Oud 06-06-2007, 00:08
Verwijderd
Doodop. En morgen op half 7 op Ngh.
Advertentie
Oud 06-06-2007, 00:27
Verwijderd
net zoalsbovenstaande ben ik ook echt doodop. gisternacht was het over 3jen dat ik achter de computer vandaar ging, eergisternacht ook zoiets. Ik werk gewoon veels te lang door aan die projecten, mja ze moeten af en overdag heb ik geen tijd. Want dan wil ik leuke dingen doen met vrienden, sporten, werken, andere dingen studeren etc. Oftewel dan wordt het nachtwerk, wat weer ten koste gaat van mn nachtrust, want echt veel tijd om uit te slapen kan ik ook niet vinden.
Morgen tot half 9 liggen, dat is al heel wat .
Oud 06-06-2007, 00:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hm, nog een klein stukje en dan stop ik. Dan moet het te doen zijn om morgenmiddag de rest te doen en het weer naar mijn groepsgenootjes te mailen. Perfectionist die ik ben. Ik haal mezelf het werk zelf ook op de hals.
Maar goed, ons schoolplan wordt nu inhoudelijk wel een stuk sterker dan het was, en daar ben ik blij mee en trots op. Zie je wel dat ik toch iets aan mijn minor onderwijskunde heb .

Enne, het verhaal van Anneka herken ik ook, alleen doe ik ook overdag geen leuke dingen. Mijn leven bestaat momenteel uit slapen (kort), naar stage, thuis opdrachten maken, koken, afwassen, naar school, opdrachten maken en weer slapen. En dat al bijna een week, en nog bijna een week te gaan, vrees ik. Zelfs dingen als poetsen en de was blijven liggen, dus als de schoolchaos voorbij is, komt de huischaos aan de beurt. Leuk vooruitzicht...
Ben ik dan toch te fanatiek en schat ik dingen zo verkeerd in?
Oud 06-06-2007, 01:20
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik kreeg altijd naar mijn hoofd gegooid dat ik mensen niet genoeg vertrouwde. Ik had een soort muur om me heen gebouwd die mij beschermde tegen mensen van buitenaf. Ik vertrouwde niemand, vertelde niemand wat, en iedereen die probeerde in de buurt te komen kreeg een grote mond. Werkte prima.

Toen gingen mensen zeiken dat ik niet sociaal genoeg was, dus ik heb geprobeerd me open te stellen voor mensen en kreeg zo een hoop nieuwe vriendin. Okee, het werkte dus. Maar nu merk ik dus dat ik die mensen veel te snel in vertrouwen heb genomen, omdat ze achter mijn rug om dingen doen die ze mij niet vertellen. Elke keer word ik weer in mijn gelijk bevestigd dat mensen gewoon niet te vertrouwen zijn. Ik vertel sowieso bijna niemand echt belangrijke dingen, maar als het zo doorgaat, vertrouw ik echt niemand meer.

Ik wil echt zo graag minder wantrouwig worden, maar dan moeten mensen ook wel betrouwbaar zijn, en dat zijn ze niet.

Stelletje klootmongolen.

Oh, en ik ben verschrikkelijk moe. Maar niet het soort moe dat je oplost met slapen, maar anders moe. Mentaal moe, en het gaat niet weg. Niet dat ik suicidaal ben ofzo, maar er is gewoon geen rust in mijn hoofd. Ik dacht dat het door de examens kwam, maar die zijn nu voorbij en dat gevoel is nog niet weg. Bah en ik irriteer mezelf door hier zo te zeuren, maar gelukkig kent niemand mij hier persoonlijk.

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 01:24.
Oud 06-06-2007, 01:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
1:50 en moe... Net welliswaar erg lang met een vriend gebeld, maar dat gevoel is toch anders.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 06-06-2007, 02:55
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik ben nog steeds wakker. Ik ga maar eens liggen ofzo.
Oud 06-06-2007, 07:25
Little_lady
Little_lady is offline
Bahh, muggen ook altijd... Ze gaan dit jaar dwars door de muggenmelk heen die ik altijd op me smeer blijkbaar, heb enkel van vannacht al 7 bulten gevonden. En iets zegt me dat dat nog lang niet alles gaat zijn... Oh, en m'n gezicht lijkt weer wat normaler. Het is nog lang niet over, maar het wordt in ieder geval niet erger
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 06-06-2007, 07:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yeye dadelijk naar mijn eeh nieuwe school om me echt in te schrijven en dat vind ik leuk. En ik heb mijn rose polo weer aan dus ik ben net een meisje en dat vind ik ook leuk. Haha.

