Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 17:50
Verwijderd
Ik heb echt geen zin.....

En ik ben weer kwaad op @home; ik heb eindelijk een reactie, maar ze hebben de fout nog steeds niet opgelost, waardoor ik waarschijnlijk met terugwerkende kracht weer dubbel ga betalen . Kan ik dan weer fijn achteraan, ik heb toch niks beters te doen . Naja, na m'n tentamens dan maar.

En het regent .....

BAH
Advertentie
Oud 07-06-2007, 17:52
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
sick to the bone..

het is nog geen 4 weken uit maar ik kom erachter dat er alweer een meisje helemaal verliefd is op hem en zegt dat ze voor hem wil vechten en whatever en ik word er misselijk van...
__________________
Sushii is better than chocolate
Oud 07-06-2007, 18:03
Verwijderd
Bah Kut. Ik wil hier niet zijn. Klaar. En ik heb ook al geen geld voor de sportschool. Maar ik ben dik dus ik moet wel sporten.

Zucht. zo maar een uur met de hond wandelen. of even naar het IJsselmeer fietsen. Ja. Dat laatste.

Verdorie en ik mis het zo. En waarom snapt niemand dat? En waarom luistert niemand naar mijn verhalen? Ik moet terug in September. Klaar
Oud 07-06-2007, 18:53
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-06-2007 @ 15:57 :
heup en knie is kut dus nu braaf je houding blijven aanpassen.. *grin* moeilijk he?
mijn rug.. tsja zoals altijd soms wat beter dan de andere keer..
Ja
Sterkte met je rug en succes met solliciteren (als je nog meer sollicaties hebt)

Bah, ik ben slecht in opruimen. Ik heb mijn boeken ontkaft en in de kast gegooid, daarna had ik geen zin meer. Ik moet alle papieren uitzoeken en nog veel meer. Ik hecht teveel (emotionele) waarde aan dingen. Ik wil mijn proefwerken en studiewijzers niet weggooien. Maar ik heb er ook niks aan. Doorzetten en gewoon weggooien die handel. Zoals ik op tv hoorde, het einde van de middelbare school is 'the end of the beginning'.

*geeft knuffels en iedereen succes met tentamens enzo*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-06-2007, 18:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik zit sinds een tijdje weer bij het ggz en bij een dietiste en nog steeds bij de huisarts en heb een eetlijst dat is teminste al een vooruitgang en op het werk gaat het wel
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-06-2007, 18:54
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Goed om weer iets van je te horen, Darkfairy. En mooi dat het beter gaat (iig, het klinkt beter omdat je nu hulp krijgt)
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-06-2007, 18:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 07-06-2007 @ 19:54 :
Goed om weer iets van je te horen, Darkfairy. En mooi dat het beter gaat (iig, het klinkt beter omdat je nu hulp krijgt)
ik hou me nou sinds vorige week donderdag precies aan die eetlijst en heb sinds die week niet meer gebraakt dus tot nu toe lukt het
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-06-2007, 19:01
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 07-06-2007 @ 19:57 :
ik hou me nou sinds vorige week donderdag precies aan die eetlijst en heb sinds die week niet meer gebraakt dus tot nu toe lukt het
Knap!
Oud 07-06-2007, 19:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 07-06-2007 @ 20:01 :
Knap!
dankje
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-06-2007, 19:19
Verwijderd
Hee, Darkfairy, goed van je.

Ik voelde me vanmiddag fucking pissig. En het is verdomd zeldzaam dat ik me om zulk soort lullige dingen kwaad maak, maar toen wilde ik wel eventjes iemand wurgen. Weer een succesvolle samenwerking. Misschien moet ik mijn frustraties toch wat meer uitspreken. Morgen nabespreking, we zullen zien wat onze begeleiders van het verslag zeggen. Ik ben er in ieder geval niet zo tevreden mee, eigenwijze perfectionist die ik ben. Let it go, let it go, let it go?

