Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2007, 21:34
Verwijderd
Pffff, net besloten dat ik in de vakantie toch maar niet in de horeca ga werken. Het leek me zo leuk, maar ik heb gewoon de energie niet, niet om om zoveel uur achtereen te ''presteren''. Nu moet ik dus iets anders gaan bedenken, want ik moet wel geld verdienen. En ik moet hem gaan mailen dat ik t toch niet doe, terwijl hij dus net adresjes voor me gezocht heeft en bah, ik wou dat ik t nooit aan m gevraagd had want het voelt zo lomp om nu terug te krabbelen en dan moet ik weer dingen gaan uitleggen die ik niet uitleggen wil en bluh, dan ben ik niet meer ''leuk'', maar raar en een zeur.
Advertentie
Oud 06-06-2007, 21:39
Verwijderd
Waar staat QFT nou weer voor? Ik kan al die afkortingen niet bijhouden... Ik word oud.

Maarrrrr, die opdracht is eindelijk af. We hebben er veel werk in gestoken, 51 pagina's over een pedagoog. Pfft, maar wel weer 3 studiepunten erbij. Nog ff printen, inbinden en inleveren. Morgen moet ik m'n kamer opruimen wat ik heb vrijdag huisbezoek. *Bibber*
Oud 06-06-2007, 21:41
Little_lady
Little_lady is offline
'Waarom doe je nou zo eigenwijs?'
'Als je dat nog niet zie dan heb je best wel een bord voor je kop.'
'Ik ben nog altijd je vader dus ik heb geen bord voor m'n kop.'
'Wat is het verband?'
'Ik ben je vader... Maar je wilt niet weg, maar wat heb je hier dan? Je bijbaantje? School verpest je al...'
'Vent, stik. Dat ik nou vrienden heb en jij niet...'
'Hahaaaaaahaaa, jij vrienden?! We hebben hier toen 1 meissie gezien, is dat alles?????? Hahaaaahhaa!'
'Ach, rot op. Ze komen niet allemaal 10 km. of zo hierheen om TV te kijken, want meer kan je hier niet doen op de gemiddelde dag... En je hebt het gezien, toen Jan Smit kwam kwam N. ook dus wat nou 'jij en vrienden??' man?! Daarbij had je misschien even goed moeten kijken en minder aan de drank moeten zitten of achter de buurman aan moeten rennen en rollen over straat, dan had je er meer gezien.'

Ook vandaag weer een nutteloze discussie met de man die zich officieel mijn vader mag noemen. Mocht 'ie het maar niet...

En ik wil dat het morgen morgen morgenmiddag wordt, heel snel.
Dan ga ik weer naar haar, zij die er wel voor me is. En dan maken we er samen met hondje-lief weer een feestje van.
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 06-06-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Little_lady schreef op 06-06-2007 @ 22:41 :
'Waarom doe je nou zo eigenwijs?'
'Als je dat nog niet zie dan heb je best wel een bord voor je kop.'
'Ik ben nog altijd je vader dus ik heb geen bord voor m'n kop.'
'Wat is het verband?'
'Ik ben je vader... Maar je wilt niet weg, maar wat heb je hier dan? Je bijbaantje? School verpest je al...'
'Vent, stik. Dat ik nou vrienden heb en jij niet...'
'Hahaaaaaahaaa, jij vrienden?! We hebben hier toen 1 meissie gezien, is dat alles?????? Hahaaaahhaa!'
'Ach, rot op. Ze komen niet allemaal 10 km. of zo hierheen om TV te kijken, want meer kan je hier niet doen op de gemiddelde dag... En je hebt het gezien, toen Jan Smit kwam kwam N. ook dus wat nou 'jij en vrienden??' man?! Daarbij had je misschien even goed moeten kijken en minder aan de drank moeten zitten of achter de buurman aan moeten rennen en rollen over straat, dan had je er meer gezien.'

Ook vandaag weer een nutteloze discussie met de man die zich officieel mijn vader mag noemen. Mocht 'ie het maar niet...