Ahwell, het is hier nog stééds een teringzooi maar dat is het altijd denk ik, en dat zal het altijd blijven ook. Alleen verwelken de rozen van mijn vriendje en dat is gemeen. En ik heb straks wel twee uur les namelijk Scheikunde & Wiskunde en ik vind het nutteloos, maar goed, ik zal me wel weer gedragen. (a) Oh en ik moet de opticien afbellen want het was er per ongeluk eentje die onze verzekering niet vergoedt. :boos: Maar goed, dat is ook niet zo'n probleem natuurlijk.

Oh en ik wil een enigszins goede presentatie voor ANW want als ik twee keer een negen haal sta ik een negen op mijn rapport. Maar a) is het hoogste cijfer dat ik dit jaar gehaald heb een 8,8 en geen negen en b) is het fokking moeilijk om een negen te halen voor die kutposter. xD Want hij moge nog zo mooi zijn en zo, ik denk niet dattie tekstueel sterk genoeg is om er een echt hoog cijfer voor te krijgen. Dus moeten we die presentatie maar opkrikken. En anders sta ik maar een acht.

EN OH ik ga voor mijn Algebraproefwerk in de pww een duisent halen want ik sta nu gemiddeld een 9,4 of zo en het zou te grappig zijn als ik afgerond een tien stond voor Wiskunde. erd:

Ik moet nog 1. schoenen aandoen 2. tanden poetsen 3. haar doen 4. vriendje sms'en 5. tas inpakken 6. oh nee geen eten klaarmaken dus naar school gaan. Moet wel lukken in achttien minuten. (a)

Ooh ik vind mezelf bijna mooi tegenwoordig. (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-06-2007, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 05-06-2007 @ 23:02 :
Volgens mij zag ik Leonoor vandaag in de Universiteitsbibliotheek, rond kwart over 11.. kan dat kloppen?
Dat zou best kunnen, ja, er was eens weer één of ander practicum in het Van Unnik, waardoor we daar weg moesten, toen gingen we maar een computer zoeken in de bieb (wat overigens niet gelukt is).

Waar zat/stond jij?
Oud 06-06-2007, 09:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2007 @ 08:15 :
Dat zou best kunnen, ja, er was eens weer één of ander practicum in het Van Unnik, waardoor we daar weg moesten, toen gingen we maar een computer zoeken in de bieb (wat overigens niet gelukt is).

Waar zat/stond jij?
Je liep met een ander meisje op de trap naar de uitgang, en ik liep de trap op omhoog
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 06-06-2007, 09:53
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 05-06-2007 @ 23:35 :

IcedEarth, zit je nog te overwegen of je hem terug wilt? Want je moet hem niet terugwillen omdat hij nou anders doen dan eerst. Maargoed, dat is dan ook niet de reden, denk ik. Maar toch, ik wilde het even zeggen. Sterkte, je kan altijd een pm sturen.
Hé, dat lijkt me wel fijn, dat ga ik even doen.
Oud 06-06-2007, 10:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm. Ik ben vrij! Net pas wakker, heerlijk. Ga zometeen even douchen en dan m'n kamer opruimen en vooral heel weinig aan school werken. This is my day <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-06-2007, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Little_lady schreef op 06-06-2007 @ 07:25 :
Bahh, muggen ook altijd... Ze gaan dit jaar dwars door de muggenmelk heen die ik altijd op me smeer blijkbaar, heb enkel van vannacht al 7 bulten gevonden. En iets zegt me dat dat nog lang niet alles gaat zijn... Oh, en m'n gezicht lijkt weer wat normaler. Het is nog lang niet over, maar het wordt in ieder geval niet erger
Klamboe kopen? Dat werkt vrij efficient, kun je tenminste lekker slapen En zijn niet eens zo duur (check de Xenos)

OT: rijbewijs ophalen zo, whoei!!!
Oud 06-06-2007, 11:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
******** schreef op 05-06-2007 @ 23:14 :
Is dat echt zo of is dit een tijdelijke uiting van frustratie?