Was vandaag naar de buitenland-coordinator van de faculteit, die had net een verslag binnen gekregen van een meisje dat 17.000 euro kwijt was geweest aan een semester in de VS studeren (nou ja, onderzoek doen). Ik denk dat ik dat maar niet aan mijn ouders ga vertellen.
Oud 07-06-2007, 19:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Darkfairy, wat goed! Wees maar trots op jezelf, echt heel knap.

Oh en het was duisentleuk daarnet. <3 En ik heb heel lekker gedoucht en ik ga voortaan niet meer zuinig doen met badspul want al kost het veel, ik mag a) lief zijn voor mezelf b) Dove sponsoren c) lekker ruiken. Dus! En ik moet nu nog Frans leren maar ANW en Engels ken ik eigenlijk al wel en het is hier een zootje maar het is niet zo erg want ik ben gelukkig en daar draait het om. ^^

Yeyeyeye. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 07-06-2007, 19:56
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Way to go, darkfairy! Je bent goed op weg!


Prikkelbaardarmsyndroom in volle hevigheid... Het hangt denk ik samen met de spanning rondom het naderende einde van de opleiding.. Nog één resterende opdracht afmaken en volgende week vrijdag presentatie geven over eindscriptie... (OMG ik vind presentaties zo eng, ik zie er nu al tegen op! Lekker handig)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 07-06-2007, 20:09
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik geloof dat ik minder opzie tegen werken, en dat is maar goed ook. Papa komt ook al bijna weer thuis! En dan nog 2 dagen school . Oh, ik hoop dat volgend jaar maar snel voorbij is. En ik wil spijkerbroeken kopen .
Oud 07-06-2007, 21:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
Jeej wat een dag, niet te geloven. Ik ben boos en voel me in de steek gelaten door een beroepskeuzeadviesbureau.
Maar mijn ouders zijn te lief en ik zou alles voor ze willen doen op het moment, wat heb ik het ontzettend getroffen met mijn ouders. Wat had ik gemoeten zonder hen? Zo lief zijn ze, echt zo lief!Ik kan nooit voor ze terug doen, wat zij allemaal voor mij doen. Ik voel me daar wel schuldig over. Mezelf sparen is het enige dat ik voor ze kan doen en opzich is dat dan ook meteen wel weer heel wat (op dagen als deze waarop ik me zo slecht voel). Vanmiddag wilde ik echt dood maar dat had alles te maken met een schuldgevoel dat ik tegenover mijn ouders had en ik besefte me dat ik, door mezelf wat aan te doen, de schuld onoverkomelijk groot zou maken. Ik ben daar alleen zelf bij gebaat, mijn ouders juist niet. Het enige dat ik voor mijn ouders kan doen is leven en mijn ouders kennende nemen ze daar nog genoegen mee ook.

Waar dat schuld gevoel vandaan kwam? na een vreselijke dag vandaag. Een beroepskeuzebureau waar ik heen ging die behoorlijk onproffessioneel bezig was. De psycholoog daar was echt een drama. Mijn vader en ik hebben in het intakegesprek een paar keer geprobeerd uit te leggen wat er met mij aan de hand is en waarom ik kom etc. Het drong totaal niet tot de man door en hij stak alleen een eigen verhaal af. Het was vanaf het eerste moment een man die me bang maaktte. Hij kwam zo hard en onbergipvol enz. over dat ik gewoon bang voor hem was. Toen mijn vader de deur uit ging en ik alleen met de man achter bleef was ik gewoon bang dat die man me wat aan zou gaan doen ofzo. Die man gaf me zo'n raar gevoel. Ik was bang dat hij zijn handjes niet thuis zou kunnen houden ofzo, zo'n gevoel bekroop me bij die man. Gelukkig was dat niet het geval en heeft hij zich verder keurig gedragen maar ik bleef hem eng vinden.
De testen die ik kreeg waren belachelijk en dateerde allemaal van 1950 t/m 1980 ongeveer. Oude spelling, vreemde woorden, vreemde zinnen....achterhaalde testen.
De man ging in het geheel de hele dag het gesprek niet met me aan, en kwam alleen om de 20 minuten een nieuwe test brengen. Ik werd daar helemaal niet gehoord, toen ik daar weg ging had ik nog steeds het gevoel dat hij niks van mij wist. De beroepskeuze testen waren zo simpel opgesteld dat er waarschijnlijk alleen uit kan komen of ik bakker, politieagent of brandweerman(...eeh...vrouw) kan worden...van dat niveau.
Waarschijnlijk heeft die man nu 3 van die oeroude beroepen voor me uitgezocht en googelt hij er even de opleidingen bij...en dat kost je dan zo'n 400 euro, of mijn ouders in dit geval... en dat is waarom ik mij zo schuldig voel. We wachten de uitslagen niet af en stappen over op een ander bureau maar mijn ouders zullen evengoed een flink bedrag aan die kwakzalver moeten betalen.
Ik word sinds vandaag achtervolgt door irrationele angsten in mijn hoofd. Gelukkig dat ik er nog wel een idee van heb dat ze waarschijnlijk irrationeel zijn. Ik ben heel bang dat die man.... ja moet ik het eigenlijk wel zeggen... het klinkt allemaal erg psychotisch als ik hier neer zou gaan zetten waar ik bang voor ben, maar het is puur irrationele angst, geen psychose. pfff misschien ben ik gewoon vermoeid en is het morgen wel over, maar nu ben ik bang
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 07-06-2007, 21:29
Verwijderd
bluhh
Oud 07-06-2007, 22:16
Verwijderd
zet 'ja, gothic, je leest het goed' in je nickname, en kijk eens wat er gebeurd