En ik wil dat het morgen morgen morgenmiddag wordt, heel snel.
Dan ga ik weer naar haar, zij die er wel voor me is. En dan maken we er samen met hondje-lief weer een feestje van.
Hij klinkt niet bepaald lief, nee, maar jij komt op die manier nu ook niet bepaald redelijk over

OT: verveel me nog steeeeds moet nog door tot twaalf uur, heb ik bedacht. Zucht.
Oud 06-06-2007, 22:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
sonho schreef op 06-06-2007 @ 22:39 :
Waar staat QFT nou weer voor? Ik kan al die afkortingen niet bijhouden... Ik word oud.
De enige juiste respons is: jfgi.

En nu moe, morgen weer een drukke dag. Het lijkt erop dat het eindelijk zal gaan lukken met de Rasch boel. Leve mijn statistiek docent!!! Abstract schrijven, conclusies aanpassen, appendix erbij, lezen. Slapen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-06-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 06-06-2007 @ 23:06 :
De enige juiste respons is: jfgi.
Zeg, ga jij je sig nog maar eens duisend keer overschrijven.
Oud 06-06-2007, 22:17
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 06-06-2007 @ 23:13 :
Zeg, ga jij je sig nog maar eens duisend keer overschrijven.


OT: Vandaag overleg gehad met onze scriptiebegeleider, we weten weer een beetje waar we aan toe zijn en dat we op de goede weg zijn ed...dus nu kunnen we 'vol goede moed' weer verder. Morgen. Net een andere paper afgemaakt, in het Nederlands dan, maar dat is iig iets, nu nog in het Engels (meteen in het Engels was gezien mijn beheersing van het Engels niet echt een optie )...hopelijk krijgen we dat voor het weekend af, zou erg fijn zijn. Er komen een hoop drukke dagen aan (t/m begin juli ofzo)...
Oud 06-06-2007, 22:18
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-06-2007 @ 23:01 :
Hij klinkt niet bepaald lief, nee, maar jij komt op die manier nu ook niet bepaald redelijk over
Nee, daar heb je gelijk in maar ik word zo moe van de eindeloze discussies met m'n ouders dat ik zo ga reageren... Dit was al de zoveelste van vanavond en dat kan ik dan gewoon even niet hebben, dus dan snauw ik terug. En misschien zou ik op zo'n moment juist de wijze moeten zijn en dat niet moeten doen, maar dat is nog knap lastig voor me...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 06-06-2007, 22:53
kroot
kroot is offline
help: ik ben over 2 weken gezinsgesprek! En nu zou een van de sociotherapeuten er ook bij zijn, maar de gezinsgesprekman kan alleen op vrijdag en dan is zij net die dag op vakantie, en behalve dat ze op vrijdag ook gewoon niet werkt. Dus toen zei ik tegen de andere socio dat ik dat echt niet ga trekken zonder een van hun erbij, maar hij is op vrijdag ook vrij, maar misschien wil hij speciaal ervoor komen, das wel heel lief. En dat zei de eerste socio ook al, dat als ze geen vakantie had gehad, ze toch zou zijn gekomen. Echt lieve mensen.
En jongens ik heb morgen en vrijdag 2 teringdrukke dagen, ik weet niet waar ik de energie en de tijd vandaan moet halen, om alles te doen wat ik moet doen.
Oud 07-06-2007, 00:27
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-06-2007 @ 19:34 :
Mijn wang.
Haha, oké.
OT: rijbewijs opgehaald, gezellig met collega's gezeten zonder me druk te maken over de tijd, dat is lang geleden. Ik word nog wel es goed in ontstressen
Oud 07-06-2007, 06:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb het gewoon gehaald. Het slaat nergens op, als je dingen niet doet of noemt, kun je daar toch geen punten voor geven? Ik had mezelf niet eens laten slagen... Maar ja, scheelt een her en ik ben wel blij ...

Maar ik ben zo verdomde moe en uitgeput. Het is zo zwaar allemaal. Vooral de lange dagen en het vroege opstaan. Bah. Morgen wel ff uitslapen en het weekend hopelijk bijslapen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-06-2007, 07:14
Verwijderd
Echt een onrustige nacht gehad. Ik ben duidelijk gespannen .
Zometeen ga ik nog even uitzoeken wat ik straks allemaal precies wil vragen.

