Oud 27-06-2013, 17:33
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Hallo,

Ik ben een tweedejaars student schilderen aan een kunstacademie in Nederland. Volgend jaar wil ik in het 2e semester van mijn derde studiejaar op exchange. Ik ben nog aan het oriënteren naar welk land ik wil, maar België lijkt me interessant omdat ze een hele goede reputatie hebben. Op de sites van deze academies staat wel veel, maar eigenlijk wil ik verhalen van studenten horen. Hoe is de sfeer op deze academies? Krijg je veel opdrachten of is het heel vrij? Is het heel erg klassiek of is er ook ruimte voor experiment?

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2013, 17:25
Verwijderd
Ik ken beide Academies niet, ik heb bijna 10 jaar geleden meegedaan aan de toelatingsexamens van de KASK in Antwerpen en heb avondschool Academie in Bilzen gedaan. Daar kan ik wel over vertellen, maar daar heb je niet zo veel aan natuurlijk

Een vriend van me heeft wel net zijn Master aan het Sint Lucas in Antwerpen behaald. Als je wil, kan ik je wel zijn site pmen, misschien dat je contact met hem kunt opnemen en dat hij ook antwoordt als hij tijd heeft

Edit: oh het gaat om allebei in Gent? Dan ken ik niemand.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 21:13
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Graag, pm zijn site maar!

Gaat om allebei de academies in Gent ja. Die academies zijn partners van mijn school. Dus ik heb dan recht op een erasmus-beurs (die ik dan hopelijk ook krijg XD).
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 21:48
Verwijderd
Aha

En verstuurd.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 11:00
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ga naar Spanje Kraaibrikje.
__________________
O nou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.