip heen? Of er net onder?
Oud 07-10-2004, 21:43
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
Citaat:
floortje bloem schreef op 06-10-2004 @ 18:32 :
ik weet niet hoor, maar het is best slecht
om sterilon te gebruiken voor een piercing,
volgens mji mag dit echt niet...
Sterilon is toch juist gemaakt om te ontsmetten?
Ik kreeg ooit bij m'n oorgaatjes ook sterilon mee.
Misschien kun je unicura zeep proberen? da's iig goed.
Oud 07-10-2004, 21:55
Wandering
Wandering is offline
Een vriendin van me had dat ook, oorbellen ontsteken steeds, en nu met haar labret had ze ook schrik voor ontstekingen, maar ze hebben haar een titanium staafje gezet waardoor het dus niet zou ontsteken. Wel moest ze na enkele weken op controle gaan om te zien of alles nog in orde was. Nu, 2 maanden later heeft ze nog nergens last van gehad dus...
Vraag het nog even na aan je piercer.
__________________
*** Just another lonely soul ***
Oud 08-10-2004, 09:02
Michaellover
Michaellover is offline
dit heb ik gehad:

2 boven in mijn oor
6 gewone gaatjes (3 aan elke kant)
3 neuspiercing (niet tegelijk hoor)
navelpiercing

Dit heb ik nu:

1 tongpiercing
1 boven in mijn oor
en 2 gaatjes (iedere kant 1)

Dit willik nog:

tepelpiercing
Oud 08-10-2004, 10:05
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Ellesje schreef op 07-10-2004 @ 16:17 :
Hey mensen;

Ik zit te denken aan 'n piercing tenmidden van m'n onderlip,
maar ik ben 'n beetje gevoelig voor ontstekingen...
Nou vraag ik me af hoe gevoelig die plek is voor ontstekingen, hoe het bevalt als ie net gezet is en hoe je het het beste kunt onderhouden. Mijn oorgaatjes ontsteken zelfs telkens, is het hierom af te raden?
Alvast bedankt
Ik had precies hetzelfde maar ik had vaak last van mn oren omdat er nikkel in die oorbellen zat, en de piercing in je lip is van chirurgisch staal, volgens mij zijn er weinig mensen die daar niet tegen kunnen. Ik heb ook nooit ontstekingen gehad.
__________________
All in the name of white trash
Advertentie
Oud 08-10-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 08-10-2004 @ 11:05 :
Ik had precies hetzelfde maar ik had vaak last van mn oren omdat er nikkel in die oorbellen zat, en de piercing in je lip is van chirurgisch staal, volgens mij zijn er weinig mensen die daar niet tegen kunnen. Ik heb ook nooit ontstekingen gehad.
nee geen chirurgisch staal! dat groeit snel uit en das volgens mij zelfs verboden titanium of plastic is normaal.
Oud 08-10-2004, 11:14
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-10-2004 @ 11:40 :
nee geen chirurgisch staal! dat groeit snel uit en das volgens mij zelfs verboden titanium of plastic is normaal.
hihi oh
dat werd mij toch echt verteld hoor
__________________
All in the name of white trash
Oud 08-10-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Michaellover schreef op 08-10-2004 @ 10:02 :
dit heb ik gehad:

2 boven in mijn oor
6 gewone gaatjes (3 aan elke kant)
3 neuspiercing (niet tegelijk hoor)
navelpiercing

Dit heb ik nu:

1 tongpiercing
1 boven in mijn oor
en 2 gaatjes (iedere kant 1)

Dit willik nog:

tepelpiercing
hoe heb je in hemelsnaam voor elkaar gekregen dat je een tongpiercing mag
Oud 08-10-2004, 14:07
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
ik mag alleen 1 piercing in beide oren, maar over 3 jaar (dan ben ik 17) ga ik waarschijnlijk uit huis en me ma gaat dan in Engeland wonen (voor haar familie) en me pa woont dan in Luxemburg (lang verhaal) en dan laat ik gewoon alles piercen. ze zien me tog nooit meer naja alles... weet ik eigenlijk ook weer niet
Oud 08-10-2004, 14:09
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
weet iemand hoe lang een tepelpiercing gevoelig blijft, ik wil er namelijk een laten zetten, maar is het verstandig om 2 weken erna naar een concert te gaan, ivm duwen enz.?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 08-10-2004, 14:11
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
dat kan dodelijk zijn!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 08-10-2004, 14:33
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 08-10-2004 @ 15:09 :
weet iemand hoe lang een tepelpiercing gevoelig blijft, ik wil er namelijk een laten zetten, maar is het verstandig om 2 weken erna naar een concert te gaan, ivm duwen enz.?
zoiezo is het bij een concert niet echt handig zon ding te hebben.
Mijn ex had m al n tijd en die is tijdens n concert door duwen uitgescheurd!
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 09-10-2004, 10:06
fergie14
Avatar van fergie14
fergie14 is offline
hOoii..

