Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2016, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Het NRC kopt: 'Dit zijn de vijftien voorjaarstitels waar wij in 2016 naar uitkijken'

Het kinderboek waar ik voor mocht tekenen staat op nummer 1 van de 3 jeugdtitels
Even dit bovenaan de nieuwe bladzijde zetten
Advertentie
Oud 14-01-2016, 15:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het NRC kopt: 'Dit zijn de vijftien voorjaarstitels waar wij in 2016 naar uitkijken'

Het kinderboek waar ik voor mocht tekenen staat op nummer 1 van de 3 jeugdtitels
Dit is echt fucking terecht
Oud 14-01-2016, 16:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik had toch kunstenaar moeten worden. Ik krijg geen cent royalties voor de vele miljoenen die mijn artikelen lezen.
Oud 14-01-2016, 16:16
Verwijderd
Mijn afstudeerscriptie is vorig jaar zowaar gequote in een veelgelezen wetenschappelijk onderzoek, ook geen cent voor gezien We zijn het afvoerputje van de maatschappij, Schrödinger!
Oud 14-01-2016, 16:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig krijg ik er wel een superdikke 2500 bruto per maand voor.
Oud 14-01-2016, 16:28
Verwijderd
Ok ik had mijn afstudeerscriptie voor het behalen van mijn doctoraalexamen gequote in mijn afstudeerscriptie voor mijn postdoctorale opleiding, die laatste scriptie is vertrouwelijk dus zeker niet veelgelezen. Maar het gaat om het idee!
Citaat:
Gelukkig krijg ik er wel een superdikke 2500 bruto per maand voor.
Jij krijgt tenminste nog geld voor je wetenschappelijke inspanningen! Ik heb mezelf moeten verhoeren aan de financiële wereld om het hoofd boven water te kunnen houden.
Oud 14-01-2016, 16:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is godverdomme moeilijk om een plukje lijm op je spalkje te krijgen jongen

Belde een tandarts hier in de buurt: "Nee, dat is orthodontie, dat doet de tandarts niet, maar bel Deze even."
Deze: "Ik ga overleggen of we aan spalkjes van andere orthodontisten mogen zitten, ik bel je zo terug."
Twee uur later stond ik op het punt te bellen en toen belde Deze weer: "Dinsdag om half 2."
Maar ik voelde mijn bek al verschuiven en het begon al pijn te doen, dus ik ging akkoord, maar zei wel dat ik ondertussen verder ging zoeken.
Ortho 2 was niet bereikbaar om kwart voor 11.
Ortho 3: "Nee, als u niet bij ons ingeschreven staat, moet ik u inschrijven. Waarom belt u niet een tandarts?"
Nadat ik had verteld wat Tandarts 1 had gezegd, zei ze dat dat aan de praktijk lag en dat ik beter mijn eigen kon bellen.
Eigen tandarts: "Ja hoor, je kan zo gelijk langskomen, alleen niet bij je gebruikelijke tandarts."

Ik was 5 minuten binnen en toen was het gefikst. Fucking half Delft afgebeld voor een werkje van niks.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2016, 16:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ok ik had mijn afstudeerscriptie voor het behalen van mijn doctoraalexamen gequote in mijn afstudeerscriptie voor mijn postdoctorale opleiding, die laatste scriptie is vertrouwelijk dus zeker niet veelgelezen. Maar het gaat om het idee!

Jij krijgt tenminste nog geld voor je wetenschappelijke inspanningen! Ik heb mezelf moeten verhoeren aan de financiële wereld om het hoofd boven water te kunnen houden.
Ik heb nu volgens Google 21 citaties. Maar los van de zelf-citaties zijn dit doorgaans referenties in de trant van "dit onderwerp is ook onderzocht in [...]."
Oud 14-01-2016, 18:31
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik was idd effe in m'n eigen wereldje en toen was je ineens weg, dus ik had al zo'n vermoeden dat dat was gebeurd.
Maar wat leuk! Waar zijn jullie geweest? En komt er een vervolg?