Even serieus, want je geeft mij (en evt ook anderen) het idee dat je jezelf nog eens iets gaat aandoen binnenkort.
dit is een uiting van frustratie maar het is al heel lang het geval..
maar ik doe mezelf niets aan..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-06-2007, 11:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-06-2007 @ 10:30 :
Klamboe kopen? Dat werkt vrij efficient, kun je tenminste lekker slapen En zijn niet eens zo duur (check de Xenos)
tenzij je niet stil ligt zoals ik en je er helemaal in vast komt te zitten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-06-2007, 11:53
Verwijderd
Blijf bij mij
Het zou te mooi zijn als jij dit nu aan mij vroeg
Ga niet weg
Nee van jou krijg ik immers nooit genoeg
Oud 06-06-2007, 12:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me raar.. mn rechter arm en been lijken niet aanwezig ofzo
lijkt net of ik er ieder moment door heen kan zakken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-06-2007, 12:29
Verwijderd
en dan zegtie 1,5 dag nix, smst niet, laat nix horen, en doet nu weer compleet gewoon, net of er nix aan de hand is, nix gebeurd is.. maar dat is wel tis gewoon compleet anders geworden, snap dat dan, zo maaktie t echt neit makkelijker hoor

verder benk aan het verven, de garagedeur iemand nog ideeen hoe je groene verf van je vingers afhaalt?
Oud 06-06-2007, 13:21
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn buik is opgezet (echt, ik heb last van mijn maag/darmen/nieren/blaas, is geen illusie of weetikveel). Zegt mijn vader: Je valt nog af he, je weegt vast niet meer dan xx kg. Nou wel dus. En dat irriteert me, ik val helemaal niet af.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 06-06-2007, 13:23
Verwijderd
Ngh. Wat doen mijn Oss-vrienden stom tegenwoordig. Lekker dan Achjaa. Ik ga zo maar even slapen want anders red ik werk vanavond niet. Ik wil eigenlijk zoveel doen, ondernemen, maar ik lijk wel de enige te zijn

En eetbui, . Morgen maar poging tot gezond eten dan.
Oud 06-06-2007, 13:36
Verwijderd
WTF!!

:boos: Een vriendinnetje van me heeft een heel zieke vader, superzielig, maar ze weigert erover te praten. Op zich wel begrijpelijk, maar ik vraag toch steeds weer hoe het gaat, of ik iets kan doen, en krijg nooit meer antwoord dan "slecht, je kunt niets doen". Nou ja, oke. Dan niet, maar ik zal er voor haar zijn als ze iets nodig heeft, dat zeg ik dan ook.

En dan heb ik vandaag geen vrolijke dag, ben dus niet hyper op msn maar vraag wel hoe het gaat - krijg ik ineens te horen dat ik niets om haar geef, dat ik het niet meen, dat iedereen haar aanvalt en dat het allemaal haar schuld is en dat wij natúúrlijk onschuldig zijn, en dan gaat ze weg met de woorden "ja, ik heb een zieke vader, hier heb ik geen tijd voor."

Euh. Ik weet niet wat ik had moeten doen, behalve vragen hoe het gaat en laten weten dat ik er ben? Geen idee wat ik nu fout gedaan heb.. Ik weet uit ervaring dat als iemand je niet toelaat, het op een gegeven moment ophoudt.. Maar deze reactie vond ik een beetje overdreven. Alsof ik ineens alles fake en weetikwat? AAargh ik vind dit zo frustrerend.
Oud 06-06-2007, 13:43
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Yay, ze heeft eindelijk msn ipv ICQ Nu wordt het heel wat makkelijker om ook op andere plaatsen met haar te kunnen chatten
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 06-06-2007, 13:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, waarschijnlijk heb ik een vakantiebaantje. En ik was natuurlijk veel te vroeg, zodat ik om half elf alweer thuis was en mijn moeder dacht dat ik überhaupt niet was gegaan, maar het gesprek ging volgens mij wel goed. En ik deed spontaan en enthousiast en ik voelde me ook zo en het wordt heus niet heel geweldig of zo, maar ik ga geld verdienen, mijn eigen geld en ik doe wat nuttigs en ik ga leren welk land van plakband houdt en welk land van plastic
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-06-2007, 14:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben een hamster.
Oud 06-06-2007, 14:27
Verwijderd
Kheb me ICT diploma gehaald!!
Oud 06-06-2007, 15:01
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 06-06-2007 @ 13:36 :
WTF!!