En ik wil stoppen met stressen
Oud 07-06-2007, 07:59
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 06-06-2007 @ 22:39 :
Waar staat QFT nou weer voor? Ik kan al die afkortingen niet bijhouden... Ik word oud.
Haha, Quoted For Truth Mushu PMde er al over (A) Maar ik bedoelde meer dat het wederzijds was

Anyway, problemen met mamenpap, voor de miljardste keer. Gelukkig is het bijna weekend ^^
Oud 07-06-2007, 08:26
Verwijderd
Thanks @ Zao!

Ot: de piano wordt gestemd, eindelijk. Omg wat is dat ding klere vals, die man zal wel denken... Straks maar meteen ff pingelen op een mooie zuivere piano. Heb er al zin in. En verder ben ik nog steeds moe, maar wel m'n drie boterhammen opgekregen en al begonnen met opruimen en straks ga ik een was-marathon houden.
Oud 07-06-2007, 08:29
Verwijderd
Ik zou toch willen dat ik beter in Engels was... Volgend jaar gaan ze een cursus academisch Engels (oid) aanbieden; waarom niet dit jaar? Het wordt echt een klote artikel en dat 'alleen maar' omdat ik slecht ben in Engels.
Oud 07-06-2007, 08:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteravond verloor ik even de moed. Tsja. Nou ja. Ik ga wel gewoon door, maar niet meer op volle kracht.

En ik heb weer eens drie colleges en ik moet een presentatie houden, geen zin.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-06-2007, 08:54
Verwijderd
Mushu, bedankt voor je pm.


Everything is coming together. Ik heb mijn aanbevelingsbrief, mijn motivatiebrief, mijn handtekening-van-de-studieadviseur, vanmiddag kan ik een Engelstalige uitdraai van mijn cijferlijst ophalen en dan me officieel aanmelden bij de buitenland-coordinator! Oh jongens, volgens mij ga ik in januari serieus naar Amerika. So damn cool.
Oud 07-06-2007, 09:06
Verwijderd
Nog vier dagen om héél veel tentamenstof in mijn hoofd te krijgen. En dan gaat me lukken, echt wel.
Oud 07-06-2007, 09:22
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sagana: succes met je examens

Ik heb een Nintendo DS. En ik ben er blij mee. Nu wil ik heel veel spelletjes hebben maar ik moet wachten en sparen van mezelf.

Vanmorgen naar de fysio geweest. Eigenlijk heb ik in die vier weken nauwelijks oefeningen gedaan maar toch ziet het er beter uit dan eerst. Spieren zijn nog steeds kort, maar langer. Nu moet ik het zelf bijhouden en op mijn houding letten *gaat snel rechtop zitten* en ik hoef niet meer terug. Pas als ik weer last heb. Ik ken mezelf, ik ga er nu een week op letten en over een half jaar verga ik weer van de pijn. Maarja, ik weet nu wat ik eraan kan doen en ik moet er gewoon even aan denken.

Planning voor vandaag: kamer opruimen (hard nodig, mijn boeken liggen nog steeds in grote stapels overal).
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-06-2007, 09:28
Nyawa
Pff, het schiet echt niet op. Wie propt nou ook die tentamens van samen 25 ECTS in krap anderhalve week? *frustratie*
Oud 07-06-2007, 09:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 07-06-2007 @ 10:22 :
Sagana: succes met je examens

Ik heb een Nintendo DS. En ik ben er blij mee. Nu wil ik heel veel spelletjes hebben maar ik moet wachten en sparen van mezelf.

Vanmorgen naar de fysio geweest. Eigenlijk heb ik in die vier weken nauwelijks oefeningen gedaan maar toch ziet het er beter uit dan eerst. Spieren zijn nog steeds kort, maar langer. Nu moet ik het zelf bijhouden en op mijn houding letten *gaat snel rechtop zitten* en ik hoef niet meer terug. Pas als ik weer last heb. Ik ken mezelf, ik ga er nu een week op letten en over een half jaar verga ik weer van de pijn. Maarja, ik weet nu wat ik eraan kan doen en ik moet er gewoon even aan denken.