de ene helft praat opeen niet meer tegen je,

een kwart spreekt niet terug als ze vragen 'gothic?' en jij dan antwoord

het andere kwart mompelt iets vaags en blokt je daarna.

ha. o dit is fantastisch. ik wist dat het een grote nono was, maar dit is echt ..
goh

en de echte true lieverds die kan het weinig schelen

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 22:18.
Oud 07-06-2007, 22:38
Verwijderd
woei 7.1 voor mn tentamen en 9.5 voor mn opdracht *trots is*. Ik kan het wel, dat meisje waarvan op de basisschool gezegd werd dat ze geen vwo zou aankunnen en nu op de universiteit zit doet het nu wel eventjes. Voel me gewoon goed op mn plaats.

oh en ik ben verliefd<3
Oud 07-06-2007, 22:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 07-06-2007 @ 23:16 :
knip
Wheuh...?


Abstract af, weer een stapje dichterbij. <3 Oh wat fijn, de zomer komt eraan!!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 07-06-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 07-06-2007 @ 23:42 :
Wheuh...?

het bleek dus nodig te zijn om mijn msn van mensen te zuiveren ontdoen, maar nu hoef ík niks meer te doen.

niet dat het nou zo belangrijk is oid..maar tis wel opmerkelijk
O, en forumbaasje plagen kan soms heerlijk zijn
Oud 07-06-2007, 23:06
Verwijderd
wilde even alle mensen hier sterkte wensen. ik post en lees hier al een tijd niet meer, omdat dat me echt naar beneden trok, maar ik hoop dat het met jullie (ook) beter gaat!
*knuf*
(ow, en voor de mensen die het zich nog herinneren: ik ben toegelaten tot mn master )
Oud 07-06-2007, 23:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeli sterrenmeisje knap werk


---------
huisje ook weer bezocht.. 3 stellen wonen nu samen in de vrienden groep en moest de 3de nog huizen bezichtigen.. nice..
iedereen was er zomaar weer, druk en gezellig?
ik moet het leuk vinden, het moet het moet het moet..
maar waarom voel ik niets als ik lach, waarom kan ik alleen maar gek doen met hen er bij?
ik was beter af als ik op de vangrail had gezeten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-06-2007, 23:48
Verwijderd
Bweuh, ik ben echt gaar na vanavond. En ik voel me superverdrietig, maar dat zal wel weer zo zijn omdat ik moe ben, dan ben ik 'bevattelijker', gezonde gedachtes verliezen het van de me-naar-beneden-halende gedachten.