:boos: Een vriendinnetje van me heeft een heel zieke vader, superzielig, maar ze weigert erover te praten. Op zich wel begrijpelijk, maar ik vraag toch steeds weer hoe het gaat, of ik iets kan doen, en krijg nooit meer antwoord dan "slecht, je kunt niets doen". Nou ja, oke. Dan niet, maar ik zal er voor haar zijn als ze iets nodig heeft, dat zeg ik dan ook.

En dan heb ik vandaag geen vrolijke dag, ben dus niet hyper op msn maar vraag wel hoe het gaat - krijg ik ineens te horen dat ik niets om haar geef, dat ik het niet meen, dat iedereen haar aanvalt en dat het allemaal haar schuld is en dat wij natúúrlijk onschuldig zijn, en dan gaat ze weg met de woorden "ja, ik heb een zieke vader, hier heb ik geen tijd voor."

Euh. Ik weet niet wat ik had moeten doen, behalve vragen hoe het gaat en laten weten dat ik er ben? Geen idee wat ik nu fout gedaan heb.. Ik weet uit ervaring dat als iemand je niet toelaat, het op een gegeven moment ophoudt.. Maar deze reactie vond ik een beetje overdreven. Alsof ik ineens alles fake en weetikwat? AAargh ik vind dit zo frustrerend.
Tja, enorm vervelend. Heb een hele tijd in een zelfde situatie gezeten, een beste vriendin met een zieke vader. En weetje wat helpt. Begrip, begrip, tijd, rust, begrip. Het ís nu eenmaal enorm zwaar voor haar, maar een dergelijke vervelende reactie is niet écht aan jou gericht maar meer een uiting van frustratie van haar kant. Zij heeft mij als beste vriendin (dat zijn we al sinds groep 3 ofzo) nooit echt toegelaten in haar verdriet. Ja, dat doet best wel pijn soms. Maar doe je best, meer kun je niet doen. En ik geloof dat jij een goede vriendin bent, zoals je net het verhaal hebt omschreven. Maar boos worden helpt gewoon niet. (Denk ik)
Oud 06-06-2007, 16:07
Verwijderd
ik heb vandaag knallende ruzie gemaakt. Ik had me misschien moeten inhouden, maar ik moest het kwijt. En beter zeggen wat ik kwijt moet dan het inhouden tot een nóg grotere ruzie
Oud 06-06-2007, 16:13
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb echt het idee dat het helemaal niet goed gaat met mn relatie.

Nou heb ik dat idee op zich al vaak zat gehad, maar nu doet ie echt ontiegelijk down en raar. Zijn hele leven al maakt hij keuzes op verstand; kiest hij voor zekerheden ipv wat hij echt leuk vindt. Neemt hij teveel verantwoordelijkheid voor dingen waar hij zich niet verantwoordelijk voor zou moeten voelen. Ik ben bang dat hem dat een keer gaat opbreken, dat hij zijn leven lang in die sleur leeft die hij voor zichzelf creëert. En hij luistert ook gewoon niet.. want keuzes op verstand zijn altijd beter dan keuzes op gevoel, aldus mn vriend.

En verder weet ik het ook gewoon niet meer. Ik mail hem diepe dingen en hij reageert wel maar niet op dat stukje uit de email. Vervolgens mail ik hem niet meer over dat onderwerp, en krijg ik vragen waarom ik niet wat meer zeg. Jongen, wat wil je nou?

Echt, ik ben zo bang dat we het niet gaan redden. Ik zie nu echt weer hoe essentieel we verschillen van elkaar. Wat moet ik nou? Moet ik nou echt alles in mn leven kapot zien gaan? Mag er nou nooit iets leuks zijn dat blijvend is? Het voelt alsof ik voortdurend gestraft word voor wie ik ben.