Planning voor vandaag: kamer opruimen (hard nodig, mijn boeken liggen nog steeds in grote stapels overal).
waar heb je last van? (als ik vragen mag )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-06-2007 @ 09:29 :
Ik zou toch willen dat ik beter in Engels was... Volgend jaar gaan ze een cursus academisch Engels (oid) aanbieden; waarom niet dit jaar? Het wordt echt een klote artikel en dat 'alleen maar' omdat ik slecht ben in Engels.
Ik wil het nog wel een keertje voor je doorlopen? (Niet dat mijn Engels zo verschrikkelijk goed is, maar het is wel oké )
Oud 07-06-2007, 09:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het is wat je vrienden noemt..
Ze kunnen écht even de grond in zakken.. Bekijk het even.

Ze vraagt het niet.. gewoon helemaal niet. Jezus mina, wat een - vervelend woordje- ..

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 09:54.
Oud 07-06-2007, 09:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-06-2007 @ 10:32 :
Ik wil het nog wel een keertje voor je doorlopen? (Niet dat mijn Engels zo verschrikkelijk goed is, maar het is wel oké )
of je plaatst t stiekem hier en dan helpen we allemaal even
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2007, 10:08
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 07-06-2007 @ 10:58 :
of je plaatst t stiekem hier en dan helpen we allemaal even
Daar is ie wat te lang voor, vrees ik. En voorlopig is ie ook nog zo Nederlands als het maar zijn kan. Wat ik geprobeerd had, was volgens mij gewoon te slecht. Ik ga hem als ie af is misschien wel op MT posten voor feedback ed, die erg welkom is. Ik hoop heel erg dat het degene met wie ik samenwerk vandaag een goed begin maakt...wie weet kan ik daar dan mee verder...

Straks misschien eerst maar eens aan mijn portfolio werken, want die moet ook bijna af. En verder werken aan het artikel voor mijn scriptie en vast een begin maken met berekingen in SPSS en bedenken/opzoeken hoe ik die moet rapporteren ed. We hebben iig vast een hiërarchische clusteranalyse.
Oud 07-06-2007, 10:41
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Eindscriptie is af... Nu keihard aan het hopen dat het goedgekeurd wordt. Het concept is goedgekeurd, dat geeft moed. Volgende week vrijdag is de eindpresentatie, veel tijd om het te herschrijven is er dus niet

Ik wilde vandaag heel veel dingen ondernemen; lekker van het weer genieten, tegen 15 uur naar school, de koelkast schoonmaken, stofzuigen... Ik denk dat ik zo eens ga beginnen mijzelf naar de douchecel te slepen, te douchen en daarna aan te kleden. Ik heb 's ochtends opstartproblemen (helemaal na een drukke werkweek, dan kan ik niet omschakelen).

Wat ziet het er buiten lekker uit, ik ga nu wat ondernemen!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 07-06-2007, 11:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmmzzzz, gemengde gevoelens.

Het is donderdag en ik ben toe aan weekend. Morgen nog een laatste tentamen en dan is deze k*t week alweer voorbij. Maar ik ben toch best wel onzeker over morgen. De oefentoets ging niet dramatisch slecht (6,2 met drie ontzettend domme lees/aankruisfouten), maar toch ben ik bang dat het morgen niks wordt. Ik heb nog ongeveer 24 uur om nog wat meer begrip te krijgen van de stof, maar ik vraag me af of dat wel lukt. Ik heb het gevoel dat ik stof van de afgelopen weken gemist heb of zoiets, hopelijk valt dat uiteindelijk nog een beetje mee....
Straks nog even samen met vriendinnen leren, hopelijk heb ik daar nog iets aan..

Maar eigenlijk wil ik alleen maar naar huis. Verjaardag van m'n nichtje vieren en bij m'n vriendje zijn...

