Oud 10-01-2016, 17:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dat klinkt echt grandioos, Dekaloog!
Ja he <3
Advertentie
Oud 10-01-2016, 18:11
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik ben in 't echt heel blij en enthousiast Maar ik snap de cognitieve dissonantie. De got-away-jongen is hier verder niet bekend, dit is de eerste keer dat ik 'm noem.

Ben je eigenlijk destijds nog op zoek gegaan naar leuke dingen op Twitter/Tumblr?

Kijk deze illustraties!
Oh aan je enthousiasme twijfel ik niet. Maar het hyperventilerend schaapgedeelte is wel even maf.

Nee, ik was te ziek en dan willen m'n hersenen geen nieuwe dingen (opzoeken). Ik ga het nog wel doen. Dank voor de tip, dat ziet er goed uit!
Oud 11-01-2016, 19:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Kijk, iemand heeft met Paint een prachtig plaatje gemaakt om te illustreren welke voltooid deelwoorden in het Frans "être" gebruiken als hulpwerkwoord, en het op Wikipedia gezet:
Oud 11-01-2016, 20:29
Hazel
Hazel is offline
Schitterend
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 11-01-2016, 20:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Diegene is niet toevalligerwijs op een Nederlands forum dat zich in naam op scholieren richt onderweg onder de naam Schrödinger?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-01-2016, 20:53
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Diegene is niet toevalligerwijs op een Nederlands forum dat zich in naam op scholieren richt onderweg onder de naam Schrödinger?
Nee.
Oud 11-01-2016, 20:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oh.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 12-01-2016, 19:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Bwuh, Ik moet morgen werken in Roffa en dat vind ik best spannond, want 1) andere winkel waar alles op een andere plek staat en 2) werken met iemand die ik niet ken. Aan de andere kant: Het is wel een hele mooie winkel en er gaat een supervisor mee die ik wél goed ken.
Het wordt wel een lange shift, zeker met de reistijd erbij. Wrs ben ik pas rond 1 uur 's nachts thuis en dan moet ik de volgende dag weer vroeg op voor een afspraak met de psychlady die me een soort van huiswerk heeft opgegeven wat ik nog niet heb gedaan.
Eeeek! Ik maak me vast wel weer druk om niks, maar toch.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-01-2016, 19:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ga dan nu vast je soortvan huiswerk maken, dan heb je dat vast gedaan En morgen is je supervisor mee, dus het komt vast goed.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-01-2016, 20:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, dat huiswerk is lastig. Het is zo'n stappenplan ding over het doorbreken van denkpatronen en hoe je je voelt als je dat doet, en ik moest dat doen voor dingen waar ik tegenaan liep sinds de laatste keer dat ik haar sprak. Maarrr, ik weet niet echt waar ik over moet schrijven, want ik heb buiten m'n werk echt niks gedaan. Het enige punt waar ik het over kan hebben is iets waarvan ik geen positief stappenplan kan bedenken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-01-2016, 20:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je daar dat werken morgen niet voor gebruiken, dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-01-2016, 20:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kan je daar dat werken morgen niet voor gebruiken, dan?
Ja, dat is wel een goed idee.
Maar sowieso is zo'n stappenplan lastig, want als ik over alles positief zou kunnen denken, had ik natuurlijk niet eens een stappenplan hoeven maken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-01-2016, 20:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je je berichtje terug leest zie je dat je daar negatieve dingen in noemt: spannend want alles op een andere plek en je kent niemand maar ook positieve: mooie winkel. er gaat een bekende mee en je beseft je zelf al dat je je waarschijnlijk druk maakt om niets.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-01-2016, 00:25
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik had twee gedichten onder een pseudoniem naar een poëzietijdschrift gestuurd en ze zijn geaccepteerd
Oud 13-01-2016, 07:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Oeeh nice

Waarom onder een pseudoniem?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-01-2016, 07:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Welk tijdschrift?
Oud 13-01-2016, 07:41
Verwijderd
Hoezo gestuurd?
Oud 13-01-2016, 07:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is gedicht?
Oud 13-01-2016, 08:14
Verwijderd
In hoeverre geaccepteerd?
Oud 13-01-2016, 09:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oud 13-01-2016, 09:23
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Oeeh nice

Waarom onder een pseudoniem?
Omdat ik het niet goed aandurf om onder mijn eigen naam te publiceren en omdat ik ook had getekend voor het magazine!
Oud 13-01-2016, 09:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Begrijpelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-01-2016, 09:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Leuk, 'Cneel! Welk tijdschrift is het?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-01-2016, 11:28
Verwijderd
Gaat precies regenen als ik weg wil fietsen, verdomme.
Oud 13-01-2016, 11:30
Verwijderd
Toch maar op wagen en hopen dat ik redelijk droog aankom
Oud 13-01-2016, 11:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga zo lazy ass met de bus naar mijn vader's huis om daar de auto op te halen
Maar wel gelijk ook boodschappen doen, want het winkelcentrum is daar toch dichtbij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-01-2016, 14:27
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Leuk, 'Cneel! Welk tijdschrift is het?
En is er een digitale editie van?
Oud 13-01-2016, 17:53
Quis.
Quis. is offline
Trimm Trab maakt hele lekkere capuchino.
Oud 13-01-2016, 18:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
En is er een digitale editie van?
Citaat:
Leuk, 'Cneel! Welk tijdschrift is het?
ik zal het te zijner tijd pm'en!
Oud 13-01-2016, 18:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kuttyfushoerenzooi, ik bijt net in al mijn gulzigheid voor Chinees op mijn piercing. Ik dacht even dat mijn tand afbrak, maar het is het bolletje lijm dat mijn draadje op zijn plek houdt.. Nu is dat bolletje doormidden en zit er een superscherp randje aan en moet ik morgen een vreemde tandarts bellen, omdat die van mij megaver zit voor een lullig bolletje lijm fml!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-01-2016, 19:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline


Mijn tandarts zit ook niet in de buurt anders zou ik die aanraden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-01-2016, 20:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga gewoon naar eentje die onderweg naar/van werk zit. Het moet wel echt gefikst worden, want ik word er nu al gek van.

