Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 19:05
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
hallø!
ik ga een piercing nemen zaterdag
en mn ouders zijn heeeeeeeeeeeeeel tegen
dus
en ik vraag me af of ik nog werk kan vinden dan strax (kep al dredz)

dus zijn hier mensen die na hun pierc en of dredz nog een leuk baantje hebben gevonden!

zodat ik mn ouders kan omlullen!

(en mezelf )
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 19:13
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Met piercings creeer je een bepaald uiterlijk. En sommige bedrijven vinden dat niet representatief. Dus zul je niet overal worden aangenomen, naja als ze tussen jouw en een ander kunnen kiezen, met dezelfde kwaliteiten, maar die ander ziet er net even beter uit, tja lullig voor je..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:14
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
dReZ schreef:


zodat ik mn ouders kan omlullen!

(en mezelf )
a. Je bent 18?
b. Als je erzelf niet uit bent moet je het zeker niet doen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:17
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
rodina schreef:
maar die ander ziet er net even beter uit, tja lullig voor je..
Ik was toch al lelijk, dus dat ik dreads heb en straks ook een piercing zal wel niet veel uitmaken.

En dRez, in veel supermarkten etc. moet je gewoon je piercing afplakken met stukje tape. No big deal toch?

Ik bedoel je wil al vet lang zo'n ding en dan laat je het zeker niet doorgaan door je ouders (hállo je woont in the middle of nowhere, met net 2 weken meer zenders dan alleen Nederland 1,2 en 3. Natuurlijk zijn je ouders tegen!).

Mijn ouders willen het ook liever niet, als we in Amsterdam of andere grote stad gewoond hadden zouden ze er misschien niet zo veel problemen mee hebben als nu.

Nougoed meis voor míj hoef je het iig niet te doen. Als je niet wil, dan doe je het niet

btw wat staat dat stoer .. 18!!
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:22
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
rodina schreef:
a. Je bent 18?
b. Als je erzelf niet uit bent moet je het zeker niet doen.
jaweeeeeeeeeeellllllll maar omdat zij zo zeuren ga ik weer twijfelen! gek heh!

en ik zocht ervaringen!!!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 19:43
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
okee koewl tenx
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:13
Verwijderd
heb ik dus ook last van ik mag geen dretz van muh mams...is nie mooi.....vind zij wat een mening en een lippiercing wil ik heeel gaav maar mag ook niet...okej ik ben 15 maar tog...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:18
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Sooz schreef:


En dRez, in veel supermarkten etc. moet je gewoon je piercing afplakken met stukje tape. No big deal toch?

Hehe vind ik er dan toch onverzorgerder uitzien dan gewoon een piercing
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:40
angel_undercover
Avatar van angel_undercover
angel_undercover is offline
Ik werk bij de diesel outlet en daar mag ik eigenlijk alles.. Ik mag me kleden hoe ik wil, ik mag mijn haar doen en piercings laten zetten waar ik wil.. Het moet natuurlijk nioet te bont worden..
Diesel is natuurlijk ook wel een moderne winkel en hebben soms erg aparte kleding, dus daarom is het allemaal niet zo erg.. Het is dus maar net waar je terecht komt!
__________________
Clone Gsus || youre just jalous cause the little voices are talking to me... || Volkomen kut...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:58
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmmm je kan wel eens voor gesloten deuren komen te staan....

vorig jaar moest ik stage lopen.....na 4 dagen was ik bij het eerste bedrijf weg, de baas kon mijn piercing niet luchten ondanks ik goed werkte...

dit jaar met de stage heeft nog een bedrijf mij geweigerd..

volgend jaar ga ik naar een opleiding dierenverzorging en als ik dan op stage moet zal hij er zeker wel uit moeten aangezien ze er in de interieur/meubel industrie er al zo moeilijk over doen....

misschien heb je hier iets aan!
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:05
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Hehe vind ik er dan toch onverzorgerder uitzien dan gewoon een piercing
is logisch want jij vind een piercing zelf ook niet lelijk...
denk daar maar eens over na .



ps
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:50
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
een keer ontslagen bij een ijs-bonbon winkel omdat ik mijn tongpiercing had laten zetten

maar verder nooit problemen gehad ermee(heb ook een labret)maar vaak vinden ze het nooit een probleem

hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor functie je hebt en in wat voor bedrijf je werkt


suc6


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 22:51
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
a new noise schreef:


ps
zo'n pleister is ook niet echt representatief hoor
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 23:13
Verwijderd
Ik heb zelf een neusbrugpiercing (2 diamantjes tussen je ogen in..).. en mn tongpiercing en neuspiecing heb ik eruit gehaald omdat ik het niet echt volwassen vind staan. Ik werk nu bij de pabo en wil hier full time gaan werken.. mijn instelling is niet meer zo rebels als een paar jaar terug, en die indruk wil ik dus ook niet wekken met mijn uiterlijk.