Nog één dag en dan een héél leuk weekend.
__________________
Oud 07-06-2007, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Little_lady schreef op 06-06-2007 @ 23:18 :
Nee, daar heb je gelijk in maar ik word zo moe van de eindeloze discussies met m'n ouders dat ik zo ga reageren... Dit was al de zoveelste van vanavond en dat kan ik dan gewoon even niet hebben, dus dan snauw ik terug. En misschien zou ik op zo'n moment juist de wijze moeten zijn en dat niet moeten doen, maar dat is nog knap lastig voor me...
Oh, kan ik me goed voorstellen, ik ben zelf ook erg goed in terugsnauwen terwijl ik weet dat ik beter verstandig kan zijn en mijn mond houden.

Citaat:
Leonoor schreef op 07-06-2007 @ 09:29 :
Ik zou toch willen dat ik beter in Engels was... Volgend jaar gaan ze een cursus academisch Engels (oid) aanbieden; waarom niet dit jaar? Het wordt echt een klote artikel en dat 'alleen maar' omdat ik slecht ben in Engels.
Tegen een kleine vergoeding wil ik het wel nakijken en verbeteren
Oud 07-06-2007, 11:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zucht sollicitatie gesprek 3915
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2007, 11:44
Verwijderd
Ik wil naar Enschede en verveel me. En mijn schoonzusje belde of ik haar vanaaf Utrecht wil laten zien en dan pit ze op de bank en dan gaan we samen naar mijn lief, maar ik wil NU naar mijn lief! En ik vind mijn ouders de stomste personen op de planeet en ze hebben de hint blijkbaar niet door. En het komt altijd aan op beslissingen, maar wat nou als je het niet weet? Wat nou als je de beslissingen nog niet kunt nemen? En ik weet niet wat ik later wil, het enige wat ik weet is zij en dat vind ik veel belangrijker dan al het andere.
Oud 07-06-2007, 12:01
Redhair
Redhair is offline
Gister was wel leuk. De meeste mensen zaten met zo veel vragen, met zo veel angsten. Ik beantwoorde veel dingen, ze vroegen het vaak ook specifiek aan mij. Hoe ga je om met een junk? Ik was blij dat ik ze kon helpen, dat ik sommige onzekerheden kon weg nemen. Ik waarschuwde. Jullie hebben al genoeg onder de verslaving geleden. Je kan er voor de junkies zijn, maar je kan ze niet helpen. Als ze hun huis vol troep hebben achtergelaten, ruim het dan niet voor ze op. Als ze een stapel rekeningen hebben liggen, betaal het niet voor ze. Ze moeten zelf deze gevolgen onder ogen komen, zelf zien wat voor zooi ze gemaakt hebben.

Het nazorgtraject wordt zwaar. Elke week twee uur naar bilthoven. Je denkt dat je gaat besparen als je stopt met drugs, maar elke week die trein wordt een duur geintje. Daarnaast een of twee keer per week naar NA of AA meetings. Het klinkt zo suf. Ik, als achttienjarig meisje, tussen al die oude gasten. Ook nog huiswerkopdrachten. Pfff.

Overmorgen om half vijf mag ik jasper ophalen. Whiee.

Edit:
Buuh ik ben door walibi ziek geworden. We gingen steeds kletsnat worden en dan weer opdrogen in de zon. Gister voelde ik al hoe mijn klieren begonnen op te zetten en nu heb ik een griepje ofzo. Ga maar even in bed liggen denk ik want ik wil zaterdag wel beter zijn.
__________________
Digital ash in a digital urn.