Bluh.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 06-06-2007, 16:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben jong maar heb geen leven volgens mn moeder..
letterlijk zei ze: je bent jong maar je leeft niet..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-06-2007, 16:23
Verwijderd
en dan geven ze je best wel garantie dat je werkt hebt bij dat uitzendbureau, dat je vandaag vroeg op de dag gebeld wordt, bel ik derstrx, ja sorry er is nix, tis afwachten, misschien bellen we volgende week.. pfff

t groen zit er nog steeds op mn handen, straks is terpentine zoeken..

aan de ene kant mis ik hem, aan de andere kant ben ik toch wel een beetje boos

edit: ik ben eiglijk gewoon boos, en niet een beetje

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 16:27.
Oud 06-06-2007, 16:48
Verwijderd
Ik voel me niet depressiever zonder mijn seroxat, ik zat naar mijn idee toch al weer op hetzelfde niveau als voorheen, maar omfg wat ben ik dat klotegevoel beu. Ik moet om de haverklap huilen omdat ik me zo misselijk voel.

Maar ik moest ook huilen toen ik mijn vogels zag en toen ik buiten kon zijn, dus het speelt gewoon in op dat ik absoluut niets kan verdragen nu. Maar mijn vogels heb ik gemist en thuis en internet en het is fijn thuis! En straks mijn vriendje en morgen de psychiater overtuigen dat 4 dagen observatie genoeg was ^^.
Oud 06-06-2007, 17:10
Redhair
Redhair is offline
Straks moet ik naar Bilthoven, naar Cascade, de kliniek van Jasper. Een parter/ouder bijeenkomst. Mijn moeder gaat ook mee. Ze is tenslotte een ouder van een verslaafde, van mij. Ook omdat ik mee ga doen aan het nazorgtraject, vonden de psycholoog en counseler dat zij er bij moet zijn. Hoop dat het niet ontzettend saai wordt, of emotioneel. Ik heb geen zin in verdrietige ouders en partnes, die ten einde raad zijn. Zulke mensen heb ik ook allemaal pijn gedaan, het hadden allemaal mijn ouders of partner kunnen zijn, het is zo'n confrontatie.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-06-2007, 17:39
Little_lady
Little_lady is offline
'Dat is nou het volwassen worden. Je zult meer te maken krijgen met voor- en tegenspoed, maar daar ook mee om leren gaan. Hoe moeilijk het nu ook lijkt. En dat proces, daar zit jij nu in. Helaas met een heleboel tegenspoed, maar je komt er wel doorheen.'

- Sprak R.J. -

Ik geloof dat ik niet meer volwassen wil worden, ik wil er niet mee om leren gaan.
Ik wil er gewoon niet mee om hoeven gaan, ik wil het allemaal niet meemaken...



Die klamboe is best een idee inderdaad, nog nooit aan gedacht Dankje
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 06-06-2007, 17:55
Verwijderd
Citaat:
QP schreef op 06-06-2007 @ 12:29 :
en dan zegtie 1,5 dag nix, smst niet, laat nix horen, en doet nu weer compleet gewoon, net of er nix aan de hand is, nix gebeurd is.. maar dat is wel tis gewoon compleet anders geworden, snap dat dan, zo maaktie t echt neit makkelijker hoor

verder benk aan het verven, de garagedeur iemand nog ideeen hoe je groene verf van je vingers afhaalt?
Terpentine. Of Ammoniak. Helpt goed, wel daarna je handen insmeren, want het wordt heel droog daarvan.
Oud 06-06-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 06-06-2007 @ 15:01 :
Tja, enorm vervelend. Heb een hele tijd in een zelfde situatie gezeten, een beste vriendin met een zieke vader. En weetje wat helpt. Begrip, begrip, tijd, rust, begrip. Het ís nu eenmaal enorm zwaar voor haar, maar een dergelijke vervelende reactie is niet écht aan jou gericht maar meer een uiting van frustratie van haar kant. Zij heeft mij als beste vriendin (dat zijn we al sinds groep 3 ofzo) nooit echt toegelaten in haar verdriet. Ja, dat doet best wel pijn soms. Maar doe je best, meer kun je niet doen. En ik geloof dat jij een goede vriendin bent, zoals je net het verhaal hebt omschreven. Maar boos worden helpt gewoon niet. (Denk ik)
Oh, dat weet ik ook wel Maar het is gewoon verdomd frustrerend
Oud 06-06-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 06-06-2007 @ 16:22 :
ik ben jong maar heb geen leven volgens mn moeder..
letterlijk zei ze: je bent jong maar je leeft niet..
Dat heeft mijn vader ook eens tegen mij gezegd.