Mijn ouders lieten me toch gaan en staan waar ik wou, en mijn vader dacht dat ik met mijn tongpiercing mn zogenaamde sexleven wou oppeppen ofzoiets

Mn moeder is gewend aan mn brugpiercing..


Wat ik wel afraadt is het doen in een opwelling.. ik had ook het gevoel. goh ben toch lelijk genoeg.. kan alleen maar erger, piercing erin.. die is er toch weer uit.

Die brugpiercing wou ik va dat ik 12 was ofzo.. altijd in mn hoofd gezeten.. en die zal er ook heeeeeeeeeeeeeeel lang in blijven

succes
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 23:36
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
substantial schreef:
zo'n pleister is ook niet echt representatief hoor
Representin' noem je dat..
aaaight..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 08:46
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:
een keer ontslagen bij een ijs-bonbon winkel omdat ik mijn tongpiercing had laten zetten
triest van die werkgevers dan
ik bedoel een lippiercing valt als je gewoon praat soms niet eens op

bij mij bij de albert heijn werken drie gozers met een piercing
eentje met een lippiercing, twee met een wenkbrauwpiercing.

maar dat komt misschien wel omdat vakkenvullers niet zo representatief hoeven te zijn.. maar opzich ook weer wel omdat mensen vragen aan je waar wat ligt enzo? naja vage shit =P

dreads maken over het algemeen niet zoveel uit geloof ik.. dreads worden over het algemeen de laatste tijd meer geaccepteerd ofzo.. zeker in grote steden
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 09:57
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
a new noise schreef:
is logisch want jij vind een piercing zelf ook niet lelijk...
denk daar maar eens over na .
Bwa ik vind een piercing niet noodzakelijk mooi: er zijn meer piercings die ik lelijk vind dan mooi (bv. die neusbrugpiercings) maar wat ik dus wou zeggen: ik vind een pleister nog wel lelijker en nog minder representatief dan een piercing

trouwens: lol @ Nelly
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 11:13
Verwijderd
Mijn ex-vriendin heeft al tijden een lip-kin-piercing en een neus piercing en die werkt al jaren bij de appie.

Verder kan je natuurlijk ook niet-representatief werk zoeken. Of niet-klantvriendelijk. Ik had zelf tot voor kort een hanekam, en ik werk al 3 jaar in de keuken van een bejaardentehuis en een paar maanden bij een call-center*zuigt overigens maar dat boeit nu even niet*. Dat soort werk kan je natuurlijk ook gewoon zoeken. Niet iedereen werkt achter de kassa, of vult vakken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2003, 11:15
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik werk in een redelijk hip café/restaurant en mag ook alles piercen wat ik wil
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 11:56
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

trouwens: lol @ Nelly

hij heeft eigenlijk een wangpiercing
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:05
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
a new noise schreef:
hij heeft eigenlijk een wangpiercing
wou ik ook net zeggen
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 12:52
RockChick
Avatar van RockChick
RockChick is offline
Ik loop stage in een verpleeghuis, en heb in elk oor 8 oorknopjes, en een neusknopje. Niemand vindt dat erg, er zijn zelfs oude mensen die het helemaal geweldig vinden, en mijn collega's vinden het ''schattig''.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 14:02
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Mensen schijnen wel te denken van mij als ze me zien dat ik de hele dag joints rook en drink en spijbel

bij de wibra vroegen ze mensen, en mijn moeder was zo stom om te vragen:
'mijn dochter heeft dreads, mag ze hier dan komen werken?'
Toen zeiden ze dus nee. Maargoed, ze had het ook niet zo moeten vragen denk ik.

En tegen Marije (Hukkie) hadden ze gezecht dat ze maar in een coffeeshop moest gaan werken
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 14:06
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik werk bij een bieb, en daar maakt het ook niet uit waar je piercings hebt of welke kleur je haar heeft, ze vinden het daar zelfs cool als je je haar een aparte kleur hebt.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 14:12
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Firefly schreef:
Mensen schijnen wel te denken van mij als ze me zien dat ik de hele dag joints rook en drink en spijbel

bij de wibra vroegen ze mensen, en mijn moeder was zo stom om te vragen:
'mijn dochter heeft dreads, mag ze hier dan komen werken?'
Toen zeiden ze dus nee. Maargoed, ze had het ook niet zo moeten vragen denk ik.