Kan iemand mY vertellen hOeveel een tOngpierCing Ongeveer kOst?¿
Alvast bedanKt..

Fergie..
__________________
*...... lOve jOew*
Oud 09-10-2004, 12:48
saturday
saturday is offline
Citaat:
fergie14 schreef op 09-10-2004 @ 11:06 :
hOoii..

Kan iemand mY vertellen hOeveel een tOngpierCing Ongeveer kOst?¿
Alvast bedanKt..

Fergie..
Typ normaal, doos.

En het kost rond de 50 euro.
Oud 09-10-2004, 13:26
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
dit is muziekvlinder:

ik heb dinsdag een piercing laten zetten in mn lip, een ringetje.
nu heb ik aan de binnenkant van mn mond, waar het ringetje doorheen gaat, een wit/geel streepje. Hij is best breed, en en begint achter het gaatje. Het ziet er een beetje uit als een blaas (volgens mn vriend).

weet iemand wat dit is, heeft iemand hetzelfde gehad toen hij/zij een lippiercing kreeg?

en hoelang duurde het bij jullie voordat de lip minder blauw werd. Onder mijn lip heb ik een grote blauwe plek, wat waarschijnlijk wel normaal is...denk ik.

en hoe lang duurde het ongeveer voordat de pijn wegging

danku mensen
__________________
Richtiger Manner
Oud 09-10-2004, 14:13
Verwijderd
Ik wilde even weten hoeveel een normaal gaatje kost om erbij te laten schieten. Wil hem een stukje verder van mijn tunnel vandaan en niet op het kraakbeen dus er tussen in
How much ? Iemand zei tegen mij dat er in de buurt een juwelier het gratis deed en alleen knopje/ringetje betaald moest worden.
Maar weet niet of dat waar is, dus heeeeeeeelp me
Ads door Google
Oud 09-10-2004, 14:24
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 09-10-2004 @ 15:13 :
Ik wilde even weten hoeveel een normaal gaatje kost om erbij te laten schieten. Wil hem een stukje verder van mijn tunnel vandaan en niet op het kraakbeen dus er tussen in
How much ? Iemand zei tegen mij dat er in de buurt een juwelier het gratis deed en alleen knopje/ringetje betaald moest worden.
Maar weet niet of dat waar is, dus heeeeeeeelp me
ja bijou brigitte doet t gratis, maar dan alleen het ringetje of knopje betalen,maar dat weet ik niet zeker
maar het is iets van 5 euro ofzo
Oud 09-10-2004, 16:53
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Bij mij was het €4.25 per gaatje, dus inderdaad, zo rond de 5 euro.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 10-10-2004, 11:33
saturday
saturday is offline
3 euro(als je zelf je zweerknopjes(of hoe dat ook mag heten) meeneemt)

@ muziekvlinder:
Ik heb ongeveer een week geleden een lippiercing laten zetten. Alleen ik heb geen blauwe plekken of blaasjes ofzo. Ik heb ook geen ringetje. Ik vind het trouwens raar dat ze dat direct met een ringetje piercen. Bij mij zit er eerst een staafje. Daarna kan ik een ringetje doen.
Maar anders moet je gewoon weer ff langs de piercer gaan, waar je hem gezet hebt. Die weet het vast wel.
Btw. Hoe maak jij het schoon?
Oud 10-10-2004, 11:45
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Soms piercen ze eerst een ringetje, omdat ze dat schonder vinden. Je kan het ringetje draaien dus kan je het makkelijker schoon houden. Ze hebben dat bij mij ook gedaan om die reden. Ik had geen blauwe plekken ofzo maar wel een enorm dikke lip.
Kwa schoonmaken heb ik er niet veel aan gedaan. Ik heb alleen gespoeld met een soort spul, dat kan je bij de drogist wel krijgen. Succes ermee verder!
__________________
sleep is no friend.
Oud 10-10-2004, 14:27
saturday
saturday is offline
Hmm.. AHA!
Ik had tot nu toe alleen maar met een staafje gezien als 'begin'
Oud 10-10-2004, 16:21
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ehm is het heel vreemd als mijn tanden gevoelig zijn nu ik een tongpiercing heb?
ik heb hem sinds vorige week zondag, nu precies een week dus, en vooral donderdag en vrijdag had ik er last van..
__________________
I'm in the forest
Oud 10-10-2004, 17:43
Verwijderd
Ik heb nu ongeveer een jaar gaatjes in mn oren. Nu wil ik een 2e gaatje in beide oren. Kan dat ivm tijd enzo. Want ik wil niet dat de zooi gaat ontsteken of afsterven.
Oud 10-10-2004, 17:56
Ikus
Avatar van Ikus
Ikus is offline
Citaat:
Replica schreef op 10-10-2004 @ 12:47 :
Ghe, ik kreeg juist een staafje eerst, omdat je met een ringetje er vuil in kan draaien. Zal de voorkeur van de piercer wel zijn
over het algemeen geneest een staafje beter
en een ringetje kan voor wild vlees zorgen als het niet goed op maat is oid