Voor mij in Roffa btw niet, want OH. Mijn. God. Wat een kutmensen. Ik had al gauw een aanvaring met die kleine gast, en daarna kwam er nog een lange blonde bijdehante conjo.
Ze vonden het gek dat ik niet uit m'n neus stond te vreten en zelf zaten ze constant met hun telefoon te kutten (reden van die eerste aanvaring). Blijkbaar mag ik niks zeggen, want ik ben geen supervisor.
En alles was ZO vies! Serieus, ik ben nu zo veel blijer met m'n eigen winkel.
Middelmatige pizza gegeten in iets dat Sugo heet en daarna nog wat gedronken in een super leuk cafeetje (met super relaxte huiswijn ), maar ik weet niet meer waar dat was. En ja, wat mij betreft wel, maar het is nog niet gepland

Maar wat stom, dat die collega's zo puberaal zijn. Vond die jongen ook al niet heel behulpzaam qua afrekenen en zo...

Citaat:
Het NRC kopt: 'Dit zijn de vijftien voorjaarstitels waar wij in 2016 naar uitkijken'

Het kinderboek waar ik voor mocht tekhttp://forum.scholieren.com/images/smilies/thumbup.gifenen staat op nummer 1 van de 3 jeugdtitels
Gaat lekker met jou!

Laatst gewijzigd op 14-01-2016 om 20:03.
Oud 14-01-2016, 20:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdomme, Alan Rickman.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2016, 21:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pffff, LP, wat een gedoe met de ortho/ tandarts!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 14-01-2016, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme, Alan Rickman.
We hebben zijn laatste traan hier in een buisje. Verder horcruxes.
Oud 14-01-2016, 22:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pffff, LP, wat een gedoe met de ortho/ tandarts!
Ja, echt.
Citaat:
We hebben zijn laatste traan hier in een buisje. Verder horcruxes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2016, 22:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind het stom dat ik voornamelijk dingen zie over Snape en HP en toverstokkies enzo, want ik heb echt helemaal niks met Harry Potter en Alan Rickman heeft zo veel meer gedaan.

Maar dat heb ik met meer acteurs die in die films hebben gespeeld. Alsof de acteur alleen dat personage ene is. Doe es niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2016, 22:48
Abby.
Abby. is offline
Ach, bij Philip Seymour Hofman ging het ook veel te vaak over Hunger Games, of evt. Capote (goeie rol maar wat een kutfilm).
Niks aan te doen. Maar ik snap je gevoel wel hoor
Oud 14-01-2016, 23:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ach, bij Philip Seymour Hofman ging het ook veel te vaak over Hunger Games, of evt. Capote (goeie rol maar wat een kutfilm).
Niks aan te doen. Maar ik snap je gevoel wel hoor
Gelukkig. Ik ben natuurlijk wel een enorme hater altijd, maar er zit wel een reden achter.

Kinders, als je een acteur uit een film goed vindt, kijk dan ook eens een andere film met die persoon en vergroot je wereld en je kennis!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2016, 23:10
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik ging elke week in de tvgids bij elke film lezen of alan rickman er in zat :""(
Oud 14-01-2016, 23:12
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ging elke week in de tvgids bij elke film lezen of alan rickman er in zat :""(
Haha, aww
Oud 14-01-2016, 23:15
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
En mijn moeder heeft een biografie van Ruby Wax waar twee jeugdfoto's van Alan Rickman instonden en die wilde ik er heel heel heel graag uitscheuren en op mijn kamer hangen maar dat mocht niet
Oud 14-01-2016, 23:16
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline

aww deze was het. En nog eentje op het strand. En ik had een cu2 waar alleen maar foto's van Alan Rickman opstonden. (en Christopher Walken want ik was al niet zo monogaam meer in mijn obsessies in de tijd van cu2)
Oud 14-01-2016, 23:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Awww.
Knuffel aan jou, 'cneel. <3

Ik hou m'n hart vast voor mijn eerste celebrity crush, want die is al aardig oud en als hij doodgaat (ALS) ben ik denk ik ontroostbaar. Het was bij Rik Mayall al zo erg.