En tegen Marije (Hukkie) hadden ze gezecht dat ze maar in een coffeeshop moest gaan werken
Mag je in de wibra geen dreads... muha.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 14:19
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik wek bij de provincie Gelderland en bij Philips Nijmegen, het maakt bij beide niet uit hoe je je haar hebt of wat je allemaal aan je gezicht heb van make-up tot piercing. Er wordt bij beide beoordeeld op kwaliteit en niet eerst indruk . . .

oja ik loop dus rond met hanekam ( als ik daar zin in heb ) en make up ( eveneens als ik er zin in heb )
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 15:57
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
mijn dreads waren nooit een probleem, lippiercing echter wel, is bij veel baantjes neit toegestaan

ik moet em uitdoen om achter de kassa te zitten
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 17:05
hallo?
hallo? is offline
Ik heb een wenbrauwpiercing en ik ga binnenkort stage lopen bij een bedrijf op de boekhoudafdeling en daar hebben ze er geen problemen mee.
en het bedrijf waar ik vorig jaar heb gewerkt deed er trouwens ook niet moeilijk over.
Het kan er misschien mee te maken hebben dat de piercing bij mij niet zo opvalt omdat ik vrij dikke wenkbrauwen heb.
__________________
ik ben atheist, maar ik doe er al jaren niks meer aan!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 09:06
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Firefly schreef:


En tegen Marije (Hukkie) hadden ze gezecht dat ze maar in een coffeeshop moest gaan werken
Ja belachelijk
Maar ik werd wel gewoon aangenomen als cassiere bij de SdB(dreads en pierc) dus volgens mij hoeft het echt niet veel uit te maken. Enige voorwaarden waren wel dat ik mn haar in een staart zou doen en mn pierc uit als ik moets werken, maar daar is opzich wel wat voor te zeggen. Ik heb er verder geen problemen mee.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 13:13
Verwijderd
ik werk op een bedieningsafdeling bij de albert heijn, met knalrode dreads en twee neuspiercings... tadaaaaaa



~(oww... ik moet trwouens wel een knopje in en geen ringetje maar ja, boeiend!)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 13:34
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ik werk op een bedieningsafdeling bij de albert heijn, met knalrode dreads en twee neuspiercings... tadaaaaaa

wauw.... foto?
lang niet meer gezien oppet forum trouwens
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 13:56
Sundae
Avatar van Sundae
Sundae is offline
Ik vind het wel bullshit dat je geen piercings en/of dreads mag voor bepaalde baantjes? Ik bedoel...anderen dragen een strakke broek, of hebben een broche op hun kleding ofzo...waarom zouden piercings enzo dan niet kunnen?
Kheb zelf geen piercings...k vind het wel fet mooi en wil er opzich ook wel een...maar ik weet dat ik daar over een paar jaar weer op uitgekeken ben, en ik vind het zonde als ik dan met littekens rondloop voor de rest van mn leven...
Oh well...suc6 met zoeken naar een baantjuh
__________________
le bon bonbon napoleon
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 11:43
Draam
Draam is offline
hangt totaal van je soort piercing en totaalbeeld af. Iemand met nette kleding enzo en een piercingfrunnikje heeft geen problemen met werk.

Geen nette kleding EN piercing...betekend veel shitzooi met werk. Bijna niemand wil je hebben omdat het klanten afschrikt enzo. Dikke bullshit uiteraard.

Je moet gewoon goed zoeken naar een baas die er geen probleem van maakt...of ff je pïercing uitdoen tijdens werk, als je niet al te principieel bent.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 12:52
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Een vriend van me wil een wenkbrauwpiercing, maar hij heeft te horen gekregen dat ie dan ontslagen wordt. Hij heeft een erg goede baan, maar toch zet ie het wel door. 't Is dus maar net wat je er voor over hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:54
Saraminde
Saraminde is offline
Ik denk wel dat het steeds minder word dat je niet mag werken met piercings, de laatste tijd zie ik het vaak zat in winkels.

Maja ik poets, dus mijn piercings maken niet uit, ga je toch poetsen als je niks kunt vinden
__________________
jadiejadiejadieja
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:03
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Mijn baas was hier net, en toen hij me een hand gaf om te feliciteren.. zeidie gewoon niks.. en keek helemaal vies naar mijn piercing .. maar zijn vrouw (mijn bazin) was er ook, en die keek helemaal blij en leuk enzo! Dus. Ik zal wel gewoon achter de kassa mogen blijven zitten! Hoop ik :\
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2003, 16:47
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
het ligt denk ik aan het soort baan, bij kassa of kleding winkel werk moet het naar mijn idee gewoon kunnen.. zolang je er schoon en hygienisch uitziet uiteraard.. maar als je vertegenwoordiger bent van een of ander duur bedrijf tja dan is het vrij logisch dat een baas je beoordeelt op je uiterlijk... je bent voor de klant namelijk de eerste indruk van het hele bedrijf en als dat onverzorgd is dan kan een bedrijf daar klanten door verliezen.. tis dan aan jou om te beslissen ofdat je zo principieel bent dat je gewoon jezelf blijft en daardoor minder kans maakt op die belangrijke baan ofdat je je tijdens werkuren aanpast naar de normen van de baas...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef:
Mijn baas was hier net, en toen hij me een hand gaf om te feliciteren.. zeidie gewoon niks.. en keek helemaal vies naar mijn piercing .. maar zijn vrouw (mijn bazin) was er ook, en die keek helemaal blij en leuk enzo! Dus. Ik zal wel gewoon achter de kassa mogen blijven zitten! Hoop ik :\