Relativeren is nu zo moeilijk, er is zo veel en het is zo groot....
-Bijna tentamen (gaat vast helemaal mis).
-Gedoe met @home (nog steeds niet opgelost, sterker nog, het lijkt alleen maar erger te worden). Uiteindelijk zal ik m'n geld wel terugkrijgen, want ik heb gelijk, maar ik kan het voor nu niet loslaten.
-Pijn in m'n schouders en nek (bij anderen helpt de training wel; waarom bij mij dan nog niet?).
-En sociaal, tja, wat zal ik zeggen....

*zucht*

Laat ik m'n tanden maar gaan poetsen en naar bed gaa.
Misschien ziet het er morgen allemaal heel anders uit...

En oja, ik ben dat geobsedeerde bezigzijn met kcal zat. Morgen ga ik weer op m'n gevoel eten (m'n gezonde stuk van m'n gevoel ), dat is al die jaren goed gegaan, dus er is geen enkele reden voor dat obsessieve gedoe van de afgelopen weken.

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 23:50.
Oud 08-06-2007, 07:04
Verwijderd
@darkfairy:
@moon: Jezelf sparen is het allermooiste wat je je ouders kunt geven.
@Anneka: Leuk is dat, hè? (Bij mij geldt dan alleen dat ze op de middelbare school dergelijke dingen zeiden.)
@Morgen: Grapjes mogen. Mijn zusje studeert ook Engels, maar heeft het 'te druk' zegt ze... (Alsof ik haar vroeger nooit hielp, ook op momenten dat ik het druk had. ) Maar met 'manlief', Gothic en eventueel Krummeltje (die dezelfde studie doet als ik, dus dat is helemaal handig ) en mathfreak (die heeft ook aangeboden er naar te willen kijken) komt het vast goed.

OT: Paper is bijna vertaald, voorlopig nog wel in 'steenkolen Engels' zoals mijn moeder dat noemt, maar het is dan iig wel al een begin. En anderhalve pagina is ook al door twee personen nagekeken, dus daar zullen de allerergste fouten waarschijnlijk ook uit zijn. Wie weet gaat het dan toch wel lukken (mits die mensen de rest ook na willen kijken dan, anders niet...er zijn behoorlijk wat dingen verbeterd). Vandaag dus maar weer hard aan de slag om het iig helemaal vertaald te hebben.
Oud 08-06-2007, 07:38
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Stel.. het is heel warm, de mussen vallen nog net niet van het dak maar neigen er wel naar. En stel, je armen zitten onder de eczeem. Wat zou jij aan doen? En wat als jij niet de persoon met eczeem bent, maar "de omgeving".. hoe zou jij daar dan op reageren?

Ik wil het eigenlijk wel serieus weten.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-06-2007, 08:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 08:38 :
Stel.. het is heel warm, de mussen vallen nog net niet van het dak maar neigen er wel naar. En stel, je armen zitten onder de eczeem. Wat zou jij aan doen? En wat als jij niet de persoon met eczeem bent, maar "de omgeving".. hoe zou jij daar dan op reageren?

Ik wil het eigenlijk wel serieus weten.
Gewoon, een T-shirt. (in het Turks is T-shirt tişört, dat wilde ik even kwijt) Want het is nu al snikheet en ik zou het raarder vinden als iemand in een trui rondloopt dan als iemand eczeem heeft.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-06-2007, 08:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 08-06-2007 @ 09:03 :
Gewoon, een T-shirt. (in het Turks is T-shirt tişört, dat wilde ik even kwijt) Want het is nu al snikheet en ik zou het raarder vinden als iemand in een trui rondloopt dan als iemand eczeem heeft.
Maar zou je dan niet raar kijken of zo?

Ik weet niet, ik voel me echt heel ongemakkelijk bij dit weer
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-06-2007, 08:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 08:38 :
Stel.. het is heel warm, de mussen vallen nog net niet van het dak maar neigen er wel naar. En stel, je armen zitten onder de eczeem. Wat zou jij aan doen? En wat als jij niet de persoon met eczeem bent, maar "de omgeving".. hoe zou jij daar dan op reageren?