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 12:22.
Oud 07-06-2007, 12:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hahaaa mijn hongergevoel is echt verrot, ben ik eerst misselijk van de honger, eet ik dan een halve boterham en zit ik voor de drie uur daarna propvol. ;x Jezus, wat moet ik dan, niet eten?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-06-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef:
Ja daar word ik inderdaad blij van, ik mag een jaar eerder eindexamen doen dan ik eigenlijk hoor te doen (zit nu in 4V) en dat vind ik leuk want ik wil al heel lang heel graag weg hier.
Woh. Ja dan zou ik er ook wel blij worden .. (alhoewel, eigenlijk heb ik nog geen idee wat ik na m'n examen wil en het is toch wel nodig dat ik dat weet). Welke vakken heb je? Nouja, tegen die tijd kom ik wel zeuren in het examenonderdeel

Ontopic.. Hmm.. natuurkunde en Engels gehad..nu nog 7 toetsen! *leert verder*
Oud 07-06-2007, 13:37
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Hoe verder ik kom in het tentamen, hoe minder vertrouwen ik in de goede afloop krijg.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 07-06-2007, 13:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-06-2007 @ 10:31 :
waar heb je last van? (als ik vragen mag )
Natuurlijk mag je dat vragen
Ik had last van pijn in mijn heup en knie, al heel lang. Mijn houding is slecht, ik hou alles te gespannen en daardoor zijn mijn spieren daar te kort. Door op mijn houding te letten (niet alles gespannen houden) en elke avond in bed breeduit gaan liggen en te ontspannen is het overgegaan. Het is dus niks blijvends, maar als ik weer mijn slechte houding aanneem komt het terug. Maar nu heb ik er gelukkig al een tijd geen last meer van

Hoe gaat het eigenlijk met jou rug?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-06-2007, 13:51
Verwijderd
puta madre, hebben ze wéér afgebeld voor mn werk. Getverdemme, zo krijg ik noooooit (nou ja...) een ticket bij elkaar en genoeg geldom van te leven. Zucht. Plus het feit dat ik me weer een dag verveel.
Oud 07-06-2007, 14:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2007 @ 12:29 :
Tegen een kleine vergoeding wil ik het wel nakijken en verbeteren
Ik wel gratis en ik denk haar man ook wel.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-06-2007, 14:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 07-06-2007 @ 14:51 :
Natuurlijk mag je dat vragen
Ik had last van pijn in mijn heup en knie, al heel lang. Mijn houding is slecht, ik hou alles te gespannen en daardoor zijn mijn spieren daar te kort. Door op mijn houding te letten (niet alles gespannen houden) en elke avond in bed breeduit gaan liggen en te ontspannen is het overgegaan. Het is dus niks blijvends, maar als ik weer mijn slechte houding aanneem komt het terug. Maar nu heb ik er gelukkig al een tijd geen last meer van

Hoe gaat het eigenlijk met jou rug?
heup en knie is kut dus nu braaf je houding blijven aanpassen.. *grin* moeilijk he?
mijn rug.. tsja zoals altijd soms wat beter dan de andere keer..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2007, 14:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dat wordt afwijzing 3913
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2007, 15:23
Verwijderd
eindelijk werk het is het meest domme werk ever, maar goed, het verdient redelijk

nu heb ik wel een portie hoofdpijn in de aanbieding
Oud 07-06-2007, 15:28
Verwijderd
Ja kuuuuuuut! Godverdegodver, had ie er dus wél al moeite in gestoken en nu ben ik dus de lomperd die ineens niet meer wil. Waarom bedenk ik me zoiets ook niet eerder, nu kom ik over als een raar zeikmens. Bah. En ik dacht dat hij me na zijn toets zou bellen om wat te gaan doen en nu was het ineens ''ja, tot de 24e he''. Wat nou 24e? Ik wil eerder iets doen en dat weet je en dat ik daar zelf niet hardop om vraag betekend niet dat jíj t ineens op een laag pitje mag zetten. Of hij vind me nu gewoon stom, wat dus heel goed mogelijk is.
Bah, ik ben zo dom bezig.
Oud 07-06-2007, 16:00
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Redhair: Ook ik heb nu de aflevering gezien en het is zo grappig, dat ik het gevoel heb dat ik jullie nu ken, terwijl dat absoluut niet zo is maar door je verhaal en zo... ik lees altijd al je stukjes op het forum. Echt grappig. En Jasper lijkt me echt een toffe jongen, en zeker de tofste van hen allemaal .

