Oud 03-06-2005, 20:26
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
De heeeele dag uit je neus gegeten of ook nog wel iets nuttigs uitgevoerd?

TS begint:
half 11 opgestaan, gedoucht, ontbeten achter de pc, tot 3 uur () achter de pc blijven zitten. Even wat boodschapjes gedaan. Klein uurtje gebasketbalt op pleintje in de buurt. En toen weer 4 uur () achter de pc gezeten. Tussendoor alleen ff groente gewassen en gesneden en kip gekruid...
Zo eten en vanavond filmpje kijken bij een vriendin.

Hoe nutteloos kan je dag zijn................
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2005, 20:43
Rodion
Rodion is offline
Uitgeslapen, schoolboeken ingeleverd, aan de gracht een biertje gedronken (met o.a. HB), thuis avond eten gehad, achter de pc gezeten, nu plannen maken voor vanavond.

Eigenlijk zou ik ik pas moeten postten als mijn dag om is.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
kwibus schreef op 03-06-2005 @ 20:43 :
schoolboeken ingeleverd,
Gaan ze er bij jou op school vanuit dat iedereen slaagt?
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 20:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb vanalles gedaan in huis, tas ingepakt en klaar gemaakt voor werken, toen heb ik gewerkt en een tas afgegeven aan iemand, na m'n werk had ik rijles en na m'n rijles was ik weer om m'n werk om m'n boodschappen te verzamelen. Daarna in de stad wat boodschappen gedaan. Thuis de boodschappen verdeeld en vanalles gedaan. Daarna gekookt en gegeten. Vanavond wilde ik naar de stad, maar het regent. Dus dat gaat niet door. (Speciaal evenement in de stad).

Morgen moet ik werken, dus op tijd naar bed vanavond.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:20
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Niks....
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:25
Verwijderd
Uh..rustig opgestaan, gedoucht, ontbeten.. gecomputerd en eventjes tv gekeken.. Oh ja, heerlijk toch die vakantie
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:29
Verwijderd
Tentamen gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:31
Verwijderd
een 'rustdag' gehouden na de examens.. ofzo.
's ochtends uitslapen, en afspraak bij de bank en naar de supermarkt en forummen/internetten
's middags pianospelen, internetten, kamer opruimen (rommel had zich opgestapeld de laatste 2/3 weken ), muziektheorie leren, brief lezen, m'n vriendinnen nog ff mailen voor ze weggaan.. tja.
's avonds: muziektheorie leren, nu nog ff tv kijken oid.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:05
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-06-2005 @ 20:52 :
Gaan ze er bij jou op school vanuit dat iedereen slaagt?
Nee. Als je niet slaagt krijg je wéér boeken, die je vervolgens ook weer in mag leveren. Jaja.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:15
Verwijderd
7.20 opgestaan, meer wakker geschrokken eigenlijk. Snel gedouchd, m'n tas gepakt en naar school gegaan. Geschiedenis p.o, engels leesdossier, en ckv3 reflectieverslag uitgeprint. Was nog een hoop werk. Na het 4e uur was ik uit, hoorde ik dat ik van 14:00 tot 16:00 op de huiswerkklas moest. Grombels. Tot 15.30 gebleven () daarna naar huis gegaan en een beetje gecomputerd enzo. Het is nu 22:14 en ik ga pas heel laat slapen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:28
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
citroen schreef op 03-06-2005 @ 21:31 :
een 'rustdag' gehouden na de examens.. ofzo.
's ochtends uitslapen, en afspraak bij de bank en naar de supermarkt en forummen/internetten
's middags pianospelen, internetten, kamer opruimen (rommel had zich opgestapeld de laatste 2/3 weken ), muziektheorie leren, brief lezen, m'n vriendinnen nog ff mailen voor ze weggaan.. tja.
's avonds: muziektheorie leren, nu nog ff tv kijken oid.
Bij mij ziet een rustdag er toch echt anders uit hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:48
Verwijderd
Ik ben door mijn moeder uit mijn bed gerammeld om 7.00 u. Waarna ik van het privilege mocht genieten om op school een Wiskunde en een Nederlands tentamen te maken.
Voor de rest alleen een beetje op internet gezeten. Nog geprobeerd filmpje te bewerken, maar dat is wegens frustratie halverwege gestaakt
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:56
Wawl
Wawl is offline
Afstuderen en daarna uit eten met m'n vriendin.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 23:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Statistiek geleerd
- Gewerkt
- Met een vriend ff wat wezen drinken
- Internetten
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 23:30
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Tot 10 uur uitgeslapen. Daarna opgestaan, uurtje gecomputerd. Naar school gefietst daar wat gekopieerd en boeken opgehaald. Thuis nog even gezeten en door naar de psyg. Daar een uur gezeten. Terug naar huis, douchen. Nog meer computeren.
Op naar de trein richting Delft. In Delft wachtte paps op me en samen zijn we richting Capelle aan de IJssel gereden. Alleen het was kutweer en we stonden al anderhalf uur in de file dus zijn we maar naar de bios gegaan. The pacifier gezien, was wel grappig.
S'avonds weer naar huis.
Thuis even soep gegeten en aan het schoolwerk gegaan. Paar verslagen gemaakt plus 1 artikel gelezen en nu check ik even mijn email.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 01:06
SuperAn
Avatar van SuperAn
SuperAn is offline
opgestaan, examen gedaan (zwaar gebuisd), pintjes gedronken me vrienden van 't school, geslapen (ja in het midden van de dag maar had dan ook tot veel te laat gestudeerd ), terug opgestaan, naar het centrum gereden met de tram en een fantastisch leuke avond gehad met een fantastisch leuk meisje
__________________
Happy people have no stories
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 01:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
gewerkt
Kan morgen weer...
En dan gezellig zondag ook...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 01:45
Verwijderd
- 3d modelen voor schoolproject
- noodles gegeten
- drop gegeten
- pizza gegeten
- sushi gegeten
- la meglio gioventù gekeken