Ik wil het eigenlijk wel serieus weten.
Als het echt mega warm zou zijn, zoals nu, dan zou ik denk ik toch een t-shirt aandoen, anders word je echt helemaal gek van de warmte. Als ik "de omgeving" was, zou ik er niet op reageren. Zeker wel even ernaar kijken en misschien vragen wat het is/wat je hebt, maar verder zou ik het wel best vinden. (niet onaardig/onverschillig bedoeld, maar mensen zijn nou eenmaal niet zoveel met anderen bezig als dat jij (wij ) denkt.

OT: Geweldig timing. Keiharde onweer vanmorgen net op het moment dat m'n vriend naar z'n werk moest. Hij zei, tis maar onweer, ga maar weer slapen. Net alsof ik slaap als het onweert...het was even hard maar opeens was het weg, echt heel plotseling. Dus toen kon ik toch nog even slapen. Hoop dat dit het laatste buitje was totdat hij terugkomt vanmiddag.

Nu even ontbijten en dan daarna snel dat (laatste ) boek gaan lezen..tis Nederlands, dus dat is erg fijn. En niet teveel na gaan denken over hoe die verjaardag morgen zou kúnnen gaan, want het wordt toch heel anders. En hoe drukker ik me er van tevoren over maak, des te zenuwachtiger ben ik morgen dan ook, terwijl zenuwen natuurlijk helemaal desastreus zijn voor een voor mij goed verloop van de avond. Nouja, we will see
Oud 08-06-2007, 08:11
Verwijderd
Het lijkt me ook heel vervelend om met eczeem lange mouwen te gaan dragen als het toch al warm is, bij de mensen met eczeem die ik ken wordt de jeuk erger als er zweet op komt.
En als ik bijvoorbeeld in de trein iemand zou zien met lange mouwen, dan denk ik 'huh wtf wie doet er nou vandaag iets met lange mouwen aan, wat zou er aan de hand zijn?' en ga ik speculeren over de reden voor de lange mouwen, en als ik iemand zie met eczeem op de armen denk ik 'goh eczeem' en meer niet
Oud 08-06-2007, 08:12
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 09:05 :
Maar zou je dan niet raar kijken of zo?

Ik weet niet, ik voel me echt heel ongemakkelijk bij dit weer
Een beetje misschien, maar ik zou raarder kijken als je rondliep in een vestje, echt waar. Ik snap wel dat je je er ongemakkelijk bij voelt, mensen kijken, maar ze kijken inderdaad niet zoveel als jij denkt en het boeit ze eigenlijk al helemaal niets. We zitten niet meer op de middelbare school En wat Sarah zegt, eigenlijk bedoel ik dat gewoon.

OT: Ik heb het nu al bloedheet, ik heb hooikoorts, ik moet die thuisopdrachten doen en nog duisent andere dingen. Een spreekbeurt in het Turks en een eindwerkstuk voor Literatuur en Christendom en zo. Dat moet allemaal, maar ik wil Emma kijken en achter de computer hangen of gewoon slapen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-06-2007, 08:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Nou ja.. misschien moet ik het maar eens proberen vandaag.. Ik zal nog de hele dag een vestje mee sjouwen, maar ach.. je moet toch stapjes zetten om dingen te doorbreken. Ik ga maar even douchen en aankleden dan
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-06-2007, 08:19
Verwijderd
Het
is
zo
warm
*zucht*

En ik ga straks weer gebarentalen bij mijn moeder op school! hoihoi!