Maar de woorden die veel harder aankwamen waren "Jij kan toch nergens van genieten ook al doe je nog zo hard je best".

"Je drinkt niet, je rookt niet, je vreet niet; wat doe jij eigenlijk wel?"

Ik kan er nu wel om lachen eigenlijk Op jezelf wonen is fijn, heb je genoeg tijd voor jezelf om uit te zoeken wat je nou eigenlijk wel leuk vindt, zonder dat iemand er iets van kan zeggen
Oud 06-06-2007, 19:03
Verwijderd
Hihi, mijn moeder begint nu te zeggen: als jij straks naar Peru gaat, komen we waarschijnlijk wel op vakantie daar, een paar weken.

t gaat de goede kant op!!

En ze hebben de motor van de boot gestolen, en de benzinetank ook nog eens.

En mn daklozencentrum was dicht vandaag. Terwijl ik er wel was. Nou ja. lekker gewandeld door Amsterdam dus.


Oh ja, en ik mag morgen een avonddienst draaien. Fijn.

En ik ben nog steeds te dik. Maar ik ga nu echtechtecht netjes op mijn puntjes letten.

En nou ja. Soms heb ik gewoon een gat in mijn hoofd waardoor ik dingen vergeet. Dus.

Maar ik ben vandaag enigszins blij
Oud 06-06-2007, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 06-06-2007 @ 17:10 :
Zulke mensen heb ik ook allemaal pijn gedaan, het hadden allemaal mijn ouders of partner kunnen zijn, het is zo'n confrontatie.
Gedaan, ja. En gedane zaken nemen geen keer, zeggen ze toch? Het gaat er toch ook om dat je het nu een beetje goed doet, en van wat ik begrijp gaat het nu best goed met je? Succes in ieder geval
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-06-2007 @ 14:08 :
Ik ben een hamster.
In welk opzicht?

Citaat:
rare kwast schreef op 06-06-2007 @ 11:39 :
tenzij je niet stil ligt zoals ik en je er helemaal in vast komt te zitten
Haha, ja. Nou, misschien moet je dan een tweepersoons kopen? Kun je je er nog verder in draaien . Ik zette het ding altijd onder de poten van het bed vast, dat hielp wel

Laatst gewijzigd op 06-06-2007 om 19:22.
Oud 06-06-2007, 19:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-06-2007 @ 19:20 :
In welk opzicht?
Mijn wang.
Oud 06-06-2007, 19:44
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jezus, mijn ouders zijn zo slecht nog niet . Als ik hoor hoe het er bij anderen thuis aan toe gaat...

Ik wil die petticoat.
Oud 06-06-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 06-06-2007 @ 18:51 :
Dat heeft mijn vader ook eens tegen mij gezegd.

Maar de woorden die veel harder aankwamen waren "Jij kan toch nergens van genieten ook al doe je nog zo hard je best".

"Je drinkt niet, je rookt niet, je vreet niet; wat doe jij eigenlijk wel?"

Ik kan er nu wel om lachen eigenlijk Op jezelf wonen is fijn, heb je genoeg tijd voor jezelf om uit te zoeken wat je nou eigenlijk wel leuk vindt, zonder dat iemand er iets van kan zeggen
Er zit nogal een verschil in ouders die gewoon niet zien dat jij jouw leven leeft zoals jij dat graag wilt (met jouw hobbies en pleziertjes die zij niet begrijpen) en tussen zo depressief zijn dat je inderdaad 'niet leeft'.