gefeliciteerd trouwens


ontopic:
mocht bij me promo werk geen piercings hebben en afgezakte broeken blablabla, en ze hebben ook een keer geklaagd over mijn gekleurde dreadsjes in me haar, maar ik heb nog geen keer gewerkt met die dreads die ik nu heb maar de begeleiders zeiken gelukkig want dat zijn mensen van mijn leeftijd dus dnek niet dat het een probleem wordt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:06
The Charmed One
Avatar van The Charmed One
The Charmed One is offline
eerlijk gezegt vin ik dat dreads op piersings nics uit moeten maken als je ergens gaat werken..
welkom tot de nuwe wereld 2003..
__________________
happiness wouldend be happiness without a violin playing goat! (*)this is Wiccanistic(*)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef:
wauw.... foto?
lang niet meer gezien oppet forum trouwens
foto.... okweej


even zoeken hoor.. komt straks wel ofzow...

jah ik heb geen ineyternet thuis.. kan alleen bij me ouders en op school...

ow ik heb al foto... als ie ut doet dan






maar daar had ik pas één piercing



ow f*ck waarom worden fotoos zo groot en doen ze ut niet?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Kijk een pixie....



(ik ben rosanne)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:53
+Luna Annwyn+
Avatar van +Luna Annwyn+
+Luna Annwyn+ is offline
Leuke foto's!!

3 jaar geleden had ik een neuspiercing. Ik werkte in een mode atelier, en kwam wel in aanraking met (wat oudere) klanten.
Maar mijn baas vond het niet erg, en die klanten vonden altijd dat ik er altijd zo 'hip en modieus' uitzag.
Tja...
__________________
~Annwyn, beneath the waves...~
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 23:01
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Roos schreef:
Kijk een pixie....



mooi en een ontzettende liefe uitstraling

(btw je ogen zijn net zo rood als je haar )
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 12:54
Verwijderd
achhh dank je wel hoor


en je vriendin dan?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 12:58
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Aaah wat lief!

Oh wat heb ik een schattig zusje aah aah aaaaaaaaah
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 13:00
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
achhh dank je wel hoor


en je vriendin dan?
die vind je ook heel mooi
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef:
die vind je ook heel mooi

*grin*
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 11:31
Verwijderd
Citaat:
marrrtuuh schreef:
heb ik dus ook last van ik mag geen dretz van muh mams...is nie mooi.....vind zij wat een mening en een lippiercing wil ik heeel gaav maar mag ook niet...okej ik ben 15 maar tog...
ik wil ook een lippiercing, maar ik mag ook niet. kan jij niet ff tegen mijn ma zeggen dat jij het wel mag..doe ik t bij jou ma..helpt vast wel

suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:05
~Frozen~
Avatar van ~Frozen~
~Frozen~ is offline
Had op mn 12e al piercingz,schijt aan je ouders!
Je mag nu haast overal werken met piercingz,kijk als je
advocaat bent kan ik snappen dat je met 38 ringen in
je face niet echt betrouwbaar overkomt.Ik heb er zelf
nooit shit mee gehad,als je vriendelijk,cool en de persoon
voor de baan bent mogen ze je niet weigeren.Anders klaag
je ze lekker aan!
__________________
*I am writing graffitti on your body, I am drawing the story of how hard we tried...*
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Punk-Metal-Lo schreef:
Had op mn 12e al piercingz,schijt aan je ouders!
Je mag nu haast overal werken met piercingz,kijk als je
advocaat bent kan ik snappen dat je met 38 ringen in
je face niet echt betrouwbaar overkomt.Ik heb er zelf
nooit shit mee gehad,als je vriendelijk,cool en de persoon
voor de baan bent mogen ze je niet weigeren.Anders klaag
je ze lekker aan!
LOL volgens mij kijk jij iets teveel tv ofzo "Anders klaag
je ze lekker aan!" ze kunnen je altijd weigeren en desnoods verzinnen ze een excuus. Het is dan aan jou om te bewijzen dat ze je daarom niet aannemen.

En dat je nu haast overal mag werken met piercings is gelul. In een hoop bedrijven (o.a de twee bedrijven waar ik nu werk) zou iemand met piercings niet worden aangenomen. (als een bestaand personeelslid een piercing neemt is het denk ik een ander verhaal)

En schijt aan je ouders? Zolang je ouders nog (bijna) alles voor je betalen mag je best iets meer respect tonen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.