Het is zo warm .
Oud 08-06-2007, 08:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is sinds gister uit tussen mij en m'n vriend, na bijna drie en half jaar. Aan de ene kant voelt het heel goed om niet meer vast te zitten in een relatie, aan de andere kant voelt het heel raar en is het heel moeilijk want je hele levensritme is er inmiddels op ingesteld. Hoe langer het duurt hoe meer ik me realiseer welke dingen nu ineens niet meer zo vanzelfsprekend zijn. Vrijgezel zijn klinkt zo raar en ik ben het me nog nooit zo bewust geweest als vandaag. Ik moet aan m'n stageverslag werken maar ben zo afwezig en ongeconcentreerd als maar kan. Naja, tis wel logisch en denk dat m'n begeleiders het wel begrijpen. Ik heb lieve, toffe collega's dat is echt wel fijn. Helaas is er niemand met wie ik vandaag ff kan praten hier op het lab maar vanavond komt een vriend van me iig even langs. Ik weet niet wat het allemaal nou moet worden, we zouden samen op vakantie gaan, met vrienden, we hebben zo'n leuke groep gezamelijke vrienden, je hebt zoveel samen opgebouwd. We willen vrienden blijven maar hoeveel mensen zeggen dat ook waarbij het uiteindelijk niet lukt? We zijn iig niet met ruzie uit elkaar gegaan en ik ben blij dat we zo uit elkaar gegaan zijn en dat het niet uitgelopen is op een enorme ruzie of dat het ineens knalt als we in Frankrijk op Interrail zijn, dat zou ik nog veel vervelender vinden, vooral omdat je dan ook met anderen ben. Er is zoveel om over na te denken en toch zegt m'n vriendin 'ga even niet teveel denken maar laat het even'. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet nog niet zo goed wat ik voel en denk.

Ow, tot overmaat van ramp heeft m'n internet het thuis ook weer begeven.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-06-2007, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 09:05 :
Maar zou je dan niet raar kijken of zo?

Ik weet niet, ik voel me echt heel ongemakkelijk bij dit weer
Mensen kijken altijd wel, helaas , maar laat je daardoor niet weerhouden .
En het is denk ik ook beter voor je eczeem om iets met korte mouwen aan te doen: met lange mouwen gaat het broeien bij deze temperaturen...


OT:Geslapen, wel wat korter dan goed voor me zou zijn, maar spanning werkt gewoon niet mee als ik wil slapen .
En het k*tgevoel van vannacht is weg, gelukkig.
En ik ga vandaag, natuurlijk binnen bepaalde grenzen, gewoon eten waar ik trek in heb. Het is tijd om mezelf weer eens bij de les te halen...
Oud 08-06-2007, 08:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oh Daan, wat vervelend... Misschien wel de juiste beslissing (dat weet je zelf het beste) maar nog altijd een gigantische verandering aan je leven en dat kan echt moeilijk zijn! *knuffel*

Straks gesprekje en dan werken aan de presentatie... Ik móet me gewoon nog even blijven concentreren, over een week is het over.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-06-2007, 08:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
moe, weer zo moe, nog steeds zo moe.
straks weer naar de fysio blegh..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-06-2007, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 08-06-2007 @ 09:15 :
Nou ja.. misschien moet ik het maar eens proberen vandaag.. Ik zal nog de hele dag een vestje mee sjouwen, maar ach.. je moet toch stapjes zetten om dingen te doorbreken. Ik ga maar even douchen en aankleden dan
goedzo
Oud 08-06-2007, 08:49
Verwijderd
@Daantje_0705: (}) Weten wat je denkt en voelt komt vanzelf wel weer, dat kost tijd. Verder wat Kruimel zegt...

@Yana: Voor mij geldt hetzelfde als wat Sarah zegt; 'als ik iemand zie met eczeem op de armen denk ik 'goh eczeem' en meer niet'. Ik zou ook zeker een t-shirt aantrekken als je het warm hebt...met een vest kwel je jezelf dan alleen maar.
Oud 08-06-2007, 08:52
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Het is vrijdag en nu ben ik zenuwachtig want dan bellen ze altijd. Echt heel erg zenuwachtig
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 08-06-2007, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-06-2007 @ 18:42 :
Ik kan daar gewoon niet goed tegen. Aan de ene kant vind ik het allemaal hartstikke interessant, misschien juist daarom, aan de andere kant word ik er zo neerslachtig van. En dat die man dan doet alsof het normaal is, veertienjarige jongetjes die seks hebben met oudere mannen (dan krijgen ze ervaring, o ja) en twaalfjarige meisjes die uitgehuwelijkt worden aan mannen van dertig. Heel normaal ja, voor die tijd en die cultuur. Maar daar valt het toch niet mee goed te praten, zulk soort dingen zijn toch triest, ik begrijp dat niet, ik begrijp niet hoe daarmee te leven valt, hoe die mensen overleven want als hun dat lukt wat voor een gigantische aansteller ben ik dan wel niet?