ik denk dat het bij jou ook hte geval is Ce-el-wan dinges
dat je wat wildvlees groei hebt.
het beste kan je er dan een staafje in laten zetten, want wild vlees gaat niet zo snel weg.
ik henb het zelf ook gehad, en me piercing is er nu een half jaar uit, en het wildvlees zit er nog steeds gedeeltelijk
__________________
Before Dawn.... Make Your Choise...
Oud 10-10-2004, 18:02
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Lilith schreef op 10-10-2004 @ 18:43 :
Ik heb nu ongeveer een jaar gaatjes in mn oren. Nu wil ik een 2e gaatje in beide oren. Kan dat ivm tijd enzo. Want ik wil niet dat de zooi gaat ontsteken of afsterven.
Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb 2 jaar geleden ook in elk oor 2 gaatjes erbij laten zetten en mijn oren zitten er ook nog aan.


Ik heb trouwens ook een vraagje, ben al een tijdje aan het nadenken over een tongpiercing. Maar ik vind bij iedereen altijd zo lijken alsof dat ding op het puntje zit ongeveer. Ten eerste vind ik het niet zo heel mooi, maar ten tweede vrees ik ook voor mijn tanden. Kan het verder naar achter gezet worden? Waarom wel/niet? Waar moet ik in dat geval rekening mee houden? *??*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 10-10-2004, 18:36
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ligt eraan hoe flexibel, ver enzo je tongriem zit idd.
bij mij zit ie best ver naar achter, en zo'n beetje er tegenaan zelfs.

maaar hee hoe zit het met gevoelige tanden? is dat nou normaal in het begin of wat.
__________________
I'm in the forest
Oud 10-10-2004, 21:45
Hagel
Hagel is offline
bij mij zit mijn tongpiercing aan de onderkant schuin en komt er zelfs naast mijn tongriem uit. Ik heb een vrij korte tong aan de onderkant en hierdoor kon ik wel een tongpiercing.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 10-10-2004, 21:58
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 09-10-2004 @ 14:26 :
dit is muziekvlinder:

weet iemand wat dit is, heeft iemand hetzelfde gehad toen hij/zij een lippiercing kreeg?

en hoelang duurde het bij jullie voordat de lip minder blauw werd. Onder mijn lip heb ik een grote blauwe plek, wat waarschijnlijk wel normaal is...denk ik.

en hoe lang duurde het ongeveer voordat de pijn wegging

danku mensen
ik heb geen ervaring met zo´n blaasje maar toen ik mijn madonna liet zetten heb ik een week met blauw/zwarte lip gelopen. De piercer had waarschijnlijk te hard met dat tangetje op mijn lip geknepen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 10-10-2004, 22:31
Verwijderd
Hoe lang mag je eigenlijk geen alcohol als je 'n tongpiercing neemt? En-en mag je wel roken, want ik las iets over dat 't niet mocht? En-en-en hoe lang duurt het voor je enigszins normaal kunt eten enzo?
Oud 11-10-2004, 10:59
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-10-2004 @ 23:31 :
Hoe lang mag je eigenlijk geen alcohol als je 'n tongpiercing neemt? En-en mag je wel roken, want ik las iets over dat 't niet mocht? En-en-en hoe lang duurt het voor je enigszins normaal kunt eten enzo?
Ik heb van mijn piercer niks gehoord dat je niet mag roken of drinken. Heb ik dus ook gewoon gedaan. En dat normaal eten komt meestal wel weer goed als je gewisseld hebt voor een korter staafje
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 17-05-2005 23:00
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 02:36
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 17:05
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.