OT: Pff. Ik moet aan Nederlands werken, ik moet aan Nederlands werken, ik moet aan... Maar ik doe het steeds niet. Ik moet echt harder proberen, maar soms gaat het niet meer... zoals nu. Maar het moest vandaag al ingeleverd, dus ik moet het tenminste morgen afhebben dan?!
Oud 07-06-2007, 16:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb eindelijk bijna dat artikel uit/af. Ben met de samenvatting bezig. Ik snap niet waarom ik er zo lang over doe, misschien is zo'n cursus Academisch Engels ook wel wat voor mij, al gaat het bij mij om het lezen van een tekst.

Straks weer ruim 2 uur de trein in, over 1,5 uur. Naar vriendje.
Dit weekend wordt stress, maar ik ga toch, anders moet ik weer smoezen gaan verzinnen en het is ook beter voor m'n studieconcentratie als ik niet thuis ben. Maar ik heb echt geen zin in die verjaardag met al die onbekende mensen

Heb gister een heel leuk jurkje gekocht van m'n eerste zelf verdiende geld. En nog een half lange broek en nog wat topjes. Ben er blij mee, eindelijk kan ik kleren kopen zonder de rest van de maand krom te liggen.
Oud 07-06-2007, 16:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zit er echt even doorheen.





Oud 07-06-2007, 16:35
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@Leonoor: Dat weet je wel

@OT:
Mn toetsnborddoet stom, heeft he heellang nietgeaan en u slaat ie eer letters ove. en nee, hetlig nietaan de baterijen! En ik heb ook geen zin om steeds opnieuw alle letters te vervangen.

En verder neem ik alles terg wat ik over mn vriend zei.. Ik kreeg zón lief smsje dat ik moesthuilen

En nu ga ik een tentamen maken.. jippie Duimen jullie voor me?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 07-06-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 07-06-2007 @ 17:35 :
@Leonoor: Dat weet je wel
Wat?

En: *duimt*
Oud 07-06-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2007 @ 15:46 :
Ik wel gratis en ik denk haar man ook wel.
Ah maar ik studeer Engels (En ik heb geen tijd voor gratis, anders zou ik dat geen punt vinden).
Oud 07-06-2007, 16:58
Verwijderd
En het was natuurlijk een grapje..
Oud 07-06-2007, 17:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan daar gewoon niet goed tegen. Aan de ene kant vind ik het allemaal hartstikke interessant, misschien juist daarom, aan de andere kant word ik er zo neerslachtig van. En dat die man dan doet alsof het normaal is, veertienjarige jongetjes die seks hebben met oudere mannen (dan krijgen ze ervaring, o ja) en twaalfjarige meisjes die uitgehuwelijkt worden aan mannen van dertig. Heel normaal ja, voor die tijd en die cultuur. Maar daar valt het toch niet mee goed te praten, zulk soort dingen zijn toch triest, ik begrijp dat niet, ik begrijp niet hoe daarmee te leven valt, hoe die mensen overleven want als hun dat lukt wat voor een gigantische aansteller ben ik dan wel niet?

Interessant dus, maar ook moeilijk. En ik moet nu nog opdrachten gaan maken ook. Maar straks ga ik nog naar een percussieuitvoering, dat is op zich wel weer leuk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 07-06-2007, 17:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh mijn god, wat heeft ze gelijk. Ik ben zo blij dat ze me dat laat zien. Hij is gewoon een lul. En hij is niet belangrijker of superieur aan mij omdat hij muzikaal is. De tijd is voorbij dat ik hem als een soort superman beschouwde. Als hij verdrietig was dat ik hem moest en zou troosten. This is where I take back control. De wereld draait echt niet om hem. En ik draai niet om hem. Hij is niet de zin van het leven. Hij is niet perfect. En ik weet wat er gebeurt als ik me realiseer dat hij niet perfect is. Ik laat hem officieel los. Ik ga officieel verder.
Hij stelt zich enorm aan. En het kan hem verder niet schelen.
En ik was bang dat ik dit jaar misschien geen wijze les zou leren. Ik ga geen dingen doen die ik niet wil doen om zijn vriend te zijn. Als hij dat niet leuk vind, dan is dat jammer dan. Ik weet wie ik anders nodig heb.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 19:51
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.