Interessant dus, maar ook moeilijk. En ik moet nu nog opdrachten gaan maken ook. Maar straks ga ik nog naar een percussieuitvoering, dat is op zich wel weer leuk
Het maakt natuurlijk enorm uit of jij opgegroeid bent met die ideeën, dat altijd om je heen ziet en je leven lang al weet dat je uitgehuwelijkt gaat worden op die leeftijd, of dat het tegen je zin gebeurt door iemand van wie je zoiets niet zou verwachten en/of in een situatie die je nooit zou verwachten en terwijl jij gedacht had dat dat soort dingen waren voor iemand op wie je verliefd was, later, als je daar klaar voor was. Er zit denk ik een groot verschil tussen tot zulke dingen gedwongen worden, of 'gedwongen' worden door jouw cultuur en dus grotendeels ook door wat jijzélf vindt.

En ik kan me goed voorstellen dat er toen toch veel mensen het ook niet echt wilden. Huwelijken uit liefde waren heel wat minder gewoon natuurlijk en ik zou het niet vreemd vinden als veel meiden het toch vervelend/onprettig hebben gevonden in eerste instantie. Maar ik neem aan dat toen de meeste mannen ook wel geschikte kerels waren, net als nu, en als je dat wel vindt en je vindt, hij houdt rekening met je, en je vindt het allemaal de gewone gang van zaken, tja, dan zul je er waarschijnlijk wel aan wennen.

En jij leeft ook en overleeft ook, dus hoezo ben je dan een aansteller?
Oud 08-06-2007, 09:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
@Dana: wat vervelend! Ik zag het wel een beetje aankomen, door je posts hier, maar het blijft vervelend. Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten en kunnen jullie nog wel vrienden blijven. Sterkte! *knuffel*

@Yara: ik had vroeger ook eczeem en ik vond het moeilijk om dat aan vreemden te laten zien. 'Gelukkig' kon ik het op veel plekken nauwelijks verbergen. Maar ik snap wel, dat je het liever verbergt. Ik denk dat iedereen wel weet dat eczeem met dit weer écht verschrikkelijk is. Het is dan het fijnst om het open te hebben ipv. onder verstikkende kleren.
Ik droeg vroeger trouwens vaak hele dunne vestjes, die waren niet super warm, maar wel beschermend. Wellicht een idee, voor als je het écht even niet wilt laten zien.

@Sarah: de trein tussen Maastricht en Utrecht is zó koud dat ik daar echt niet zonder lange mouwen in wil zitten hoor. (stoptreinen zijn soms wel té warm helaas)

Ontopic:
Zenuwen. Beetje onzin, want het moet heus wel goedkomen met m'n tentamen zometeen. Alleen dat gehaast hou ik niet zo van. Bijna weekend.
__________________
Oud 08-06-2007, 09:13
Verwijderd
ja als het een koude trein is denk ik dat niet natuurlijk maar bij 'trein' stel ik me in eerste instantie de rijdende broeikas tussen enschede en zwolle voor
Oud 08-06-2007, 09:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-06-2007 @ 10:13 :
ja als het een koude trein is denk ik dat niet natuurlijk maar bij 'trein' stel ik me in eerste instantie de rijdende broeikas tussen enschede en zwolle voor
Ja, die is echt verschrikkelijk. Gelukkig 'hoef' ik daar bijna nooit mee.
__________________
Oud 08-06-2007, 09:35
Verwijderd
Oh, Daan, wat vervelend. *knuffelen doet*
Oud 08-06-2007, 09:42
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Bedankt allemaal! Ik heb me inmiddels in korte broek + topje + kort vestje (zodat mn schouders bedekt zijn ) gehesen.. en het is echt láng geleden dat ik zo "bloot" ben geweest. Confronterend hoor Te dikke bovenbenen, te lelijke armen..grr. Maar goed, ik ga het gewoon doen. (Nog lekker makkelijk nu, want ik heb nog geen kip gezien )