OT: Geen ziiiin maar ik moet eigenlijk heel veel vertalen vanavond dus wat doe ik hier? Maar ik heb geen zin! Aan de andere kant heb ik wel weer 8,5en binnen dus wie weet lukt die cum laude nog. Alleen moet mijn bachelorwerkstuk dan ook minstens een 8,5 zijn, dat klinkt vrij onmogelijk. Argh. We zullen zien. En anders haal ik mijn bachelor 'met zeer veel genoegen'. Haha, zo leuk was het nou ook weer niet.
Oud 06-06-2007, 19:59
moon
Avatar van moon
moon is offline
ja..ik word een beetje idioot van die stemmingswisselingen. Ik heb het idee dat ik te labiel ben de laatste tijd en ik twijfel of ik niet met mijn medicatie omhoog moet. Bij het ggz vinden ze alles best, al zou ik er 10 op een dag slikken, alleen mijn ouders...die vinden 1 meer dan genoeg en als ik al meer wil slikken mag ik wel met een goede uitleg komen en daar heb ik ook geen zin in. Ik heb helemaal geen zin om elke keer de zooi naar buiten te gooien, ik verwerk het prima alleen.
Bovendien bewaakt mijn moeder mijn medicijnen, dus gewoon doen dat zit er ook niet in. *zucht* damn, hate life.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-06-2007, 20:24
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
En nu zijn de examens dan officieel begonnen. Morgen het eerste, fysica. Het is echt moeilijk, gelukkig dat ik gisteren al een stukje had geleerd. Ik heb nu bijna gedaan, en dan straks voor ik ga slapen alles nog eens grondig doorlezen.

En Kizzy is thuis sinds zondag, het is echt een schatje <3, maar het is wel vreselijk vermoeiend, zeker in combinatie met de examens. Maar goed, ik klaag niet, want dat wist ik op voorhand.
Ik ben de laatste drie dagen zelfs bijna niet meer op internet gekomen , dan heb ik dus écht wel weinig tijd, haha.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 06-06-2007, 20:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
z0mfg ik moet nog twee presentaties leren morgen heb ik die fokking culturele dag waar ik totaal geen zin in heb mijn vriendje is kwijt ik moet die gadgets overmorgen kennen ik ga morgenavond met mijn beste vriendinnetje en haar mama uit eten <3 ik heb helemaal geen tijd het is een teringzooi hier mijn zus wilde haar wiskundeboeken terug ik wil schrijven en leren en lezen en heel koud water en knuffelen en gitaar spelen enenen.

Oh. Daar is hij. <33333
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-06-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 06-06-2007 @ 09:31 :
Je liep met een ander meisje op de trap naar de uitgang, en ik liep de trap op omhoog
Dat meisje is niet echt een meisje meer (ze is in de veertig ).

Ik heb je niet gezien.
Maar ik weet dan ook niet hoe je er uit ziet, dat lijkt me een geldig excuus.
Oud 06-06-2007, 21:22
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Yeah. voel me goed, lekker stabiel. Laat het alsjeblieft nog even een tijdje zo zijn.
Oud 06-06-2007, 21:50
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ben bang voor het examen morgen, echt bang. Het gaat sowieso enorm moeilijk zijn, en ik wil echt niet gebuisd zijn. Pff.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 06-06-2007, 22:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het heeft nog nooit zo goed gevoeld. (L)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-06-2007, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 06-06-2007 @ 22:03 :
Het heeft nog nooit zo goed gevoeld. (L)
QFT
Oud 06-06-2007, 22:32
Verwijderd
tip van de dag: ga met een praten. dat doe ik dus ook niet meer. de twijfels worden groter. eerst vroeg ik waarom hij t niet heb uitgemaakt op msn, zegtie ja omdat ik dat niet kan.. en ik vroeg ook nog van ja waarom zeg je eerst dat je me nooit kwijt wilt en zo en maak je t later uit? ja ik meende t wel, en nu nog steeds, vindt je ook nog heel leuk... maar het echte gevoel ontbreekt.. en toen vroegtie hoe ik me voelde, ik zeg van ja aan de ene kant wel verdrietig, andere kant boos door onbegrip. zegtie ja datr begrijp ik.. hij begrijpt er gewoon helemaal nix van

ik baal dervan, ik voel me er kutonder, ik wil dit zo niet langer, maar weet niet hoek t anders moet doen


positief: mo wordt dan toch gemaild en redelijk geregeld
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 20:51
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.