Welke film keek je 't vaakst?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-01-2016, 23:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben op Alan Rickman's snor in Truly, Madly, Deeply.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-01-2016, 00:10
Abby.
Abby. is offline
Ik krijg nog steeds tranen in m'n ogen als ik een filmpje van Jeroen Willems zingt Brel zie
Oud 15-01-2016, 08:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kat maakt herrie, ik ga uit bed. Heeft hare majesteit dus een half papieren tasje opgegeten/ gesloopt. Probeer ik een opvoedkundig gesprek met haar te voeren, rent ze ineens keihard naar boven. Volgens mij hoor ik nu kotsgeluiden uit de badkamer komen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-01-2016, 08:08
Verwijderd
Citaat:
En ik had een cu2 waar alleen maar foto's van Alan Rickman opstonden. (en Christopher Walken want ik was al niet zo monogaam meer in mijn obsessies in de tijd van cu2)
Uiteraard is fan -zijn niet iets dat gemakkelijk uit te leggen is of voor anderen te begrijpen, maar ik vind dit best vreemd Ik had niets met Rickman maar vond en vind Walken een icoon, een van de fijnste en fascinerendste mannen om naar te kijken en vooral ook luisteren.

Simpel geprobeerd uit te leggen: Rickman legde de emotie er niet bovenop, je proefde het zeker wel door zijn acteren heen maar hij was van de kleine gebaren en bijvoorbeeld juist "dreigend" door ijzig kalm te blijven. Walken gaat juist alle kanten op en neigt soms naar over the top. Beiden zeer aangenaam om naar te luisteren; maar waar Rickman zo op scholen zou kunnen worden opgevoerd als "hoe het moet" is Walken juist het tegenovergestelde, pauzes op willekeurige plaatsen, rare klemtonen, inconsequent

Beiden overigens uitmuntende acteurs, daar niet van.
Oud 15-01-2016, 08:14
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Kat maakt herrie, ik ga uit bed. Heeft hare majesteit dus een half papieren tasje opgegeten/ gesloopt. Probeer ik een opvoedkundig gesprek met haar te voeren, rent ze ineens keihard naar boven. Volgens mij hoor ik nu kotsgeluiden uit de badkamer komen
Wees blij dat ze het daar doen, want dat is makkelijker schoonmaken dan wanneer ze braken op je vloerbedekking... wat ze bij ons dus bijna altijd doen, ondanks dat er verder bijna overal laminaat ligt.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 15-01-2016, 08:17
Verwijderd
Wij beleggen in zo ongeveer alles wat je kunt bedenken. Ook muziekrechten. Ik zat die portefeuille te bekijken en lang verhaal kort; ik kwam uit bij LMFAO en hun "Sorry for Party Rocking"-tour. LMFAO is natuurlijk het bekendst vanwege hun hit "Party Rock Anthem (Everyday I'm Shuffling)", de meest verkochte plaat ooit in Australië, de op vier na succesvolste plaat aller tijden in de USA, staat in de top 20 van best bekeken youtube-filmpjes met meer dan een miljard views et cetera.

Om dit succes te kapitaliseren gingen de jongens in 2012 op tour. Ik zit die tourgegevens terug te kijken en wil dit gedeelte van hun schema even met jullie delen.

May 2, 2012MelbourneAustraliaRoyal Melbourne Showgrounds
May 3, 2012BrisbaneAustraliaEagle Farm Racecourse
May 4, 2012ÅlgårdNorwayKongeparken
May 7, 2012MilanItalyMediolanum Forum
May 8, 2012SydneyAustraliaHordern Pavilion
May 11, 2012ViennaAustriaStadthalle
May 12, 2012LyonFranceHalle Tony Garnier
May 14, 2012ParisFranceZénith de Paris