Ik ben overigens wel heel blij dat het maar de lijm is en niet mijn tand, laat dat duidelijk zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-01-2016, 20:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ben je niet ook blij dat er niet allemaal dolken in je maag steken?
Oud 13-01-2016, 21:43
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
*knip*
oh ja, je heet helemaal geen trimm meer.
Ik riep nog naar je maar je was zo druk bezig lattes te masteren dat je me niet hoorde. Anyhow, t/hij was leuk!!
Oud 13-01-2016, 22:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ben je niet ook blij dat er niet allemaal dolken in je maag steken?
Ja, ook dat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-01-2016, 23:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Katbeest geeft de avond van haar leven gehad. Er kwamen vrienden eten en ze heeft van ongeveer vijf uur tot zeg half twaalf afwisselend op de bank gelegen en bij een vriend van me op schoot gezeten. Vroeger was ze bang voor jongens, maar ze genoot echt intens van alle aandacht
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-01-2016, 23:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahww, zo lief
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-01-2016, 00:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
oh ja, je heet helemaal geen trimm meer.
Ik riep nog naar je maar je was zo druk bezig lattes te masteren dat je me niet hoorde. Anyhow, t/hij was leuk!!
Ik was idd effe in m'n eigen wereldje en toen was je ineens weg, dus ik had al zo'n vermoeden dat dat was gebeurd.
Maar wat leuk! Waar zijn jullie geweest? En komt er een vervolg?

Voor mij in Roffa btw niet, want OH. Mijn. God. Wat een kutmensen. Ik had al gauw een aanvaring met die kleine gast, en daarna kwam er nog een lange blonde bijdehante conjo.
Ze vonden het gek dat ik niet uit m'n neus stond te vreten en zelf zaten ze constant met hun telefoon te kutten (reden van die eerste aanvaring). Blijkbaar mag ik niks zeggen, want ik ben geen supervisor.
En alles was ZO vies! Serieus, ik ben nu zo veel blijer met m'n eigen winkel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2016, 00:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat kut, Trimm Waar stond je? Bij de grote zaak in de hal of die in de tunnel?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-01-2016, 01:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat kut, Trimm Waar stond je? Bij de grote zaak in de hal of die in de tunnel?
Die in de hal.
De gasten waren btw wél erg vriendelijk. Dat viel me echt heel erg op. Veel leuker en beleefder dan hier.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2016, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Vroeger was ze bang voor jongens, maar ze genoot echt intens van alle aandacht
Oh grappig, in mijn ervaring hebben katten vaak eerder een voorkeur voor jongens/mannen dan voor meisjes/vrouwen - als er al een voorkeur is. Ik dacht dat dat algemeen gold, iets met hormonen of lichaamsgeur of weet ik veel, maar dat is niet zo?
Oud 14-01-2016, 08:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh grappig, in mijn ervaring hebben katten vaak eerder een voorkeur voor jongens/mannen dan voor meisjes/vrouwen - als er al een voorkeur is. Ik dacht dat dat algemeen gold, iets met hormonen of lichaamsgeur of weet ik veel, maar dat is niet zo?
Onze kat kwam uit een asiel in Rotterdam, waar ze na een tijd zwanger zwerven geaborteerd is. Waarschijnlijk was ze daar echt lastig gevallen door jongens of mannen, want ze is jarenlang bang voor ze geweest. Jongens van een jaar of drie waren dan nog net een twijfelgeval, maar aan alles wat ouder was moest ze echt heel lang wennen. Mijn neef kon haar pas aaien en knuffelen na een week bij ons gelogeerd te hebben.

Super fijn dus dat ze nu niet meer in de stress schiet van jongens
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-01-2016, 13:48
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Het NRC kopt: 'Dit zijn de vijftien voorjaarstitels waar wij in 2016 naar uitkijken'

Het kinderboek waar ik voor mocht tekenen staat op nummer 1 van de 3 jeugdtitels
Oud 14-01-2016, 13:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2016, 13:49
Verwijderd
Krijg je royalties per verkocht boek ofzo?
Oud 14-01-2016, 13:51
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Krijg je royalties per verkocht boek ofzo?
Praat ik er teveel over? Ik ben echt geen commerciële boy, ik kom mijn enthousiasme delen
Oud 14-01-2016, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Praat ik er teveel over? Ik ben echt geen commerciële boy, ik kom mijn enthousiasme delen
Nee, het was oprecht een nieuwsgierige vraag. Ik ben wel een commerciële boy en zou het mooi vinden als het zo was. Dan is het nadrukkelijk in jouw voordeel, zo'n lijst
Oud 14-01-2016, 13:52
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Nee, het was oprecht een nieuwsgierige vraag. Ik ben wel een commerciële boy en zou het mooi vinden als het zo was. Dan is het nadrukkelijk in jouw voordeel, zo'n lijst
Ohhh ik dacht dat je bedoelde van 'jaja nu heb je het wel genoeg gepitcht hier!' Maar ja, ik krijg royalty's!
Oud 14-01-2016, 13:54
Verwijderd
Goed zo Blijven promoten dan! Centjes zijn fijn
Oud 14-01-2016, 13:55
Verwijderd
En ook de Gutmenschen hier zouden blij moeten zijn dat de winst gedeeltelijk naar de (mede-)maker gaat en niet naar het grootbedrijf!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.