De hele dag door geforumd en ge-msn'd.

Edit: En zometeen maar even Garden State kijken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2005, 03:32
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-06-2005 @ 01:45 :

- drop gegeten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 08:41
11568
11568 is offline
Gister zeg maar heen en weer gelopen tussen de computer en de tuin om te roken. 's Avonds opgepast. Vandaag wil ik wat leukers gaan doen, zometeen ga ik in elk geval paardrijden en vanmiddag spreek ik wel iets met iemand af.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 09:11
Verwijderd
Vandaag nog niks, ben net wakker

Maar gisteren ben ik naar school geweest, kranten gedaan, naar een schooldisco geweest en gecomputert (-d?))

Laatst gewijzigd op 04-06-2005 om 09:14.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:00
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb nog niets uitgevoerd. Hoewel, ik heb een ei gekookt en opgegeten, terwijl ik naar muziek luisterde.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:15
sweetness
Avatar van sweetness
sweetness is offline
5.45 opgestaan en al heen en weer naar Rotterdam geweest om mn zus op te halen *gaap*
__________________
I'm just a dreamer, who dreams of better days
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:30
Verwijderd
Gister was ik jarig dus toen heb ik veel taart gegeten, cadeautjes gehad en mensen gezien. Ik moest wel werken 's ochtends.. maar daar heb ik niet zo veel gedaan

En vandaag heb ik tot nu toe in bed gelegen en tv gekeken en gegeten. Samen met Bobje
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 14:31
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik heb een poging gedaan tot CSI Miami kijken maar de computer vertikte het. Daarna maar bezorgen. En nu zit ik hier.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2005, 15:01
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Opgestaan. Gedoucht.Geforumt Ontbeten met een Modifast milkshake (Dat ding is echt heel ranzig ! ) en daarna met mijn vader boodschappen doen.Geluncht met uienbrood en bitterkoekjespudding Daarna meteen door naar het ziekenhuis waar ik een uur geleerd heb terwijl mijn vader iets voor zijn werk moest doen daar.
Thuis meteen boeken opengedaan en weer een uurtje geleerd.
En nu ben ik een beetje gaar dus ben ik maar even gaan forummen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 15:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Half acht opgestaan, gedoucht, aangekleed, gewerkt van 9 tot 13:00. Daarna naar de Kwantum geweest om een lamp te kopen, daarna naar huis, broodje gegeten en toen achter de pc gedoken. Ohja, en ik ga ook nog ergens vandaag opruimen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:27
Verwijderd
Opgestaan om 7 uur, half 8 begonnen met werken tot half 1. Toen tot half 2 ofzo nog op werk gezellig gezeten met de rest.
Toen samen met m'n vriend (die bij me werkt) langs het dorp gereden, sigaretten gehaald en 1 of ander ding voor zijn zielige cita. Toen spraken we af dat we vanmiddag wat zouden gaan doen ookal moet ik leren want m'n ouders zouden vanmiddag weg gaan dus konden we wel even wat gezelligs doen.
Ging dus niet door want toen ik onder de douche stond(daarvoor gegeten) belde hij en m'n zus nam op en naam het bericht aan dat hij naar een feest ging van z'n broers werk. Just great' Toen belde hij later nog om het tegen mij zelf te zeggen, mja en toen hing ik maar weer op. Nu zit ik alweer een hele tijd achter de computer in m'n ochtendjas want m'n dag is toch nutteloos geworden en in leren heb ik ook geen zin. *gezellig.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:30
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-06-2005 @ 20:52 :
Gaan ze er bij jou op school vanuit dat iedereen slaagt?
Ik heb mijn boeken ook gisteren al ingeleverd. Ongetwijfeld ga ik ze weer nodig hebben.