En wat betreft eten, om daar ook maar weer eens over te beginnen.. het gaat niet goed, het gaat niet slecht. Ik ben in ieder geval even bewust gestopt met calorieën tellen, met het aantal lepels muesli tellen zodat ik precies kan uitrekenen hoeveel gram het was.. Het maakt me wat onrustig, maar aan de andere kant geeft het juist ook rust. En dan gaat het niet echt goed met hoeveelheden enzo, maar ben ik ook weer niet zó slecht bezig als de afgelopen week (weken)
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-06-2007, 09:46
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ochja, ik wist ook als ik weer naar doetinchem ga zoen ik weer met mijn ex en ben ik weer stoned. Hm shit happens, ik was zo goed bezig, en nu denkt hij zeker dat ik hem terug wil, maar ik had gewoon zin om te zoenen . Nou maandag ga ik wel weer aan portfolio werken... nu weekend, in bikini in de tuin van mijn moedy chillen, en zwemmen<3<3<3

Oh @ Yana, goedzo. Wist je dat ik toen ik klein was altijd eczeem wilde omdat ik het er zo gaaf uit vond zien .
Oud 08-06-2007, 09:55
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 08-06-2007 @ 10:46 :
ochja, ik wist ook als ik weer naar doetinchem ga zoen ik weer met mijn ex en ben ik weer stoned. Hm shit happens, ik was zo goed bezig, en nu denkt hij zeker dat ik hem terug wil, maar ik had gewoon zin om te zoenen . Nou maandag ga ik wel weer aan portfolio werken... nu weekend, in bikini in de tuin van mijn moedy chillen, en zwemmen<3<3<3

Oh @ Yana, goedzo. Wist je dat ik toen ik klein was altijd eczeem wilde omdat ik het er zo gaaf uit vond zien .
Wist je dat ik net onder de douche stond en dacht.."ach, het zijn toch ook alleen maar rode vlekken?" Relativeren helpt! Dankje voor het delen, want je maakte me aan het lachen
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 08-06-2007, 10:02
Verwijderd
@Daantje: Oh, wat jammer! Misschien is het "gewoon" de juiste beslissing. Succes meid! *knuf*

Zo, nu al een hoop dingen gedaan. Ik ben lekker naar het GGZ geweest (ja, dat vind ik leuk^^) en ik mag weer een hogere dosis Concerta proberen (54mg). Daar word ik echt een ubernerd van, mits ik niet in slaap val enzo. Zelfs de leraren waren toen helemaal verbaasd over mijn prestaties met Concerta 54.

Ik heb een cadeautje gekocht voor een kennis, omdat hij mee had geholpen met verhuizen. Hij had een busje geregeld en meegeholpen met sjouwen, terwijl het al best laat was.
Ik heb Danoontje met die ijsstokjes. Ook nog eens gele, mijn favoriete kleur. Eén zo'n stokje is een coole vis.
Ik heb diepvriesbakjes gekocht.
Ook heb ik wat voor het avondeten gekocht, want ik ga koken voor mij, mam en haar vriend.

Jaja, wat je al niet vrolijk kan maken.

Nu ga ik lekker foute animetheme's luisteren en een samenvatting van mijn gesprek bij 't GGZ. Mijn begeleider van school vroeg namelijk of ik samenvattingen wilde maken.

Oja, en de zon schijnt!\o/<3
Oud 08-06-2007, 10:04
Verwijderd
Oh, Roosje, ik moet zeggen dat ik altijd heel vrolijk word van jouw posts. Je lijkt me echt een aardige meid!
Oud 08-06-2007, 11:00
Redhair
Redhair is offline
Yana, goedzo!

Pfff ik ben nog ziehiehiek. Met dit weer! Ik wil lekker zwemmen in de ijssel maar dat lijkt me geen slim plan. Mijn neus zit vol. Gelukkig doet mijn keel niet veel pijn meer en hoest ik geen slijm meer. De shawl kan af, dat was een marteling.

Morgen helemaal beter zijn, morgen helemaal beter zijn! <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-06-2007, 12:13
Verwijderd
Gaan we 't 100e LJH vieren met een meeting? Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig geworden naar de mensen hier.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100!
rare kwast
491 21-06-2007 19:51
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.