wtf, 3 mei in Australië, 4 mei in Noorwegen, 7 mei in Italië, 8 mei weer in Australië? Vooral die laatste combinatie is zo goed als onmogelijk, of ze moeten met een supersonische privéjet gevlogen zijn. Gesteld dat het optreden in Milaan op 7 mei 's avonds is, dan is het op datzelfde moment al ochtend, niet eens nacht, maar ochtend, in Sydney. Ze hebben, laat ik ruimhartig zijn, een uur of 14 om de 17.000 kilometer in rechte lijn af te leggen.
Oud 15-01-2016, 08:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wees blij dat ze het daar doen, want dat is makkelijker schoonmaken dan wanneer ze braken op je vloerbedekking... wat ze bij ons dus bijna altijd doen, ondanks dat er verder bijna overal laminaat ligt.
Normaal doet ze het keurig in de badkamer, maar vandaag dus niet. Ik heb express geen vloerbedekking i.v.m. het verharen en kotsen van hare majesteit Op laminaat is gelukkig ook nog makkelijk op te ruimen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-01-2016, 08:20
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Uiteraard is fan -zijn niet iets dat gemakkelijk uit te leggen is of voor anderen te begrijpen, maar ik vind dit best vreemd Ik had niets met Rickman maar vond en vind Walken een icoon, een van de fijnste en fascinerendste mannen om naar te kijken en vooral ook luisteren.

Simpel geprobeerd uit te leggen: Rickman legde de emotie er niet bovenop, je proefde het zeker wel door zijn acteren heen maar hij was van de kleine gebaren en bijvoorbeeld juist "dreigend" door ijzig kalm te blijven. Walken gaat juist alle kanten op en neigt soms naar over the top. Beiden zeer aangenaam om naar te luisteren; maar waar Rickman zo op scholen zou kunnen worden opgevoerd als "hoe het moet" is Walken juist het tegenovergestelde, pauzes op willekeurige plaatsen, rare klemtonen, inconsequent

Beiden overigens uitmuntende acteurs, daar niet van.
Wat vind je nu precies vreemd dan? Dat begrijp ik niet helemaal!
Oud 15-01-2016, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je nu precies vreemd dan? Dat begrijp ik niet helemaal!
Ja, lekker warrig verhaal weer. Ik vind het twee totaal verschillende acteurs. Dat vind ik vreemd.

Tegelijkertijd besef ik me heus wel dat je niet gebonden bent aan het aanbidden van slechts één type acteur en dat mijn bevreemding dus nergens op slaat.
Oud 15-01-2016, 08:55
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Normaal doet ze het keurig in de badkamer, maar vandaag dus niet. Ik heb express geen vloerbedekking i.v.m. het verharen en kotsen van hare majesteit Op laminaat is gelukkig ook nog makkelijk op te ruimen.
Wij hadden overal vloerbekking toen we dit huis kregen, maar dat hebben we er direct uitgehaald, behalve op de trap naar boven. Dit was vooral omdat we eigenlijk geen enkele zin hadden om laminaat op de trap te gaan doen. Oftewel, we hebben dus nog een stukje vloerbedekking en daarna kwamen de katten pas.
Dan nog maakt het weinig uit of er wel overal laminaat had gelegen, want er zijn ook altijd nog schone bedden en stoffen banken in huis en ook daar valt prima op te kotsen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 15-01-2016, 09:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
katten kotsen liever op vloerbedekking omdat ze zich daaraan kunnen vasthouden, itt een gladde laminaatvloer.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-01-2016, 09:57
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Weet ik, maar ik had graag gewild dat ze het een keertje vanuit mijn standpunt bekeken in plaats van het hunne.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 15-01-2016, 10:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het zijn katten. Er bestaan geen egoïstischer beesten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-01-2016, 11:09
Verwijderd
Onze katten hebben tot nu toe één keer gekotst en dat was tot mijn verbazing braaf op het laminaat, terwijl we toch echt wel een tapijt en een aantal matten hebben liggen waar hrt toch makkelijker kotsen is, dunkt me.
Oud 15-01-2016, 11:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Weet ik, maar ik had graag gewild dat ze het een keertje vanuit mijn standpunt bekeken in plaats van het hunne.
I know, zelfde hier
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-01-2016, 11:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb echt zo'n vreselijk nummer in mijn hoofd. Ga weg Bon Jovi, je bent niet welkom

OOOOOOOOOOH WIE ARE HEF WEEJ THEEEHEEERE OOOOOOOOOOOOOWWWWW WE MEEK IT AAI SWEEHEEAAARRRR ;x
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-01-2016, 11:32
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ja, lekker warrig verhaal weer. Ik vind het twee totaal verschillende acteurs. Dat vind ik vreemd.