Ontopic: kamer opgeruimd, boek gelezen en gecomputerd.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 17:41
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Gewerkt van 9 tot 5
Voor de laatste keer.
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:04
Verwijderd
Opgestaan, gecomputerd, gegeten, gecomputerd, folders bezorgd, gegeten, gecomputerd, folders bezorgd, gecomputerd, King Arthur bij een vriend gekeken, en nu zit ik weer te computeren
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:29
PV
PV is offline
geslapen, chagrijnig opgestaan omdat de hond jankte, geprobeerd verder te slapen wat niet lukte, de finale van Roland Garros gekeken, turnen gekeken, geforumd en gegeten.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 04-06-2005 @ 18:29 :
geslapen, chagrijnig opgestaan omdat de hond jankte, geprobeerd verder te slapen wat niet lukte, de finale van Roland Garros gekeken, turnen gekeken, geforumd en gegeten.
spannend dagje
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:39
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-06-2005 @ 17:30 :
Ik heb mijn boeken ook gisteren al ingeleverd. Ongetwijfeld ga ik ze weer nodig hebben.
Wij moeten ze pas 14 juli inleveren Zit ik natuurlijk al lang en breed in Australie...

Vandaag lekker geslapen tot 10.15u, naar Amersfoort gegaan, met m'n moeder geshopt, 2 paar schoenen gekocht Onder de zonnebank geweest, haring gegeten. Weer terug naar Hilversum, gegeten. Straks ff stukkie fietsen en dan btje tv kijken ofzo...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-06-2005 @ 17:30 :
Ik heb mijn boeken ook gisteren al ingeleverd. Ongetwijfeld ga ik ze weer nodig hebben.
Wat stom. Als je nu al weet welk vak je wilt herkansen kun je dus niet eens leren.
(En ja, ik weet al welk vak ik zou herkansen als ik zak.)
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:05
Verwijderd
Ik heb eerst mijn distributie verzorgt in Wolvega, tevens mijn krantenwijk gedaan. Daarna ook nog gesurfd van 8 uur tot half 3. Daarna nog cadeautjes gehaald voor vrienden van mij en vanavond heb ik nog een feestje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2005, 19:14
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik ben opgestaan, kamer opgeruimd en huiswerk gemaakt. Daarna naar een vriendinnetje geweest en straks ga ik oppassen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:19
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
om 8 uur eruit,roken, gegeten honden en de paarden gevoerd, half 10 naar mijn werk; om kwart over 6 klaar ff een patatje gehaald en nu ben ik aan het forummen. Vanaaf ga ik denk ik lkker een tvavondje houden
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 20:01
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Ik ben ziek, soort van keelontsteking dus ik ben de hele dag thuis gebleven.
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 20:22
Blame Me
Avatar van Blame Me
Blame Me is offline
ontbeten, kamer opgeruimd een beetje, school gedaan, nothing much..
__________________
I think I have a problem, I think I think too much..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 20:28
Verwijderd
van 8 tot 5 gewerkt
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 20:29
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Vrij weinig.
Uitgeslapen tot half 10, daarna gegeten, Zembla gekeken, gegamed, daarna film gekeken, gestudeerd, gegeten en vanavond ga ik ook nog even weg. Mja...niks bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:03
Rodion
Rodion is offline
Niks enzo.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tentamen geleerd... toen even naar mijn oma... toen bijbaantje. Nu internet en zodadelijk op naar de stad en op stap.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:24
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Uitgeslapen na een avondje stappen
Een kadootje voor m'n broertje gekocht
Een paar uur gereisd om morgen het kadootje te geven
Genikst
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 21:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
M'n kater uitgeslapen, geshopt, terug naar huis gelopen i.p.v. met de tram (via de west-kruiskade in rotterdam, goed voor je ego, heb 3 telefoonnummers moeten aannemen ), gegeten, en straks weer lekker wat drinken in de stad
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 02:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De stad in geweest, daar bestelling opgehaald, waterkoker gekocht, naar de mark gegaan, eten gekookt met huisgenoot, getegen, tv gekeken, gecomputerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 09:55
Verwijderd
wakker geworden, stuk in een boek gelezen, computer aangezet en een beetje geforumd

zometeen even eten
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:19
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ik ga zo dadelijk leren
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 11:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Vandaag heb ik nog niet echt veel gedaan (opstaan, eten, internetten en een mailadres opzoeken van iemand, wat me te gemakkelijk afging ). Straks asperges eten *kwijl* en daarna even in Den Haag winkelen.

Gister: half 8 ontbijt op bed, 8 uur op om te douchen en brood te smeren, om tien over half 9 naar de bus, om tien voor 9 de bus in, om half 10 in het buurthuis, even een spelletje gedaan, om 10 uur begonnen met repeteren van Theater-stuk (l), om 1 uur filmpjes gekeken ter inspiratie, om 2 uur naar het staion, trein in naar Rijswijk, met bus naar Wateringen, daar lekker in het zonnetje gezeten, gekeken naar Phoenix (percussieband, maar eigenlijk was het crap ), toen 1,5 uur zitten wachten op Percossa, uur zitten kijken met open mond naar Percossa (en Cesar Zuiderwijk, hoe KAN ik hem vergeten..). Toen naar huis, patatje gehaald, gegeten en heeeeel snel naar bed.

Productief dagje gister.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Wat heb jij vandaag gedaan?
Axel11
5 19-02-2013 23:34
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 12:54
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 15:29
Eindexamens 2003 11 uur: heb jij vandaag al wat gedaan?
alpha
27 16-05-2003 12:21
De Kantine En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag??
Amidala
82 19-06-2002 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.