Tegelijkertijd besef ik me heus wel dat je niet gebonden bent aan het aanbidden van slechts één type acteur en dat mijn bevreemding dus nergens op slaat.
Oke, dan is het prima! Overigens was ik daar als pre-puberaal mens niet zo mee bezig, met de verschillende manieren van acteren die jij beschrijft. Ik vond ze vooral gewoon heel mooi
Oud 15-01-2016, 11:37
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
De poezen hier in huis hebben nog nooit overgegeven! Eentje neemt wel steeds duiven, ratten en muizen mee naar huis die hij dan half opgevreten op de gang laat liggen. Blijkbaar heeft hij ook een keer een mol te pakken gekregen. En soms kijk ik uit mijn raam en zie ik hem als een gek achter een reiger aansprinten die totaal niet onder de indruk is.
Oud 15-01-2016, 11:47
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
ik heb echt zo'n vreselijk nummer in mijn hoofd. Ga weg Bon Jovi, je bent niet welkom

OOOOOOOOOOH WIE ARE HEF WEEJ THEEEHEEERE OOOOOOOOOOOOOWWWWW WE MEEK IT AAI SWEEHEEAAARRRR ;x
Ik ben nog altijd fan van de geitenversie.

__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 15-01-2016, 11:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De poezen hier in huis hebben nog nooit overgegeven! Eentje neemt wel steeds duiven, ratten en muizen mee naar huis die hij dan half opgevreten op de gang laat liggen. Blijkbaar heeft hij ook een keer een mol te pakken gekregen. En soms kijk ik uit mijn raam en zie ik hem als een gek achter een reiger aansprinten die totaal niet onder de indruk is.


Onze kat heeft ook nog niet overgegeven sinds hij bij ons is Hij jaagt wel graag op vliegen en op vogels vanaf het balkon.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-01-2016, 12:01
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Eén van onze katten had laatst de stukjes vlees uit de nasi gebikt en het vervolgens weer uitgekotst over de steel van de pan. Daar kwam ik achter doordat ik er vol in graaide.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 16-01-2016, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Oke, dan is het prima! Overigens was ik daar als pre-puberaal mens niet zo mee bezig, met de verschillende manieren van acteren die jij beschrijft. Ik vond ze vooral gewoon heel mooi
Wees gerust hoor; wat je op die leeftijd van acteurs vond is niet iets om je voor te schamen. Ik vond bijvoorbeeld Tom Cruise als (pre)puber een goede acteur. Ik heb mijn mening daarover inmiddels ietwat bijgesteld. En dat staat los van zijn gedrag buiten het acteren om, ik vind hem helemaal niet meer overtuigend als ik eens een oude film van hem terug zie.
Oud 16-01-2016, 08:29
Verwijderd
Ik heb totaal geen verstand van acteren maar ik vind Tom Cruise altijd irritant omdat hij altijd in elke film Tom Cruise speelt
Oud 16-01-2016, 09:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tom Cruise kan ik alleen in Eyes Wide Shut verdragen.
Oud 16-01-2016, 10:25
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
ik kreeg een hilarische pop-up met daarin een youtubefilmpje hoe je 'stinkend rijk' kan worden. Vooral deze 'bewijzen' vond ik mooi.

In dat eerste gesprekje, waar ze niet eens moeite doen om een realistisch hoor en wederhoor te faken.

Oud 16-01-2016, 10:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom is de naam een blur bij de tweede en derde
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-01-2016, 10:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik word altijd een beetje treurig van dat soort dingen omdat ik me dan realiseer dat er werkelijk mensen zwakzinnig genoeg zijn om er in te trappen.
Oud 16-01-2016, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Tom Cruise kan ik alleen in Eyes Wide Shut verdragen.
Heb je deze gezien? https://en.wikipedia.org/wiki/Edge_of_Tomorrow_(film)
Oud 16-01-2016, 10:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Neen, is die de moeite waard? Zal het eens onthouden, weer vergeten, en dan later denken: "oh ja, die heeft deadlock me eens aangeraden," vervolgens weer vergeten en dan eens een keer kijken als ik er weer aan denk en me verveel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.